abonnement Unibet Coolblue
pi_128891470
Ik weet ook welke klassen ik volgend jaar krijg. Ben tevreden, 1e versie was absoluut niet realistisch (13 uur havo3 klassen, met een vak van 2 uur in de week).

Het worden:
3,5x 3 havo (2 uur in de week, 2e helft van jaar neemt andere docent een klas)
0,5x 2 gym (2e helft vh jaar).
2x 3 ath
1x 3 gym
1x 4 vwo
1x 4 havo
1x 5 havo
dan nog een een extra keuzemodule voor de 2e klas.

Ben wel erg blij met 5 havo. Wordt voor mij de uitdaging. Had ook aangegeven dat dat voor mij belangrijk was.
Verder heb ik geen mentoraat ivm andere werkzaamheden, maar heb wel even alle nuttige tips van hierboven opgeslagen.
En gelukkig woensdag vrijgeroosterd voor persoonlijk onderzoek (genealogie). Ook erg blij mee.

@Bartman: weet precies wat je voelt. Ook ik ben geen vmbo docent. Tijdens stage vwo bovenbouw gedaan en dat was erg leuk.

edit: nu maar vast eindexamens oefenen.
In a world without fences, who needs Windows and Gates!
  zaterdag 13 juli 2013 @ 19:26:21 #177
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_128912595
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 20:52 schreef kwakz0r het volgende:
verder: Jeee! ik krijg een eigen lokaal komend jaar!!
Dat is inderdaad erg fijn!

Ik heb volgend jaar mijn gebruikelijke groepen: 3 en 4 VMBO, varierend van basis tot TL.
.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 20:50:16 #178
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_128915145
Vakantie!

Ik heb alleen nog geen flauw idee wat ik volgend jaar mag/moet gaan doen. Normaliter weten we dit altijd een week of twee voor de vakantie al, maar momenteel gooit men e.e.a. compleet op de schop waardoor niemand weet hoe de zaken ervoor staan...
  zaterdag 13 juli 2013 @ 20:52:42 #179
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_128915231
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 20:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vakantie!