Nee ik bedoel mijn moeder heeft die mix gekochtquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
Maar je postte "Ik heb m niet gekocht"
[..]
:S
Ja. Lekker zoet. Maar niet te zoet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:22 schreef LETMEIN het volgende:
Maar zit er zoveel smaak aan watermeloen dan?
Neeeenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:22 schreef LETMEIN het volgende:
Maar zit er zoveel smaak aan watermeloen dan?
Ik zeg toch uit een pakjequote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee ik bedoel mijn moeder heeft die mix gekochtIk heb het net gemaakt. Maar als ik het zelf ging kopen had ik ook chocolade genomen
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja. Lekker zoet. Maar niet te zoet.
Duidelijk.quote:
:/quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oneens, deze watermeloen heeft een sterke smaak, beetje te zoet zelfs :/
vergetenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik zeg toch uit een pakje
Dan moet je er gewoon wat chocoladestukjes door doen
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:23 schreef Spatieloos het volgende:
Alsof de meloenverkoper er suiker heeft ingespoten ofso.
tosti hawai gemaaktquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
Maar je postte "Ik heb m niet gekocht"
[..]
:S
Ik snap deze niet...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:27 schreef DrNick het volgende:
[..]
Snel vraag of iemand je wil pijpen :$
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:27 schreef Toto69 het volgende:
Ik weet een leuke matige grap voor als je op een meloenenmarkt bent.
Je koopt een meloen bij zo'n zielige verkoper voor 50 cent.
Dan ga je er op springen en stampen en die verkoper zo van MIJN MELOEN WAT DOE JE
ja ik heb hem toch gekocht hehehehe
Watermeloen. Frituur anders watermeloen ofso, lijkt me wel raar genoeg om lekker te zijn :pquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:27 schreef Toto69 het volgende:
Ik weet een leuke matige grap voor als je op een meloenenmarkt bent.
Je koopt een meloen bij zo'n zielige verkoper voor 50 cent.
Dan ga je er op springen en stampen en die verkoper zo van MIJN MELOEN WAT DOE JE
ja ik heb hem toch gekocht hehehehe
ohquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
Van ananas gaat je zaad beter smaken.
Zeg dat dat ook door watermeloen gebeurt!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
Doe maar niet nee.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:30 schreef Spatieloos het volgende:
Dan ga ik mijzelf pijpen.![]()
nee, nee toch niet.
Dan moet je dat gewoon doen!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ikzelf zat te denken aan een antrecot met peperroomsaus met patat en boontjes gewikkeld in spek
Ja, omdat watermeloen zoet is, gaat je kwakkie zoeter smakenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zeg dat dat ook door watermeloen gebeurt!
Is dat dan ook met chocolade, das ook wel zoet ?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja, omdat watermeloen zoet is, gaat je kwakkie zoeter smaken
Nopequote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn algemeen bekend onder jullie jongens volgens mij
nee dat weten we dankzij osuchiquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar spruitjes zijn niet aan te radenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is dat dan ook met chocolade, das ook wel zoet ?
quote:
Dat ja.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Verschrikkelijke Ikke 2quote:
quote:
Is er in Almelo en omstreken een pathé?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga woensdag maar met Osuchi naar de bioscoop dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Watermeloenen
Spatieboos
Moet je bij toto69 wezen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:39 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Is er in Almelo en omstreken een pathé?
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:39 schreef Spatieloos het volgende:
melons everywhereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Watermeloenen
We gaan naar "the hangover" part 3quote:
Die schijnt ook wel goed te zijn, al hoor je mensen wel zeggen dat de andere delen leuker warenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
We gaan maar "the hangover" part 3
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:39 schreef Spatieloos het volgende:
Ben jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Watermeloenen
Echt woest aantrekkelijk![]()
Sja, anders vermaak ik me wel met mn gezelschapquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Die schijnt ook wel goed te zijn, al hoor je mensen wel zeggen dat de andere delen leuker waren
Ja want jij hebt nog geen foto van me gezien/zien cammen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben jij dat?
Echt woest aantrekkelijk
Hangover is sowieso +1quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Sja, anders vermaak ik me wel met mn gezelschap
Ik was laatst ook met cam in de TC samen met jou..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja want jij hebt nog geen foto van me gezien/zien cammen.
Met welke chick ga je?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Sja, anders vermaak ik me wel met mn gezelschap
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik was laatst ook met cam in de TC samen met jou..
Dan nog, het is Hangoverquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoor overal dat de 3e film slecht is.
MIJN chickquote:
Zekerquote:
*Attention H.Q hossel spotted I reapeat hossel spotted over*quote:
Ik fix helemaal niemand, enigste hier die ik echt wou fixen was msacras, en die vind ik ook niet meer leukquote:
Goed zo, niet de moed opgevenquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:46 schreef Toto69 het volgende:
Is your refrigerator running? Well, you'd better go catch it then!
Door de midden snijden en je eigen gezicht er inquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:46 schreef Spatieloos het volgende:
Kan iemand watermeloen sculpturen maken?
Ik wil een emo.gif watermeloen.
oh hoezo nietquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik fix helemaal niemand, enigste hier die ik echt wou fixen was msacras, en die vind ik ook niet meer leuk
Ik kan geen emo.gif gezicht doenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Door de midden snijden en je eigen gezicht er in
Op foto's leek ze knapper dan op cam enzo, en ze is en eh beetje onaardig om het lief te zeggen.quote:
Onaardig tegen jou ja.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Op foto's leek ze knapper dan op cam enzo, en ze is en eh beetje onaardig om het lief te zeggen.
ouchquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Op foto's leek ze knapper dan op cam enzo, en ze is en eh beetje onaardig om het lief te zeggen.
doe gewoon lief.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Echt een kreng dusquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen, vind mezelf ook niet zo lief meer. Ik zou me zelf afwijzen als ik me mee uit vroegquote:
2e.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:50 schreef zwerty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
welke is leuker?
leukquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:50 schreef zwerty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
welke is leuker?
Nee, maar dit is wat Spatieloos eigenlijk bedoelt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zo praten we natuurlijk niet over sammie
Mscaras?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is niet echt roddelen, ze kan het sowieso zelf terug lezen, zou het ook zeggen als ze er was.quote:
quote:
Gaan we dan rellen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is niet echt roddelen, ze kan het sowieso zelf terug lezen, zou het ook zeggen als ze er was.
Oki.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:55 schreef zwerty het volgende:
[..]
ja
[..]
weet
@spatie: omdat drnick de bovenste leuker vindt
The FOK! armyquote:
Ja, maar de jarige was wel een beetje ontevreden over het weer, ze heeft vanavond feestje in de voortuin en het waaide en regende maarquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zucht, vanavond niet naar de bios
Mevrouw moet naar een verjaardag
Kan ik me voorstellen. Maar dan hou je het toch gewoon binnen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:05 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja, maar de jarige was wel een beetje ontevreden over het weer, ze heeft vanavond feestje in de voortuin en het waaide en regende maar
Heb je een vriendin?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zucht, vanavond niet naar de bios
Mevrouw moet naar een verjaardag
Komen 30 manquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Kan ik me voorstellen. Maar dan hou je het toch gewoon binnen?
Jemigquote:
Ja, best welquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jemig
Heeft ze zo'n grote voortuin dan?
No shit sherlockquote:
Het zijn kenissen van hun, dus wat heb ik daar in godsnaam te zoekenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:16 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Jij mag niet eens mee naar verjaardag
Als de vriend vanquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het zijn kenissen van hun, dus wat heb ik daar in godsnaam te zoeken
Mja, zit ik niet echt op te wachten, volgende verjaardag van hun ga ik wel meequote:
Hoe lang heb je al iets met haar dan?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mja, zit ik niet echt op te wachten, volgende verjaardag van hun ga ik wel mee
Ja, hier ook.. maar dat geeft toch nieeeequote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mij ook, maar het is nog wel een stukkie treinen
7 maandquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:19 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Hoe lang heb je al iets met haar dan?
Nou jaaa, ligt er dus aan wie er komen héquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, hier ook.. maar dat geeft toch nieeee
Ik, Arachide en VA sowieso. Dat is toch al genoeg?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou jaaa, ligt er dus aan wie er komen hé
als jij komt kom ik directquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik, Arachide en VA sowieso. Dat is toch al genoeg?
Poesssssss poes poes poesquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:30 schreef xcachet het volgende:
En we gaan weer opzoek naar LETMEIN...
[ afbeelding ]
fixquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maaike wilt gekieteld worden
[ afbeelding ]
aaaaaaaaachquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:30 schreef xcachet het volgende:
En we gaan weer opzoek naar LETMEIN...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nutella!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:47 schreef TienVingers het volgende:
Ja ze is toch al van mij, wat heeft het voor nut![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:50 schreef xcachet het volgende:
Volgens mij ben ik spatieloos tegen gekomenSpatie helemaal in z'n elementSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2013 17:04:32 ]
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:03 schreef xcachet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2013 17:06:35 ]
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:06 schreef xcachet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMNOMNOMNOMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:10 schreef xcachet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maaike als ze aan het slapen is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
toto wat is er autistisch aan een groen drankje? Ik snap het niet.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
Hij noemt zichzelf autistischquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:15 schreef supersof het volgende:
toto wat is er autistisch aan een groen drankje? Ik snap het niet.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hah, nee. DIT is schattig.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maaike even schoonmaken:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Als ik uit de schuldsanering (lees: loon heb) ben.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hallon baas. Wanneer etos hossels dan?
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Woensdag gaan we hem ophalen.quote:
Maar waarom?quote:Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
Lolquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Als ik uit de schuldsanering (lees: loon heb) ben.Geen idee, ask himquote:![]()
![]()
iemand zit te pochen dat hij gisteren een zuipfeest had.
Volgende berichtje.
Ik drink alcohol omdat ik het lekker vind![]()
![]()
![]()
Labrador, naam weten we nog niet zeker, maar denk dat het Dexter gaat worden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Mooi beestje. Wat voor soort is het? En welke naam krijgt dieGeloof ik best.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
DIE?!
ik ben maar een klein beetje heel erg jaloers hoor
Waarom drink jij alcohol dan? Vast niet omdat je het smerig vindt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:18 schreef badschaap het volgende:
Volgende berichtje.
Ik drink alcohol omdat ik het lekker vind
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:18 schreef badschaap het volgende:
Volgende berichtje.
Ik drink alcohol omdat ik het lekker vind![]()
x1000
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Noem hem Dribbelquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Labrador, naam weten we nog niet zeker, maar denk dat het Dexter gaat worden.
Kijk ik drink bier omdat ik dat lekker vind.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Waarom drink jij alcohol dan? Vast niet omdat je het smerig vindt.
Ik drink ook met mate![]()
Ditquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:20 schreef badschaap het volgende:
[..]
Kijk ik drink bier omdat ik dat lekker vind.
Ik drink ook met mateJij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
![]()
Ik moest in december (toen mijn ouders nog rokers waren) een pakje sigaretten halen voor mijn moeder, die vrouw bij de kassa zei ''wij verkopen dat niet aan 14 jarigen''. Ik voelde me oprecht beledigd.quote:
sssstquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet liegen SgtPorkbeans, jij bent een vuile alcoholist
Ik ben geen alcoholist, die gaan naar bijeenkomsten.
Ik ben een dronkelap, die gaan naar feestjes
omgquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik moest in december (toen mijn ouders nog rokers waren) een pakje sigaretten halen voor mijn moeder, die vrouw bij de kassa zei ''wij verkopen dat niet aan 14 jarigen''. Ik voelde me oprecht beledigd.![]()
![]()
![]()
Hoe oud ben je dan?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik moest in december (toen mijn ouders nog rokers waren) een pakje sigaretten halen voor mijn moeder, die vrouw bij de kassa zei ''wij verkopen dat niet aan 14 jarigen''. Ik voelde me oprecht beledigd.![]()
gvdquote:arme jij
Ik moet ook altijd id laten zien als vrienden drank willen hebben.. ben verdorie 18 ja![]()
![]()
wat zijn jullie plannen voor het weekend?
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Onder de 21 moet je je altijd legitimeren.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
gvdarme jij
Ik moet ook altijd id laten zien als vrienden drank willen hebben.. ben verdorie 18 ja![]()
Geenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:26 schreef supersof het volgende:
wat zijn jullie plannen voor het weekend?jouwe?
![]()
Nouja, ik snap best dat ze mijn id kaart willen zien, dat is gewoon een formaliteit, maar dat ze mij als 14 jarige zag vond ik wel vervelend.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
gvdarme jij
Ik moet ook altijd id laten zien als vrienden drank willen hebben.. ben verdorie 18 jaDat kun je wel zeggen ja. :quote:Gamen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:26 schreef supersof het volgende:
wat zijn jullie plannen voor het weekend?
Bier drinken, frituren , gamen en slapen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:26 schreef supersof het volgende:
wat zijn jullie plannen voor het weekend?Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Het plan was drinken, maar dat verschuiven we door naar donderdagquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:26 schreef supersof het volgende:
wat zijn jullie plannen voor het weekend?![]()
Want diploma-uitreiking.![]()
Het betere werk dus.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Bier drinken, frituren en slapen.![]()
Vanavond helpen bij een feestquote:25 euro voor paar uurtjes
En morgen misschien naar park, bij slecht weer naar mijn opa en oma
Ja das wel lullig jaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nouja, ik snap best dat ze mijn id kaart willen zien, dat is gewoon een formaliteit, maar dat ze mij als 14 jarige zag vond ik wel vervelend.
[..]
Dat kun je wel zeggen ja. :
[..]
Gamen.![]()
![]()
Nicequote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Vanavond helpen bij een feest25 euro voor paar uurtjes
En morgen misschien naar park, bij slecht weer naar mijn opa en oma![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Bier drinken, frituren , gamen en slapen.bierquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het plan was drinken, maar dat verschuiven we door naar donderdag![]()
Want diploma-uitreiking.drinken
Oh ja en nog gamenquote:
Welke game?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nouja, ik snap best dat ze mijn id kaart willen zien, dat is gewoon een formaliteit, maar dat ze mij als 14 jarige zag vond ik wel vervelend.
[..]
Dat kun je wel zeggen ja. :
[..]
Gamen.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
jaquote:en vriendin gaat dus ook mee en helpt ook en blijft dan slapen en dat is gezellug
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: