Ze gaat weer de goede kant op...slechte kwaliteit foto's, maar ze ziet er wel weer beter uit...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:45 schreef Zigger het volgende:
Ja, de tand des tijds doet pijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog altijd jammer, was ooit zo lekker.
Daar kun je met zo'n resolutie niet zo veel over zeggen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:14 schreef kvd het volgende:
[..]
Ze gaat weer de goede kant op...slechte kwaliteit foto's, maar ze ziet er wel weer beter uit...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Juist dat, heel haar karakteristiek is weg na die behandelingen, ze ziet er als een dertien in dozijn hollywood sterretje uit, niets speciaals meer. Ik vond de haakneus en prominente kin fantastisch, en haar een hele mooie vrouw voor ze zich liet standaardiseren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:38 schreef Skaai het volgende:
Ik vond die neus en kin totaal niet lelijk staan, nieuwe snoetje is mooi maar nu is ze zo gewoontjes.
Een goed voorbeeld hiervan is Jennifer Grey uit Dirty Dancing. Nadat zij haar neus had laten corrigeren, kreeg ze vrijwel geen rollen meer.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Juist dat, heel haar karakteristiek is weg na die behandelingen, ze ziet er als een dertien in dozijn hollywood sterretje uit, niets speciaals meer. Ik vond de haakneus en prominente kin fantastisch, en haar een hele mooie vrouw voor ze zich liet standaardiseren.
Net als Barbra Streisand, als die ooit iets aan haar neus en mond laat doen is ze Barbra niet meer, En haar heb ik ook altijd een erg mooie vrouw gevonden.
Maar ja, zij was ook ineens totaal onherkenbaar...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:06 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]
Een goed voorbeeld hiervan is Jennifer Grey uit Dirty Dancing. Nadat zij haar neus had laten corrigeren, kreeg ze vrijwel geen rollen meer.
Die heeft ook al van alles laten doen he...,alleen juist die 2 dingen niet. Alhoewel die lippen misschien wel, maar juist laten vullen zodat ze de vorm/het volume blijven houden zoals het was (lippen worden meestal dunner naarmate men ouder wordt)quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Juist dat, heel haar karakteristiek is weg na die behandelingen, ze ziet er als een dertien in dozijn hollywood sterretje uit, niets speciaals meer. Ik vond de haakneus en prominente kin fantastisch, en haar een hele mooie vrouw voor ze zich liet standaardiseren.
Net als Barbra Streisand, als die ooit iets aan haar neus en mond laat doen is ze Barbra niet meer, En haar heb ik ook altijd een erg mooie vrouw gevonden.
Die is toch gewoon dikker geworden?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:06 schreef Godtje het volgende:
Dit gaat ook de verkeerde kant op zo te zien
[ afbeelding ]
Keanu Reeves toch?quote:
Daar was ik dus al bang voorquote:
Huuuuuuuuuuu!!!!!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:06 schreef Godtje het volgende:
Dit gaat ook de verkeerde kant op zo te zien
[ afbeelding ]
Bijgespoten vet uit een naald dan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuu!!!!!
Da's niet verspookt, da's gewoon vet.
Natuurlijk!quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuu!!!!!
Da's niet verspookt, da's gewoon vet.
quote:It appears he may have paid a most triumphant visit to a Botox clinic.
For Keanu Reeves showed off a remarkably wrinkle free forehead during a visit to China on Monday.
The Bill And Ted's Excellent Adventure star seemed to have turned back time thanks to his youthful appearance.
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)a.html#ixzz2XFVCnt5s
"now we are two..."quote:
Hoe zou dat moeten werken?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:14 schreef Copycat het volgende:
Ja, met zo'n plofkop word je vanzelf wel rimpelvrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |