Bieden begint bij 20.000 pond, geschatte opbrengst ongeveer 350.000 tot 400.000 pond. Maar dan heb je ook wat..
quote:zodat je op een gegeven moment 150 euro moet dokken om naar binnen te mogen om er vervolgens naar te mogen kwijlen?
Op dinsdag 17 september 2002 22:27 schreef Seborik het volgende:
Eigenlijk is het altijd wel jammer dat zulke dingen verdwijnen in de collectie van een of ander rijk persoon, zoiets zou juist erg leuk zijn voor in een muziekmuseum of iets dergelijks.
quote:Nou nee. Musea zijn over het algemeen niet zo duur om er naar binnen te gaan terwijl er zich toch kunstobjecten met waardes die oplopen tot enkele tientallen miljoenen bevinden.
Op dinsdag 17 september 2002 22:28 schreef Raven het volgende:[..]
zodat je op een gegeven moment 150 euro moet dokken om naar binnen te mogen om er vervolgens naar te mogen kwijlen?
quote:is het ook
Op dinsdag 17 september 2002 22:28 schreef Vork het volgende:
Ah! Dat is een leuk dingetje.. ik wou toch al beginnen met gitaarlessen.. lijkt me een prachtig oefenmodel.
[offtopic] GM ??? ze vertellen me ook niks meer [/offtopic]
quote:Misschien kan Rob Halford wat regelen met z'n zweepje.
Op dinsdag 17 september 2002 22:29 schreef Zander het volgende:
[Indiana Jones-mode] It belongs in a museum! [/ Indy-mode]
quote:[offtopic]Dan had je een paar maanden geleden toch wel helemaal op eigen houtje de Mededelingen moeten lezen
Op dinsdag 17 september 2002 22:30 schreef StefanFM het volgende:
[offtopic] GM ??? ze vertellen me ook niks meer[/offtopic]
quote:Omdat 'ie er dan 400.000 pond voor krijgt?
Op woensdag 18 september 2002 13:09 schreef Alcyone het volgende:
SH*T waarom doet Gail dat ding weg!!
quote:De opbrengst is bestemd voor het verbeteren van de Utility Muffin Research Kitchen-studio en het preserveren van de Vault met alle mastertapes, in dat geval kan ik er niet zo'n bezwaar tegen hebben.
Op woensdag 18 september 2002 13:09 schreef Alcyone het volgende:
SH*T waarom doet Gail dat ding weg!! Frank draait zich om in z'n graf!!
Maar eigenlijk is alleen de body nog origineel, de hals is al twee keer vervangen. Het is maar de vraag of 'ie dan nog zoveel waard is.
Ik geloof dat een of andere collector die witte Hendrix-strat van Woodstock in zijn bezit heeft, die zal ook wel niet goedkoop zijn geweest.
quote:Misschien iets voor George Michael?
Op dinsdag 17 september 2002 22:29 schreef Zander het volgende:
[Indiana Jones-mode] It belongs in a museum! [/ Indy-mode]
Die heeft toch een paar jaar geleden ook de piano van John Lennon gekocht en geschonken aan het Beatles Museum in Liverpool. (heb helaas nog niet kunnen controleren of hij er ook echt staat)
Is er eigenlijk ergens een Jimi Hendrix Museum?
quote:Ik geloof dat Paul Allen van Microsoft plannen heeft voor een Hendrix-museum in Seattle (z'n geboorteplaats en 'toevallig' staat daar ook het Microsoft-hoofdkantoor). Maar het bestaat nog niet...
Op woensdag 18 september 2002 13:26 schreef Jane het volgende:
Is er eigenlijk ergens een Jimi Hendrix Museum?
quote:ik vind hem zo juist mooi, alleen die nek is wat minder.
Op woensdag 18 september 2002 11:25 schreef Apfel het volgende:
Ze zeggen wel het gaat om het geluid, maar hij mag er ook een beetje mooi uitzien hoorik vind hem dus niet zo mooi meer...
PS welke fokker durft er een bod te doen? Kan je mailen met Zappa en 'm uitleggen dat je studiefinanciering dit acheraf bekeken toch niet helemaal dekt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |