Maar je kan naar Superman ofzo.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee anders had ik het niet eens hoeven vragen.
ah ok, gelukkigquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:37 schreef Saind het volgende:
[..]
wachtwachtwacht ik lul slap uit m'n nek
Ik zit aan zoutvlees te denken
dat bestaat toch heel lang al?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:37 schreef Adames het volgende: [..] heel gek dat geen van die nieuwe snacks aanslaat. Is een viandel trouwens redelijk nieuw?
Dan beter een gehaktballetje Kiekeboe idd.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
[ afbeelding ]
Maar ok. Een gekookt ei in je kroket, creatief valt het wel te noemen.
ja ik weet het niet, of dat nou 10 jaar is of toch al veel langer.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat bestaat toch heel lang al?
Mijlpaal. Dit moet gevierd worden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Na 2241 topics is eindelijk het moment daar: johannes_vermeer heeft een topic in de SC geopend.
Meest overschatte snack ever ook, net voor de frikandel.quote:
Party hardquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijlpaal. Dit moet gevierd worden.
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat die Man of Steel ofzoiets?
Moet echt weer eens naar de rotishop toequote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:38 schreef Adames het volgende:
[..]
ah ok, gelukkig
anders stond ik morgen raar te kijken als ik zuurvlees wilde bij die suri
Ja, maar gewoon naar Spijt gaan. Ik weet dat je een groot bewonderaar van Carry Slee bent.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat die Man of Steel ofzoiets?
Waarom wil je dat weten?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:40 schreef vandermar het volgende:
Zit niemand bij een studentenvereniging hier?
Nee. Dat is in Tilburg niet echt nodig ook.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:40 schreef vandermar het volgende:
Zoals ik je net al vroeg, wat dan? Je gaat in Groningen studeren toch? Kom ik vrij geregeld.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:40 schreef vandermar het volgende:
Is daar een film van?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, maar gewoon naar Spijt gaan. Ik weet dat je een groot bewonderaar van Carry Slee bent.
ik ben oud, dus neequote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:40 schreef vandermar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |