Dat mag ik zeker vinden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:53 schreef starla het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, jouw mening. Alleen strookt het niet met de waarheid. Kan gebeuren joh
Bewijs maar eens dat ik mijn konthaar niet in de zon heb verbrand.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:55 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dat mag ik zeker vinden.
Bewijs mij eens dat het niet "strookt met de waarheid".
Dat zeg ik net, dat dat jouw account is... Leer eens lezen Braddie.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dit is mijn YouTube account, alleen heb ik m`n naam gewijzigd
Er staan maar... 14-15 filmpjes op.
FOK!kers komen niet buiten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:56 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Bewijs maar eens dat ik mijn konthaar niet in de zon heb verband.
eerder een "lekker eigenwijs" pitje gezien haar pohiquote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:52 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Haha, in dat geval snap ik het ook wel.
Als ik eerlijk mag wezen, ik denk dat het gewoon een man van middelbare leeftijd is die zijn filmpje waarin hij naakt keyboard speelde wel leuk vind.
En mijn identiteit prijsgeven aan iemand die daar misbruik van maakt? Zoals je maar al te graag doet bij Braddie. Nee, daar hap ik niet opquote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:55 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dat mag ik zeker vinden.
Bewijs mij eens dat het niet "strookt met de waarheid".
Bij vmbo personen is het vaak ik, ik en ik.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
eerder een "eigenwijs" pitje gezien haar pohi
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:58 schreef BlueMage het volgende:
..en jij hebt commentaar op andermans zangkunsten?
Misbruik maken?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:57 schreef starla het volgende:
[..]
En mijn identiteit prijsgeven aan iemand die daar misbruik van maakt? Zoals je maar al te graag doet bij Braddie. Nee, daar hap ik niet op
Ja, want mijn stem is niet perfect, verre van. maar ik ben eerlijk en zeg dat ik geen bijzondere zanger ben, veel van m`n opnames zitten vol met Melodyne/Autotune.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:58 schreef BlueMage het volgende:
Gelukkig misbruik je Braddie niet...dat zou wat zijnquote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:00 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Misbruik maken?
Waar maak ik dan misbruik van Braddie?
Die muur ook van zijn kamer.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:58 schreef BlueMage het volgende:
Nee, gelukkig niet. Anders kwam ik straks bij zijn oom in de gevangenis.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:01 schreef starla het volgende:
[..]
Gelukkig misbruik je Braddie niet...dat zou wat zijn
Edit: LAATMAAR.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:59 schreef AdoraBelle het volgende:
De ironie spat altijd weer van de topics van de TS af. Juist de TS zou niet arrogant mogen zijn.
Haha, goede oude tijden. Braddie die al jaren belachelijk gemaakt wordt.quote:
Haha, Braddie onzeker over wat hij post.quote:
Ik moet nog steeds om dat filmpje lachen.quote:
Ik stiekem ook wel... (sorry Braddie!)quote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:03 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds om dat filmpje lachen.![]()
Ik zeg inderdaad nergens dat ik "fantastisch kan zingen"quote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:03 schreef starla het volgende:
Braddie heeft geen topstem nee. Heb ik hem ook al op aangesproken in een ander topic, maar hij is de laatste die beweert dat hij 'fantastisch' kan zingen.
ja maar trollscience was 13 ofzo toen hij dat filmpje poste, dat kun je nog op kinderlijke achterlijkheid afschuiven. hij is tegenwoordig wel een coole user, braddie blijft zichzelf alleen maar erger voor schut zettenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:04 schreef porsche1 het volgende:
Braddie is net zo iemand als Trollscience, van FOK!. Net zo zielig.
Die maakte zelf ook een belachelijk filmpje en zette dit online. En vervolgens ging ook hij huilen dat mensen hem belachelijk aan het maken waren.
Als het gaat om m`n toetsen spel vinden mensen mij vaak gewoon wél goed.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:02 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Haha, goede oude tijden. Braddie die al jaren belachelijk gemaakt wordt.
Dit heeft hij zelf nooit doorgehad omdat hij dacht dat mensen hem leuk en goed vonden.
Naïef mannetje is het ook hè.
Het kan altijd erger:quote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:04 schreef porsche1 het volgende:
Braddie is net zo iemand als Trollscience, van FOK!. Net zo zielig.
Die maakte zelf ook een belachelijk filmpje en zette dit online. En vervolgens ging ook hij huilen dat mensen hem belachelijk aan het maken waren.
leedvermaakquote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom speel ik anders in een band waarmee ik optreed? Waarom word ik dan anders vaak uitgenodigd voor jamsessies? Waarom speel ik dan in een bandcoach band van een muziekzaak?
Leg me dat dan eens uit.
Laat ook maar.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar trollscience was 13 ofzo toen hij dat filmpje poste, dat kun je nog op kinderlijke achterlijkheid afschuiven. hij is tegenwoordig wel een coole user, braddie blijft zichzelf alleen maar erger voor schut zetten
geen smoesjes braddie, je zet jezelf ook zonder dat kanaal wel voor schut.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
We worden voorschut gezet door ene "SilverLadyRadioNL" die ook op FOK! zit, en filmpjes van YouTube kopieert en upload op dit eigen kanaal.
Geeft dat jou dan het recht om iemand anders maar af te zeiken over haar zangkunsten?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zeg inderdaad nergens dat ik "fantastisch kan zingen"
Ben vaak toonvast, soms heb ik ook hele zwakke momenten, ik kan enigzins zingen, maar het is niet zo dat ik maar zeg dat ik het ook echt goed / fantastisch kan.
Want dat kan ik niet, en dat zeg ik ook nergens.
Hij schreeuwt best hard ja.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:07 schreef porsche1 het volgende:
Lekker gourmetten met Braddie. Leuk Calvé sausjes op tafel en belachelijke verhalen aan de familie vertellen. En Braddie is dan de gene die eerst wat alcoholische dranken drinkt en vervolgens pas zijn verhalen durft te vertellen. Maar aangezien niemand hem interessant vindt, gaat Braddie maar lopen schreeuwen om toch gehoord te worden.
Waarom speel je in een band? Ik denk zodat je mede bandleden subsidie voor jou krijgen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als het gaat om m`n toetsen spel vinden mensen mij vaak gewoon wél goed.
Waarom speel ik anders in een band waarmee ik optreed? Waarom word ik dan anders vaak uitgenodigd voor jamsessies? Waarom speel ik dan in een bandcoach band van een muziekzaak?
Leg me dat dan eens uit.
Natuurlijk heb iik wel door dat ik belachelijk gemaakt word, maar i dont give a shit. Als het gaat om hoe ik muzikaal ben dan weet ik waar ik sta, en ik ga niet buiten m`n schoenen lopen.
Waarom speel ik in een band? Omdat de muzikanten mij een goede toetsenist vinden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:08 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Waarom speel je in een band? Ik denk zodat je mede bandleden subsidie voor jou krijgen.
Waarom uitgenodigd voor jamsessies? Omdat het toch moet lijken dat jij ook wat in te brengen hebt in de maatschappij.
Waarom spelen in band van de muziekzaak? Zodat jij het gevoel krijgt dat je iets kan.
Opgelost.
wat een kneuzenkermisquote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:11 schreef porsche1 het volgende:
Haha, kijk Braddie daar met zijn slechte motoriek als een dwaas heen en weer bewegen.
Kan wel zien waarom je in deze band zit, de andere leden van de band zien er net zo snugger uit als jij...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom speel ik in een band? Omdat de muzikanten mij een goede toetsenist vinden.
Waarom word ik uitgenodigd voor jamsessies? Omdat ik in zo`n beetje elke toonsoort wel kan spelen.
Waarom speel ik in een band van een muziekzaak? Omdat ze mij goed genoeg vonden voor hun bandcoach band en ik een goede aanwinst ben.
De rest van de band doet daar niet veel voor onder. Zijtak van de jostiband? Misschien is dit hun jostikids project?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:11 schreef porsche1 het volgende:
Haha, kijk Braddie daar met zijn slechte motoriek als een dwaas heen en weer bewegen.
Ik weet inderdaad niet waar ik mee bezig benquote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:11 schreef BlueMage het volgende:
Je weet totaal niet waar je mee bezig bent als ik je youtubefilmpjes eens bekijk.Geef gewoon toe dat je niet echt zo heel ontzettend muzikaal bent.
Ik geloof het wel ja, hoe meer van dit soort bands, hoe meer subsidie de grote bazen krijgen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:12 schreef BlueMage het volgende:
[..]
De rest van de band doet daar niet veel voor onder. Zijtak van de jostiband? Misschien is dit hun jostikids project?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |