Is toch heerlijk man? Niks mis mee!quote:Op zondag 23 juni 2013 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uit school, als je net met een lekker wijf in de bus zat.
Of is dit raar?
quote:Op zondag 23 juni 2013 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Managers United Forum zat ik ook een tijdje.
Ja misschien had ik een keer ballen moeten tonen en daadwerkelijk aan een meisje moeten vragen of ik haar naakt mocht tekenen. Maar ik ben verlegen in de nabijheid van dames.quote:
Daar zat ik ook tot ik een perma ban kreeg. Samen met nog 2. Ik was nogal vaak negatief aanwezig over Ajax.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Managers United Forum zat ik ook een tijdje.
[..]
Dat doet iedere gezonde jongen toch?
In die volgorde inderdaad. Eerst je ballen tonen en dan vragen of je ze naakt mag schilderen.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja misschien had ik een keer ballen moeten tonen en daadwerkelijk aan een meisje moeten vragen of ik haar naakt mocht tekenen. Maar ik ben verlegen in de nabijheid van dames.
Chickmagnet is gitaarspelen.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Kapi gaat met zijn gitaarskills alle chickies hosselen.
Dan verdien je het ook gewoon.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daar zat ik ook tot ik een perma ban kreeg. Samen met nog 2. Ik was nogal vaak negatief aanwezig over Ajax.
Zal best. Ik vond het wel leuk om te stoken.quote:
Oké. Wie ben jij?quote:Op zondag 23 juni 2013 01:37 schreef n00b13 het volgende:
[..]
In die volgorde inderdaad. Eerst je ballen tonen en dan vragen of je ze naakt mag schilderen.
Ik heb nog nooit gespeeld om een chick te versieren.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Kapi gaat met zijn gitaarskills alle chickies hosselen.
Mijn broer heeft een keer een uur in mijn kamer staan trippen onder invloed van dat spul. En toen ging hij KOquote:
Maar wel mannen toch?quote:Op zondag 23 juni 2013 01:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gespeeld om een chick te versieren.
quote:Op zondag 23 juni 2013 01:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gespeeld om een chick te versieren.
Ik kwam er alleen om shirtjes aan te vragen ofzo.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zal best. Ik vond het wel leuk om te stoken.
Morgen mijn baard even afscheren.
Ik zoek graag de mens achter de user.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:38 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wat een filosofische vraag zo om half 2.
Ik probeer die mens juist verborgen te houdenquote:Op zondag 23 juni 2013 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zoek graag de mens achter de user.
Pics van je zusjequote:Op zondag 23 juni 2013 01:39 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik probeer die mens juist verborgen te houden
Niet zo bescheiden doen.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:39 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik probeer die mens juist verborgen te houden
Alweer zo'n prachtige post van mij.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen ik dit typte realiseerde ik me dat dit wel erg kinderachtig was.
Ik had gelijk.
lekker manquote:Op zondag 23 juni 2013 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn broer heeft een keer een uur in mijn kamer staan trippen onder invloed van dat spul. En toen ging hij KO
Brb, even mijn g-spot pleasenquote:
Ik ruik dat je leugendquote:
Je moeder probeert zichzelf te beffen met haar zure slootquote:
Ik koop geen dildo's voor mijn moeder, dat vind ik een beetje vreemd.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lief van haar. Wanneer mag ze op jouw paarsgepunte lans?
*ruiktquote:
Dan zitten er teveel omstanders omheenquote:Op zondag 23 juni 2013 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet je eens aanbieden aan een meisje in de bus
Niet aan incest doenquote:Op zondag 23 juni 2013 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik koop geen dildo's voor mijn moeder, dat vind ik een beetje vreemd.
Mijn moeder heeft tenminste geen hooikoorts. En ze is ook niet voor Feyenoord.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moeder probeert zichzelf te beffen met haar zure sloot
*omkeerdquote:Op zondag 23 juni 2013 01:43 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Niet weten hoe je omgekeerde omkeringen omkeert
Die van mij ook nietquote:Op zondag 23 juni 2013 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft tenminste geen hooikoorts. En ze is ook niet voor Feyenoord.
Daarom typ ik er stijf doorheenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dit een beetje raar Davy. Laten we het over wat anders hebben. Weet je nog een leuke film?quote:
Vandermar ben ik, niet tering.quote:
Witness for the Prosecution pas gezienquote:Op zondag 23 juni 2013 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje raar Davy. Laten we het over wat anders hebben. Weet je nog een leuke film?
Die fout kan ik me nog voorstellen, al was dat ook niet silm van je, maar iemand verbeteren en het zelf fout doen slaat alles.quote:
Weet ik nietquote:Op zondag 23 juni 2013 01:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom doe je zo lelijk tegen mensen?
Die film is mij te oud. En Superman download ik later wel een keerquote:Op zondag 23 juni 2013 01:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Witness for the Prosecution pas gezienEcht een goede film. Maar die is wel oud.
Man of Steel was ook bazig.
Vind jij wel mensen aardig hier?quote:Op zondag 23 juni 2013 01:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik nietIk merk het ook de laatste tijd.
Gelukkig beperkt het zich tot deze sc, maar dan nog.
Mensen die uitgaanquote:Op zondag 23 juni 2013 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
whiskytje erbij
helemaal los deze avond achter FOK!
Daar doe ik niet aan. Ik ben helemaal clean.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:47 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maarja. Met coke en pillen achter de computer is ook weer zo wat he...
heb alleen bier en pillen maar geen mollyquote:Op zondag 23 juni 2013 01:47 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maarja. Met coke en pillen achter de computer is ook weer zo wat he...
Ik refereerde enkel aan de TT.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan. Ik ben helemaal clean.
imdb zegt me nooit zo veel. Zeker geen films waar Will Smith, Tom Cruise of Nicolas Cage in spelen.quote:
succes kapiquote:Op zondag 23 juni 2013 01:48 schreef kapiteintje het volgende:
Ik peer ´m hier. Nog ff wat aan m´n thesis en dan slapen.
Succesquote:Op zondag 23 juni 2013 01:48 schreef kapiteintje het volgende:
Nicolas Cage in Face/Offquote:Op zondag 23 juni 2013 01:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
imdb zegt me nooit zo veel. Zeker geen films waar Will Smith, Tom Cruise of Nicolas Cage in spelen.
quote:Op zondag 23 juni 2013 01:48 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op zondag 23 juni 2013 01:48 schreef kapiteintje het volgende:
Toen ik die vroeger keek toen ik 6 was ofzo, was ik er bang voor. Gelukkig heb ik die angst overwonnenquote:
trustequote:Op zondag 23 juni 2013 01:49 schreef n00b13 het volgende:
Ik ga doen wat mietjes doen op zaterdagavond...
Slapen!![]()
![]()
Salo, or The 120 Days of Sodomquote:Op zondag 23 juni 2013 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maak jij eens een leuk lijstje van slechte films voor c_a. Die houdt daarvan
quote:Op zondag 23 juni 2013 01:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Salo, or The 120 Days of Sodom
Annie Hall
My Bloody Valentine
The Wizard of Oz
Spion van Oranje
Fear and Loathing in Las Vegas
The Seventh Seal
The Thing 1982
My Bloody Valentine heb ik op blu-ray gekochtquote:Op zondag 23 juni 2013 01:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Laatste was een grapje hé
Annie Hall, nog nooit een film zo snel afgezet. Gewoon 158 op IMDB.
gecondoleerdquote:Op zondag 23 juni 2013 01:53 schreef GGMM het volgende:
My Bloody Valentine heb ik op blu-ray gekocht
Fear and Loathing heb ik gezien. Ik vond het een kutfilm.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Salo, or The 120 Days of Sodom
Annie Hall
My Bloody Valentine
The Wizard of Oz
Spion van Oranje
Fear and Loathing in Las Vegas
The Seventh Seal
The Thing 1982
Heb hem na een kwartier afgezet.. echt vaag.. Maar eigenlijk wil ik hem nog steeds eens helemaal kijkenquote:Op zondag 23 juni 2013 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fear and Loathing heb ik gezien. Ik vond het een kutfilm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |