quote:Op maandag 24 juni 2013 09:22 schreef TUFKAL het volgende:
Dat heeft niemand ooit gehad. TS heeft een ernstige aandoening.
zeker een terechte klacht. Zie die kramp maar is kwijt te raken zonder ergens anders kramp te veroorzakenquote:Op maandag 24 juni 2013 09:18 schreef Paul het volgende:
Hebben jullie dat wel eens gehad hee. Dat je dan keierge kramp in je kuiten krijgt tijdens het slapen. Man man man, ik dacht dat ik dood ging. Zo pijn deed het
Klacht: spontane kramp krijgen in je kuiten.
Volgens mij ben je in de war met die nacht dat je wakker werd en er een stukje condoom uit je reet hing.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:23 schreef LompeHork het volgende:
Terechte klacht TS, ik had dit ook laatst, ik kon er de volgende dag amper op lopen
Jouw ervaringen hoef ik niet te weten man.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:29 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met die nacht dat je wakker werd en er een stukje condoom uit je reet hing.
quote:Op maandag 24 juni 2013 09:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jouw ervaringen hoef ik niet te weten man.
quote:Op maandag 24 juni 2013 09:29 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met die nacht dat je wakker werd en er een stukje condoom uit je reet hing.
dat is wel heel erg... lekkere timing ookquote:Op maandag 24 juni 2013 09:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik had het een keer tijdens de seks, en toen gaf ik mijn bedpartner bijna een knietje op een gevoelige plek van de schrik
daarna hebben we onze kopie van de Kama Sutra maar weggegooid.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:37 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
dat is wel heel erg... lekkere timing ook
of ts is zwanger, dan heb je dat ook vaak.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |