KLB / Rel in JNG SCquote:Op maandag 24 juni 2013 00:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Oké dus de verliezer van de discussie is in een ander topic gaan janken?
Heet jij Jezus?quote:
TopicReportquote:
ik sla jou als je mij blijft negeren op fbquote:
Is dit een droom waar je in zit?quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
[ afbeelding ]
deed ik ook maar dan met groen lampje
hey jijquote:
Cum at me.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ik sla jou als je mij blijft negeren op fb
cum :Squote:
Beidequote:Op maandag 24 juni 2013 00:41 schreef Tchock het volgende:
KLB / Rel in JNG SC
Gast, wat een triest figuur ben je danHeb je een chromosoom te veel of te weinig?
sorry tsjok sorryquote:
Lekker bezigquote:
quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
was bij lingo dat die man 'cums hot' zei
'ja dat las ik op internet'
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
was bij lingo dat die man 'cums hot' zei
'ja dat las ik op internet'
quote:
sorryquote:
ja misschienquote:
Waarom?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ga gewoon weg, ga nu weg. Log uit en verdwijn
ah, ik heb geen problemen met je hoor, alleen je gebitch op mij begint op mn zenuwen te werken.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ja misschien
je wilt me weg hebben he
En je kwam altijd zo onschuldig overquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb 2 kanten
Kom aan de verkeerde kant bij mij en je bent rijp voor de slacht
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:46 schreef BredeBroeder het volgende:
FITTIIEEE, KOM VECHTE DAN IK WAHADJEVUIST
ga nou maar weg. er is hier niets te vinden.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:46 schreef BredeBroeder het volgende:
ga je jezelf slaan?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:46 schreef BredeBroeder het volgende:
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
quote:
Ik djoek jouquote:Op maandag 24 juni 2013 00:46 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik zei toch Toto the ripperquote:Op maandag 24 juni 2013 00:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb 2 kanten
Kom aan de verkeerde kant bij mij en je bent rijp voor de slacht
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:47 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja ik heb verder geen idee waar het over gaat maar wilde dit gifje altijd al een keertje toepassen gr
behalve zieligheid en IWAB'squote:Op maandag 24 juni 2013 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
ga nou maar weg. er is hier niets te vinden.
Etos/quote:Op maandag 24 juni 2013 00:48 schreef Onorgineel het volgende:
heeft iemand hier trouwens een normale nagelknipper voor me want ik heb er nu wel eentje maar die knipt heel raar en kut af
Nee.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:48 schreef Onorgineel het volgende:
heeft iemand hier trouwens een normale nagelknipper voor me want ik heb er nu wel eentje maar die knipt heel raar en kut af
Als je ramptoerist wil spelen, dan ga je maar met een bak popcorn in de spiegel kijkenquote:Op maandag 24 juni 2013 00:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Alleen omdat ik nachtbrakend FOK! wou vermaken? flauw hoor
ja hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 00:48 schreef Onorgineel het volgende:
Steek je teen in een staafmixer. Blijft geen vervelend randje over.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:48 schreef Onorgineel het volgende:
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als je ramptoerist wil spelen, dan ga je maar met een bak popcorn in de spiegel kijken
10 euroquote:Op maandag 24 juni 2013 00:48 schreef Onorgineel het volgende:
dayumquote:Op maandag 24 juni 2013 00:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als je ramptoerist wil spelen, dan ga je maar met een bak popcorn in de spiegel kijken
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
das krabsquote:Op maandag 24 juni 2013 00:49 schreef arachide. het volgende:
Het is tijd voor vermakelijke gifjes. [ afbeelding ]
LHquote:Op maandag 24 juni 2013 00:49 schreef arachide. het volgende:
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Krabs?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:49 schreef arachide. het volgende:
Ik heb het laatst door gebrek aan beter met een grote schaar gedaanquote:Op maandag 24 juni 2013 00:48 schreef Onorgineel het volgende:
Is dat... Putin?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:49 schreef arachide. het volgende:
Maar ik kom hier normaal gesproken al, dus ik wou eerder ramptoeristen hierheen lokkenquote:Op maandag 24 juni 2013 00:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
dat lijkt me vrij engquote:Op maandag 24 juni 2013 00:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb het laatst door gebrek aan beter met een grote schaar gedaan
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:49 schreef Onorgineel het volgende:
mensen die rellen willen stoppen door keihard tegen de desbetreffende users te capslocken
STOPquote:Op maandag 24 juni 2013 00:49 schreef Onorgineel het volgende:
mensen die rellen willen stoppen door keihard tegen de desbetreffende users te capslocken
Jackquote:
Goed, ik eet mexicaantjes. Ken je die? Super lekker hequote:
Misschien in m'n fokcarriere 2 posts in klb gepleurdquote:Op maandag 24 juni 2013 00:51 schreef nodig het volgende:
[..]
de kwaliteitusers van klb komen posten hoor
haha jaquote:Op maandag 24 juni 2013 00:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hey is dat niet die gozer van die meme van sudden realizations?
ja heb ik weleens gezien, maar nooit gegetenquote:Op maandag 24 juni 2013 00:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goed, ik eet mexicaantjes. Ken je die? Super lekker he. Was 1+1 gratis
tinkywinkiequote:
spannend. maar. en verven en schoonmaken enzo is al gedaan?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Volgende week sollicitatie, en nog een weekje wachten. Bijna alles is ingepakt
Picsquote:Op maandag 24 juni 2013 00:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Volgende week sollicitatie, en nog een weekje wachten. Bijna alles is ingepakt
Hm maar dan beetje pittig jaquote:Op maandag 24 juni 2013 00:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja heb ik weleens gezien, maar nooit gegetenis t zoals chips?
quote:
o, daar heb ik het niet eens overquote:Op maandag 24 juni 2013 00:53 schreef nodig het volgende:
[..]
kutzooooooooooi
ik zou het bestkeptsecret festival gaan kijken! Helemaal vergeten, fuck
Whut?quote:
vraag tjokquote:Op maandag 24 juni 2013 00:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pics
[..]
Hm maar dan beetje pittig ja.
quote:
wist ikquote:Op maandag 24 juni 2013 00:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
o, daar heb ik het niet eens over
is een of andere oude docu of zo over glastonbury
nog van de jaren 70, geloof ik
Stinken Ezels nooit uit hunne..?quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:56 schreef Crack_ het volgende:
Oke, de eenvoudige niet zo ranzige uitleg; van een halve week niet douchen gaj e stinken.
Meerderen. Stenders, Timur, C&S, Corton, Klaas bijv. Nog wel meer denk ik.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:55 schreef nodig het volgende:
[..]
Lievelingsdj?Ik ben nu het boek van gerard ekdom aan het lezen
Heb je daar geen douches dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:56 schreef Crack_ het volgende:
Oke, de eenvoudige niet zo ranzige uitleg; van een halve week niet douchen gaj e stinken.
wow, nooit gewetenquote:Op maandag 24 juni 2013 00:56 schreef Crack_ het volgende:
heul interessant hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 00:56 schreef Crack_ het volgende:
tchock doucht ook om de dag en draagt per boxer 2 dagen mee ofzoiets. perfecte koppel dus.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:56 schreef Crack_ het volgende:
Jawel.. maar ik ga niet langer dan 'n uur in de rij staan om te douchenquote:
zag net een gozer op dat festival met een groot kruis rondlopenquote:
Dat is echt geen doen. Dan moet je tering vroeg op en sta je vervolgens een uur in de rij voor drie seconden koud druppelwater.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De maan was gisteren nacht mooi. Ik zat daar zo op de dam met mijn fiets, met keihard tegenwind. En toen zag ik ineens de maan, prachtig, en toen nam ik even pauze.
Dat was mijn nutteloze gebeurtenis.Spatieboos
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:57 schreef Spatieloos het volgende:
Zo heeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De maan was gisteren nacht mooi. Ik zat daar zo op de dam met mijn fiets, met keihard tegenwind. En toen zag ik ineens de maan, prachtig, en toen nam ik even pauze.
Dat was mijn nutteloze gebeurtenis.Ook te boeken voor feestjes en partijen
Ach bij jou zal het smegma ook wel je tent uitlopenquote:Op maandag 24 juni 2013 00:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is echt geen doen. Dan moet je tering vroeg op en sta je vervolgens een uur in de rij voor drie seconden koud druppelwater.
Hoax. Ik keek om de paar minuten uit het raam en het was bewolkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De maan was gisteren nacht mooi. Ik zat daar zo op de dam met mijn fiets, met keihard tegenwind. En toen zag ik ineens de maan, prachtig, en toen nam ik even pauze.
Dat was mijn nutteloze gebeurtenis.
Ruikt naar roosjes hierquote:Op maandag 24 juni 2013 00:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja die mensen hier hebben bloemenkutjes hoor.
Was toch de felste maan van het jaar gister?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De maan was gisteren nacht mooi. Ik zat daar zo op de dam met mijn fiets, met keihard tegenwind. En toen zag ik ineens de maan, prachtig, en toen nam ik even pauze.
Dat was mijn nutteloze gebeurtenis.
Nice. DrNick is toch die knul met dat plaatje van de Simpsons? Dacht altijd dat ie LittleBrownie leuk vond, maar ik zit daarvoor misschien niet vaak genoeg in JNG. Wat heeft ie geflikt (of zij)?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
drnick en xcachet gaan niet meer daten en uhm dat was het
Ik keek tussen de wolken door, kon gewoon bij mij.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoax. Ik keek om de paar minuten uit het raam en het was bewolkt.
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ezels poepen geld en geld stinkt niet
Dat weet ik. Die komt van Reddit.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik keek tussen de wolken door, kon gewoon bij mij.
Niet dat ik deze foto heb gemaakt.
Dat gaan we niet nog een keer bespreken. Lees maar terug als je 't graag wil weten en dan ga je weer terug naar KLB.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nice. DrNick is toch die knul met dat plaatje van de Simpsons? Dacht altijd dat ie LittleBrownie leuk vond, maar ik zit daarvoor misschien niet vaak genoeg in JNG. Wat heeft ie geflikt (of zij)?
wotquote:Op maandag 24 juni 2013 00:58 schreef Onorgineel het volgende:
jng sc is mijn religie en lb is mijn profeet
Timur open radio is leuk jaquote:Op maandag 24 juni 2013 00:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Meerderen. Stenders, Timur, C&S, Corton, Klaas bijv. Nog wel meer denk ik.
Eens.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat gaan we niet nog een keer bespreken. Lees maar terug als je 't graag wil weten en dan ga je weer terug naar KLB.
er was geneukt en toen kreeg lb spijt met alle afschuwelijke gevolgen van dienquote:Op maandag 24 juni 2013 00:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nice. DrNick is toch die knul met dat plaatje van de Simpsons? Dacht altijd dat ie LittleBrownie leuk vond, maar ik zit daarvoor misschien niet vaak genoeg in JNG. Wat heeft ie geflikt (of zij)?
Ja maar jij bent zo tuttig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
ben gewoon veel geld waardquote:Op maandag 24 juni 2013 00:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ezels poepen geld en geld stinkt niet
studentenlevenquote:Op maandag 24 juni 2013 00:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik dacht dat ik dode pixels had maar het was bier op mijn scherm
weeee teee effffquote:Op maandag 24 juni 2013 00:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
zag net een gozer op dat festival met een groot kruis rondlopen
en een gitarist op het podium helemaal naakt optreden
en mensen die liggende mensen verven met nagellak
hippiemeisjes met tye die kleding die didjadaroodadablabla spelen
Bedankt voor je bijdrage, Etsu. Noem op z'n minst het betreffende topic, want 4 à 5 topics teruglezen is me wat te veel van het goede.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat gaan we niet nog een keer bespreken. Lees maar terug als je 't graag wil weten en dan ga je weer terug naar KLB.
Zoiets dacht ik ook ja. Hij was iig mooi.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:58 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Was toch de felste maan van het jaar gister?
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar jij bent zo tuttig.Crackie bby girlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Je mag ook meer moeite doen.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage, Etsu. Noem op z'n minst het betreffende topic, want 4 à 5 topics teruglezen is me wat te veel van het goede.
Dat is fucked up broertje. Hoop dat Nick eroverheen komt.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:59 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
er was geneukt en toen kreeg lb spijt met alle afschuwelijke gevolgen van dien
3 topics terug ofso.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage, Etsu. Noem op z'n minst het betreffende topic, want 4 à 5 topics teruglezen is me wat te veel van het goede.
Nouquote:Op maandag 24 juni 2013 01:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is fucked up broertje. Hoop dat Nick eroverheen komt.
Niet meer over LB in ieder gevalquote:Op maandag 24 juni 2013 01:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is fucked up broertje. Hoop dat Nick eroverheen komt.
Oh, nooit geweten dat dat zo ver gingquote:Op maandag 24 juni 2013 00:59 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
er was geneukt en toen kreeg lb spijt met alle afschuwelijke gevolgen van dien
Dan ben je op de verkeerde plek.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ben een sensatiezoeker, bijzaken kosten alleen maar tijd.
Coen en Sander. Twee DJ's dus.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Timur open radio is leuk ja, C&S is fantastisch
ik tune vaak 16.05 in
, ekstra weekend staat ook wel bovenaan op mijn lijstje
Maar dat is een show en geen dj natuurlijk
ik kijk ookquote:
Ben je nou serieus?quote:Op maandag 24 juni 2013 01:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, nooit geweten dat dat zo ver ging
MiddenindenachtRickquote:Op maandag 24 juni 2013 00:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Timur open radio is leuk ja, C&S is fantastisch
ik tune vaak 16.05 in
, ekstra weekend staat ook wel bovenaan op mijn lijstje
Maar dat is een show en geen dj natuurlijk
krabs is dronken :s :squote:Op maandag 24 juni 2013 00:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik dacht dat ik dode pixels had maar het was bier op mijn scherm
Ik bedoel meer dat het sarcasme er vanaf droopquote:Op maandag 24 juni 2013 01:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik weet er gewoon niks van? Toen zat ik hier nog niet denk ik
Bedankt maatje. Nee klopt, ik jou ook niet, we zitten beiden in andere subfora.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
3 topics terug ofso.
Hey Rodawa lang niet gezien
Daarom is het zo fucked up voor hem.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 01:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Crackie bby girl![]()
![]()
![]()
Ja ik ben overgestaptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En jij?
Baby darling doll face honey
sarcasme gaat nou eenmaal lastig over het internet, zonder voorkennis. Het is dus niet gebeurt?quote:Op maandag 24 juni 2013 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat het sarcasme er vanaf droop
Nee joh ben jij gekquote:Op maandag 24 juni 2013 01:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
sarcasme gaat nou eenmaal lastig over het internet, zonder voorkennis. Het is dus niet gebeurt?
Hahah neejohquote:Op maandag 24 juni 2013 01:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
sarcasme gaat nou eenmaal lastig over het internet, zonder voorkennis. Het is dus niet gebeurt?
Erik-Jan Rosendahlquote:Op maandag 24 juni 2013 01:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
3uur Toetertijd
Of met Duitse hotels bellen![]()
Doeiquote:
Ohja daar las ik overheenquote:Op maandag 24 juni 2013 01:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja maar met ekstra weekend bedoel ikDie show vind ik heel goed
allemaal voor mijn tijdquote:Op maandag 24 juni 2013 01:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
3uur Toetertijd
Of met Duitse hotels bellen![]()
En er is iemand niet meer teruggekomenquote:Op maandag 24 juni 2013 01:04 schreef chapel24 het volgende:
[..]
De liefde is weer volop terug in JNG
Oh ja dat kan ook wel, tis al een hele poos geleden.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:03 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Erik-Jan Rosendahl![]()
toetertijd was half 3 trouwens![]()
Internetquote:Op maandag 24 juni 2013 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En er is iemand niet meer teruggekomen
Heel af en toe vind ik het wel leuk een afleveringetje terug te luisterenquote:Op maandag 24 juni 2013 01:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh ja dat kan ook wel, tis al een hele poos geleden.
EJ is één grote baas ja
Origineel Onorigineelquote:
hoho ik ben er nogquote:Op maandag 24 juni 2013 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En er is iemand niet meer teruggekomen
Ja bedoelde eigenlijk iemand andersquote:
Komt ook nieuwe zender aanquote:Op maandag 24 juni 2013 01:05 schreef Ezell het volgende:
zojuist ontdekt dat ik meer tv-zenders heb dan ik dacht
Ja dat is dan wel weer briljant jaquote:Op maandag 24 juni 2013 01:05 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Heel af en toe vind ik het wel leuk een afleveringetje terug te luisteren
Maar dan toch weer je ballen uit de broek lachen
Goed goed, met jou ook?quote:Op maandag 24 juni 2013 01:06 schreef Onorgineel het volgende:
[..]![]()
Fok-it
![]()
Hoe is het met jou dan wel niet?!![]()
DMquote:Op maandag 24 juni 2013 01:05 schreef Rodawa het volgende:
Heb het betreffende topic al gevonden, bedankt allen. Bij voorbaat #TeamLittleBrownie en #TeamDrNick
Doe mij eens een linkje naar een goede aflevering dan zet ik hem binnenkort eens opquote:Op maandag 24 juni 2013 01:05 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Heel af en toe vind ik het wel leuk een afleveringetje terug te luisteren
Maar dan toch weer je ballen uit de broek lachen
Weet niet of ik die heb dan hoor. Heb een basispakket.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja bedoelde eigenlijk iemand anders
[..]
Komt ook nieuwe zender aan
En een leven gekregen ook nog. Kan niet beterquote:Op maandag 24 juni 2013 01:07 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja prachtig mooi helemaal uit m'n dak![]()
![]()
Is gratis zenderquote:Op maandag 24 juni 2013 01:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Weet niet of ik die heb dan hoor. Heb een basispakket.
Is dat dan ook met nieuwe family guy enzoquote:
http://www.mixcloud.com/5383974quote:Op maandag 24 juni 2013 01:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Doe mij eens een linkje naar een goede aflevering dan zet ik hem binnenkort eens op
Ja voornamelijk voor voetbal, films en series uit Amerika.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Is dat dan ook met nieuwe family guy enzo
Nee FOXnl zo gaat die zender hetenquote:
thanks, even favorietenquote:Op maandag 24 juni 2013 01:08 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
http://www.mixcloud.com/5383974
Hier staan nog wat 2005 afleveringen
Voetbal uit Amerikaquote:Op maandag 24 juni 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja voornamelijk voor voetbal, films en series uit Amerika.
FOX reizenquote:Op maandag 24 juni 2013 01:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik ging naar fox.nl en dat was heel iets anders reisbureau :S
nee nee, eredivisie en Europese competititesquote:
wijvenzenderquote:
trusten lebberquote:
Maar dat doet Sport 1 enzo bij mij ook alquote:Op maandag 24 juni 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nee nee, eredivisie en Europese competitites
Had je die chocola nog gekocht? Zo ja, al geprobeerd ? Zo ja, was hij heerlijk of super heerlijk?quote:
is een soort Miami Ink toch?quote:
Alleen samenvattingen hoor, niks livequote:Op maandag 24 juni 2013 01:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar dat doet Sport 1 enzo bij mij ook al![]()
(gekraakt bakje jeweet toch)![]()
Ja het was echt om te gieren netquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |