Dat tweede. Achteraf ben je er blij mee.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:05 schreef pietkanarie het volgende:
besluiteloos. Zal ik de toets afraffelen (nog een uurtje tot het inlevermoment) en gaan voor een zesje of een uurtje later inleveren (als tweede kans) en gaan voor een wat beter cijfer?
Ja, ik neig er ook naar inderdaad. Vind het ook zonde als de laatste cijfers van dit jaar ineens matig zouden zijn. En ik ben er al druk mee geweest, dus dat uurtje langer er aan werken kan ook nog wel.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:06 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dat tweede. Achteraf ben je er blij mee.
Succes!
Precies.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:09 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Ja, ik neig er ook naar inderdaad. Vind het ook zonde als de laatste cijfers van dit jaar ineens matig zouden zijn. En ik ben er al druk mee geweest, dus dat uurtje langer er aan werken kan ook nog wel.
Nee, we mogen het alleen herkansen bij een onvoldoende of bij niet (op tijd) inleveren. Dus bij een 5,5 mag je niks meer aanpassen. Wat ik nu heb zal wel genoeg zijn voor een krappe voldoende, maar dat staat zo lelijk als cijferquote:Op maandag 24 juni 2013 16:09 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Precies.
Weet niet precies hoe het bij je zit, maar je zou hem ook nu in kunnen sturen, je cijfer afwachten, en dan eventueel voor de tweede kans nog wat verbeteren?
Of is die 2e kans ook al binnen een paar uur ofzo?
Oh dat hoor ik vaker ja, wat een boutregel.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:13 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Nee, we mogen het alleen herkansen bij een onvoldoende of bij niet (op tijd) inleveren. Dus bij een 5,5 mag je niks meer aanpassen.
Ja, stom he. Haal je een 5.4 dan kun je er nog een acht van maken daarna, haal je een 5.5 dan kan je niet meer hoger halen. Eigenlijk slaat het nergens op.quote:Op maandag 24 juni 2013 16:13 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Oh dat hoor ik vaker ja, wat een boutregel.
Maar dan zou ik er nog even m'n best voor doen.
Precies, geef dan gewoon iedereen twee kansen....quote:Op maandag 24 juni 2013 16:18 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Ja, stom he. Haal je een 5.4 dan kun je er nog een acht van maken daarna, haal je een 5.5 dan kan je niet meer hoger halen. Eigenlijk slaat het nergens op.
Zullen ze wel teveel nakijkwerk vinden. Maar dit is slowchat. Dus ontopic: ik voel me niet meer besluiteloosquote:Op maandag 24 juni 2013 16:18 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Precies, geef dan gewoon iedereen twee kansen....
Vandaagquote:Op maandag 24 juni 2013 20:34 schreef ArnosL het volgende:
Bakermat. Zelfs na een keer of 20 luisteren blijven z'n sets echt ontzettend chill
Komt het door de toon waarop deze persoon praat oid? Kun je bij die persoon aangeven wat er mis gaat in de communicatie?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:11 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Vandaag![]()
![]()
Ot: Baal van mezelf dat ik geïrriteerd raak na het bellen met de persoon, die me in deze lastige situatie zo ongeveer continue en het meest steunt.Voel me als een ondankbaar kreng.
Ach voor hoelang zal die eentonigheid duren?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:59 schreef Luxuria het volgende:
Het wordt een beetje eentonig, maar
Zin in de volgende date met hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |