Doe dan een beco'tjequote:
Ik speelde vroeger vaak FIFA, maar toen besloten de console te verkopenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik speel meestal COD, Battlefield 3, Fifa GTA, meestal de casual shit
Die wil ik eigenlijk ook wel kopen, maar ik ben ook van plan een gaming PC te kopenquote:
En nu game je op PC? of helemaal niet meerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik speelde vroeger vaak FIFA, maar toen besloten de console te verkopen![]()
Gamen op de PC vind ik niet echt chill.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Die wil ik eigenlijk ook wel kopen, maar ik ben ook van plan een gaming PC te kopen
Keuzes keuzes
Ik heb een soort van game PC zelf in elkaar gezet om te gamen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
En nu game je op PC? of helemaal niet meer
Als je een casual gamer bent zoals je al zei, en alleen Fifa/COD/Battlefield speelt, dan is een PC wel de beste optie. Als je net als ik ook van jRPG en dit soort games houdt, dan is een console beter (de Playstation 4).quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Die wil ik eigenlijk ook wel kopen, maar ik ben ook van plan een gaming PC te kopen
Keuzes keuzes
Ja ik heb na mijn PS2 een tijdje op PC gespeeld, vind toetsenbord ook wel chill.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gamen op de PC vind ik niet echt chill.
Kun je beter een console halen en daar beetje op gamen.
Dat is een optie, maar FIFA op de pc vind ik zo klote spelenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja ik heb na mijn PS2 een tijdje op PC gespeeld, vind toetsenbord ook wel chill.
Maar je kan natuurlijk ook een Xbox360 controller op je pc aansluiten
Mja en ook wel Just Cause 2 enzoquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Als je een casual gamer bent zoals je al zei, en alleen Fifa/COD/Battlefield speelt, dan is een PC wel de beste optie. Als je net als ik ook van jRPG en dit soort games houdt, dan is een console beter (de Playstation 4).
Klopt, allemaal jochies van een jaar of 10 die helemaal gek worden en dan ragequittenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat is een optie, maar FIFA op de pc vind ik zo klote spelen![]()
Bovendien zijn er met FIFA veel meer console gamers...
Ga je weer uien halen voor vanavond?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:39 schreef AldoTheApache het volgende:
Godverdomme, ik kom terug van werk en denk: ff snel boodschappen doen
3 omleidingen, 4 gemiste stoplichten en heel wat gevloek sta ik eindelijk bijna voor de straat ah en zijn ze aan het verbouwen, dus je kunt er met de auto niet komen![]()
kut Rotterdam!!!
Weena?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:39 schreef AldoTheApache het volgende:
Godverdomme, ik kom terug van werk en denk: ff snel boodschappen doen
3 omleidingen, 4 gemiste stoplichten en heel wat gevloek sta ik eindelijk bijna voor de straat ah en zijn ze aan het verbouwen, dus je kunt er met de auto niet komen![]()
kut Rotterdam!!!
ik was van plan om een krat bier, 3 pizza;s, 1 bak B&J en 2 zakken chipsquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ga je weer uien halen voor vanavond?
weena inderdaad, en toen moest ik naar links en daar was weer een omleiding oostplein dicht, en toen ook nog bij die straat achter de uni vanwege een of ander evenementquote:
Allemaal voor jezelf?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik was van plan om een krat bier, 3 pizza;s, 1 bak B&J en 2 zakken chips
Dat klinkt ook goedquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik was van plan om een krat bier, 3 pizza;s, 1 bak B&J en 2 zakken chips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |