Ik ben niet homofoob maar ik hoef nou ook niet zo nodig allemaal foto's van mannen te zien hoorquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:14 schreef Fok-it het volgende:
Al die homofoben hierBoeiend als je keer gayplaatje ziet
Ga je niet dood van
Nou jouw opmerking leek ook wel alsof je je oma in een latexpak zagquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens mij is LMI de enigste homofoob hier.
die ogenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:15 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dus een twink, evenals Nick en Tchock.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nick en Tchock is Nock of Tchick, niet Twink.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:15 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dus een twink, evenals Nick en Tchock.
Ik vond het gewoon een vies plaatje, ik vind naakte mannen vies, niks tegen homo's.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou jouw opmerking leek ook wel alsof je je oma in een latexpak zag
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Neuh ik ga er niet dood aan en ben verre van homofoob, maar ik vind plaatjes van gay-seks gewoon niet fijn om te zien. Plaatjes van hetero-seks overigens ook niet.
Nee maar gelijk dat OMGGG IELLLL GADVERDAMMEEEEquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben niet homofoob maar ik hoef nou ook niet zo nodig allemaal foto's van mannen te zien hoor.
Probeer gewoon mijn oprechte mening te tonen door te:quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar gelijk dat OMGGG IELLLL GADVERDAMMEEEE
`Beetje'' overdreven toch?
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:16 schreef msacras het volgende:
[..]
die ogen
tevens, rez, jouw droom:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, bedankt.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nick en Tchock is Nock of Tchick, niet Twink.Je hebt een babyface, dus je bent een twink. Deal with it.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Nee oke, als je het van hetero seks ook vies vindt snap ik het wel jaquote:
Haar hoofd ziet er op een of andere manier uit alsof ze aan de achterkant nog een gezicht heeft. Maar ze is wel knap.quote:
3/10quote:
Dat is misschien een beetje overdreven ja.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar gelijk dat OMGGG IELLLL GADVERDAMMEEEE
`Beetje'' overdreven toch?
Oke okequote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Probeer gewoon mijn oprechte mening te tonen door te:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aha.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:18 schreef Rezania het volgende:
[..]Je hebt een babyface, dus je bent een twink. Deal with it.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee oke, als je het van hetero seks ook vies vindt snap ik het wel ja![]()
Maar ik weet zeker dat LMI en Spatieloos van 2 vrouwen wel anders piepen
Ik vond wat ik op google afbeeldingen zag viezer dan dat ik mijn oma in een latexpak voorstel.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou jouw opmerking leek ook wel alsof je je oma in een latexpak zag
Whatsapp groepsgesprekkenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waar haal jij die pics van jou vandaan dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarom dus jockstraps.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Gewoon 7 uur aanwezig zijn en daarna langs de DA.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:19 schreef supersof het volgende:
Help! Ik was mijn mobiel al de hele dag kwijt. Maar ik vond hem net in mijn kussenMaar ik had dus een whatsappje van mijn baas of ik om 7 uur kon beginnen. Kan ik haar nu nog terug whatsappen of zou ik het zo laten?
Ja, beetje een raar figuur. Op de ene foto vind ik hem super aantrekkelijk, op de andere foto totaal niet.quote:
Hm naja vind het nooit zo erg allemaal. Maar ik ben dan ook niet zo hetero als LMI en Sl vrees ik.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:19 schreef msacras het volgende:
[..]
seks is niet vies, maar foto's er van... nou dan zie je gewoon te veel (wat je niet ziet als je zelf seks hebt, haha)
en tsja, de hypocrietheid van mannen
quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:19 schreef Rezania het volgende:
Laatste, om het af te leren.Wat ziet dat er ongelofelijk belachelijk uit zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarom dus jockstraps.![]()
Als je zin hebt whappen en anders latenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:19 schreef supersof het volgende:
Help! Ik was mijn mobiel al de hele dag kwijt. Maar ik vond hem net in mijn kussenMaar ik had dus een whatsappje van mijn baas of ik om 7 uur kon beginnen. Kan ik haar nu nog terug whatsappen of zou ik het zo laten?
Heb ik nou ookquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, beetje een raar figuur. Op de ene foto vind ik hem super aantrekkelijk, op de andere foto totaal niet.
je bent bi?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm naja vind het nooit zo erg allemaal. Maar ik ben dan ook niet zo hetero als LMI en Sl vrees ik.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat ziet dat er ongelofelijk belachelijk uit zeg
curiousquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:21 schreef msacras het volgende:
[..]
Heb ik nou ook
trouwens, als je op twinks valt, val je dan ook op One Direction typetjes?
[..]
je bent bi?
Maar we hadden het over plaatjes van naakte mannen, en niet over seks, of homo's, toen ik mijn mening gaf dan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee oke, als je het van hetero seks ook vies vindt snap ik het wel ja![]()
Maar ik weet zeker dat LMI en Spatieloos van 2 vrouwen wel anders piepen
Zo latenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:19 schreef supersof het volgende:
Nou als je twinks op zoekt op google kom je ook wel redelijk wat seks tegen geloof ikquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar we hadden het over plaatjes van naakte mannen, en niet over seks, of homo's, toen ik mijn mening gaf dan.
bi-curiousquote:
Voornamelijk mannen die elkaar BJ's geven en zulksquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou als je twinks op zoekt op google kom je ook wel redelijk wat seks tegen geloof ik
google dan ook op twinkiesquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou als je twinks op zoekt op google kom je ook wel redelijk wat seks tegen geloof ik
Veel hetero mannen houden gewoon niet van naar naakte mannen kijken. Vrouwen zijn niet erg. Compleet logisch natuurlijk. Dat heeft niets met hun geaardheid te maken en het is dus ook niet hypocriet.quote:
Vrouwenquote:
Tinkie Winkies?quote:
Zo ver kwam ik gelukkig niet. En ja eigenlijk vind ik het wel best wel erg vies denk ikquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal ik de volgende keer zeggen als ik een vrouw in een string zie.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat ziet dat er ongelofelijk belachelijk uit zeg
1D bestaat uit jongetjes, dat is weer wat anders dan twinks.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:21 schreef msacras het volgende:
[..]
Heb ik nou ook
trouwens, als je op twinks valt, val je dan ook op One Direction typetjes?
[..]
je bent bi?
Ik vind een string er nog wel leuk uitzien hoor...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:21 schreef Crack_ het volgende:
Maarja, zo'n touwtje onder je billen ziet er niet uit maar een string ziet er ook niet uit dus wat dat betreft...
Nouja, voor iemand die zegt dat hij niet helemaal hetero is reageer je er wel fel opquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zo ver kwam ik gelukkig niet. En ja eigenlijk vind ik het wel best wel erg vies denk ik![]()
Sorry dat dat mijn mening is, maar dat maakt mij geen homofoob!
Hadden we het laatst niet over jouw string?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind een string er nog wel leuk uitzien hoor...
Vies?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:23 schreef msacras het volgende:
[..]
oke
tsja, ik niet. 1 keer met een meisje gezoend, niet voor herhaling vatbaar.
hoelaat whapp te ze?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:23 schreef supersof het volgende:
Oke ik laat het wel zo. Maar het is wel zielig, maar ze is ziek. Ze had ook kunnen bellen natuurlijk, dan had ik hem wel gehoord en dus gevonden
Ik zou gewoon om 7 uur aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:23 schreef supersof het volgende:
Oke ik laat het wel zo. Maar het is wel zielig, maar ze is ziek. Ze had ook kunnen bellen natuurlijk, dan had ik hem wel gehoord en dus gevonden
18.20quote:
Klopt, begrijp ik ook wel, maar het is gewoon een beetje hypocriet om je af te trekken op een lesbisch koppel, maar als 2 mannen homo zijn dan is het vies en moeten ze een kamer zoeken, dat soort dingen. Dat vind ik hypocriet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Veel hetero mannen houden gewoon niet van naar naakte mannen kijken. Vrouwen zijn niet erg. Compleet logisch natuurlijk. Dat heeft niets met hun geaardheid te maken en het is dus ook niet hypocriet.
Als je denkt dat dat hetzelfde is heb je volgens mij nog nooit een string gezien. Die hebben namelijk geen spanbanden onder de reet lopen en dus ziet de kont er niet uit alsof er twee strandballen in zijn gespoten die daarna zijn opgeblazen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zal ik de volgende keer zeggen als ik een vrouw in een string zie.
Wat is er dan?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:23 schreef supersof het volgende:
Ik vind het gewoon vies, seks met mannen vind ik vies. Misschien ben ik dan toch wel helemaal hetero, ik weet het niet hoorquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja, voor iemand die zegt dat hij niet helemaal hetero is reageer je er wel fel op
Twink is a gay slang term describing a young or young-looking man with a slender, ectomorph build, little or no body hair, and no facial hair.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zal ik de volgende keer zeggen als ik een vrouw in een string zie.
[..]
1D bestaat uit jongetjes, dat is weer wat anders dan twinks.
Die billenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je denkt dat dat hetzelfde is heb je volgens mij nog nooit een string gezien. Die hebben namelijk geen spanbanden onder de reet lopen en dus ziet de kont er niet uit alsof er twee strandballen in zijn gespoten die daarna zijn opgeblazen.
[ afbeelding ]
niet allemaalquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Vrouwen
Arrogante dozen zijn het
Ik snap niet waarom ze dan niet gewoon belt met dit soort dingen. Dit is belangrijk en dan ga je niet even een whatsappje of een sms sturen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:19 schreef supersof het volgende:
Gast, je bent hetero, natuurlijk vindt je een jockstrap belachelijk.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je denkt dat dat hetzelfde is heb je volgens mij nog nooit een string gezien. Die hebben namelijk geen spanbanden onder de reet lopen en dus ziet de kont er niet uit alsof er twee strandballen in zijn gespoten die daarna zijn opgeblazen.
[ afbeelding ]
Oh, ja ik niet. Echt niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind een string er nog wel leuk uitzien hoor...
Dat maakt je nog geen bi neequote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon vies, seks met mannen vind ik vies. Misschien ben ik dan toch wel helemaal hetero, ik weet het niet hoor![]()
Maar ik zie wel eens een man en dan denk ik, die is niet lelijk.
gast, dan moet ik over 4 uur op. En dan werken tot 16.00. En 's avond moet ik ook al helpen bij een feest met bediening, dus ook werken. Als het dan blijkt dat ik niet hoef dan sta ik voor niks opquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik zou gewoon om 7 uur aanwezig zijn.
Kun je daarna langs de DA?
Zou kunnen ja.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hadden we het laatst niet over jouw string?
Hoezo is dat hypocriet?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt, begrijp ik ook wel, maar het is gewoon een beetje hypocriet om je af te trekken op een lesbisch koppel, maar als 2 mannen homo zijn dan is het vies en moeten ze een kamer zoeken, dat soort dingen. Dat vind ik hypocriet.
Man, not boy. Nee, die 1D types zijn te perfect.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Twink is a gay slang term describing a young or young-looking man with a slender, ectomorph build, little or no body hair, and no facial hair.
Dat zeg ik net, het is niet hypocriet. Het is evolutionair heel logisch en er speelt een vleugje Oedipuscomplex mee. Mannen zijn altijd meer aangetrokken tot het andere geslacht door hun moeder en minder door het gelijke geslacht. Meer dan vrouwen dat hebben.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt, begrijp ik ook wel, maar het is gewoon een beetje hypocriet om je af te trekken op een lesbisch koppel, maar als 2 mannen homo zijn dan is het vies en moeten ze een kamer zoeken, dat soort dingen. Dat vind ik hypocriet.
verschrikkelijk, vond t echt niet chill. duurde ook maar heel kort, daarna wist ik zeker dat ik 100% hetero benquote:
Ga dan maar gewoon niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:25 schreef supersof het volgende:
[..]
gast, dan moet ik over 4 uur op. En dan werken tot 16.00. En 's avond moet ik ook al helpen bij een feest met bediening, dus ook werken. Als het dan blijkt dat ik niet hoef dan sta ik voor niks op
sof goes horecaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:25 schreef supersof het volgende:
[..]
gast, dan moet ik over 4 uur op. En dan werken tot 16.00. En 's avond moet ik ook al helpen bij een feest met bediening, dus ook werken. Als het dan blijkt dat ik niet hoef dan sta ik voor niks op
quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:19 schreef supersof het volgende:
Wel gelijk duidelijk danquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:25 schreef msacras het volgende:
[..]
verschrikkelijk, vond t echt niet chill. duurde ook maar heel kort, daarna wist ik zeker dat ik 100% hetero ben
quote:
Zit ze zelf een generaliserende opmerking te maken, doet iemand dat ook, zegt ze 'niet allemaal'quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:24 schreef msacras het volgende:
[..]
niet allemaal
daar zorgen de mannen wel voor
haten op homo's maar lesbiennes toejuichenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo is dat hypocriet?
Dan zou iedereen hypocriet zijn behalve biseksuelen en aseksuelen.
Boeiendquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Man, not boy. Nee, die 1D types zijn te perfect.
Ja, dat ze het vinden is ook nog wel logisch, maar de manier waar op ze er mee om gaan vind ik hypocrietquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:25 schreef Tchock het volgende:
uscomplex mee. Mannen zijn altijd meer aangetrokken tot het andere geslacht door hun moeder en minder door
maar een manier om daar achter te komenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel gelijk duidelijk danAch misschien vind ik zoenen met een jongen ook wel vet ranzig, who knows
Okquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:27 schreef msacras het volgende:
[..]
Boeiend
[..]
Ja, dat ze het vinden is ook nog wel logisch, maar de manier waar op ze er mee om gaan vind ik hypocriet
Jij vindt te perfect niet eng of zo?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:27 schreef msacras het volgende:
[..]
Boeiend
[..]
Ja, dat ze het vinden is ook nog wel logisch, maar de manier waar op ze er mee om gaan vind ik hypocriet
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:28 schreef msacras het volgende:
[..]
maar een manier om daar achter te komen
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zit ze zelf een generaliserende opmerking te maken, doet iemand dat ook, zegt ze 'niet allemaal'![]()
![]()
Vrouwenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zit ze zelf een generaliserende opmerking te maken, doet iemand dat ook, zegt ze 'niet allemaal'![]()
![]()
Ja een beetje wel, die Harry Styles is gewoon echt, zoals een gozer op tv een keer zei, "ridiculously good-looking". Maar wel leuk om naar te kijken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij vindt te perfect niet eng of zo?
Maar ik heb geen idee waar dat nou precies over gingquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hadden we het laatst niet over jouw string?
Ik vind Harry echt de lelijkste van henquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja een beetje wel, die Harry Styles is gewoon echt, zoals een gozer op tv een keer zei, "ridiculously good-looking". Maar wel leuk om naar te kijken.
Er is een verschil tussen haat en vies vinden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:27 schreef msacras het volgende:
[..]
haten op homo's maar lesbiennes toejuichen
dat vind ik hypocriet
Slaap lekkerquote:
Je zat in je string achter de pc? Zoiets?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar ik heb geen idee waar dat nou precies over ging.
Ik blijf bij m'n stringetjesquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:27 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso strings![]()
Hipstersziet er ook veel meer classy uit
Trusten.quote:
Harry Styles zou ik nooit 'nemen', ik vind zijn krullen niks.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja een beetje wel, die Harry Styles is gewoon echt, zoals een gozer op tv een keer zei, "ridiculously good-looking". Maar wel leuk om naar te kijken.
Oh dát....quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je zat in je string achter de pc? Zoiets?![]()
Zou ik ook doen. Had ze maar moeten bellen als het belangrijk was. Niet jouw probleem dat je het nu pas ziet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:31 schreef supersof het volgende:
oke ik ga gewoon niet. En whatsapp morgen wel dat ik het laat zag.
Volgens mij wel? ff sherlocken anders.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh dát....
Maar ik heb het woord string helemaal niet genoemd toen.
Ik heb er nooit wat mee gehad. En vooral niet als het boven je broek hangtquote:
ik zeg niet dat vrouwen en mannen hetzelfde zijnquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen haat en vies vinden.
En hoezo zijn vrouwen het zelfde als mannen in jouw mening? Jij bent toch ook heteroseksueel? Jij vind een vrouw toch ook minder knap dan een man? Nou bij lesbische porno zie je alleen vrouwen, dat kan je toch nooit aantrekkelijker vinden dan dat jij 2 mannen ziet? Ja je vind seks kijken sowieso vies, maar als je kan kiezen tussen 2 mannen of 2 vrouwen kies jij denk ik toch gewoon naar je geaardheid toe.
*Zoekt plaatje van wouldn't hit pointy kneesquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Harry Styles zou ik nooit 'nemen', ik vind zijn krullen niks.
Krullenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:30 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Trusten.
[..]
Harry Styles zou ik nooit 'nemen', ik vind zijn krullen niks.
Precies. Had diegene maar moeten bellen hoorquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:31 schreef supersof het volgende:
Nee geen zinquote:
Dat is alleen omdat ze op vrouwen vallen, dat is geaardheid niet hypocriet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:31 schreef msacras het volgende:
[..]
ik zeg niet dat vrouwen en mannen hetzelfde zijn
en ik zeg dat ik het niet vreemd vind dat mannen niet van homoseks houden, maar wel hoe ze er mee om gaan, het overduidelijk laten merken dat ze lesbienneseks wel waarderen maar homoseks niet.
Nee, was vanwege de warmte. Ik zei dat ik m'n kleren uitdeed of dat ik in m'n ondergoed zat ofzo...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Volgens mij wel? ff sherlocken anders.
Je bent online geweest. Denk niet dat hij dat dan als een goeie reden zietquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:31 schreef supersof het volgende:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Had diegene maar moeten bellen hoor
Ja oke. Dan ga ik niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. Had ze maar moeten bellen als het belangrijk was. Niet jouw probleem dat je het nu pas ziet.
ga nou eens lezen, ik heb al 3x gezegd dat het me niet gaat om het feit DAT ze niet van homoseks houden en wel van lesbienneseks, maar hoe ze het zou duidelijk laten merkenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is alleen omdat ze op vrouwen vallen, dat is geaardheid niet hypocriet.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
*Zoekt plaatje van wouldn't hit pointy knees
Ja dus? Een paar uur voordat ik er moet zijn zie ik het. Kan ik niks aan doen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent online geweest. Denk niet dat hij dat dan als een goeie reden ziet
je kan niet zeggen dat hij lelijk isquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk dan man, net alsof hij een tulband draagt of zo!
en gewoon over mijn reactie heen lezenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:34 schreef msacras het volgende:
zoals sommige mannen (of jongetjes zijn het gewoon nog) ook duidelijk andere dingen laten merken
botte horken, denken nooit na over wat ze zeggen.
Ja rustig maarquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dus? Een paar uur voordat ik er moet zijn zie ik het. Kan ik niks aan doen.
Goedzoquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk dan man, net alsof hij een tulband draagt of zo!
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Goedzo.
Sowieso is een vraag of je in kunt vallen niet meteen ook een afspraak. Je kunt er ja of nee op antwoorden. Als ze geen antwoord krijgt mag ze er vanuit gaan dat het nee is of je het niet gezien hebt en je dus ook niet op tijd nog kunt zorgen dat je er bent.
Sowieso dat er een make-up op zit. En ook helemaal perfect natuurlijk, dus net bij de styliste geweest en zo.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je kan niet zeggen dat hij lelijk is
Maar het is gewoon allemaal 2 much
Oh dus je bedoeld alleen homofoben die wel van lesbisch houden, en niet gewoon heteroseksuele mannen? Dan is het goed.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:33 schreef msacras het volgende:
[..]
ga nou eens lezen, ik heb al 3x gezegd dat het me niet gaat om het feit DAT ze niet van homoseks houden en wel van lesbienneseks, maar hoe ze het zou duidelijk laten merken
Ik ben rustigquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja rustig maarVan mij hoef je niet te gaan hoor
Ja het zijn poppenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sowieso dat er een make-up op zit. En ook helemaal perfect natuurlijk, dus net bij de styliste geweest en zo.
Ik heb leerlingen die er ouder uitzien dan hem, en ik geef les aan derdejaars.quote:
je leest toch niet wat ik zeg dus laat ook maar zittenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh dus je bedoeld alleen homofoben die wel van lesbisch houden, en niet gewoon heteroseksuele mannen? Dan is het goed.
Maakt niet uitquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Helemaal gemist.
Hooi.
Heb je al spaghetti gegeten?
carequote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb leerlingen die er ouder uitzien dan hem, en ik geef les aan derdejaars.
Laat maar trouwensquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben rustig
Maar vind die opmerking van jou raar want dat heeft er niet veel mee te maken.
Het is gewoon een beetje eng. Met jong bedoelen ze 16 a 17 bij twinks, niet 14 a 13.quote:
haha okequote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat maar trouwens![]()
Ik interpreteerde `te laat lezen verkeerd"
Pizzaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Maakt niet uit
Vanavond broodje warm vlees gegetenmorgen wel pizza vreten
Oh dan niet gaan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee geen zinIk hoefde eigenlijk al niet te werken
Gastquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is gewoon een beetje eng. Met jong bedoelen ze 16 a 17 bij twinks, niet 14 a 13.
Wat ja wel, maar ik snap het nu gewoon even niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:35 schreef msacras het volgende:
[..]
je leest toch niet wat ik zeg dus laat ook maar zitten
weer te veel gezopen zeker
Hij heeft ook geen puisten, dus een puber is hij nog niet.quote:
Die kapsels zijn trouwens ook echt walgelijk van die linkse 2quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:37 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga voor links als ik zou moeten kiezen.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is gewoon een beetje eng. Met jong bedoelen ze 16 a 17 bij twinks, niet 14 a 13.
Rechts is toch veel leuker?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:37 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zouden allemaal normaal haar moeten nemen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:37 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:38 schreef Crack_ het volgende:
Als er in een recept staat '1 laurierblad' bedoelen ze dan vers of gedroogd?
De helft gedroogd, de helft nat.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:38 schreef Crack_ het volgende:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die kapsels zijn trouwens ook echt walgelijk van die linkse 2
GMTAquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ze zouden allemaal normaal haar moeten nemen.
Die in het midden is nog normaal qua haar.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ze zouden allemaal normaal haar moeten nemen.
Ik neem aan gedroogd, maar met zekerheid kan ik het niet zeggen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:38 schreef Crack_ het volgende:
*2 meisjes zoenen* OMG GEIL GA DOOR *fap*quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat ja wel, maar ik snap het nu gewoon even niet.
'en ik zeg dat ik het niet vreemd vind dat mannen niet van homoseks houden, maar wel hoe ze er mee om gaan'
Hoe gaan ze er mee om dan volgens jou?
Alleen ik niet wat?quote:
De rest dan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die in het midden is nog normaal qua haar.
Ja ik denk ook gedroogd..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik neem aan gedroogd, maar met zekerheid kan ik het niet zeggen.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:40 schreef msacras het volgende:
Nou ik ga slapen, hopen dat ik in het bed pas
doei
Ninja-edit, een hele nare.quote:
Doeidoei!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:40 schreef msacras het volgende:
doei
En toch krijgen ze al die meiden achter zich aan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
De rest dan.Gewoon too gay to function.
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:40 schreef msacras het volgende:
doei
Ja, dat hoor ik dus nooit. Maar dat zijn dus gewoon homofoben, en niet zomaar heteromannen. Meeste mannen zouden gewoon niks zeggen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:39 schreef msacras het volgende:
[..]
*2 meisjes zoenen* OMG GEIL GA DOOR *fap*
*2 jongens zoenen* GADVERDAMME GA EEN KAMER ZOEKEN VIEZE FAGGOTS
hou gewoon je mond man, je hoeft niet te laten weten dat je het niet lekker vind, hou gewoon je mond.
he hoiquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:39 schreef msacras het volgende:
[..]
*2 meisjes zoenen* OMG GEIL GA DOOR *fap*
*2 jongens zoenen* GADVERDAMME GA EEN KAMER ZOEKEN VIEZE FAGGOTS
hou gewoon je mond man, je hoeft niet te laten weten dat je het niet lekker vind, hou gewoon je mond.
hard knock laifquote:
Ach ja, dan verklaar ik mijzelf hierbij tot man.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
En toch krijgen ze al die meiden achter zich aan.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:41 schreef LETMEIN het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed.![]()
Beetje mee lurken via mobiel
NOU ik kom binnen en t gaat weer over homo's en zoenen en alles en ik dacht: OMG MEEDOENquote:
Dat was je al op FOK!, dus waarom ook niet?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
hard knock laif
[..]
Ach ja, dan verklaar ik mijzelf hierbij tot man.
Denk dat ik maar van mijn geloof afstapquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
hard knock laif
[..]
Ach ja, dan verklaar ik mijzelf hierbij tot man.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Doeidoei!
Oh, ik las plas in plaats van pas.
quote:
doei allenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
NOU ik kom binnen en t gaat weer over homo's en zoenen en alles en ik dacht: OMG MEEDOENmaar neuh
Trusten
Slaapsequote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:42 schreef AdoraBelle het volgende:
Nou, ik ga ook slapen.
Slaap lekker vriendjes.
Bevalt mij wel prima als meisje eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat was je al op FOK!, dus waarom ook niet?
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:42 schreef AdoraBelle het volgende:
Nou, ik ga ook slapen.
Slaap lekker vriendjes.
Rez was onzeker over zijn geaardheid dus hij moest weer even plaatjes spammen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
NOU ik kom binnen en t gaat weer over homo's en zoenen en alles en ik dacht: OMG MEEDOENmaar neuh
Trusten
Annie Lennox?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Are made of this, who am I to disagree? Travel the world and the seventh sea
Waarom postte jij niet mee in dit heameau-geweld?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Are made of this, who am I to disagree? Travel the world and the seventh sea
Welterustenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:44 schreef Rezania het volgende:
Ik ga nog wat doen ( [ afbeelding ] ) * en dan slapen, alvast trusten.
* Haha, nu hebben jullie allemaal vieze gedachtes.
Tandenpoetsen. Begrepen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:44 schreef Rezania het volgende:
Ik ga nog wat doen ( [ afbeelding ] ) * en dan slapen, alvast trusten.
* Haha, nu hebben jullie allemaal vieze gedachtes.
Niets mis mee.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Rez was onzeker over zijn geaardheid dus hij moest weer even plaatjes spammen.
Heb je een crush?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omg ik ben naar de bios geweest. Men of steel. Is wel toffe filmmoet je eens kijken
Nah, ga daar nu geen geld aan uitgeven.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omg ik ben naar de bios geweest. Men of steel. Is wel toffe filmmoet je eens kijken
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omg die man is zo knap
Hele film gekwijld
oh minder. En de jongen van stappen?quote:
Ik ging slapen, wat ik nu weer ga doen btw.quote:
quote:
Trustenquote:
Trusten, ga maar lekker dromen over mijquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ging slapen, wat ik nu weer ga doen btw.
[..]
Had ik een Crush vannacht dan?quote:
Leuk?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:52 schreef Ezell het volgende:
Ik heb het nieuwe deel van The Hangover op internet gezien.![]()
![]()
Jongen, lees eens terug, en denk dan nog eens na.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Trusten, ga maar lekker dromen over mij
Ja jij zei gister leuke jongen. Kan toch haast niet anders dat jij daar niks mee doet?: +quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had ik een Crush vannacht dan?er was wel iemand die leuk was, maar niks aan gedaan.
nog steeds 3 pandapunten omg
DIE WIL IK OOK NOG ZIENquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:52 schreef Ezell het volgende:
Ik heb het nieuwe deel van The Hangover op internet gezien.![]()
![]()
Zoo uitgemolkenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, vond er niks aan. Was ook niet eens grappig.
hoi jijquote:
Dromen over mij is een verplichting, dus doe 't dan ookquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, lees eens terug, en denk dan nog eens na.
Ja maar hij heeft koortslip.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja jij zei gister leuke jongen. Kan toch haast niet anders dat jij daar niks mee doet?: +
Ja 2 delen zijn wel genoegquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, vond er niks aan. Was ook niet eens grappig.
SVquote:
Koortslip heb je alleen op je mond.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft koortslip.dus dan liever niet
Halloquote:
Ik droom haast nooit over jongens, en als ik dan wel over ze droom zijn het meestal negers.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dromen over mij is een verplichting, dus doe 't dan ook
Wat heb jij gedaan vanavond? Helemaal niet gezien hierquote:
Nep homo.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik droom haast nooit over jongens, en als ik dan wel over ze droom zijn het meestal negers.
Etsoequote:
Waar is m'n hartje?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Etsoe![]()
Ik moet gelijk aan kaas denken![]()
Ga een rondje fietsen, nepkoe.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:56 schreef Ezell het volgende:
dromen over etsu
wat een verschrikking, een heuse nachtmerrie
Wel goede dromen hoor, zo'n eentje die een hard cadeautje achterlaat.quote:
Chocoladeletter?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wel goede dromen hoor, zo'n eentje die een hard cadeautje achterlaat.
Ik praat niet meer met jou net zolang je niet over mij droomt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wel goede dromen hoor, zo'n eentje die een hard cadeautje achterlaat.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik praat niet meer met jou net zolang je niet over mij droomt.
Vertel mn hele dag wel:quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heb jij gedaan vanavond? Helemaal niet gezien hier
Kon ik niet vinden :Squote:
Nicequote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vertel mn hele dag wel:
Ik stond op, ging douchen tandenpoetsen eten etc
Dan van 2 tot 7 gewerkt. Thuis gekomen en gegeten. Ondertussen tot 9 uur tv kijken. Daarna mn laptop aangedaan enstudielink updaten. Ondertussen met krabs praten. Af en toe lurken op FOK! en youtube filmpjes gekeken.
Nu lig ik in bed
Ik zeg toch updaten!!!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NiceHad je je nog niet ingeschreven dan op Studielink?
Misschien had je alleen nog maar je naam ingevuld hiervoorquote:
beter lezen op wa jijquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien had je alleen nog maar je naam ingevuld hiervoor
Trusten Fagsuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |