quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah gossie, je internetpenis is zojuist gekrompen.
dat wordt hier een beetje lasting als ik op familiebezoek wil... 6 weken op de bootquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:05 schreef ElizabethR het volgende:
Ehhhh, hoe lang is het vliegen naar Bogotá? Alles boven de 2 uur durf ik niet, dan pak ik de boot. En voor 2 uur vliegen doe ik het al in mijn broek en knijp mijn man zijn hand fijn tijdens de vlucht. Maar ik hou wel erg van dansen..... dilemma
Dat deden je landgenoten ook 70 jaar geledenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat wordt hier een beetje lasting als ik op familiebezoek wil... 6 weken op de boot
ik ga om het jaar, ook omdat mijn vrouw een Kiwi is en die zit er niet op te wachten om elk jaar naar Nederland te gaan dus het is om en om, een jaar met Mrs.RD op vakantie en het andere jaar alleen naar Nederlandquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat deden je landgenoten ook 70 jaar geleden
Hoe vaak ga je?
Brrrrrrrrquote:Op zondag 14 juli 2013 21:03 schreef flipsen het volgende:
Terug in Bariloche, aardig wat sneeuw op de bergen. Best wel een overgang van 38 graden in Madrid (overstap)Wel de meest beroerde landing tot nu toe meegemaakt gisteravond. Vlogen sowieso door sneeuwbuien wat al niet hielp, maar vervolgens klapte (en dat is érg letterlijk) eerst het rechterdeel van het landingsgestel (volgens mij veel te vroeg) op het asfalt, vervolgens een paar seconden de vraag of hij het opnieuw ging proberen of niet en toen toch ook maar het linkerdeel op het asfalt gekwakt. Het ging allemaal zo ruig dat de cockpitdeur openvloog
Moest toch even terugdenken aan die Chinese kist van een paar weekjes terug
Slechts eentje (of eigenlijk 1,5)... HPKW is nooit komen opdagen in Scheveningen en daarna heb ik hem (m/v) ook niet meer op Fok gezienquote:Op zondag 14 juli 2013 21:53 schreef Individual het volgende:
En hoeveel fokkers heb je op je reizen overal ontmoet flip?
2 maar de ander is niet zo actief meer. Jij hebt HPKW (v) toch ook op facebook?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:56 schreef flipsen het volgende:
[..]
Slechts eentje (of eigenlijk 1,5)... HPKW is nooit komen opdagen in Scheveningen en daarna heb ik hem (m/v) ook niet meer op Fok gezien
Gezelliequote:
Komt mooi uit, het is hier te warm.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 07:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gezellie
Veel te koud hier overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |