quote:Op zondag 23 juni 2013 00:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar hadden wij van die leren of stoffen lapjes voor die over onze gaten genaaid werden.
Oohja dat wel. Of als je er al 3 van jezelf hebt nog even wat anders. Alleen wit is ook zo saai.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jawel, maar als je ze niet kunt krijgen zou ik best wel een Aziaatje of een Negert willen.
Vanwaar deze concrete vraag?quote:Op zondag 23 juni 2013 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wil jij later ook kinderen, Stijn?
Geboren met bootschoenen en een matrozenpakjequote:Op zondag 23 juni 2013 00:17 schreef Pascalus het volgende:
Als Kapi kinderen krijgt, zijn het dan matrozen?
Dat valt reuzemeequote:Op zondag 23 juni 2013 00:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, keihard op je voorhoofd heb ik 't idee af en toe.
charmante matrozen jaquote:Op zondag 23 juni 2013 00:17 schreef Pascalus het volgende:
Als Kapi kinderen krijgt, zijn het dan matrozen?
Ik ben weg. Houd jij een oogje in het zeil? Je weet het he, elke TR van mijn hand is een stapje dichter bij het modschap.quote:
Duo Penottiquote:Op zondag 23 juni 2013 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja dat wel. Of als je er al 3 van jezelf hebt nog even wat anders. Alleen wit is ook zo saai.
ja ik.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:19 schreef onlogisch het volgende:
Volgens mij zijn er hier niet zoveel vaders?
Tarado
Don
Ik
Wie nog meer?
nee dan zou ik wel gewoon een Spanjaard willen hoorquote:Op zondag 23 juni 2013 00:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jawel, maar als je ze niet kunt krijgen zou ik best wel een Aziaatje of een Negert willen.
Doei.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben weg. Houd jij een oogje in het zeil? Je weet het he, elke TR van mijn hand is een stapje dichter bij het modschap.
Nee. Ze spelen hard to get.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doei.
Al een reactie gehad op je modschap?
Everton.
Kleine Stijntjes en Stijnnina's.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal je even zeggen, dat lijkt me best leuk.
Volgens geruchten heeft GGMM een buitenechtelijke relatie met Nicki Minaj.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:19 schreef onlogisch het volgende:
Tarado
Don
Ik
Wie nog meer?
Brennan Heartquote:
Weltrustenquote:Op zondag 23 juni 2013 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga 2 paracetamol innemen en lekker slapen
Trusten
GGMM en ik.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:19 schreef onlogisch het volgende:
Tarado
Don
Ik
Wie nog meer?
februari 2014, Happelquote:Op zondag 23 juni 2013 00:19 schreef onlogisch het volgende:
Tarado
Don
Ik
Wie nog meer?
Het lijkt me duidelijk dat ik dat ben.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie is het vrouwtje dan, van jullie twee?
Eerder GGMM.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het lijkt me duidelijk dat ik dat ben.
Okquote:
HI HA HOquote:Op zondag 23 juni 2013 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie is het vrouwtje dan, van jullie twee?
Ja. Nou ja, vaak is het bij mij ook de combinatie. Beeld/geluid wat me weet te raken.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:26 schreef kapiteintje het volgende:
Krijgen jullie vaak kippenvel van muziek?
Helmond SPortquote:
Nee.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:26 schreef kapiteintje het volgende:
Alleen op bepaalde moment als ik in een bepaalde mood ben.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:26 schreef kapiteintje het volgende:
Soms. Alleen als ik er diep over nadenk.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:26 schreef kapiteintje het volgende:
Zei je dat ook tegen je vriendin toen je 't uitmaakt?quote:Op zondag 23 juni 2013 00:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja. Nou ja, vaak is het bij mij ook de combinatie. Beeld/geluid wat me weet te raken.
Ben heel visueel ingesteld.
Als ze goed kan zingenquote:Op zondag 23 juni 2013 00:26 schreef kapiteintje het volgende:
Gevoelig jongen?quote:Op zondag 23 juni 2013 00:28 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb echt elke dag regelmatig kippenvel bij muziek.
quote:Op zondag 23 juni 2013 00:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zei je dat ook tegen je vriendin toen je 't uitmaakt?
Ik luister sinds kort Simon & Garfunkel. Kwaliteit vind ik dat.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:28 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb echt elke dag regelmatig kippenvel bij muziek.
Moeten ze wel het talent ergens vandaan krijgen hè.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kleine stijntjes worden gepusht om grote voetballers te worden.
Nee, maar ik geniet misschien wat bewuster van muziek dan veel mensen...? Ik kan ook gewoon heerlijk zitten en muziek luisteren met een drankje erbij ofzo.quote:
Het begint allemaal met een bal.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moeten ze wel het talent ergens vandaan krijgen hè.
Ik heb mijn bestaan deels aan Simon & Garfunkel te danken. Mijn ouders kregen iets tijdens een concert van hun.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik luister sinds kort Simon & Garfunkel. Kwaliteit vind ik dat.
Met een heel klein beetje talent en heel veel doorzettingsvermogen kun je er ook komen. Kijk maar naar Dirk Kuijt.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moeten ze wel het talent ergens vandaan krijgen hè.
Ik heb het gek genoeg vaak alleen bij hardstyle. Waarom weet ik niet. Ik denk omdat ik vaak "verdrink" in die epische teksten icm de schitterende melodie.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar ik geniet misschien wat bewuster van muziek dan veel mensen...? Ik kan ook gewoon heerlijk zitten en muziek luisteren met een drankje erbij ofzo.
Het schijnt als je er een emotie bij hebt dat je dat kippenvel dus krijgt. Dat klopt wel, want ik heb altijd kippenvel als ik er een bepaalde stemming door krijg.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb het gek genoeg vaak alleen bij hardstyle. Waarom weet ik niet. Ik denk omdat ik vaak "verdrink" in die epische teksten icm de schitterende melodie.
Bij "normale" muziek, met teksten etc heb ik dat nooit. Dat komt omdat ik nooit naar teksten luister. Ik hoor ze niet, enkel de klanken
Daar is hardstyle echt geweldig in..quote:Op zondag 23 juni 2013 00:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb het gek genoeg vaak alleen bij hardstyle. Waarom weet ik niet. Ik denk omdat ik vaak "verdrink" in die epische teksten icm de schitterende melodie.
quote:Op zondag 23 juni 2013 00:32 schreef Geo4kant het volgende:
Ik luister weinig/slecht naar songteksten, snap vaak ook niet waar ze over gaan .. misschien ligt het ook daar aan dat ik geen kippenvel krijg
dubstep is lekker als je dronken bent of stoned bentquote:Op zondag 23 juni 2013 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Al kan ik het niet opbrengen om 24/7 hardstyle/dubstep te luisteren.
Ik ook.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
Ik koppel muziek ook heel sterk aan bepaalde periodes en gevoelens die ik had toen ik daar vaak naar luisterde.
Het slaat nergens op, maar deze zin vind ik echt epicquote:Op zondag 23 juni 2013 00:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het schijnt als je er een emotie bij hebt dat je dat kippenvel dus krijgt. Dat klopt wel, want ik heb altijd kippenvel als ik er een bepaalde stemming door krijg.
15min .. dan heb ik er ook wel weer genoeg van.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind 1 nummer leuk. Daarna mogen ze ermee kappen in een bar-dancing.
Dat is een waardeloze speler.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:31 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Met een heel klein beetje talent en heel veel doorzettingsvermogen kun je er ook komen. Kijk maar naar Dirk Kuijt.
Kings of Leon is mijn all time favourite band.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:35 schreef Geo4kant het volgende:
Eerste album van Kings Of Leon blijf ik tof vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |