Dat lijkt mij ook!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:30 schreef xcachet het volgende:
Maar LMI CPZ is leuk om een keer heen te gaan hoor
Hèhè, ik ook. Zodra ik mijn rijbewijs heb! Vrienden van mij racen daarquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook!![]()
Ga er ook zeker nog wel een keer heden, misschien wel een keer zelf rijden
Er ook niet meer op in gaan. Okequote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Post deze opmerkingen gewoon niet. Oke
En die racen dan gewoon in eigen auto's of gehuurde?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hèhè, ik ook. Zodra ik mijn rijbewijs heb! Vrienden van mij racen daar
Haha, nee in de Suzuki Swift cup, zegt je dat wat? En dit jaar in een andere. Dus wel met eigen auto'squote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En die racen dan gewoon in eigen auto's of gehuurde?
Je kan ook mooie auto\s huren voor een dag en dan op CPZ crossen
Je moet natuurlijk ook niet crashenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha, nee in de Suzuki Swift cup, zegt je dat wat? En dit jaar in een andere. Dus wel met eigen auto's
Als jij je mooie gehuurde auto in de prak rijdt ben je wel de sjaak
Maar ik kan goed rijdenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Reken maar dat dat vaak genoeg voor komt
Ik huur die baan voor mezelf afquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Misschien een ander niet. En dan BOEM
Lik je remsporen eruitquote:
Dit is pas vies, wat ik zeg is toch niks vergeleken dit...quote:
Dat van hem is een grap. Dat van jou serieus.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dit is pas vies, wat ik zeg is toch niks vergeleken dit...
Nee, die remsporen die was ik er wel gwn uit.
Niet slecht.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat van hem is een grap. Dat van jou serieus.
Die kant gaat het wel op jaquote:
Verdedigenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:05 schreef TienVingers het volgende:
Wat moet een leeuwin nou bij Cambuur
Lion in the morningsunquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:05 schreef TienVingers het volgende:
Wat moet een leeuwin nou bij Cambuur
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:07 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wel goed dat er ook eens een vrouw mee speelt
quote:
zijn gewoon proteïne bommetjes hoorquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb liever gewoon bacon
Eetbare insecten
Ik vreet liever andere dingenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:27 schreef badschaap het volgende:
[..]
zijn gewoon proteïne bommetjes hoor
sws beter dan die shakes
duidelijk geval van wat de boer niet kent dat freet tie niequote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik vreet liever andere dingen
Eetbare insecten wtf man
Inderdaadquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:30 schreef badschaap het volgende:
[..]
duidelijk geval van wat de boer niet kent dat freet tie nie
http://en.wikipedia.org/wiki/Entomophagyquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik vreet liever andere dingen
Eetbare insecten wtf man
Ik geef toe het ziet er niet zo appetijtelijk uit, maar dat is met meer dingen zoquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Inderdaad
Maar dan eet ik liever vlees of eieren voor de proteintjes
Dit is bij mij het geval,quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:32 schreef badschaap het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Entomophagy
niet voor niets dat 80% van de aardkloot insecten eet
Geenquote:
haha zolang ze ze kennelijk maar frituurt ofzoquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen. Maar we zijn er op school wel veel mee bezig. Ook super goed voor het milieu!
Ik eet ze niet omdat ze goed voor me zijn, maar omdat t weer eens wat anders is dan friet met een frikandel ofzoquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:50 schreef jordyqwerty het volgende:
Je druk maken over een gezonde levensstijlik drink nog een glas olijfolie
gewoon een keer proberenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:51 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik eet ze niet omdat ze goed voor me zijn, maar omdat t weer eens wat anders is dan friet met een frikandel ofzo
Sommige lijken mij wel lekker. :/quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dit is bij mij het geval,
However, in some societies insect-eating is uncommon or even taboo.[2][3][4][5] Today insect eating is rare in the developed world, but insects remain a popular food in many developing regions of Latin America, Africa, Asia and Oceania.
Misschien zaten ze een keer in de sla ofzoquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)oAQ&biw=1278&bih=595
mij lijkt me dat je ze dan beter eerst frituurt ofzo. Daarbij je weet niet of die mieren aan iets met vergif ofzo hebben lopen etenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:56 schreef Spatieloos het volgende:
Kan je ook zomaar in Nederland mieren van de grond pakken en opeten? Ik bedoel, is dat niet ongezond/gevaarlijk?
Ze zijn wel een beetje te klein voor mijn frituurpan, of zijn daar speciale netjes voor ofso?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:57 schreef badschaap het volgende:
[..]
mij lijkt me dat je ze dan beter eerst frituurt ofzo. Daarbij je weet niet of die mieren aan iets met vergif ofzo hebben lopen eten
i dunno xdquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ze zijn wel een beetje te klein voor mijn frituurpan, of zijn daar speciale netjes voor ofso?
in engeland frituren ze ALLESquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:59 schreef Ezell het volgende:
In Thailand, maar waarschijnlijk ook in andere delen van Azië, gooien ze echt de gekste dingen in rijstalchol. Insecten, schorpioenen en zelfs tijgerpenis.
Je wilt niet weten wat ze in Vietnam etenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:59 schreef Ezell het volgende:
In Thailand, maar waarschijnlijk ook in andere delen van Azië, gooien ze echt de gekste dingen in rijstalchol. Insecten, schorpioenen en zelfs tijgerpenis.
Verwar je het niet met Amerika?quote:
Ga ik nog achterkomen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat ze in Vietnam eten
slangen hart toch?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat ze in Vietnam eten
nee in de usa flikkeren ze overal kaas overquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Verwar je het niet met Amerika?
[..]
Ga ik nog achterkomen.Maar wat eten ze dan volgens jou?
Enjoy!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
rijstalcohol, wat moet ik mij daar bij voorstellenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:59 schreef Ezell het volgende:
Engeland staat er om bekend dat ze de raarste en meeste verschillende dingen frituren, zoals een Mars ofso. Amerika eten ze gewoon veel fastfood, dat is iets anders.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Alcohol gemaakt uit rijst. Maar dat is dan gewoon drank en daar gooien ze voor de smaak andere dingen erbij, om te weken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
rijstalcohol, wat moet ik mij daar bij voorstellen
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alcohol gemaakt uit rijst. Maar dat is dan gewoon drank en daar gooien ze voor de smaak andere dingen erbij, om te weken.
Kom je vaak in Azië?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:03 schreef Ezell het volgende:
Sowieso dikke lobi voor Azië wat eten betreft. Die verspillen niet zo veel.
Al gezien dan? Nogmaals:quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:03 schreef Ezell het volgende:
Sowieso dikke lobi voor Azië wat eten betreft. Die verspillen niet zo veel.
nou gekookt lijkt me dat best te pruimen hoorquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Al gezien dan? Nogmaals:
[ afbeelding ]
Moet je echt doen als je ooit naar Thailand gaat.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..], lijkt me wel leuk om te proberen.
Nee.quote:
Nou en, hier is het zo van: 'OMG, LATEN WE OVERDREVEN KIESKEURIG ZIJN, LATEN WE ETEN WEGGOOIEN"quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Al gezien dan? Nogmaals:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:05 schreef badschaap het volgende:
[..]
nou gekookt lijkt me dat best te pruimen hoor
Maar ze kennen der nogsteeds niet goed autorijden of motor of uberhaubt iets met een motorquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Moet je echt doen als je ooit naar Thailand gaat.Ik heb rijstalcohol met schorpioen, tijgerpenis en nog iets geprobeerd.
[..]
Nee.
[..]
Nou en, hier is het zo van: 'OMG, LATEN WE OVERDREVEN KIESKEURIG ZIJN, LATEN WE ETEN WEGGOOIEN"
Ja dat is gewoon stereotype, dat zeggen ze ook over vrouwen...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:06 schreef badschaap het volgende:
[..]
Maar ze kennen der nogsteeds niet goed autorijden of motor of uberhaubt iets met een motor
Gaan we weer...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon stereotype, dat zeggen ze ook over vrouwen...
wat? het is een ei met iets andere inhoud.quote:
Lekker?quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon stereotype, dat zeggen ze ook over vrouwen...
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:22 schreef Toto69 het volgende:
lekker emogiffennn net als de rest hier continu doet
quote:
Ik zie het jou echt vaak doen. Te vaak. Daar zeg ik nu iets van.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij zei: "zoals de rest hier continu doet"
Ga een pagina terug.
Dat mag jij best zeggen en daar trek ik mij dan ook niks van aan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zie het jou echt vaak doen. Te vaak. Daar zeg ik nu iets van.
Ga er vooral mee door, het irriteert ongetwijfeld niet alleen mij.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat mag jij best zeggen en daar trek ik mij dan ook niks van aan.
Jouw gedrag irriteert ongetwijfeld niet alleen mij.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ga er vooral mee door, het irriteert ongetwijfeld niet alleen mij.
Das mooi, gelukkig is het wederzijds.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jouw gedrag irriteert ongetwijfeld niet alleen mij.
Ga dan maar gewoon klagen bij KLB.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Das mooi, gelukkig is het wederzijds.
Tevens zit ik hier gelukkig niet om iemand blij te maken
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Euh, nee. Wat een ongelooflijk zwakzinnige opmerking.
Waar zie je mij klagen? Ik attendeer je alleen ergens op.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ga dan maar gewoon klagen bij KLB, toch?
Ja, en ik attendeer jou ergens op.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waar zie je mij klagen? Ik attendeer je alleen ergens op.
quote:
againquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Euh, nee. Wat een ongelooflijk zwakzinnige opmerking.
Ik sta aan Toto's kant!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jouw gedrag irriteert ongetwijfeld niet alleen mij.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:32 schreef Spatieloos het volgende:
LMI maak gewoon een emogif topic, en posts ze daar.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Discussie tussen mij en LETMEIN, houd je er gerust buiten aub.
Dan begin ik mijn eigen discussie met jou, niks met toto te maken.quote:
Er wordt hier zó veel ge-emo.gift. Niet alleen door LETMEIN. En nergens staat dat dat niet mag. Toto69 ergert zich er aan..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:32 schreef Spatieloos het volgende:
LMI maak gewoon een emogif topic, en posts ze daar.
Je mag best eens emo.giffen, maar moet dat echt ZO vaak door dezelfde persoon?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er wordt hier zó veel ge-emo.gift. Niet alleen door LETMEIN. En ergens staat dat dat niet mag. Toto69 ergert zich er aan..
Gewoon lekker negeren toch?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je mag best eens emo.giffen, maar moet dat echt ZO vaak door dezelfde persoon?
Als er een aanleiding voor is wel ja.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je mag best eens emo.giffen, maar moet dat echt ZO vaak door dezelfde persoon?
Ja, die andere emo.giffers (als in mensen die het heel vaak doen) moeten ook ophouden, maar LMI doet het het meest. En het zou fijn zijn als hij een emo.gif topic maakt voor iedereen hierzo.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er wordt hier zó veel ge-emo.gift. Niet alleen door LETMEIN. En nergens staat dat dat niet mag. Toto69 ergert zich er aan..
Ja, negeren komt de SC zeker ten goede. Negeert straks iedereen elkaar. Ik spreek hem er op aan. Dat is mijn goed recht en als een ander dat doet mag dat ook.quote:
Zij moeten helemaal niks. Als jij je er aan ergert negeer je het toch gewoon?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, die andere emo.giffers moeten ook ophouden, maar LMI doet het het meest. En het zou fijn zijn als hij een emo.gif topic maakt voor iedereen hierzo.
Nee, ik zie jou echt continu reageren met enkel:quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als er een aanleiding voor is wel ja.
/failquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, negeren komt de SC zeker ten goede. Negeert straks iedereen elkaar. Ik spreek hem er op aan. Dat is mijn goed recht en als een ander dat doet mag dat ook.
Waar zei ik dat dat niet toegestaan was?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
/fail
Ik attendeerde jou met je geflirt op Etsu en dat was niet toegestaan?
Ga nou maar gewoon naar KLB als je wat te klagen hebt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, ik zie jou echt continu reageren met enkel:![]()
of:![]()
Het wordt een beetje vervelend als het zó vaak gebeurt.
Okee, moeten niet. Ik wil dat, en ik ben niet de enigste. Het zou gewoon veel gezelliger en leuker zijn als er minder emo.gegif was.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zij moeten helemaal niks. Als jij je er aan ergert negeer je het toch gewoon?
Dat jaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, ik zie jou echt continu reageren met enkel:![]()
Het wordt een beetje vervelend als het zó vaak gebeurt.
Euh, nee, ik attendeer je er enkel op dat ik het irritant begin te vinden. Dat jij vervolgens een hele discussie aan wil gaan is niet mijn probleem.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ga nou maar gewoon naar KLB als je wat te klagen hebt.
Want dat was serieusquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
/fail
Oké. Aan hem of ie er wat tegen doet..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, negeren komt de SC zeker ten goede. Negeert straks iedereen elkaar. Ik spreek hem er op aan. Dat is mijn goed recht en als een ander dat doet mag dat ook.
Je faalt, alweer.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Euh, nee, ik attendeer je er enkel op dat ik het irritant begin te vinden. Dat jij vervolgens een hele discussie aan wil gaan is niet mijn probleem.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Discussie tussen mij en LETMEIN, houd je er gerust buiten aub.
Ja, ik zei ook niet dat ie het van MIJ moet veranderen , ik sprak hem er op aan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oké. Aan hem of ie er wat tegen doet..
Ik ben geen discussie begonnen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De discussie die jij begonnen bent, nu jij weer.
Dat is een zin die zwakzinnigen gebruiken als ze een discussie met argumenten niet kunnen winnen.quote:
1. Ik attendeer je ergens op.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ben geen discussie begonnen?
Jij hebt er een discussie van gemaakt.
Ad hominemquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat is een zin die zwakzinnigen gebruiken als ze een discussie met argumenten niet kunnen winnen.
hahaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
/fail
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
1. Ik attendeer je ergens op.
2. Jij schiet in de aanval/verdediging hoe je het maar noemen wil, dus discussie.
Wie begint hier nu de discussie dan?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zie het jou echt vaak doen. Te vaak. Daar zeg ik nu iets van.
Hij geeft zijn mening/spreekt je aan, dat is niet gelijk een discussie. Pas als iemand gaat verdedigen of aanvallen is het een discussie.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
[..]
Wie begint hier nu de discussie dan?
En op wie was dat ook alweer een reactie? Draai er nu niet zo om heen, ik zeg simpelweg dat ik vind dat je te veel loopt te klooien met alleen maar:quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
[..]
Wie begint hier nu de discussie dan?
Dus je ging in de aanval.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En op wie was dat ook alweer een reactie? Draai er nu niet zo om heen, ik zeg simpelweg dat ik vind dat je te veel loopt te klooien met alleen maar:![]()
![]()
etc.
DÁT is mijn punt.
Aanval? Is het een aanval als ik je ergens op aanspreek?quote:
Ik zeg ook niet dat hij het van jou moet veranderen toch?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, ik zei ook niet dat ie het van MIJ moet veranderen , ik sprak hem er op aan.
Dat klopt, dat zei ik zelf.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij het van jou moet veranderen toch?
Wat is dit voor een waardeloze vergelijkingquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Aanval? Is het een aanval als ik je ergens op aanspreek?
Dus als een leraar jou zegt dat je niet op twee poten moet zitten valt ie je aan?
Wát?
Geef je nou toe dat je ongelijk had?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat is dit voor een waardeloze vergelijking![]()
Laten we deze discussie maar gewoon stoppen want het gaat nergens over.
Waarom een waardeloze vergelijking?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat is dit voor een waardeloze vergelijking![]()
Laten we deze discussie maar gewoon stoppen want het gaat nergens over.
Waar zie jij mij toegeven?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geef je nou toe dat je een fout maakte?
Die ik tevens niet begonnen ben.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je noemt het een waardeloze discussie.
Daarom. Als LETMEIN enkel reageert met een emo.gif, dan negeer je dát toch lekker? Ik zeg niet dat je iedereen die jou emo.gift maar moet gaan negeren. Deze discussie is echt onnodig..quote:
quote:
quote:
Middagg middaggggquote:
Ik mag hem er bést een keer op aanspreken hoor. Ik spreek hem er geen duizend keer op aan, maar één keer mag wel. Als hij gewoon kapt met continu die smileys te gebruiken komt dat de sc ten goede. Dan is het een stuk gezelliger en heeft niemand wat tegen hem. Dus ik ook niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daarom. Als LETMEIN enkel reageert met een emo.gif, dan negeer je dát toch lekker? Ik zeg niet dat je iedereen die jou emo.gift maar moet gaan negeren. Deze discussie is echt onnodig..
Mooiquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Middagg middagggg
Gaat reuze goed hier, lekker aan het wachten tot Prom klaar is met werken
Hoe is het jullie allemaal?
Net alsof iemand bepaald welke smileys je wel of niet mag gebruiken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik mag hem er bést een keer op aanspreken hoor. Ik spreek hem er geen duizend keer op aan, maar één keer mag wel. Als hij gewoon kapt met continu die smileys te gebruiken komt dat de sc ten goede. Dan is het een stuk gezelliger en heeft niemand wat tegen hem. Dus ik ook niet.
Nee, maar mensen mogen wel vragen of iemand het wat minder wil gebruiken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Net alsof iemand bepaald welke smileys je wel of niet mag gebruiken.
Nou jij hebt je punt gemaakt. Ik zeg ook niet dat jij hem er niet op aan mag spreken. Maar er zó op in gaan maakt het ook niet gezelliger.. Meningen verschillen daar over. Ik erger mij er niet aan.. Klaaaaar.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik mag hem er bést een keer op aanspreken hoor. Ik spreek hem er geen duizend keer op aan, maar één keer mag wel. Als hij gewoon kapt met continu die smileys te gebruiken komt dat de sc ten goede. Dan is het een stuk gezelliger en heeft niemand wat tegen hem. Dus ik ook niet.
Nee, dat bepaal ik niet, en dat ZEI ik ook niet. Ik zei dat ik vind dat je ze TE veel gebruikt, ook gewoon wanneer iemand bijv. een liedje post.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik maakte enkel een opmerking, dan kan je verwachten dat er verdedigd gaat worden, en dat ik dus er verder op door moet gaan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou jij hebt je punt gemaakt. Ik zeg ook niet dat jij hem er niet op aan mag spreken. Maar er zó op in gaan maakt het ook niet gezelliger.. Meningen verschillen daar over. Ik erger mij er niet aan.. Klaaaaar.
Zoals ik dus al veel vaker heb aangegeven, dat doe ik als er een aanleiding voor is.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, dat bepaal ik niet, en dat ZEI ik ook niet. Ik zei dat ik vind dat je ze TE veel gebruikt, ook gewoon wanneer iemand bijv. een liedje post.
Als dat geen ketsen wordtquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Middagg middagggg
Gaat reuze goed hier, lekker aan het wachten tot Prom klaar is met werken
Hoe is het jullie allemaal?
Post gewoon normaal mee en maak er niet zo'n heisa van.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zoals ik dus al veel vaker heb aangegeven, dat doe ik als er een aanleiding voor is.
In dit geval was de muziek er de aanleiding voor.
Dus stel, ik post nu een liedje dat ik mooi vind, bijv. een nummer van Toto.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zoals ik dus al veel vaker heb aangegeven, dat doe ik als er een aanleiding voor is.
In dit geval was de muziek er de aanleiding voor.
Nee moet je niet. Nergens voor nodig. Je wordt gewoon uitgelokt toto..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik maakte enkel een opmerking, dan kan je verwachten dat er verdedigd gaat worden, en dat ik dus er verder op door moet gaan.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als jij je daarbij meer op je gemak voelt, best.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dus stel, ik post nu een liedje dat ik mooi vind, bijv. een nummer van Toto.
Vervolgens reageer jij: ":')"
Is dat nou echt nodig? Reageer dan niet, of zeg: Niet mijn smaak.
Snap je mijn punt nu?
Ik word niet uitgelokt, ik verdedig mijn standpunt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee moet je niet. Nergens voor nodig. Je wordt gewoon uitgelokt toto..
Gaat niet om gemak, zal jij het leuk vinden als iemand jou continu emo.gift? Dus jij post wat over je dag, en iemand reageert:quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als jij je daarbij meer op je gemak voelt, best.
Dat maakt mij echt niks uit?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik word niet uitgelokt, ik verdedig mijn standpunt.
[..]
Gaat niet om gemak, zal jij het leuk vinden als iemand jou continu emo.gift? Dus jij post wat over je dag, en iemand reageert:. Ga je niet leuk vinden.
Ik negeer niemand in deze sc, dus ook jou niet, daarom spreek ik je er op aan. Klaar.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat maakt mij echt niks uit?
Ik negeer het gewoon.
Ja en dat veroorzaakt zo'n kut discussie hier..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik word niet uitgelokt, ik verdedig mijn standpunt.
[..]
Gaat niet om gemak, zal jij het leuk vinden als iemand jou continu emo.gift? Dus jij post wat over je dag, en iemand reageert:. Ga je niet leuk vinden.
Maar dit is onschuldige drama, das leuk om naar te kijkenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mogge
Niet zo raar doen hoor hier, er is al genoeg drama in de wereld
Dus jij post wat over je dag, en iemand reageert: . Ga je niet leuk vinden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik negeer niemand in deze sc, dus ook jou niet, daarom spreek ik je er op aan. Klaar.
Prima, maar ik heb mijn punt gemaakt en als je er niks mee doet, mijn best, maar reken er op dat er meer mensen zijn die je er op aan gaan spreken, en dan kan je wéér discussies verwachten. Ik ben er klaar meequote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dus jij post wat over je dag, en iemand reageert: . Ga je niet leuk vinden.
Daarom zeg ik dus, ik negeer het.
Gefeliciteerd alvastquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mijn zusje is morgen jarig en dan is er aardbeientaart en chocoladetaart
Lekkeeeeer! Gefeliciteerd met je zusje alvast danquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mijn zusje is morgen jarig en dan is er aardbeientaart en chocoladetaart
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Prima, maar ik heb mijn punt gemaakt en als je er niks mee doet, mijn best, maar reken er op dat er meer mensen zijn die je er op aan gaan spreken, en dan kan je wéér discussies verwachten. Ik ben er klaar mee
quote:
Dankjequote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lekkeeeeer! Gefeliciteerd met je zusje alvast dan
Shotjes :Squote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb nog geen idee
Straks wel gelijk lekker aan de drank
Dit.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen dat lekker vinden
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:57 schreef DrNick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Dankje
[..]
Shotjes :S
Als je dit ook toepast op je geflirt met Etsu ben ik tevreden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Prima, maar ik heb mijn punt gemaakt en als je er niks mee doet, mijn best, maar reken er op dat er meer mensen zijn die je er op aan gaan spreken, en dan kan je wéér discussies verwachten. Ik ben er klaar mee
Hee jijquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:59 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hee jij
Zeg eens tegen LMI dat ie als ie nogmaals met één emoticon reageert dat ie dan een ban krijgt aub gr gr
quote:
quote:
quote:
quote:
Hoiquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:59 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hee jij
Zeg eens tegen LMI dat ie als ie nogmaals met één emoticon reageert dat ie dan een ban krijgt aub gr gr
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als je dit ook toepast op je geflirt met Etsu ben ik tevreden.
En ja, ik zal het smiley gebruik binnen perken houden.
Hoi totoquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:59 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hee jij
Ja, tot over 48 uur.quote:
Ik heb net dus al gezegd dat ik mijn smiley gebruik binnen perken ga houden.quote:
Groep 7?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:03 schreef xcachet het volgende:
Jongen die me op date vraagt naar de kinderboerderijlmao
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb net dus al gezegd dat ik mijn smiley gebruik binnen perken ga houden.
Als jij met zulke reacties aan komt kakken dan vraag je er ook gewoon om.
Is dat goed of niet?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:03 schreef xcachet het volgende:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen dat lekker vinden
VA vroeg dat ook aan mijquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:03 schreef xcachet het volgende:
nopequote:
Nee, maar xcachet is wel iemand met een paard dus die houd daar vast meer van. Ik houd gewoon niet zo van diertjes (behalve kittens, en schattiger/kleiner)quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zou jij met een meisje naar de kinderboerderij gaan?
zou wel gaan maar wegens omstandigheden zijn we niet gegaanquote:
Ligt eraan , als het een draak is moeten we naar een mytologie-kinderboerderijquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zou jij met een meisje naar de kinderboerderij gaan?
Aww, komt het nog?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
zou wel gaan maar wegens omstandigheden zijn we niet gegaan
Misschienquote:
Nee, doet me denken aan Marcquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zullen we dan maar naar de manege gaan?
Ja maar, als je van paarden houd, dan houd je toch ook wel wat sneller van andere dieren of niet?quote:
Kan, maar in mijn geval niet zoquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar, als je van paarden houd, dan houd je toch ook wel wat sneller van andere dieren of niet?
Een kinderboerderij is normaliter voor 12-quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar, als je van paarden houd, dan houd je toch ook wel wat sneller van andere dieren of niet?
Mag ik proeven ?quote:
Ja ik heb er dus nooit van gehouden, weet ik veel!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Een kinderboerderij is normaliter voor 12-
Ga anders samen met die date van cachet?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik heb er dus nooit van gehouden, weet ik veel!
Waarom noemt ze je spatie en niet Ryan?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:12 schreef Spatieloos het volgende:
Mijn moeder komt net thuis; ' Spatie, Ik heb 2 meloenen!!!'
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:12 schreef Spatieloos het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dit ja vind ik beetje raar hoor,quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom noemt ze je spatie en niet Ryan?
Uit een pakje?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik was ook niet de gene die 'm heeft gekocht. Anders had ik dat zeker gedaan
Ja ik bedoel Ryan, maar dat hoeft niet iedereen te weten!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom noemt ze je spatie en niet Ryan?
staat op je profiel Gquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik bedoel Ryan, maar dat hoeft niet iedereen te weten!
Jij hebt een meloen verslaving of nietquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:12 schreef Spatieloos het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zijn het wel watermeloenen dan?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:19 schreef Spatieloos het volgende:
Meh, deze meloen is minder lekker dan al die andere meloenen van deze week, hij was ook goedkoper volgens mams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |