laat die jongen, hij komt voor het eerst in zijn leven een wijf tegen die zijn dikke pens niet uitlacht. ik snap wel dat de spanning hem wakker houdt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Braddie wilt ook nog even iets te zeggen hebben. Niet wetend natuurlijk dat iedereen hem gewoon hard uitlacht.
Ga slapen jongen, morgen moet je weer verkeersborden in elkaar zetten.
Dat mag jij vinden, jouw mening.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:49 schreef starla het volgende:
[..]
Ik vind de posts van jou eerder lachwekkend dan die van Braddie. Ik hoop dat je op een dag er ook zo over denkt
Geniaal hoor, al die anekdotes ookquote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:39 schreef BlueMage het volgende:
[..]
M'n vader heeft er ook nog een paar, goeie boeken idd.
Haha, in dat geval snap ik het ook wel.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:50 schreef deadprez het volgende:
laat die jongen, hij komt voor het eerst in zijn leven een wijf tegen die zijn dikke pens niet uitlacht. ik snap wel dat de spanning hem wakker houdt.
Overmatig gebruik van smilies, typisch vmbo.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:51 schreef starla het volgende:
[..]
Geniaal hoor, al die anekdotes ook![]()
En het 'mooie' is, ik ondervind het bijna dagelijks aan den levende lijve. NeurologieMuziek
![]()
Neurologie + Muziek =![]()
![]()
www.youtube.com/mrbradmusicquote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:51 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, jouw mening.
Ach, zo zal Braddie op een dag ook wel eens terug denken aan het moment dat hij naakt keyboard ging spelen en dit op YouTube heeft gezet.
Jij bent al helemaal kansloos, want je doet je voor als iemand die heel wat is, heel veel verdient en heel slim is. Terwijl dat, dit maak ik op uit jouw posts, je niet meer bent dan een simpele vmbo'er die zicht voordoet als een ander omdat hij/zij hier op internet is.
Dat mag jij vinden, jouw mening. Alleen strookt het niet met de waarheid. Kan gebeuren johquote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:51 schreef porsche1 het volgende:
Jij bent al helemaal kansloos, want je doet je voor als iemand die heel wat is, heel veel verdient en heel slim is. Terwijl dat, dit maak ik op uit jouw posts, je niet meer bent dan een simpele vmbo'er die zicht voordoet als een ander omdat hij/zij hier op internet is.
Haha, leuk hoor.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
www.youtube.com/mrbradmusic
Waar precies speel ik naakt keyboard?
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:53 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Overmatig gebruik van smilies, typisch vmbo.
Dat mag ik zeker vinden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:53 schreef starla het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, jouw mening. Alleen strookt het niet met de waarheid. Kan gebeuren joh
Bewijs maar eens dat ik mijn konthaar niet in de zon heb verbrand.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:55 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dat mag ik zeker vinden.
Bewijs mij eens dat het niet "strookt met de waarheid".
Dat zeg ik net, dat dat jouw account is... Leer eens lezen Braddie.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dit is mijn YouTube account, alleen heb ik m`n naam gewijzigd
Er staan maar... 14-15 filmpjes op.
FOK!kers komen niet buiten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:56 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Bewijs maar eens dat ik mijn konthaar niet in de zon heb verband.
eerder een "lekker eigenwijs" pitje gezien haar pohiquote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:52 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Haha, in dat geval snap ik het ook wel.
Als ik eerlijk mag wezen, ik denk dat het gewoon een man van middelbare leeftijd is die zijn filmpje waarin hij naakt keyboard speelde wel leuk vind.
En mijn identiteit prijsgeven aan iemand die daar misbruik van maakt? Zoals je maar al te graag doet bij Braddie. Nee, daar hap ik niet opquote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:55 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dat mag ik zeker vinden.
Bewijs mij eens dat het niet "strookt met de waarheid".
Bij vmbo personen is het vaak ik, ik en ik.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
eerder een "eigenwijs" pitje gezien haar pohi
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:58 schreef BlueMage het volgende:
..en jij hebt commentaar op andermans zangkunsten?
Misbruik maken?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:57 schreef starla het volgende:
[..]
En mijn identiteit prijsgeven aan iemand die daar misbruik van maakt? Zoals je maar al te graag doet bij Braddie. Nee, daar hap ik niet op
Ja, want mijn stem is niet perfect, verre van. maar ik ben eerlijk en zeg dat ik geen bijzondere zanger ben, veel van m`n opnames zitten vol met Melodyne/Autotune.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:58 schreef BlueMage het volgende:
Gelukkig misbruik je Braddie niet...dat zou wat zijnquote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:00 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Misbruik maken?
Waar maak ik dan misbruik van Braddie?
Die muur ook van zijn kamer.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:58 schreef BlueMage het volgende:
Nee, gelukkig niet. Anders kwam ik straks bij zijn oom in de gevangenis.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:01 schreef starla het volgende:
[..]
Gelukkig misbruik je Braddie niet...dat zou wat zijn
Edit: LAATMAAR.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:59 schreef AdoraBelle het volgende:
De ironie spat altijd weer van de topics van de TS af. Juist de TS zou niet arrogant mogen zijn.
Haha, goede oude tijden. Braddie die al jaren belachelijk gemaakt wordt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |