quote:Op zondag 23 juni 2013 00:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kan ook niet wachten totdat mijn zoon oud genoeg is
Jammer genoeg moet ik dan wel verkassen van W. Daar wil ik hem niet tussen hebben
Haha echt héquote:Op zondag 23 juni 2013 00:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het idee is leuk. De uitvoering vaak wat lastiger denk ik.Vooral qua kosten. Maar ik wil ze ook wel. Ik vind kinderen echt de shit. Maar tegenwoordig mag je dat niet zeggen als man zijnde, want dan word je al bijna met je armen op je rug gedraaid tegen de grond geduwd.
De eerste paar jaar dat ik meeging vond ik voetbal nog geen kut aan. Vroeg in de rust al of het was afgelopen en was eigenlijk constant bezig met de randzaken ipv het voetbal.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het idee is leuk. De uitvoering vaak wat lastiger denk ik.Vooral qua kosten. Maar ik wil ze ook wel. Ik vind kinderen echt de shit. Maar tegenwoordig mag je dat niet zeggen als man zijnde, want dan word je al bijna met je armen op je rug gedraaid tegen de grond geduwd.
Hij is 8 maanden vandaagquote:Op zondag 23 juni 2013 00:07 schreef vandermar het volgende:
[..]hoe oud is hij? Mijn neefje was 6 toen hij voor het eerst mee naar de Kuip ging
onvergetelijke dag voor hem.
Marktplaats is er ook nogquote:Op zondag 23 juni 2013 00:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi hoe toekomstige vaders er altijd maar vanuit gaan dat ze jongens krijgen.
Is niet erfelijkquote:Op zondag 23 juni 2013 00:08 schreef Pascalus het volgende:
vandermar's kinderen hebben allemaal hooikoorts.
Die genen wil je inderdaad niet meer in de omloop hebben.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:08 schreef Pascalus het volgende:
Je kunt gewoon adopteren. Flikker.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:05 schreef vandermar het volgende:
Ik wil ook kinderenLekker met de jongens naar de Kuip
Tegenwoordig krijg je dan vaak nog de gehandicapte kindjes ook. Zoiets las ik iig dat ze dat van plan waren.quote:
quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 00:08 schreef Pascalus het volgende:
en dan later hernoemen naar Dieumerciquote:Op zondag 23 juni 2013 00:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je had 'm eigenlijk Dieudonné moeten noemen.
Die van mij waren 4 en wilden ook een keer mee met papa, wat een ramp man, kon in de rust gewoon weg gaan, al valt dat in Amsterdam natuurlijk niet opquote:Op zondag 23 juni 2013 00:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kan ook niet wachten totdat mijn zoon oud genoeg is
Jammer genoeg moet ik dan wel verkassen van W. Daar wil ik hem niet tussen hebben
importland China is dat al lang bij jaquote:Op zondag 23 juni 2013 00:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijg je dan vaak nog de gehandicapte kindjes ook. Zoiets las ik iig dat ze dat van plan waren.
of Roemenen.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijg je dan vaak nog de gehandicapte kindjes ook. Zoiets las ik iig dat ze dat van plan waren.
FYL. Ik heb al een week geen last meer.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:10 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het maakt niet uit man, ik ben zelf ook hooikoortspatiënt.
Zag er vanmiddag één met een drieling. 3 maanden oud. 2 jongens en een meid.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:09 schreef kapiteintje het volgende:
Je zal maar een drieling krijgen oid.Ben je dan ff de lul.
No spang mang.quote:
zelf voor gekozen dan met hun IVFquote:Op zondag 23 juni 2013 00:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zag er vanmiddag één met een drieling. 3 maanden oud. 2 jongens en een meid.
En ik vind het nu al vervelend nu Xavi begint te kruipen. Kan je na gaan als je 3 van die mormels hebt
Racist.quote:
Vastbinden aan een stoel met een infuus aan ze vastquote:Op zondag 23 juni 2013 00:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En ik vind het nu al vervelend nu Xavi begint te kruipen. Kan je na gaan als je 3 van die mormels hebt
had 't meer over de kosten eigenlijk. Moeten echt de pan uit rijzen op een gegeven moment.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
en je kunt de kleren niet 2 jaar later aan de ander(en) geven. inderdaad kutquote:Op zondag 23 juni 2013 00:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
had 't meer over de kosten eigenlijk. Moeten echt de pan uit rijzen op een gegeven moment.
quote:
seks*quote:Op zondag 23 juni 2013 00:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wordt hier binnenkort echt een invasie.
Enfin, ik ga sex krijgen. Later.
dan nog heb je 3 eitjes nodig voor die drieling. Misschien dat hij er wel een paar extra kan losschietenquote:Op zondag 23 juni 2013 00:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Supersperma van HMF zal straks ook wel mooie taferelen opleveren bij z'n vriendin.
Rijg haar aan je lansquote:Op zondag 23 juni 2013 00:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat krijgen probeer je jezelf maar aan te pratenquote:Op zondag 23 juni 2013 00:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
één-eiige drieling kan toch ook?quote:Op zondag 23 juni 2013 00:13 schreef Adames het volgende:
[..]
dan nog heb je 3 eitjes nodig voor die drieling. Misschien dat hij er wel een paar extra kan losschieten
Little klinkt mij goed in de oren.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik hoef niet te adopteren. Lange_Lans heeft zijn dochter al aan mij uitgehuwd
Rustig aan, drink verstandigquote:
Bij ons gingen de kleren echt van neefje naar mij, naar broertje.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:12 schreef Adames het volgende:
[..]
en je kunt de kleren niet 2 jaar later aan de ander(en) geven. inderdaad kut
Niet als het eeneiig is toch?quote:Op zondag 23 juni 2013 00:13 schreef Adames het volgende:
[..]
dan nog heb je 3 eitjes nodig voor die drieling. Misschien dat hij er wel een paar extra kan losschieten
mierenneuker.quote:
ga weg. Superleuk juist.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
staat gewoon niet. Blanke ouders met negerkindjes, pikzwart.
Chineesje hetzelfde
Dan moet je de vader maar bij het kind zoeken. Van je kind houd je langer dan je man naar het schijnt. Zo'n huwelijk zal wel bekoelen na verloop van tijd.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
staat gewoon niet. Blanke ouders met negerkindjes, pikzwart.
Chineesje hetzelfde
Jeweets. Ik moet er hard voor werken.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat krijgen probeer je jezelf maar aan te praten
dat heb ik niet gehad, maar mijn broertje kreeg inderdaad wel een aantal kleren, je groeide er te snel uit. Al was het ook wel beperkt, veel kleren gingen gewoon niet lang mee als je constant buiten speelt en er om de haverklap weer ergens een scheur in zit.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij ons gingen de kleren echt van neefje naar mij, naar broertje.Mijn moeder had een collega op 't werk en die koter kreeg altijd coole kleding die ik na hem kreeg. Converse basketballschoenen en gave shirts. Was ik wel blij mee ipv die lompe kleding die ik normaal aan moest.
Daar hadden wij van die leren of stoffen lapjes voor die over onze gaten genaaid werden.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:15 schreef Adames het volgende:
[..]
dat heb ik niet gehad, maar mijn broertje kreeg inderdaad wel een aantal kleren, je groeide er te snel uit. Al was het ook wel beperkt, veel kleren gingen gewoon niet lang mee als je constant buiten speelt en er om de haverklap weer ergens een scheur in zit.
Jawel, maar als je ze niet kunt krijgen zou ik best wel een Aziaatje of een Negert willen.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wil jij dat echt? Is toch juist leuk dat je kids op jou lijken dan.
Ja, keihard op je voorhoofd heb ik 't idee af en toe.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb geen ouders. Ik ben uit de hemel gevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |