http://www.rtvutrecht.nl/(...)in-vleuterweide.htmlquote:UTRECHT - In Vleuterweide is een invalidenauto omgegooid op de hoek De Vuursche-Moerasvaren, meldt de wijkagent.
De vandalen hebben nog meer vernielingen aangericht in de buurt, onder meer in tuinen.
De politie zoekt getuigen.
Verstoppertjequote:Op zondag 23 juni 2013 19:55 schreef Hathor het volgende:
Zit die gast vooraan op de foto nou stiekem te lachen?
is het de jouwe of van familie of een vriend ofzo?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:46 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.rtvutrecht.nl/(...)in-vleuterweide.html
Het is nou ook weer niet zo dat ze je op de snelweg voor de wielen rijden he.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:08 schreef DDDDDaaf het volgende:
Wat mij betreft gooien ze die krengen overal op een kant. Als je, om welke reden dan ook, niet meer kunt of mag autorijden, hoor je ook niet in zo'n voertuig aan het verkeer deel te nemen...
Is het nu al.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:28 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Vleuterwijde/Terwijde, over een jaartje of wat dè nieuwe probleemwijk in Utrecht e.o.
Ik vrees het ook...quote:
Volgens mij is zo'n beetje heel Utrecht één grote probleemwijk. En een omgegooid invalidenwagentje maakt van een buurt nog niet meteen een probleemwijk, trouwens...quote:Op maandag 24 juni 2013 01:28 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Vleuterwijde/Terwijde, over een jaartje of wat dè nieuwe probleemwijk in Utrecht e.o.
In de bebouwde kom en op 80 km-wegen is al genoeg...quote:Op maandag 24 juni 2013 01:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het is nou ook weer niet zo dat ze je op de snelweg voor de wielen rijden he.
Da's dikke onzin.quote:Op maandag 24 juni 2013 02:48 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Volgens mij is zo'n beetje heel Utrecht één grote probleemwijk. En een omgegooid invalidenwagentje maakt van een buurt nog niet meteen een probleemwijk, trouwens...
Dit inderdaad. Woon er al 12 jaar en nog nooit ergens last van gehad.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:32 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Da's dikke onzin.
Denk je nou echt dat Utrecht zowat de duurste stad van Nederland is qua huren en kopen omdat het zo'n verschrikkelijke plek is?
Maar juist in die buurt komen regelmatig problemen voor. Weggepeste homo's om maar eens iets te noemen. Zaken die de Telegrof nooit halen want het is een 'witte' buurt en dat is dus altijd okee. Jazeker.
Ik heb nu zo'n 25 jaar op de teller in verschillende buurten (ja ook die regelmatig langskomen in de Telegrof en aanverwanten) en nog nooit enig probleem whatsoever meegemaakt.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Woon er al 12 jaar en nog nooit ergens last van gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |