Sjeez, dat filmpje waar jij op reageerde is Avalanna. Toen ik zei 'dit vind ik wel lief' en jij zei 'ja toen was ie nog lief want geen tats en blwotjes en vrienden'quote:Op zondag 23 juni 2013 01:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ava wie? We hadden het over Gomez toch?
al zo fucking vaak gaedsnanan ik woridj .dmdfkgkm gek nvihiiigiiheirquote:Op zondag 23 juni 2013 01:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geef dat dier dan ook aandacht gvd gvd gvd
En we noemen hem; stampertje.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
al zo fucking vaak gaedsnanan ik woridj .dmdfkgkm gek nvihiiigiiheir
Nee, ik had het over Bieber en Gomez.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sjeez, dat filmpje waar jij op reageerde is Avalanna. Toen ik zei 'dit vind ik wel lief' en jij zei 'ja toen was ie nog lief want geen tats en blwotjes en vrienden'.
ksanaow jou niequote:Op zondag 23 juni 2013 01:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan is zijn bijnaam stampertje.
Niet agressief worden. Adem in, adem uit.
er moest staan "" ik snap je niet""quote:Op zondag 23 juni 2013 01:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja we weten allemaal dat je me niet mag.
Toto the (st)ripperquote:Op zondag 23 juni 2013 01:17 schreef Toto69 het volgende:
iemand beweert net dat ik op een massamoordenaar lijk :'')
Nee ik jou ook niet gr grquote:Op zondag 23 juni 2013 01:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
er moest staan "" ik snap je niet""
en je weet tevens dat je dat zelf in de hand werkt
je weet dat je het zelf veroorzaakt dat ik bot tegen je doe, dat heb je al 2x zelf toegegeven maar je doet er simpelweg niets aan.,quote:
LOL WHUTquote:Op zondag 23 juni 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
Wat gebeurt er over 10 min in deze SC:
[ afbeelding ]
Keek je nooit Jerry Springer?quote:
Etsu komt terug?quote:Op zondag 23 juni 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Toto en Cachettquote:
JERRY! JERRY! JERRY! JERRY!quote:Op zondag 23 juni 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben die in het grijs en toto in het witquote:Op zondag 23 juni 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Tsk, bitchfighten doen ze maar via DM of zo.quote:
ja want jij gaat ook echt mij aan vallen :'')quote:Op zondag 23 juni 2013 01:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben die in het grijs en toto in het wit
Misschien omdat het een oud filmpje in 4:3 is?quote:
Neen. Te lui voor. Jwzquote:Op zondag 23 juni 2013 01:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja want jij gaat ook echt mij aan vallen :'')
MAAR MISSCHIEN OOK NIET!!quote:Op zondag 23 juni 2013 01:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien omdat het een oud filmpje in 4:3 is?
Schat, die vader zat in Koeweit volgens die neger.quote:
Moet je weer slim doen.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Schat, die vader zat in Koeweit volgens die neger.
nee dat nietquote:Op zondag 23 juni 2013 01:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon lekker buttfucken, niks mis mee.
Voor mij wel.quote:
Jij gaat voor eeuwig met je rechterhand dan?quote:
Nah. Gewoon. Niks.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voor mij wel.
[..]
Jij gaat voor eeuwig met je rechterhand dan?
Ik wil je wel slaan hoor...quote:Op zondag 23 juni 2013 01:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja want jij gaat ook echt mij aan vallen :'')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 juni 2013 01:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik wil je wel slaan hoor...
Niet dat je daar wat van voelt.
niet slaaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kies ervoor om niet te kiezen. Dat is ook een keuze, ik ben namelijk niet verplicht om één van beide te kiezenquote:
Joh, zolang je je reet er maar kan keren toch?quote:Op zondag 23 juni 2013 01:40 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, ik heb op dit appartement gereageerd in Leidschendam. Ik sta nu 17e en dat wordt wss nog 25e plek dus het wordt 'm sowieso niet (of moet iets super geks gebeuren). Maar is dat iets wat leuk zou zijn of is dit te smal volgens jullie?
Want nu ga ik vergelijken met de woningen die hierna komen en als deze beter is dan pak ik die andere niet.
Nou nee. Want waar ik nu woon is dikke prima behalve dan een paar kleine puntjes en de liggingquote:Op zondag 23 juni 2013 01:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Joh, zolang je je reet er maar kan keren toch?
Vaag hoor.quote:Op zondag 23 juni 2013 01:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik de k dat morgen beter is dan nu, sorry.
Loveyou
Je bent zweet? Nou, dat verklaart wel wat ja.quote:
Zo gemeen en allesquote:Op zondag 23 juni 2013 01:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent zweet? Nou, dat verklaart wel wat ja.
leuk lied voor het slapen gaanquote:
Ik heb jou gehad vandaagquote:
Jij bent ook elke nacht tot laat wakker he?quote:
Jij ook!quote:Op zondag 23 juni 2013 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent ook elke nacht tot laat wakker he?
Slaapritme is nu wel aangepast jaquote:Op zondag 23 juni 2013 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent ook elke nacht tot laat wakker he?
Ja kloptquote:
Okay. Maar wat is er nog meer te doen dan, in de nacht?quote:Op zondag 23 juni 2013 02:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bijna altijd. Maar blijft niet altijd op fok
Ik sliep afgelopen week volgens mij redelijk op tijd. Maar viel niet in slaap voor 2.00 uur -.-"quote:
Whatsaaaaaaapquote:Op zondag 23 juni 2013 02:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay. Maar wat is er nog meer te doen dan, in de nacht?
Wordt nog wat als je weer gaat studerenquote:Op zondag 23 juni 2013 02:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik sliep afgelopen week volgens mij redelijk op tijd. Maar viel niet in slaap voor 2.00 uur -.-"
Ja vertel mij wat...quote:Op zondag 23 juni 2013 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt nog wat als je weer gaat studerenIk sliep gister pas om 6 uur
www.zoekvrienden.nlquote:
Mogguhquote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 02:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Linkt allemaal naar dating sites :/
Vervelend dronken of leuk dronken?quote:Op zondag 23 juni 2013 02:36 schreef arachide. het volgende:
De trein zit vol dronken mensen en ik ben nuchter
6 uurquote:Op zondag 23 juni 2013 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt nog wat als je weer gaat studerenIk sliep gister pas om 6 uur
quote:Op zondag 23 juni 2013 02:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zit in een vierzits met jongens die ik hamburgers had verkocht. Helemaal blij
De nachttrein.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:40 schreef badschaap het volgende:
en we moeten nog meer dan 12 uur @ le mans
En rijden er dan nog treinen zo laatt
ik dacht op dat moment van nouja, ik ga zo maar weer opstaan, schiet toch niet op. En toen draaide ik me weer om en viel ik in slaapquote:
ja die hebben we hier in brabant niet zo laat.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
De nachttrein.
In de randstad gaan nachttreinen nog om 4 uur
Ik hou dat echt nooit volquote:Op zondag 23 juni 2013 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik dacht op dat moment van nouja, ik ga zo maar weer opstaan, schiet toch niet op. En toen draaide ik me weer om en viel ik in slaap
quote:Op zondag 23 juni 2013 02:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wil je ook met mij wappen als ik een mobiel heb?
Trustenquote:
Dat heeft toch niks met een voetbal te makenquote:Op zondag 23 juni 2013 02:54 schreef badschaap het volgende:
enn ik ben ongeveer op de helft met de 24 uur van le mans kijken
voor de verandering niet neequote:Op zondag 23 juni 2013 02:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met een voetbal te maken
Heb je die dodelijke crash ook live gezien?quote:
jaa, zag er eigenloijk noggeeneens zo ernstig uit.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je die dodelijke crash ook live gezien?
Nouja, zonder schade uit je auto stappen is toch een stuk minder ernstig dan een dodequote:Op zondag 23 juni 2013 03:02 schreef badschaap het volgende:
[..]
jaa, zag er eigenloijk noggeeneens zo ernstig uit.
Dik uurtje geleden was er een ernsigere, bij die lmp 2 auto werd zn achterwiel+ motor di erop zat gewoon gescheiden van die auto, en die auto vloog in de fik en dat ventje stapt zonder iets uit 0_0
wie is er dood?quote:Op zondag 23 juni 2013 03:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja, zonder schade uit je auto stappen is toch een stuk minder ernstig dan een dode
Een of andere Deen ofzo?quote:
kwa looks was die 2e crash best wel veel ergerquote:Op zondag 23 juni 2013 03:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja, zonder schade uit je auto stappen is toch een stuk minder ernstig dan een dode
Oké danquote:Op zondag 23 juni 2013 03:41 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Haaiii, ja ik ben sinds een aantal weken fanatiek JNG-er!
Gelukkig is het fanatiek aanwezig zijn geen vereiste om hier te mogen posten, iedereen is hier wekomquote:Op zondag 23 juni 2013 03:42 schreef chapel24 het volgende:
Nouja ik probeer fanatiek te zijn, maar werken, slapen en examenfeestjes zoals vanavond temperen het een beetje.
Dankjequote:Op zondag 23 juni 2013 03:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Gelukkig is het fanatiek aanwezig zijn geen vereiste om hier te mogen posten, iedereen is hier wekom.
Nou, dat ik hier ook mag postenquote:Op zondag 23 juni 2013 03:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Euh... graag gedaan?
Maar waarom bedank je mij?
Beetje moe maar verder wel okay thanksquote:
Vind ik ook hoorquote:Op zondag 23 juni 2013 03:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tja... dat is normaal toch dat iedereen hier mag postem?
Ja, is ook wel logisch inderdaad. Hoe komt het dat jij zo laat nog wakker bent joh?quote:Op zondag 23 juni 2013 03:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, mooi. Dat je een beetje moe bent is wel normaal voor dit tijdstip, lijkt me
.
Oh, had vannacht slecht geslapen en ben vanmorgen rond 10 uur weer in slaap gevallen en werd na 18:00 wakkerquote:Op zondag 23 juni 2013 03:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, is ook wel logisch inderdaad. Hoe komt het dat jij zo laat nog wakker bent joh?
Oooh, dat is je ritme wel verstoord dusquote:Op zondag 23 juni 2013 03:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, had vannacht slecht geslapen en ben vanmorgen rond 10 uur weer in slaap gevallen en werd na 18:00 wakker.
Jaquote:Op zondag 23 juni 2013 03:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dat is je ritme wel verstoord dus![]()
Ja, dat komt ook vast wel goed. Gelukkig is het morgen zondagquote:Op zondag 23 juni 2013 03:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja.
Ik kijk wel wanneer ik me moe voel en dan ga ik wel liggen. Het komt vast wel weer goed.
is het alquote:Op zondag 23 juni 2013 03:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat komt ook vast wel goed. Gelukkig is het morgen zondag
Ja, dat is ook wel handigquote:Op zondag 23 juni 2013 03:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat komt ook vast wel goed. Gelukkig is het morgen zondag
Niet zo gek veel. Wat nieuwe kleren gekocht, uit eten geweest en verder niets bijzonders eigenlijk. Et toi?quote:Op zondag 23 juni 2013 03:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel handig.
Wat heb jij gedaan vandaag?
Mag niet klagen. Hoe is het met jou jongen?quote:
niet klachtwaardigquote:Op zondag 23 juni 2013 03:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mag niet klagen. Hoe is het met jou jongen?
Ook niet zo veel eigenlijk. Ik moest vanmorgen m'n moeder meehelpen met een krantenwijk. En dat is het wel een beetje. Veel geslapenquote:Op zondag 23 juni 2013 03:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet zo gek veel. Wat nieuwe kleren gekocht, uit eten geweest en verder niets bijzonders eigenlijk. Et toi?
Slapen is best fijn thoughquote:Op zondag 23 juni 2013 03:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ook niet zo veel eigenlijk. Ik moest vanmorgen m'n moeder meehelpen met een krantenwijk. En dat is het wel een beetje. Veel geslapen.
misschien moest je t ins proberenquote:Op zondag 23 juni 2013 03:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Slapen is best fijn though
Krantenwijk? Dat is best zwaar werk toch? Krijg je wel een gratis regenpak geloof ik![]()
Ja, truequote:Op zondag 23 juni 2013 04:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
weet ik wel hahahaha maar t lijkt wle ver
Ja, dat welquote:Op zondag 23 juni 2013 03:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Slapen is best fijn though
Krantenwijk? Dat is best zwaar werk toch? Krijg je wel een gratis regenpak geloof ik![]()
Ik ben niet altijd zo verstandigquote:
Ja, ik had 'm door hoorquote:Op zondag 23 juni 2013 04:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
snap je
speld in de hooiberg
ik moest r meteen aan denken
kjou daarvoor ook alquote:Op zondag 23 juni 2013 04:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ik had 'm door hoor.
Alleen ik groette jou dus...
Ach, je doet het toch maar op je vrije zaterdagquote:Op zondag 23 juni 2013 04:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat wel.
Op zich wel, vooral als je zo'n zwaarbeladen fiets in beweging moet krijgen elke keer.
Dit is wel een beetje vergelijkbaar: KLB / Dwangarbeid door moeder
Maar is wel een beetje overdreven hoor.
Geen idee eigenlijkquote:Op zondag 23 juni 2013 04:03 schreef JRRY het volgende:
krantenwijk is ergste wat je kan doen als bij baan
Tja... het is wel half gedwongen hoorquote:Op zondag 23 juni 2013 04:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, je doet het toch maar op je vrije zaterdag
Hoewel ik het ook zou doen mits ik er een gratis regenpak bij krijg
ben naar de stad geweest, en verder niet zoveel eigenlijk, het was wel kutweer :pquote:Op zondag 23 juni 2013 04:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooi zo. En de rest van de dag? Wat heb je gedaan?
Wel balen zeg, dat je je sleutels bent kwijtgeraaktquote:Op zondag 23 juni 2013 04:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tja... het is wel half gedwongen hoor. Maarja, ik doe het maar gewoon
.
Alleen wel m'n huissleutels kwijtgeraakt vorige keer dus.
Volgens mij krijg je een bon om bij de Hema een gratis regenpak op te halen ofzo?
je mag niet vnuit de ukquote:Op zondag 23 juni 2013 04:11 schreef Stuart het volgende:
Artikel uitverkocht. Haal het dan godverdomme van je website
http://www.plutosport.nl/(...)it_Jr_-43IS-GMW.html
Minder dan een tientje, no wonder dat het er niet meer isquote:Op zondag 23 juni 2013 04:11 schreef Stuart het volgende:
Artikel uitverkocht. Haal het dan godverdomme van je website
http://www.plutosport.nl/(...)it_Jr_-43IS-GMW.html
deze is voor junioren jij bent al senior denk ikquote:Op zondag 23 juni 2013 04:19 schreef Stuart het volgende:
Ik wil een regenpak. Gewoon omdat ik er nog nooit eentje heb gehad
Ah oké. Het was inderdaad kutweerquote:Op zondag 23 juni 2013 04:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
ben naar de stad geweest, en verder niet zoveel eigenlijk, het was wel kutweer :p
Ik ben maar kleinquote:Op zondag 23 juni 2013 04:20 schreef JRRY het volgende:
d
[..]
deze is voor junioren jij bent al senior denk ik
Regenpakken weerquote:Op zondag 23 juni 2013 04:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ah oké. Het was inderdaad kutweer.
Ja, maarja, dat was ook een beetje m'n eigen schuld. Skinny jeans, en die zakken waren al niet zo groot, en dan blijft het dus ook niet echt goed zitten. Maarja, zo dom als ik ben wel gewoon doen dusquote:Op zondag 23 juni 2013 04:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel balen zeg, dat je je sleutels bent kwijtgeraakt
Wel tof zo'n bon, dat wil ik ook![]()
in de primark gelukkig nietquote:Op zondag 23 juni 2013 04:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ah oké. Het was inderdaad kutweer.
Zo dom zou ik ook zijn hoorquote:Op zondag 23 juni 2013 04:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, maarja, dat was ook een beetje m'n eigen schuld. Skinny jeans, en die zakken waren al niet zo groot, en dan blijft het dus ook niet echt goed zitten. Maarja, zo dom als ik ben wel gewoon doen dus.
En dan moet je zorgen dat je een krantenwijk krijgt.
Hmmmz, dat werkt hier niet. Hier hebben mensen sowieso geen regenpakken. Belachelijk overigensquote:Op zondag 23 juni 2013 04:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, maarja, dat was ook een beetje m'n eigen schuld. Skinny jeans, en die zakken waren al niet zo groot, en dan blijft het dus ook niet echt goed zitten. Maarja, zo dom als ik ben wel gewoon doen dus.
En dan moet je zorgen dat je een krantenwijk krijgt.
Ik wil er ook een. Niet een bon maar een regenpakquote:
Ik elke dagquote:Op zondag 23 juni 2013 04:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Ik heb wel vaker van dat soort domme dingen
.
Dat is wel een stuk duurder though. Hollister is niet echt mijn dingquote:Op zondag 23 juni 2013 04:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
schande he
maak er maar gauw abercrombie & fitch van of hollister ofzo
Ik laat constant mijn telefoon uit m'n handen vallen en struikel over van allesquote:
Skinny jeans staan ook tof maar het lijkt mij zo strak zitten en rot met uitdoenquote:Op zondag 23 juni 2013 04:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik laat constant mijn telefoon uit m'n handen vallen en struikel over van alles.
Ondanks dat die sleutels uit m'n zakken zijn gevallen ben ik wel blij met m'n skinny jeans trouwens, want ze zijn mooi en staan me goed(zie avatar).
waarschijnlijk ook wel door arme kindjes gemaakt behalve dat ze dan betere stof haddenquote:Op zondag 23 juni 2013 04:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel een stuk duurder though. Hollister is niet echt mijn ding
Abercombie & fitch ken ik dan weer wel. Maar daar zou ik nooit iets kopen sinds zo'n CEO van hun een uitspraak gedaan heeft over dat hun kleding niet voor dikke mensen is en die maar naar een andere winkel moeten gaan.quote:Op zondag 23 juni 2013 04:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
schande he
maak er maar gauw abercrombie & fitch van of hollister ofzo
Ja, preciesquote:Op zondag 23 juni 2013 04:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
waarschijnlijk ook wel door arme kindjes gemaakt behalve dat ze dan betere stof hadden
Sowieso een rare uitspraakquote:Op zondag 23 juni 2013 04:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Abercombie & fitch ken ik dan weer wel. Maar daar zou ik nooit iets kopen sinds zo'n CEO van hun een uitspraak gedaan heeft over dat hun kleding niet voor dikke mensen is en die maar naar een andere winkel moeten gaan.
Qua strak zitten valt wel mee. Het rekt wel een beetje en is wel comfortabel. Ik vind het gewoon lekker zitten en ik wil ook niet meer zonder. Als ik nu een gewone broek aan heb dan zit het allemaal veel te losjes enzo...quote:Op zondag 23 juni 2013 04:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Skinny jeans staan ook tof maar het lijkt mij zo strak zitten en rot met uitdoen![]()
das best lullig jaquote:Op zondag 23 juni 2013 04:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Abercombie & fitch ken ik dan weer wel. Maar daar zou ik nooit iets kopen sinds zo'n CEO van hun een uitspraak gedaan heeft over dat hun kleding niet voor dikke mensen is en die maar naar een andere winkel moeten gaan.
Ik heb een paar A&F polo's. Die zijn inderdaad vrij strakquote:
Het staat wel mooi inderdaad en zal ook best prettig zijn als het niet heel strak zitquote:Op zondag 23 juni 2013 04:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Qua strak zitten valt wel mee. Het rekt wel een beetje en is wel comfortabel. Ik vind het gewoon lekker zitten en ik wil ook niet meer zonder. Als ik nu een gewone broek aan heb dan zit het allemaal veel te losjes enzo...
Uitdoen is soms wel wat lastiger ja, vooral de pijpen en dan het het uiteinde van de pijp over mijn hak heen krijgen. Zodra ik voorbij dat stukje ben is de rest een eitje.
Ja, dat vind ik ook. Het accentueert wel de vorm van m'n benen en dat vind ik wel mooiquote:Op zondag 23 juni 2013 04:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het staat wel mooi inderdaad en zal ook best prettig zijn als het niet heel strak zit
Nee, ik was gewoon even bezig met mijn reactie en te kijken of ik het goed getypt had en wat dingen aan te passen.quote:
Oké, dus je bent nu niet in Nederland? En waarom ben je over 3 weken wel in Nederland dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 04:31 schreef Stuart het volgende:
Over 3 weken ben ik voor 5 of misschien zelfs wel 6 weken in Nederland
Dat vind ik ook mooi om te zien inderdaadquote:Op zondag 23 juni 2013 04:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. Het accentueert wel de vorm van m'n benen en dat vind ik wel mooi.
En het zit wel strak, maar het rekt gewoon een beetje dus het zit wel goed.
Ik kijk altijd een beetje hoe het zit en als het goed zit dan koop ik het, en anders probeer ik een maar groter of kleiner. Die groene heb ik van Zalando. Ik heb gewoon een maat besteld en daar pas ik in en ik vind het goed staan dus dan vind ik het wel goed. Ik ga verder niet letten op hoe de zakken zitten en of daar genoeg ruimte in is en hoe de broek en zit als ik ga zitten of als ik gebukt sta.
Sorryquote:Op zondag 23 juni 2013 04:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, ik was gewoon even bezig met mijn reactie en te kijken of ik het goed getypt had en wat dingen aan te passen.
Vakantiequote:Op zondag 23 juni 2013 04:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, dus je bent nu niet in Nederland? En waarom ben je over 3 weken wel in Nederland dan?
Okéquote:Op zondag 23 juni 2013 04:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik ook mooi om te zien inderdaad
Ik dacht dat Zalando alleen maar schoenen deed
Ik ben ook niet zo moeilijk hoor al weet ik nooit mijn maat. Ik denk vaak dat ik nog kleiner ben en nog in 176 pas
Oké, waarom ga je dan naar Nederland op vakantie?quote:
Dat is wel relaxed dat je gratis kunt terugsturen en ontvangenquote:Op zondag 23 juni 2013 04:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké.
Nee, ze hebben een heel uitgebreid assortiment met kleren enzo. En doen ook niet moeilijk over ruilen. Verzending naar jou toe is gratis, maar terugsturen ook.
Ja, ik ga een broek niet terugsturen omdat de zakken niet goed zijn of omdat 'ie wat afzakt als ik ga zitten. Ik vind 'm gewoon mooi en hij staat me goed dus dan maakt me dat van die zakken niet uit. En als 'ie afzakt dan negeer ik dat wel. Als iemand problemen heeft met een bilspleet dan kijken ze maar een andere kant uit.
Ik woon en werk hier al jaren. Ik woon mijn halve leven al in Engelandquote:Op zondag 23 juni 2013 04:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, waarom ga je dan naar Nederland op vakantie?.
Waarom woon je in Londen eigenlijk? Vanwege je werk ofzo? Een vriend van me woont ook in Londen. Of nouja, woont... hij reist door heel Europa voor z'n werk maar z'n huis staat in Londen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |