Snappum. En dank voor je complimenten over mijn username.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:52 schreef yup het volgende:
KlusKonijn(grappige naam).
Gaten zitten er niet in de muur (die heb ik opgevuld met plamuur), alleen de muren zijn erg oneven, en ik vind structuurverf een mooi effect hebben. Ik vind helemaal gladde muren eigenlijk niet zo heel mooi, ik vind stucwerk zeer gaaf maar dat kost ook wat. (en zelf kan ik dat niet).
Vandaar de keuze voor deze verf.
Die verf van Alabastine KAN de oplossing zijn die je zoekt, maar voor een heel huis...quote:Dit is een erg oud flat appartement, denk dat de flat jaren '60 ofzo is. Zoals ik zei, ik hoef geen gladde muren, als dit product zijn naam waarmaakt vind ik het ook goed. Maar als het overbetaalde onzin is omdat gewone structuurverf hetzelfde doet, koop ik dat liever.
Maar ze beweren dat het elastisch is en ook zo blijft, en dat het blijvend kleine oneffenheden
opvult enzo.
Oh ja, ik moet mijn hele huis verven, dus ik heb liever geen ander gedoe erbij (als het niet noodzakelijk is). Daarom leek mij dit de oplossing.
Mijn huis is maar 30 vierkante meterquote:Op maandag 24 juni 2013 00:09 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Snappum. En dank voor je complimenten over mijn username.
[..]
Die verf van Alabastine KAN de oplossing zijn die je zoekt, maar voor een heel huis...dat gaat in de papieren lopen!
Ah, 30 vierkante meter! Nou, dan zal je niet meteen failliet gaan aan de alabastine-verf schat ik zo.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:13 schreef yup het volgende:
[..]
Mijn huis is maar 30 vierkante meterDus dat het qua kosten wel meevalt, denk dat 2 emmers voor mij ruim zat is.
En mooi huis idd van avondmens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |