...maar waarom zou een lesbiënne bij een beetje wrijven al ontmaagd zijn, maar een hetero-dame niet?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:25 schreef Tegan het volgende:
Ik denk dat je dat als lesbienne zelf beslist hoe ver je gaat, en dus wanneer je ontmaagd wordt. Ik denk dat sommigen bijvoorbeeld nooit niet verder gaan dan clitoris wrijven, en geen penetratie van vingers/toys dus. Iedere vrouw-vrouw ervaring verder dan zoenen/knuffelen zou dus al ontmaagden zijn? Of je spreekt uberhaupt niet van ontmaagden, hoewel mijn lesbische vrienden wel zeggen allemaal ontmaagd te zijn.
Omdat bij man-vrouw er een penis is en bij vrouw-vrouw niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...maar waarom zou een lesbiënne bij een beetje wrijven al ontmaagd zijn, maar een hetero-dame niet?
Dan kan een ex-lesbo ook een tweede keer ontmaagd worden.
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:44 schreef Tegan het volgende:
Ik ben het opzich ook daarmee eens alleen bij hetero-vrouw vind ik alleen vingeren dat je dan toch nog maagd bent. Beetje kromme gedachte wel.
Ligt er een beetje aan wat gebruikelijk is tijdens de seks. Bij een man en vrouw is dat toch wel penetratie, dus daarom vind je een vrouw die alleen gevingerd is nog maagd.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:44 schreef Tegan het volgende:
Ik ben het opzich ook daarmee eens alleen bij hetero-vrouw vind ik alleen vingeren dat je dan toch nog maagd bent. Beetje kromme gedachte wel.
Ja idd. Maar toch is het dan idd meten met twee maten. Mocht je een man hebben met een defect is het dan ook eerder al ontmaagden? Of blijf je dan altijd maagd? Vragen, vragen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat gebruikelijk is tijdens de seks. Bij een man en vrouw is dat toch wel penetratie, dus daarom vind je een vrouw die alleen gevingerd is nog maagd.
Maagdenvlies brekenquote:Op zondag 23 juni 2013 00:18 schreef Suc het volgende:
Vrouwen zijn ontmaagd zodra hun maagdenvlies is gebroken. Mannen kunnen niet worden ontmaagd. Niet echt rocket-science dacht ik zo...
Je kan een maagdenvlies ook breken met een tampon.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:18 schreef Suc het volgende:
Vrouwen zijn ontmaagd zodra hun maagdenvlies is gebroken. Mannen kunnen niet worden ontmaagd. Niet echt rocket-science dacht ik zo...
Maagdenvlies onzin... Er is geen vlies, een heel aantal vrouwen heeft niet eens dat weefselrandje en bij weer een aantal andere vrouwen blijft dat weefselrandje gewoon in tact na de seks. Dus tja...quote:Op zondag 23 juni 2013 00:18 schreef Suc het volgende:
Kan je jezelf ontmaagden met een dildo of een vinger dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 11:58 schreef pokkerdepok het volgende:
als ze de eerste keer iets in haar doos krijgt.
denk het wel. t gaat er toch om dat het randje kapot gaat (als het er uberhaubt al zit, trouwens). dat is toch een lichamelijke verandering, en dat noemt men ontmaagding.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:01 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Kan je jezelf ontmaagden met een dildo of een vinger dan?
Dus als je vliesje scheurt door een net iets te heftig ritje op een paard.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:05 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
denk het wel. t gaat er toch om dat het randje kapot gaat (als het er uberhaubt al zit, trouwens). dat is toch een lichamelijke verandering, en dat noemt men ontmaagding.
ja.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:06 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dus als je vliesje scheurt door een net iets te heftig ritje op een paard.
Dan ben je ontmaagd door een paard?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |