Daarom staan er tegenwoordig op kaartjes dingen als "wij slapen nog een beetje bij. Als je langs wilt komen mag je eerst even met pappa bellen"quote:Op maandag 24 juni 2013 10:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat heel die familie bij ons langs wil komen als het eenmaal zover is, word er nu al bijna moe van
Dat zou ik er zeker op zetten ja, eerst bellen en niet zomaar langs komen, alsjeblieft nietquote:Op maandag 24 juni 2013 10:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daarom staan er tegenwoordig op kaartjes dingen als "wij slapen nog een beetje bij. Als je langs wilt komen mag je eerst even met pappa bellen"
Sowieso liever niet, laat staan na het werpen.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
De meeste mensen sturen een stuk of 100 geboortekaartjes. Die wil je echt niet allemaal over de vloer hebben zeg
Dat dusquote:Op maandag 24 juni 2013 10:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat heel die familie bij ons langs wil komen als het eenmaal zover is, word er nu al bijna moe van
doen mensen dat dan nog anno 2013? Het zou niet eens in me opkomen. Ik durf al niet eens op of aan te bellen bij families met een kint jonger dan drie maandenquote:Op maandag 24 juni 2013 10:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat zou ik er zeker op zetten ja, eerst bellen en niet zomaar langs komen, alsjeblieft niet
B's ouders vinden het dus ook een uitnodiging. Eentje waar snel op gereageerd dient te worden. En waarbij zijn pa dan aan hem meldt dat hij ook een afspraak moet maken 'want dat hoort'. How about noquote:Op maandag 24 juni 2013 10:45 schreef PriemGirl het volgende:
Oh ik zie het meestal ook als een uitnodiging. Maar niet als een verplichting. M.a.w: Wij vergeten vaak een afspraak te maken. Zo hebben we nu in augustus een afspraak gemaakt om op kraamvisite te gaan..................................... Kint is bijna 2 en in september bigt ze van de 2de![]()
![]()
Daarentegen vonden zij het ook helemaal niet erg en gaan we nu bij hun bbq-en![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:46 schreef PriemGirl het volgende:
Ja pcies staat ook meestal iets van 'wil je handjes en voetjes komen tellen; doe eerst even bellen'
OfzoIn ieder geval hoort een vaag achterlijk rijmpje er soberso bij
Sommige van mijn familieleden wilden ook per se naar onze bruiloft terwijl ze heel niet welkom waren. Dus ja, ik zie diegenen er wel voor aan om even aan te waaien onder het mom van 'we waren toch in de buurt' of zo... Dus better safe than sorry...quote:Op maandag 24 juni 2013 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
doen mensen dat dan nog anno 2013? Het zou niet eens in me opkomen. Ik durf al niet eens op of aan te bellen bij families met een kint jonger dan drie maanden
Mensen.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Sommige van mijn familieleden wilden ook per se naar onze bruiloft terwijl ze heel niet welkom waren. Dus ja, ik zie diegenen er wel voor aan om even aan te waaien onder het mom van 'we waren toch in de buurt' of zo... Dus better safe than sorry...
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
Iemand van onze bwo heeft er twee geworpen. Die had een inlay in de kaart met dagen waarop je welkom was en dat je je via mail kon aanmelden indien gewenst
naja, als iemand na een paar maanden een keer spontaan komt buurten snap ik nog wel, maar de eerste 3-4 weken is soberso stijlloos.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Sommige van mijn familieleden wilden ook per se naar onze bruiloft terwijl ze heel niet welkom waren. Dus ja, ik zie diegenen er wel voor aan om even aan te waaien onder het mom van 'we waren toch in de buurt' of zo... Dus better safe than sorry...
Dat houdt sommigen niet tegen. :vquote:Op maandag 24 juni 2013 10:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naar de mensen waarmee je niets hebt en die niet over de vloer wil hebben geen kaart sturen dan? Ik zie het probleem niet
Dat vind ik dan weer een beetje asociaal, om tante A wel een kaart te sturen en tante B niet... Ik zie die kaart ook als kennisgeving en niet als uitnodiging, dus ik zou wel heel de familie een kaart sturen.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naar de mensen waarmee je niets hebt en die niet over de vloer wil hebben geen kaart sturen dan? Ik zie het probleem niet
geen idee, maar wellicht sturen ze je dan toch wegquote:Op maandag 24 juni 2013 10:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
En als je spontaan langs kwam deden ze niet open?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |