Dat lijkt mij ook!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:30 schreef xcachet het volgende:
Maar LMI CPZ is leuk om een keer heen te gaan hoor
Hèhè, ik ook. Zodra ik mijn rijbewijs heb! Vrienden van mij racen daarquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook!![]()
Ga er ook zeker nog wel een keer heden, misschien wel een keer zelf rijden
Er ook niet meer op in gaan. Okequote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Post deze opmerkingen gewoon niet. Oke
En die racen dan gewoon in eigen auto's of gehuurde?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hèhè, ik ook. Zodra ik mijn rijbewijs heb! Vrienden van mij racen daar
Haha, nee in de Suzuki Swift cup, zegt je dat wat? En dit jaar in een andere. Dus wel met eigen auto'squote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En die racen dan gewoon in eigen auto's of gehuurde?
Je kan ook mooie auto\s huren voor een dag en dan op CPZ crossen
Je moet natuurlijk ook niet crashenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha, nee in de Suzuki Swift cup, zegt je dat wat? En dit jaar in een andere. Dus wel met eigen auto's
Als jij je mooie gehuurde auto in de prak rijdt ben je wel de sjaak
Maar ik kan goed rijdenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Reken maar dat dat vaak genoeg voor komt
Ik huur die baan voor mezelf afquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Misschien een ander niet. En dan BOEM
Lik je remsporen eruitquote:
Dit is pas vies, wat ik zeg is toch niks vergeleken dit...quote:
Dat van hem is een grap. Dat van jou serieus.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dit is pas vies, wat ik zeg is toch niks vergeleken dit...
Nee, die remsporen die was ik er wel gwn uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |