abonnement Unibet Coolblue
  maandag 2 oktober 2000 @ 14:31:41 #1
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_374402
Ja wat hebben we de laatste dagen weer kunnen genieten van ons beeldende kunstenaartje Ruth. Hoe emotioneel en irrationeel zo iemand kan worden, het is gewoon niet te beschrijven.

Het was gewoon een meesterzet van Koen om met hagelslag te schrijven: Ruth, laat nooit je angst zien op de bank! Wij als kijker hebben een goed beeld kunnen krijgen van dit figuur. Zijn karakter is gebaseerd op ikke ikke ikke en de rest kan stikken! Zijn gefrusteerdheid van het op de bank zitten kwam er eindelijk uit! Ik had 50.000 gulden kunnen winnen voor mijn kinderen!

Natuurlijk wist Ruth al lang dat Koen de dader was. Dat wist iedereen. Maar doordat Koen eigenlijk sympathie van het grootste gedeelte van de groep kreeg werd het Ruth te veel en besefte hij dat 50.000 gulden wel eens zijn paardenstaart voorbij kunnen gaan. Hiervoor moet hij toch heel wat Herman Brood litho-tjes vervalsen om dat bedrag te halen!

Ik heb het gedaan, krijste onze kunstenaar. Dit viel gelukkig bij de meeste passagiers in het verkeerde gaatje. Zelfs Bart de trouwe meeloper van Ruth had het gehad. Maar in een intiem gesprek van kunstenaar tot leerling werd het de leerling duidelijk dat meester Ruth het spel keihard ging spelen! Misschien.............................maar de vraag is welk spel??????????

Seki onze Balkanridder werd extreem gevonden en asociaal maar die had meer fatsoen in zijn lichaam dan deze op zichzelf geilende kutkunstenaar!

Het magistrale van Koen bleek tijdens het gesprek in de tuin. Door hem steeds met een hand aan te raken of met een vinger maakte hij Ruth helemaal gek! Ruth opperde nog in een soort roes van je zoek maar een ander wijf als Mariska niet wil! Bingo, zouden wij hier het zwakke plekje van Ruth gevonden hebben! Zou Hans dan toch niet alleen in de bus zitten? Zou Ruth echt een creatieve undercover homo zijn? Vragen die binnenkort door Koen wel beantwoord gaan worden.

Het is eigenlijk wel zielig dat Mariska nog twee weken verder moet lijden in de bus. Maar dat is voor ons als kijker aangenamer om te zien dan een overspannen kunstenaar!

Mijn voorspelling voor vanavond is Ruth exit! Maar mijn rationele gevoel zegt dat het Mariska zal zijn. Het is te hopen voor haar dat zij haar gelijk een aantal weken in een gesloten inrichting. Bij haar ouders kan je nu terecht voor een nieuw themafeest in hun horecabedrijf. Het Gekkenbal!

Later,

Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
  maandag 2 oktober 2000 @ 14:47:58 #2
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_374465
Dolfijntje, dat zijn woorden uit mijn hart.

Zoals jij Ruth beschrijft, voel ik hem aan.

Gelukkig zijn er mensen hier, die beter kunnen schrijven dan ik, wat een enorme eikel is dat, hij mag van mij wel blijven, want ik geniet van die 2 en ben dan ook errug benieuwd hoe het vanavond zal gaan.

.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  maandag 2 oktober 2000 @ 15:22:26 #3
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_374564
Gerechtigheid zal geschieden......
Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
  maandag 2 oktober 2000 @ 15:47:38 #4
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_374627
quote:
Op 02 oktober 2000 15:22 schreef Dolfijntje het volgende:
Gerechtigheid zal geschieden......
Die van ons.........of die van SBS?

Alhoewel, zo'n Koen en Ruth zorgen wel voor kijkcijfers, dus toch maar Mariska?????

Ruth gaat vast en zeker weer met de bijl zwaaien omdat er iemand ZIJN Bus binnenkomt, hij wordt voorspelbaar, die jongen

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  maandag 2 oktober 2000 @ 15:54:15 #5
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_374640
Gezien de geschiedenis van de bus zal de gerechtigheid van sbs geschieden. Dan kunnen zij gelijk 50.000 gulden besparen!
Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
pi_375987
Dolfijntje, bedankt voor uw verhelderend betoog.
Gelukkig was het Ruth die eruit moest, eindelijk zijn wij verlost van Stevige Staartmans.
Het was heerlijk om te zien wat er gebeurde op de bank.
Eerst Ruth en Mariska die duidelijk in hun nopjes waren met het vooruitzicht dat de kalende Belg Koen binnen 10 minuten de bus uit zou zijn.
Mariska kon blijven, dus zij vierde onmiddelijk haar overwinning door Koen eens lekker uit te lachen. Vervolgens nadat Ruth nog eens een schietgebaar (ipv schietgebed, dat was beter van pas gekomen denk ik) jegens Koen gemaakt te hebben kreeg hij zijn vonnis te horen. Mijn gebeden waren dus wel gehoord.
Het beste van dit alles vond ik eigenlijk de situatie rond Mariska. Eerst de vreugde dat ze mocht blijven, vervolgens de totale ontgoocheling omdat haar enig overgebleven maatje Kuth zijn koffers kon gaan pakken.
Het kon niet beter: Ruth eruit , Mariska in een dip en Psycho Koen mag blijven.

Leuk overigens ook dat aan Richard gevraagd werd "Doe eens wat geks". Toen hij schaapachtig naar de camera keek met zijn geweldige bovengebit dacht ik dat de presentatie-poedel wel zou zeggen : "Stop maar dat is al genoeg", maat hij begon weer hysterisch te krijsen "We gaan beginnen!!!".
Ga zo door Richard, een mooie oppepper voor al die momenten dat wij denken dat het bijna afgelopen is...

[Dit bericht is gewijzigd door affenschwanz op 03-10-2000 02:48]

  dinsdag 3 oktober 2000 @ 14:19:35 #7
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_376434
Ja het wordt voor Mariska nog een leuke busperiode. Die is echt rijp na aflooop voor een eerste klas gekkenhuis!
Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 14:21:19 #8
6419 Analist
Die kelder gaat woensdag leeg
pi_376437
Ik had Mariska liever zien vertrekken. Hadden we nog wat vuurwerk tussen Ruth en Koen kunnen zien. Ruth er uit vind ik trouwens ook best.
Life is what happens to you when you're busy making other plans
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')