quote:Jeg har den største steinen...
kaller du det stort? min stein er mye større!
dit is wat google translate er van bakte....!!quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:25 schreef devzero het volgende:
Interessante taal: stort, større and største
En als dat ding 100en kilometers door een gletsjer wordt verschoven hou je zo'n kiezel over als in Winterswijk staat.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:18 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Een voorbeeld van zo'n steen in een tuin nabij Stavanger.
Daar kunnen de kleinere trollen terecht die niet in grote stenen gelovenquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:45 schreef Individual het volgende:
[..]
En als dat ding 100en kilometers door een gletsjer wordt verschoven hou je zo'n kiezel over als in Winterswijk staat.
Wat zijn naga's en wat doen ze?quote:Op donderdag 11 juli 2013 03:10 schreef breaky het volgende:
Hier heb je geen trollen, hier heb je naga's
Dat ben jij toch? Gaijin betekent toch zoiets van buitenlander?quote:
Idd, mythische figuren, die je heel voorzichtig moet benaderen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ben jij toch? Gaijin betekent toch zoiets van buitenlander?
Als we elkaar ontmoeten zal ik je alleen toespreken vanachter gewapend glas dan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:20 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Idd, mythische figuren, die je heel voorzichtig moet benaderen.
Zijn die ook zo mensenschuw dat je ze bijna nooit in het wild ziet?quote:
Mythbuster!quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ha, de twee KAA'ers die ik in levende lijve heb mogen ontmoeten. Goedemorgen!![]()
He..ik Ben de enige kaa'er die op je bruiloft was....quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ha, de twee KAA'ers die ik in levende lijve heb mogen ontmoeten. Goedemorgen!![]()
Ja! Jij bent natuurlijk ook KAA'er, maar ken je vooral van buiten KAAquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:13 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
He..ik Ben de enige kaa'er die op je bruiloft was....
quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |