quote:
Zoals iedere studie is er een praktisch en een theoretisch deel. Al is dat laatste misschien wat groter. Als je beweert dat je met rechten niets kunt onderzoeken denk je niet goed na.quote:Verhaaltje lezen en dan zeggen wetje dit wetje dat. Wtf. Je kunt niks zelf maken ofzo onderzoeken niks. Wetje dit wetje dat.
Baas van de clubquote:Op zondag 23 juni 2013 20:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Precies, dan ben jij zo'n scheikundige nitwit, en dan ben ik je manager
Dat zeker ja!quote:
Wetje dit wetje dat. Dat is echt een goeie hequote:Op zondag 23 juni 2013 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Da's toch tofff?Casussen oplossen op basis van wetje dit wetje dat.
Nee, want dat is al gedaan. Volgende stap is apotose in kankercellen activeren en organen printen uit stamcellen.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat kan jij ook niet, je weet alleen hoe het moet nou boefreaking hoe, alsof je dat dan ook gaat doen
Ja, want het is niet alsof er mensen zijn die dood neervallen zonder insuline.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met rechten kan ik wel mensen helpen, op juridisch gebied. Veel nuttiger dan organismen manipuleren waar niemand wat aan heeft.
Denken dat ik mezelf niet kan managen, ga toch fietsen.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Precies, dan ben jij zo'n scheikundige nitwit, en dan ben ik je manager
sorry, je mag de volgende keer die van mij hebbenquote:
quote:
internationale bedrijfskundequote:
Ik dacht dat jij diegene was die zei dat ik me niet zo druk moest maken om dat gebash op rechten in de SC WO Rechten. Of was iemand anders dat?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Zoals iedere studie is er een praktisch en een theoretisch deel. Al is dat laatste misschien wat groter. Als je beweert dat je met rechten niets kunt onderzoeken denk je niet goed na.
Natuurlijk prima als het je niets lijkt, maar dat gebash op rechten altijd. Ga iemand anders vervelen.
Rechten kun je net zo goed onderzoeken en nieuwe inzichten in vormen. Het is niet dat er tien regels zijn die allemaal zo duidelijk zijn als wat en in ieder land hetzelfde zijn, hoor.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ehhh, mijn studie jij gekje? Doe je toch zelf onderzoek, geeft nieuwe inzichten blabla.
Jij doet beetje leren wetje dit wetje dat klaar.
Ja, want ik lieg altijd zeker.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Om de waarheid naar buiten te brengen
niceeequote:Op zondag 23 juni 2013 20:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sorry, je mag de volgende keer die van mij hebben
[..]
[..]
internationale bedrijfskunde
Jezelf wel, maar niet je afdelingquote:Op zondag 23 juni 2013 20:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat ik mezelf niet kan managen, ga toch fietsen.
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Impliceren dat Aldo altijd de waarheid spreekt.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Gewoon afzettenquote:Op zondag 23 juni 2013 20:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jezelf wel, maar niet je afdeling
Volgens mij was ik dat, ja. Maar het begint gewoon te vervelen op den duur. Mensen denken echt dat je met de wet op schoot als een soort Dikke Van Dale alleen maar regeltjes op aan het zoeken bent omdat ze niet de moeite nemen te verdiepen wat de studie inhoudt.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij diegene zei dat ik me niet zo druk moest maken om dat gebash op rechten in de SC WO Rechten. Of was iemand anders dat?
Er zijn anders genoeg managers die een bètastudie hebben gedaan. Denk aan natuurkundigen en wiskundigen.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jezelf wel, maar niet je afdeling
Geen respect voor je baas tonenquote:Op zondag 23 juni 2013 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat Aldo altijd de waarheid spreekt.
Denken dat ik dat niet doorheb.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat Aldo altijd de waarheid spreekt.
Dat moet haast ook wel. Je kunt niet een afdeling leiden als je niets over het onderwerp weet.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er zijn anders genoeg managers die een bètastudie hebben gedaan. Denk aan natuurkundigen en wiskundigen.
Idd. Vannacht nog met iemand gediscussieerd over rechten en biologie, wat makkelijker is etc.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij was ik dat, ja. Maar het begint gewoon te vervelen op den duur. Mensen denken echt dat je met de wet op schoot als een soort Dikke Van Dale alleen maar regeltjes op aan het zoeken bent omdat ze niet de moeite nemen te verdiepen wat de studie inhoudt.
MAGNUMS!!!!!quote:Op zondag 23 juni 2013 20:55 schreef Ezell het volgende:
Ok, ik ga toch wel naar de supermarkt.![]()
Nog tips voor mijn boodschappenlijstje?
Wow super man, nu weet je echt allesquote:Op zondag 23 juni 2013 20:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat ik dat niet doorheb.Ik heb eco en M&O gehad ja.
Oké maar als jij beweet dat biologie makkelijker is ben je net zo erg natuurlijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Idd. Vannacht nog met iemand gediscussieerd over rechten en biologie, wat makkelijker is etc.
Toen heb ik gezegd dat je bij rechten abstract moet nadenken, toen vroeg die om voorbeelden en ik zo dit dat zus zo. En dat we jurisprudentie moeten leren. Toen zei hij: "Oh makkie toch?"
worstenbroodjes sowiesoquote:Op zondag 23 juni 2013 20:55 schreef Ezell het volgende:
Ja. Kortzichtige gedoe.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:55 schreef Crack_ het volgende:
Zo zeg hallo, dat is wel echt een gevoelige snaar of nie Tchock. Tering
De vraag wat moeilijker is vind ik sowieso dom. Zet mij op een scheikundige studie en ik zal er niks van kunnen. Zet iemand van een scheikundige studie op die van mij en hij zou er niks van kunnen.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Idd. Vannacht nog met iemand gediscussieerd over rechten en biologie, wat makkelijker is etc.
Toen heb ik gezegd dat je bij rechten abstract moet nadenken, toen vroeg die om voorbeelden en ik zo dit dat zus zo. En dat we jurisprudentie moeten leren. Toen zei hij: "Oh makkie toch?"
Eieren.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:55 schreef Ezell het volgende:
Natuurkundigen en wiskundigen zijn vooral gewild als managers vanwege de manier waarop ze denken en informatie verwerken. Als je een grote afdeling hebt is het handig als je overzicht kan bewaren in je gedachtes.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat moet haast ook wel. Je kunt niet een afdeling leiden als je niets over het onderwerp weet.
True, maar ik wist even op dat moment niks beters om te backfiren toen er werd gezegd dat rechten een makkelijke studie was.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké maar als jij beweet dat biologie makkelijker is ben je net zo erg natuurlijk.
Ik zeg toch dat het mij saai lijkt. Mag dat? Lijkt me gewoon saai. Ik moet dingen doen en het liefst 1000 verschillende dingen. Dat heb je bij rechten sowieso niet zo veel als bij mijn studie nu. Dat witte gij ook weeeeeel.quote:
chocoladerozijnenquote:Op zondag 23 juni 2013 20:55 schreef Ezell het volgende:
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
/etsumodus aan
impliceer je nou dat ik worstenvingers heb![]()
![]()
/etsumodus uit
Ik flikker je gewoon van de loonlijst af, voor jou 10 anderenquote:Op zondag 23 juni 2013 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denken dat ik luister naar die gekke Rotterdammers.
Dat houdt velen niet tegen hoor.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat moet haast ook wel. Je kunt niet een afdeling leiden als je niets over het onderwerp weet.
Ja, meer is er niet, duh.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wow super man, nu weet je echt alles
Jijquote:Op zondag 23 juni 2013 20:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
/etsumodus aan
impliceer je nou dat ik worstenvingers heb![]()
![]()
/etsumodus uit
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Natuurkundigen en wiskundigen zijn vooral gewild als managers vanwege de manier waarop ze denken en informatie verwerken. Als je een grote afdeling hebt is het handig als je overzicht kan bewaren in je gedachtes.
Rechten is moeilijkerquote:Op zondag 23 juni 2013 20:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De vraag wat moeilijker is vind ik sowieso dom. Zet mij op een scheikundige studie en ik zal er niks van kunnen. Zet iemand van een scheikundige studie op die van mij en hij zou er niks van kunnen.
Allebei hbo
NOU, WAT IS ER DAN MOEILIJKER HE?!
Ja, dat is het duivelse dilemma. Of je kunt mensen managen en weet niet wat er inhoudelijk gebeurt of je weet wat er inhoudelijk gebeurt en kunt niet mensen managen.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat houdt velen niet tegen hoor.
En veel managers die "van de vloer" komen hebben wel kennis, maar zijn dan weer minder sterk in het tevreden houden en werken met mensen.
Het is altijd wat.
nou boehoe.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik flikker je gewoon van de loonlijst af, voor jou 10 anderen
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik bedoelde snacks.
[..]
waar staan die bij de AH?
Bij de M&M'squote:Op zondag 23 juni 2013 20:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik bedoelde snacks.
[..]
waar staan die bij de AH?
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Op een overladen kantoortje in een hoek van India misschien
http://www.tudelft.nl/stu(...)nde/na-je-opleiding/quote:Aan welke functies kun je denken?
• Meetgegevens van aardbodemonderzoek analyseren
• Nieuwe apparatuur (bv. een nieuwe CT scanner ontwikkelen)
• Leiding geven aan een team onderzoekers dat een nieuwe computer ontwikkelt
• Les geven in natuurkunde en wiskunde
• Medische apparaten ontwikkelen die het mogelijk maken om een levend lichaam te onderzoeken zonder het te beschadigen
• Bedrijfsproblemen analyseren en bedrijven adviseren over hun marktpositie.
Ik vind het niet erg dat het je saai lijkt, dat moet je lekker zelf weten. Maar wel dat je zegt dat het geen inzichten ontwikkelt, dat er geen onderzoek in zit en dat het gewoon wetje leren is. Want dat is onzin. Als dat waar was moesten we wel wetten leren.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het mij saai lijkt. Mag dat? Lijkt me gewoon saai.
Ja, ze roepen wel meerquote:Op zondag 23 juni 2013 20:59 schreef Rezania het volgende:
[..]!
[..]
http://www.tudelft.nl/stu(...)nde/na-je-opleiding/
Wie?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:58 schreef Crack_ het volgende:
Rez, vind jij Ed Sheeran ook een potentieel gevalletje voor liefde?
Raar genoeg kan ik niet verzinnen waarom dit "of/of" is. Er lijkt me geen directe relatie hiertussen. Wat natuurlijk wel zo is dat een technisch R&D'er vaak wat minder "begaafd" is met mensen, maar dit staat niet vast ofzo.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat is het duivelse dilemma. Of je kunt mensen managen en weet niet wat er inhoudelijk gebeurt of je weet wat er inhoudelijk gebeurt en kunt niet mensen managen.
De helft van deze post heb ik niet gezegd.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg dat het je saai lijkt, dat moet je lekker zelf weten. Maar wel dat je zegt dat het geen inzichten ontwikkelt, dat er geen onderzoek in zit en dat het gewoon wetje leren is. Want dat is onzin. Als dat waar was moesten we wel wetten leren.
TU Delftquote:Op zondag 23 juni 2013 20:59 schreef Rezania het volgende:
[..]!
[..]
Ik ook hoorquote:Op zondag 23 juni 2013 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij zal nooit iemand een juridisch advies kunnen geven, ik wel. onthoud dat.
Dude, jij denkt niet dat een natuurkundige of een wiskundekundige complexe structuren zoals bedrijven goed kunnen analyseren?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, ze roepen wel meerMaar dat soort dingen kun je echt niet
neequote:Op zondag 23 juni 2013 21:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dude, jij denkt niet dat een natuurkundige of een wiskundekundige complexe structuren zoals bedrijven goed kunnen analyseren?
Nou ja, ik neem aan dat de mensen die het meeste kennis hebben van het vakgebied in regel minder leidschapsstraining en dergelijke hebben gedaan. En viceo versa.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Raar genoeg kan ik niet verzinnen waarom dit "of/of" is. Er lijkt me geen directe relatie hiertussen. Wat natuurlijk wel zo is dat een technisch R&D'er vaak wat minder "begaafd" is met mensen, maar dit staat niet vast ofzo.
Ik kan me wel goed voorstellen dat de man van de vloer wat moeilijker bijzaak van hoofdzaak kan scheiden omdat hij zelf de details tot in de puntjes weet.
Maar ook dat staat niet vast.
Ja, precies. Men kan constateren dat het kantoor in India toch iets te vol is en aandringen tot efficiëntie zodat kosten worden bespaard en de marktpositie wordt verbeterdquote:Op zondag 23 juni 2013 20:59 schreef Rezania het volgende:
[..]!
[..]
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Can we sue him? You can always sue somebody
Haten op de beste universiteit van Nederland.quote:
Op de website van mijn school staat een lijstje met banen die je waarschijnlijk toch niet krijgt.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:59 schreef Rezania het volgende:
[..]!
[..]
quote:Misschien word je parlementair verslaggever voor Den Haag Vandaag of nieuwsjager van het Utrechts Nieuwsblad, radioverslaggever bij Radio 1, eindredacteur van het blad LINDA., verslaggever bij Voetbal International of contentproducer bij NOS Online. Je
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De helft van deze post heb ik niet gezegd.
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ehhh, mijn studie jij gekje? Doe je toch zelf onderzoek, geeft nieuwe inzichten blabla.
Jij doet beetje leren wetje dit wetje dat klaar.
Ed Sheeran. Tssquote:
Kan ik heus wel hoorquote:Op zondag 23 juni 2013 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij zal nooit iemand een juridisch advies kunnen geven, ik wel. onthoud dat.
Dat is subjectief.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haten op de beste universiteit van Nederland.
Gast, er zijn niet eens schone deernesquote:Op zondag 23 juni 2013 21:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haten op de beste universiteit van Nederland.
Wow, jij bent een beetje dom dan.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, precies. Men kan constateren dat het kantoor in India toch iets te vol is en aandringen tot efficiëntie zodat kosten worden bespaard en de marktpositie wordt verbeterd
Ik leer het je gewoon zodat je mensen aan kunt klagen terwijl je vertelt hoe ze beter moeten etenquote:Op zondag 23 juni 2013 21:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan ik heus wel hoor.
Maar zal vast niet kloppen ghighighig.
Een training kun je doen. Maar maakt je dat een echte leider, of alleen een manager?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, ik neem aan dat de mensen die het meeste kennis hebben van het vakgebied in regel minder leidschapsstraining en dergelijke hebben gedaan. En viceo versa.
Vrouwen zijn gewoon non existentquote:Op zondag 23 juni 2013 21:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gast, er zijn niet eens schone deernes
Dat zijn allemaal journalistieke banen toch? Oké, het zijn wel prestige posities, dat wel.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Op de website van mij school staat een lijstje met banen die je waarschijnlijk toch niet krijgt.![]()
[..]
Het ging toch over managers, of ben ik op een zijspoor geraakt?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een training kun je doen. Maar maakt je dat een echte leider, of alleen een manager?
Ja, waar zeg ik dan dat jouw studie geen inzichten brengt he?quote:
ja duh zo kan je op elke mogelijke manier wiskundigen de hemel ingeilen. laat ze nou maar lekker doen waar ze goed in zijn, sommetjes uitrekenen. laat het managen maar over aan de mensen die er wat van kunnen.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Natuurkundigen en wiskundigen zijn vooral gewild als managers vanwege de manier waarop ze denken en informatie verwerken. Als je een grote afdeling hebt is het handig als je overzicht kan bewaren in je gedachtes.
homo'squote:Op zondag 23 juni 2013 21:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
alleen maar nerds en homo's![]()
No offence
Nee, dan krijg je billenkoekquote:Op zondag 23 juni 2013 21:02 schreef Etsu het volgende:
Tchock, weet jij hoe het eigenlijk zit als je bachelor doet op ene uni en je master op andere uni? Kan dat gewoon?
ja dat weet ik ook wel, maar is toch raar aangezien het vakkenpakket per uni verschilt lijkt me?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, dan krijg je billenkoek![]()
tuurlijk mag dat
Ik wil mensen niet vertellen hoe ze beter moeten etenquote:Op zondag 23 juni 2013 21:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik leer het je gewoon zodat je mensen aan kunt klagen terwijl je vertelt hoe ze beter moeten eten
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:02 schreef Etsu het volgende:
Tchock, weet jij hoe het eigenlijk zit als je bachelor doet op ene uni en je master op andere uni? Kan dat gewoon?
Nee hoor, je zit nog goed.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het ging toch over managers, of ben ik op een zijspoor geraakt?
Faux. doet een duit in het zakjequote:Op zondag 23 juni 2013 21:03 schreef Faux. het volgende:
[..]
ja duh zo kan je op elke mogelijke manier wiskundigen de hemel ingeilen. laat ze nou maar lekker doen waar ze goed in zijn, sommetjes uitrekenen. laat het managen maar over aan de mensen die er wat van kunnen.
In de regel wel, volgens mij. Al moet je er wel rekening mee houden dat de curricula onderling verschillen en er dus een kans is dat je een deel mist. En ik heb begrepen dat het echt een afschuwelijke hel is om punten van één uni op een andere erkend te krijgen, maar ik weet niet of dat ook speelt als je je bachelor voltooid hebt.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:02 schreef Etsu het volgende:
Jup.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal journalistieke banen toch? Oké, het zijn wel prestige posities, dat wel.
Nee mag gewoon. Ik ga ook een master doen in Oostenrijkquote:Op zondag 23 juni 2013 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja dat weet ik ook wel, maar is toch raar aangezien het vakkenpakket per uni verschilt lijkt me?
Hier heb ik wat aan.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
In de regel wel, volgens mij. Al moet je er wel rekening mee houden dat de curricula onderling verschillen en er dus een kans is dat je een deel mist. En ik heb begrepen dat het echt een afschuwelijke hel is om punten van één uni op een andere erkend te krijgen, maar ik weet niet of dat ook speelt als je je bachelor voltooid hebt.
Waarom Oostenrijk?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee mag gewoon. Ik ga ook een master doen in Oostenrijk
Oostenrijkquote:Op zondag 23 juni 2013 21:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bij jouw opleiding ja, maar misschien is het anders bij rechten.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
brujdkasquote:Op zondag 23 juni 2013 21:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hier heb ik wat aan.
Ik zal wel even vragen in de SC.
Kom haten dan, kutfeutquote:Op zondag 23 juni 2013 21:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
OostenrijkNee, nee, hier haak ik af
die arrogantie van beta's altijdquote:Op zondag 23 juni 2013 21:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Faux. doet een duit in het zakje
Is dat die gozer die op Rupert Grint lijkt?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ed Sheeran. Tss
Zo'n schattebollie
[..]
Kan ik heus wel hoor.
Maar zal vast niet kloppen ghighighig.
http://www.guardian.co.uk(...)igher-education#dataquote:Op zondag 23 juni 2013 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is subjectief.![]()
Feit is dat RuG de beste is.
Wtf boeit mij dat nou?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gast, er zijn niet eens schone deernes
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:05 schreef Faux. het volgende:
[..]
die arrogantie van beta's altijddoen alsof wiskundig inzicht het enige is dat je in dit leven nodig hebt
en zelfs al was dat t, het lijkt me poepsaai.
Alsof die lijst zo betrouwbaar is.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is dat die gozer die op Rupert Grint lijkt?
[..]
http://www.guardian.co.uk(...)igher-education#data
Wat is de eerste Nederlandse universiteit op deze lijst?
[..]
Wtf boeit mij dat nou?
Scandinavië: geen tot dure drankquote:
Wow, fakking representatief dit !!!!!!111111quote:Op zondag 23 juni 2013 21:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is dat die gozer die op Rupert Grint lijkt?
[..]
[..]
Wtf boeit mij dat nou?
Sommetjes uitrekenen.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:03 schreef Faux. het volgende:
[..]
ja duh zo kan je op elke mogelijke manier wiskundigen de hemel ingeilen. laat ze nou maar lekker doen waar ze goed in zijn, sommetjes uitrekenen. laat het managen maar over aan de mensen die er wat van kunnen.
Elke internationale lijst staat een andere universiteit bovenaan.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Want daar studeren geen buitenlanders?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Scandinavië: geen tot dure drank
Azië : lelijke vrouwen
HAAAAAA KEIHARDE DISSSSSSSSSSquote:Op zondag 23 juni 2013 21:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Elke internationale lijst staat een andere universiteit bovenaan.
Dingen bewijzen: SPSSquote:Op zondag 23 juni 2013 21:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sommetjes uitrekenen.Dude, wiskundigen willen dingen bewijzen, niet uitrekenen, daar hebben ze computers voor.
En kan ik wat tegen de feiten doen? Nee.
Economie is voor mij al extreem moeilijke wiskundequote:Op zondag 23 juni 2013 21:05 schreef Faux. het volgende:
[..]
die arrogantie van beta's altijddoen alsof wiskundig inzicht het enige is dat je in dit leven nodig hebt
Als je ze lekker zaken laat managen en geen poppetjes, kan dat heel goed gaan. Als het wel poppetjes zijn ook trouwens, maar dat ligt aan de persoonlijkheid.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:03 schreef Faux. het volgende:
[..]
sletquote:Op zondag 23 juni 2013 21:07 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Krijg je trouwens niet in ruil als ik met m'n studie naar het buitenland ga.![]()
Hij is gebaseerd op publicaties en shizzle.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof die lijst zo betrouwbaar is.Dat kan ik ook wel maken hoor.
Komt omdat het niet op 10 vingers te tellen is ofwel?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:07 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Economie is voor mij al extreem moeilijke wiskunde
Nee, de arrogante van alfa's dan.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:05 schreef Faux. het volgende:
[..]
Jongen, de Guardian, zelfs de koningin leest die krant.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wow, fakking representatief dit !!!!!!111111
SPSS is voor psychologen, niet voor wiskundigen.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan misschien wel ook SPSS, ben ik nu 1/4 wiskundige?
Maar de top 50 zit vol met de VS, lijkt me niet echt een goede lijst.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, de arrogante van alfa's dan.Geen klap uitvoeren, de hele dag bier zuipen, en uiteindelijk nog meer verdienen ook.
Inderdaad, wordt steeds met miljoenen gewerktquote:Op zondag 23 juni 2013 21:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Komt omdat het niet op 10 vingers te tellen is ofwel?
Oh, wil jij me misschien helpen?quote:
Betrouwbaar joh.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij is gebaseerd op publicaties en shizzle.
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, de arrogante van alfa's dan.Geen klap uitvoeren, de hele dag bier zuipen, en uiteindelijk nog meer verdienen ook.
http://www.topuniversitie(...)ersity-rankings/2012quote:Op zondag 23 juni 2013 21:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij is gebaseerd op publicaties en shizzle.
Zijn privé-universiteiten. Zijn teringrijk, teringduur, en dus teringgoed. Ze kopen gewoon van alles het beste.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar de top 50 zit vol met de VS, lijkt me niet echt een goede lijst.
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.topuniversitie(...)ersity-rankings/2012
Hier staat de UvA bovenaan. Is de UvA de beste universiteit? Nee. Conclusie: lijstjes zijn arbitrair en onzinnig dus houd op jezelf er mee te bevredigen.
stuur maar doorquote:Op zondag 23 juni 2013 21:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, wil jij me misschien helpen?
Ik heb een chi-kwadraattoets gedaan maar weet niet of die wel past bij wat ik wil toetsen?
Econometrie.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..][ afbeelding ]
Ga ectrie doen, beetje de nerd uithangen en keihard cashen
Dus als je een prive-universiteit bent, ben je meteen teringgoed?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zijn privé-universiteiten. Zijn teringrijk, teringduur, en dus teringgoed. Ze kopen gewoon van alles het beste.
Die is niet goed gefilterd, kijkt maar bovenaan.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hier staat de UvA bovenaan. Is de UvA de beste universiteit? Nee. Conclusie: lijstjes zijn arbitrair en onzinnig dus houd op jezelf er mee te bevredigen.
Die positie hebben ze gewoon gekocht om Amsterdam te promotenquote:Op zondag 23 juni 2013 21:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
De hele dag uit je naad werken en weinig verdienen.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar waarom lijken Amerikanen gemiddeld zo dom dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zijn privé-universiteiten. Zijn teringrijk, teringduur, en dus teringgoed. Ze kopen gewoon van alles het beste.
Zij wel man, ze kopen gewoon het beste. Jouw privé-school was toch ook beter dan de gemiddelde middelbare school?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus als je een prive-universiteit bent, ben je meteen teringgoed?
Tuurlijk niet man.
Andere dan. Times World Ranking. Bovenaan? Leiden.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die is niet goed gefilterd, kijkt maar bovenaan.
Helemaal niks doen en niks verdienenquote:Op zondag 23 juni 2013 21:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
De hele dag uit je naad werken en weinig verdienen.
Nu als engelse termen gebruiken zonder noodzaak, hier is een geboren manager.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
stuur maar door
- en het is chi-square godverdomme-
![]()
Wat ben jij tering oerdom.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Die positie hebben ze gewoon gekocht om Amsterdam te promoten____!!!!!!!!
is het Luzac de beste school?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zij wel man, ze kopen gewoon het beste. Jouw privé-school was toch ook beter dan de gemiddelde middelbare school?
Dat is subjectief he.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zij wel man, ze kopen gewoon het beste. Jouw privé-school was toch ook beter dan de gemiddelde middelbare school?
Ze zijn met 300 miljoen, waarvan 99% te arm is voor zo'n universiteit.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar waarom lijken Amerikanen gemiddeld zo dom dan?
Oh ik snap het al, niemand kan ze betalen, ok.
Ik doe een Engelse studie, ik ken alleen de Engelse termenquote:Op zondag 23 juni 2013 21:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nu als engelse termen gebruiken zonder noodzaak, hier is een geboren manager.
Raad eens, ik ga ook in Leiden studeren.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Andere dan. Times World Ranking. Bovenaan? Leiden.
http://www.timeshigheredu(...)012-13/world-ranking
Die dingen zijn nog nuttelozer dan Anne Franks drumstel.
Vergeet de super chocolade niet.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:12 schreef Ezell het volgende:
Mja, ik ga maar eens naar de supermarkt. Even fietsen... Lichaamsbeweging doet mij nu wel even goed.Laterrrr.
ik trek nog ff een pilsje open hebben we allebei iets nuttigs gedaan vandaagquote:Op zondag 23 juni 2013 21:12 schreef Ezell het volgende:
Mja, ik ga maar eens naar de supermarkt. Even fietsen... Lichaamsbeweging doet mij nu wel even goed.Laterrrr.
Laat ook maar. Fap ze. Kom over de lijst, dat vindt 'ie lekker.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Raad eens, ik ga ook in Leiden studeren.
ow wacht, ik las je post verkeerdquote:
Maar Etsu is een kleine irritante bitch en jij nog niet.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:12 schreef Rezania het volgende:
Jongens, ga Etsu lekker aanvallen, die roept om de haverklap dat de RuG de beste school is. Ik roep het maar één keer.
De RuG een school durven noemen.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:12 schreef Rezania het volgende:
Jongens, ga Etsu lekker aanvallen, die roept om de haverklap dat de RuG de beste school is. Ik roep het maar één keer.
Over enkele maanden ren je huilend wegquote:Op zondag 23 juni 2013 21:13 schreef Rezania het volgende:
Feit is, ik ben blij met mijn universiteiten en mijn opleiding, deal with it.
Ik dacht dat we BFF's waren en dan dit.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar Etsu is een kleine irritante bitch en jij nog niet.
En dan denkt hij: was ik maar iets nuttigs gaan studerenquote:Op zondag 23 juni 2013 21:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Over enkele maanden ren je huilend weg
Ik was al niet serieus om mee te beginnen, maar Etsu moest weer zo nodig stellen dat feitelijk de RuG de beste is.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laat ook maar. Fap ze. Kom over de lijst, dat vindt 'ie lekker.
Terwijl iedereen weet dat Wageningen het beste is.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik was al niet serieus om mee te beginnen, maar Etsu moest weer zo nodig stellen dat feitelijk de RuG de beste is.
Etsu haalt gewoon 'beste' en 'verste' door elkaar.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik was al niet serieus om mee te beginnen, maar Etsu moest weer zo nodig stellen dat feitelijk de RuG de beste is.
Wat wil je met dat niveau?quote:
Oh, je probeert me te redden, zeg dat dan gewoon!quote:Op zondag 23 juni 2013 21:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Over enkele maanden ren je huilend weg
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En dan denkt hij: was ik maar iets nuttigs gaan studeren
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Etsu haalt gewoon 'beste' en 'verste' door elkaar.
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Etsu haalt gewoon 'beste' en 'verste' door elkaar.
Wageningen is ook wel goed hoor.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Terwijl iedereen weet dat Wageningen het beste is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
TL ; DRquote:Op zondag 23 juni 2013 21:15 schreef Crack_ het volgende:
Zo Aldo, je hebt pm. Hoop dat je 't snapt.
En daarna wilde hij naar Antwerpen.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:16 schreef Etsu het volgende:
Ga liever haten op Jordy, die heeft de open dagen van de uni van Maastricht bezocht. Het feit dat hij het overweegt, is al helemaal een emogif waard__!!!!
Wist niet dat ik er meermaals ben geweestquote:Op zondag 23 juni 2013 21:16 schreef Etsu het volgende:
Ga liever haten op Jordy, die heeft de open dagen van de uni van Maastricht bezocht. Het feit dat hij het overweegt, is al helemaal een emogif waard__!!!!
Ja.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
En daarna wilde hij naar Antwerpen.Fucking België.
Jordy.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.En dan voor Rotterdam kiezen terwijl de keren toen die bij mij was, helemaal zat te haten op Rotterdam.
![]()
![]()
Beetje jammer van de 'mensen'.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:17 schreef Paxcon het volgende:
Maastricht is wel een mooie historische stad toch
Ja. Maar het heeft wel het Groningen-probleem in het kwadraat: prima stad omgeven door een rotstreek en ver van centraal Nederland af.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:17 schreef Paxcon het volgende:
dus als ik het goed begrijp wil je de direction weten per groep?quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:17 schreef Paxcon het volgende:
Dat maakt Groningen zo leuk vind ik. Het feit dat het zo historisch is en échte studentenstad en het zo afgelegen is, maakt het leuk om steeds heen te gaan en er te wonen.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Maar het heeft wel het Groningen-probleem in het kwadraat: prima stad omgeven door een rotstreek en ver van centraal Nederland af.
Maastricht zit te zeiken dat ze willen groeien als universiteit en dan is de helft lotingquote:Op zondag 23 juni 2013 21:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan eigenlijk ook alleen kiezen tussen Wageningen en Maastricht![]()
. Ja, rotterdam en Amsterdam hebben ook wat maar lang niet zo goed als Wageningen en Maastricht
![]()
.
Dan heb ik liever iets centraals als Amsterdamquote:Op zondag 23 juni 2013 21:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat maakt Groningen zo leuk vind ik. Het feit dat het zo historisch is en échte studentenstad en het zo afgelegen is, maakt het leuk om steeds heen te gaan en er te wonen.
Wat?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp wil je de direction weten per groep?
Gelukkig heb ik nog msacras die naar Groningen gaat.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:19 schreef Rezania het volgende:
Ik kon kiezen tussen Delft en Leiden of Groningen. En aangezien Etsu in Groningen zit was mijn keuze nogal makkelijk, Leiden en Delft.
Amsterdam is zo teringdruk, zelfs in Londen heb je meer beweegruimte.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan heb ik liever iets centraals als AmsterdamHoewel het wel jammer is dat dat gewoon te groot is om een studentenstad te zijn.
Jij begrijpt me.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Amsterdam is zo teringdruk, zelfs in Londen heb je meer beweegruimte.
Jepquote:Op zondag 23 juni 2013 21:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog msacras die naar Groningen gaat.
Amsterdam kán mooi zijn, maar ik voel me meer thuis in Groningen dan daar. Ik ben wel naar de open dag geweest aan de UvA, maar het beviel me niet echt.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan heb ik liever iets centraals als AmsterdamHoewel het wel jammer is dat dat gewoon te groot is om een studentenstad te zijn.
Maar die komt gelukkig ook af en toe terug voor haar benodigde dosis Leiden.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog msacras die naar Groningen gaat.
Dat valt echt reuze mee joh. Ja, op het Damrak en in de Kalverstraat is het druk. Maar daar kom je dan ook niet. De andere wijken zijn echt niet drukker dan andere grote steden, hoor.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Amsterdam is zo teringdruk, zelfs in Londen heb je meer beweegruimte.
Beetje maar.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat valt echt reuze mee joh. Ja, op het Damrak en in de Kalverstraat is het druk. Maar daar kom je dan ook niet. De andere wijken zijn echt niet drukker dan andere grote steden, hoor.
Maar ik gisteren wel. Serieus, Regent Street is rustiger dan de Kalverstraat.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat valt echt reuze mee joh. Ja, op het Damrak en in de Kalverstraat is het druk. Maar daar kom je dan ook niet. De andere wijken zijn echt niet drukker dan andere grote steden, hoor.
En ik krijg dagelijks DM's van nieuwe studenten die naar Groningen willen verhuizen en weggaan uit de Randstad.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar die komt gelukkig ook af en toe terug voor haar benodigde dosis Leiden.
Ja, de Kalverstraat is druk, dat klopt. Maar ben je wel eens in de koopgoot geweest op zaterdag om 1 uur?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar ik gisteren wel. Serieus, Regent Street is rustiger dan de Kalverstraat.
Ja of gewoon op het feit dat daar de meeste mensen wonen ja.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:21 schreef Tchock het volgende:
Mensen die zeggen dat Amsterdam druk is baseren dat altijd op het stukje tussen CS en de Dam, het Vondelpark met mooi weer en het Leidseplein op zaterdag.
Amsterdam leeft gewoon, er is op bijna alle plekken een aangename sfeer.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:21 schreef Tchock het volgende:
Mensen die zeggen dat Amsterdam druk is baseren dat altijd op het stukje tussen CS en de Dam, het Vondelpark met mooi weer en het Leidseplein op zaterdag.
Zodat ze na drie jaar weer terug kunnen verhuizen, omdat ze daar geen werk kunnen vinden.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ik krijg dagelijks DM's van nieuwe studenten die naar Groningen willen verhuizen en weggaan uit de Randstad.
Ik weet niet eens wat dat is.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, de Kalverstraat is druk, dat klopt. Maar ben je wel eens in de koopgoot geweest op zaterdag om 1 uur?
jij praat toch amper mee, dus.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou het nogal onaardig vinden als ze enkel de dames van dit topic wilde groeten
Want als je in Groningen gaat studeren, wil meteen zeggen dat je daar wil gaan werken.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zodat ze na drie jaar weer terug kunnen verhuizen, omdat ze daar geen werk kunnen vinden.
[..]
Ik weet niet eens wat dat is.
In Den Haag wonen per vierkante kilometer veel meer mensen (6,1K om 4,8K/m² in Amsterdam) en dat noemt toch ook niemand druk?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja of gewoon op het feit dat daar de meeste mensen wonen ja.
Nee, maar je kan net zo goed in de Randstad blijven dan.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Want als je in Groningen gaat studeren, wil meteen zeggen dat je daar wil gaan werken.
Oh? Ik vind Den Haag te druk.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
In Den Haag wonen per vierkante kilometer veel meer mensen (6,1K om 4,8K/m²) en dat noemt toch ook niemand druk?
Nee. Je moet genieten van je studentenleven en dat kan prima in Groningen en in mindere mate in de Randstad.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, maar je kan net zo goed in de Randstad blijven dan.
Den Haag is breder opgezet, en heeft meer hoogbouw in het centrum, dus het lijkt rustiger.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
In Den Haag wonen per vierkante kilometer veel meer mensen (6,1K om 4,8K/m² in Amsterdam) en dat noemt toch ook niemand druk?
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb het over andere mensen. Jij vindt een weiland met drie koeien al druk.
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Je moet genieten van je studentenleven en dat kan prima in Groningen en in mindere mate in de Randstad.
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:25 schreef Renesite het volgende:
In Groningen geniet je van de studenten
In Amsterdam is het een ratjetoe tussen toeristen en studenten en vervelende yuppen
Yesss, thanksquote:Op zondag 23 juni 2013 21:23 schreef AldoTheApache het volgende:
Crack:
Chi square is de goede test
hij is significant want Chi square value = 5,314 df =1, p < .05
Dus de waardes kun je aannemen
als je het nog niet 100% snapt kun je dit ook even doorlezen![]()
http://www.onecaribbean.o(...)elationshipsSPSS.pdf
Rez studeert nog niet eens. Ga die discussie niet aan johquote:
Goed plan.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Rez studeert nog niet eens. Ga die discussie niet aan joh
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:25 schreef Rezania het volgende:
Maar ja, ik wil ook niet eeuwig in de Randstad blijven hoor, na mijn studie wil ik naar Duitsland verhuizen.
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb het over andere mensen. Jij vindt een weiland met drie koeien al druk.
Je kan ook gewoon in Duitsland studeren... dan leer je de stof/je werk ook gelijk in het Duits.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:25 schreef Rezania het volgende:
Maar ja, ik wil ook niet eeuwig in de Randstad blijven hoor, na mijn studie wil ik naar Duitsland verhuizen.
Merkel is een geil ding ja.quote:
Goed punt.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon in Duitsland studeren... dan leer je de stof/je werk ook gelijk in het Duits.
Etsu is een discussiequote:Op zondag 23 juni 2013 21:26 schreef Rezania het volgende:
Etsu die een discussie links laat liggen? Geloof je het zelf?
Nicequote:Op zondag 23 juni 2013 21:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je krijgt een uitnodiging voor mn bruiloft met lots of bier.
Pics van haar zus?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nice![]()
mag ik dan je zusje hosselen?
Oh, dan kom ik niet op jouw bruiloft want FOK!kers zijn engquote:Op zondag 23 juni 2013 21:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je krijgt een uitnodiging voor mn bruiloft met lots of bier.
Groningers eten metworstquote:Op zondag 23 juni 2013 21:27 schreef Renesite het volgende:
Ik eet Haring.
Voel me Nederlands en Gronings
Ik ga studeren.quote:
Ik heb nog nooit Duits gehad, en jij verwacht dat ik even een Duitstalige studie in Duitsland ga doen?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon in Duitsland studeren... dan leer je de stof/je werk ook gelijk in het Duits.
quote:
Ja, niet dan? Nutteloze tijdverdrijf om het in zijn Nederlands te leren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Ik heb geen zusje maar mn broertje mag je wel proberen hoorquote:Op zondag 23 juni 2013 21:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nice![]()
mag ik dan je zusje hosselen?
Maar ben zelf een fokkerquote:Op zondag 23 juni 2013 21:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dan kom ik niet op jouw bruiloft want FOK!kers zijn eng.
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:28 schreef Spatieloos het volgende:
Lust je je eigen spul wel of ook niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |