Ik hoop dat Dortmund hem haaltquote:
Beter City dan Realquote:
Dat snap ik, je zet jezelf aardig voor lul.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM ik heb geen zin in weer een bitchfight.
Is goed burgerflipper.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat snap ik, je zet jezelf aardig voor lul.
Ik zal je met rust laten.
Graceland al gezien? Hoe is die?quote:
Je kan toch leukere scheldwoorden bedenken? Zoals Berggeitneuker, achterbuurtfossiel , stronthapperquote:
Is goed ouwe klokkenbeffer.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan toch leukere scheldwoorden bedenken? Zoals Berggeitneuker, achterbuurtfossiel , stronthapper
Dat is niet leuk, dat is infantiel. Het feit dat je dit op je 15de nog steeds leuk vind is droevig.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan toch leukere scheldwoorden bedenken? Zoals Berggeitneuker, achterbuurtfossiel , stronthapper
vindtquote:Op zondag 23 juni 2013 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is niet leuk, dat is infantiel. Het feit dat je dit op je 15de nog steeds leuk vind is droevig.
Ff downloaden dan maar.quote:
OOOOOOOOOOOOH SNAAAAAAAPquote:
Richt jij anders gewoon op dan/als. Zeker 50% van deze SC begrijpt daar kennelijk geen achterbuurtfossiel van, en zal je van voldoende werk voorzien.quote:
Wie is het mannetje en wie is het vrouwtje?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM en Happel gespot in een parkje.
[ afbeelding ]
HMF missenquote:Op zondag 23 juni 2013 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mis de inbreng van Steven en HMF.
Steven had veel nuttigs te vertellen jaquote:Op zondag 23 juni 2013 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mis de inbreng van Steven en HMF.
Je gebruikt het begrip ''achterbuurtfossiel'' verkeerd, geflambeerde boomschorsbeffer.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Richt jij anders gewoon op dan/als. Zeker 50% van deze SC begrijpt daar kennelijk geen achterbuurtfossiel van, en zal je van voldoende werk voorzien.
HMF zijn genialiteit niet begrijpenquote:Op zondag 23 juni 2013 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
HMF missenWat een klapjostie is dat zeg.
Was wel gezellig trollen met hem.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Steven had veel nuttigs te vertellen ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |