abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 juni 2013 @ 11:45:52 #1
400280 allinrick
Niets is wat het lijkt
pi_128113050
Ik zoek een website of ander platform waar ik gratis hulp kan vragen om mijn idee voor een website te realiseren. Het idee is voor een goed doel dus vandaar dat ik naar een dergelijke kosteloze oplossing zoek. Bestaan dergelijke websites?

Ik zoek jongeren die mee willen denken met het concept, mee kunnen helpen met ontwerpen of kunnen programmeren.
"Het is niet de sterkste, de slimste of
de snelste, maar degene die zich het beste kan aanpassen aan veranderende omstandigheden die overleeft."
pi_128113352
ik wil wel voor je meedenken of is het iets wat je nog niet openbaar wilt hebben?
daarnaast; bedoel je iets als kickstarter?
<hr>
pi_128113649
Je kan de lokale MBO scholen contacteren, de ICT/multimedia en vormgeving opleidingen moeten vaak projectmatige dingen doen, misschien met een goed verhaal kan je hun een (jouw) project laten doen?

Of was het de bedoeling dat je uitleg zoekt en het zelf wilt doen?
  zaterdag 22 juni 2013 @ 12:39:54 #4
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_128114275
Iets als kickstarter dus? Daar staan ook niet-commerciele dingen op, maar het gaat dan om geld (niet om concrete hulp) en er hoort wat tegenover te staan
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 13:49:20 #5
400280 allinrick
Niets is wat het lijkt
pi_128116215
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 11:59 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik wil wel voor je meedenken of is het iets wat je nog niet openbaar wilt hebben?
daarnaast; bedoel je iets als kickstarter?
Super als je mee wilt denken, ik zal je wel even een dm sturen met meer info.

Ik ben bekend met kickstarter, alleen is kickstarter idd bedoeld om een project te funden met geld. Echter zoek ik mensen die mee willen participeren door hun kennis en ervaring te gebruiken. Om samen te brainstormen, het idee verder uit te werken en uiteindelijk te realiseren.
de snelste, maar degene die zich het beste kan aanpassen aan veranderende omstandigheden die overleeft."
  zaterdag 22 juni 2013 @ 13:54:48 #6
400280 allinrick
Niets is wat het lijkt
pi_128116395
quote:
99s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 12:12 schreef Prof_Hoax het volgende:
Je kan de lokale MBO scholen contacteren, de ICT/multimedia en vormgeving opleidingen moeten vaak projectmatige dingen doen, misschien met een goed verhaal kan je hun een (jouw) project laten doen?

Of was het de bedoeling dat je uitleg zoekt en het zelf wilt doen?
Best een goed idee, 1 maar. Ik heb liever dat mensen vrijwillig aanmelden en dit doen omdat het idee en de taken ze aanspreken. Op school moeten ze een dergelijk project doen en dat vind ik een minder goede motivatie...
pi_128306531
Als je deze vraag stelt aan het Grafisch Lyceum, komt het te staan op het beginscherm die studenten moeten openen om bijv hun rooster/cijfers etc te bekijken. Op die beginpagina is een groot deel gewijd aan mensen/bedrijven die iets ontworpen oid willen hebben voor een klein prijsje of in jouw geval niets, want het gaat om een goed doel. Dus vraag het aan het Grafisch Lyceum in Rotterdam/Utrecht (er zijn vast meer grafische opleidingen, maar bij deze weet ik precies hoe het zit), en je gaat echt wel mensen vinden die met je willen meedenken. Sterker nog, ik denk dat je dan zelfs mensen moet gaan afwijzen omdat er teveel mensen mee willen denken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')