goeie visie, ik heb m in openings topic geplakt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:11 schreef YokiKater het volgende:
Het is nog redelijk onduidelijk hoe de regelgeving er uit gaat zien. De opleiding die nu is ontwikkeld is niet verplicht. Het is ook nog niet duidelijk of er een verplichte opleiding gaat komen en indien dit het geval zou zijn dat het dan om deze dure opleiding zal gaan.
Het zal mij ook sterk verbazen als er een opleiding van duizenden euro's verplicht gaat worden om te mogen vliegen met een vrij simpele quadcopter. .......
Op dit moment vallen we onder de regels voor het modelvliegen
http://www.hoogtezicht.nl(...)egeling-modelvliegen
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:35 schreef Phone het volgende:
[..]
goeie visie, ik heb m in openings topic geplakt.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:23 schreef Phone het volgende:
Grappig filmpje over FPV groundview, in dit geval niet met een drone maar met een vliegtuigje maar het geeft een goed beeld van de FPV ervaring
Neu niet echt, ik woon in een mooi stadje aan zee met havens en industrieel erfgoed daar wil ik hem voor gebruiken. Twijfel nog over de investering die ik ga doen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wil je daar je drone voor gaan inzetten?
Grappig, in zo'n stadje woon ik ook..quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:30 schreef Phone het volgende:
[..]
Neu niet echt, ik woon in een mooi stadje aan zee met havens en industrieel erfgoed daar wil ik hem voor gebruiken. Twijfel nog over de investering die ik ga doen.
Nog tips mbt videobewerking software ?
Je gaat me toch niet vertellen dat je ongevraagd in MIJN stad woon héquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Grappig, in zo'n stadje woon ik ook..
Heb geen tips mbt videobewerking, moet ik zelf ook nog uitzoeken en mee gaan rommelen.
Zou zomaar kunnen, of dichtbij.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:36 schreef Phone het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je ongevraagd in MIJN stad woon hé
Niks van jou bij blaaskaakquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:36 schreef Phone het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je ongevraagd in MIJN stad woon hé
Beetje die langharige dikke oerkoeien opjagen ?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus![]()
Ik ga as zondag in de Oostvaardersplassen vliegen. Proberen toch minstens.
Zover is het gelukkig nog lang niet daar gaat nog veel discussie aan vooraf. Het zou ook te ziek voor woorden zijn als gemeenteambtenaren maar een beetje lukraak met die dingen mogen gaan vliegen om te spioneren en dat gaat waarschijnlijk ook niet gebeuren. Nu.nl moet je niet te serieus nemen das emo-nieuws.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Toezicht via drones fors uitgebreid
http://www.v-nix.nl/dji-zenmuse-h3-2d-pro 1000 euro, slik. Beetje kut dat ik nu net ga verhuizen. Maar deze kit gaat er echt wel komen tzt, even flink gaan sparen dus. Kan ik live meekijken met mijn GoProquote:Beste Yoki,
De FPV kit die we aanbieden kan worden gebruikt met iedere camera die een SD video uitgang heeft. De gimbal waar u naar refereert werkt enkel met de gopro hd hero3.
Uiteraard hebben we goed rekening gehouden met storingen van besturing, gps en compass. De kit werkt op 5.8Ghz en de quadcopter besturing op 2.4Ghz. Als u de kit besteld krijgt u van ons ook de juiste kabels geleverd die direct werken op de videotransmitter en de GoPro. Zonder solderen of schroeven.
U kunt ook eerst voor een Phantom + GoPro + FPV kit set gaan en later de gimbal extra op monteren. Hiermee hoeft u ook niet meteen vanaf dag één bezig te gaan met een schroevendraaier, maar kunt u eerst leuk gaan vliegen.
Mochten we u verder van dienst kunnen zijn vernemen wij dit graag.
Hartelijke groet,
Of achteraf die video stabiliseren in Videopad, is gratis werkt ook perfect.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
http://www.v-nix.nl/dji-zenmuse-h3-2d-pro 1000 euro, slik. Beetje kut dat ik nu net ga verhuizen. Maar deze kit gaat er echt wel komen tzt, even flink gaan sparen dus. Kan ik live meekijken met mijn GoPro
Tegen trilling misschien wel, maar niet tegen overhellen van de drone neem ik aan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:11 schreef Phone het volgende:
[..]
Of achteraf die video stabiliseren in Videopad, is gratis werkt ook perfect.
Ja klopt dat moet echt met een stabilisator.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Tegen trilling misschien wel, maar niet tegen overhellen van de drone neem ik aan.
Dat is dus precies wat die zenmuse gimbal doet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:56 schreef Phone het volgende:
[..]
Ja klopt dat moet echt met een stabilisator.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |