*GGMMquote:Op zondag 23 juni 2013 15:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
GGGMM, wie zijn je beste maten hier op 't forum?
Dat doet hij wel vaker als hij de discussie niet kan winnen. Trieste eigenschap.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, je kapt het wel erg makkelijk af.
Deze pogingen zijn m'n moeite niet waard.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, je kapt het wel erg makkelijk af.
'maten' op een forum?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
GGGMM, wie zijn je beste maten hier op 't forum?
Waar bemoei jij je weer mee? Laat GGMM en mij even onze tweemaandelijkse paringsdans bedrijven?quote:
Ze moeten toch op één of andere manier hun relatie spannend houden.quote:
Ik bemoei mij nergens mee. Het was slechts een constatering.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je weer mee? Laat GGMM en mij even onze tweemaandelijkse paringsdans bedrijven?
Ja. GGMM wordt helemaal gek getrolled door Kapiteintje. Al zijn het wel hele complexe trolls moet ik zeggen.quote:
Het zijn inception trolls. Vergt enig denkwerk.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. GGMM wordt helemaal gek getrolled door Kapiteintje. Al zijn het wel hele complexe trolls moet ik zeggen.
Als blijkt dat je iets doms zegt in deze post is het trollen.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt deze post ook onder trollen? Ik probeer het mijzelf ook aan te leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |