Bekijk de trailer hier.quote:Jobs, de speelfilm over het leven van Steve Jobs komt begin september uit in de Nederlandse bioscopen. Vandaag is de eerste officiële trailer van de film uitgekomen.
Blinde Apple haat..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:51 schreef Kyubey het volgende:
Een film over Steve Jobs
Nou, ik ga er niet heen.
Ik heb nota bene een iPhonequote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:07 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Blinde Apple haat..
Niet kunnen toegeven hoeveel van ons dagelijks leven gevormd is door de producten van deze man.
Nou als je dat boek hebt gelezen zou je niet zeggen dat hij wordt opghemeld.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:39 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik heb nota bene een iPhone![]()
Mijn kritiek is dat die man wordt opgehemeld tot een messias, terwijl hij een computerbedrijf is begonnen.
Iddquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:52 schreef Gezicht het volgende:
Ashton Kutcher, ik kan deze film nu al niet serieus nemen.
Precies eens met jouquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:32 schreef Amnon het volgende:
[..]
Idd
Sowieso was die Steve Jobs niet helemaal goed bij zijn hoofd. Probeerde zijn kanker te genezen door middel van allerlei natuurlijke middelen en kruidentheetjes omdat hij de dokters niet vertrouwdeTja, dan verdien je het ook eigenlijk wel om te sterven.
Ook een vreselijke werkgever en onaardige man. Is dat verhaal dat hij random mensen in het bedrijf aansprak waar ze op dat moment mee bezig waren, en als ze niet binnen 30 seconden konden antwoorden dat hij ze op staande voet ontsloeg, waar of is het een urban legend?
Maar desalniettemin, wat een visionair
Fail. Het is het meest verkochte boek van 2011 in de VSquote:Op zondag 23 juni 2013 11:01 schreef Mylene het volgende:
Het boek van Steve Jobs ligt voor 3 euro of minder bij de Action. Wat een succes zal de film dan ook worden.
Ik weet het niet hoor, dat tweede artikel zegt 379,000 boeken in zijn eerste week.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:13 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Fail. Het is het meest verkochte boek van 2011 in de VS![]()
http://techcrunch.com/201(...)ng-book-of-the-year/
http://edition.cnn.com/20(...)teve-jobs-book-sales
A Dance with Dragons van George RR Martin stond dat jaar op 6. Terwijl Game of Thrones het grootste wetreldwijde fenomeen is van de afgelopen jaren. Kun je nagaan hoe huge een goede Steve Jobs films zou zijn
Die klinkt beter idd. Het is natuurlijk allemaal erg geschikt om een film over te maken, maar dan moeten ze wel waarheidsgetrouw blijven en ook de mindere kanten van hem laten zien. Heb meer het idee dat ze hem als een soort Jezusfiguur neer gaan zetten hierquote:Op zondag 23 juni 2013 10:55 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Precies eens met jou
Maar daarom is hij juist zo geschikt om een goede verfilming van te maken. Maar heb weinig vertrouwen in deze film. Er schijnt ook een andere film over Jobs te komen waar 1 van de mensen die mee heeft gewerkt aan de social network achter zit. Daar heb ik wel meer vertrouwen in.
http://techland.time.com/(...)in-steve-jobs-movie/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |