abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 juni 2013 @ 04:29:53 #26
19840 Libris
Live from Singapore
pi_128182187
quote:
15s.gif Op zondag 23 juni 2013 12:41 schreef Barbusse het volgende:
Hoop dat het snel voorbij is voor jullie. Ik zou helemaal kapot gaan daar met zulke vervuiling vrees ik.
Het is nu nog steeds goed, moderate. Voordeel is dat hier overal airconditioning is, dat de lucht ook zuivert. Naast de gezondheidsimpact heeft het meer een mentale impact. Straten zijn leeg, mensen met N95 maskers voor, het stinkt, behoorlijk depri.
  maandag 24 juni 2013 @ 22:11:44 #27
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128216251
SPOILER: voor DAM, vers van de pers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  maandag 24 juni 2013 @ 22:15:23 #28
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128216523
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 04:29 schreef Libris het volgende:

[..]

Het is nu nog steeds goed, moderate. Voordeel is dat hier overal airconditioning is, dat de lucht ook zuivert. Naast de gezondheidsimpact heeft het meer een mentale impact. Straten zijn leeg, mensen met N95 maskers voor, het stinkt, behoorlijk depri.
hoorde net dat Indonesie officieel verontschuldigen heeft aangeboden voor het overlast wat de bosbranden veroorzaken in omliggende landen
pi_128218919
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 22:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
SPOILER: voor DAM, vers van de pers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;)
  maandag 24 juni 2013 @ 22:50:17 #30
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128218980
quote:
12s.gif Op maandag 24 juni 2013 22:49 schreef devzero het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:@
  dinsdag 25 juni 2013 @ 03:27:29 #31
19840 Libris
Live from Singapore
pi_128226161
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 22:15 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

hoorde net dat Indonesie officieel verontschuldigen heeft aangeboden voor het overlast wat de bosbranden veroorzaken in omliggende landen
Inderdaad, de president zei dat. Hopelijk voegen ze de daad bij het woord. Het is hier in ieder geval nog helder, wereld van verschil met vorige week. Vorige week zei een Indonesische ministor nog dat Singapore zich gedroeg als een klein kind..
  dinsdag 25 juni 2013 @ 03:43:14 #32
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128226230
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 04:29 schreef Libris het volgende:

[..]

lees ook dat de smog afgenomen is.... komt de stad weer een beetje tot leven?
  dinsdag 25 juni 2013 @ 03:46:36 #33
19840 Libris
Live from Singapore
pi_128226243
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 03:43 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

lees ook dat de smog afgenomen is.... komt de stad weer een beetje tot leven?
Ja, alles weer back to normal. Maar het kan dus ieder moment weer omslaan als de wind westerlijker wordt. Nu heeft Maleisie er meer last van.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 03:55:35 #34
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128226283
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 03:46 schreef Libris het volgende:

[..]

Ja, alles weer back to normal. Maar het kan dus ieder moment weer omslaan als de wind westerlijker wordt. Nu heeft Maleisie er meer last van.
soms heeft het zijn voordelen om in een provincie te wonen welke 50 keer groter is dan Singapore en met 50 keer minder inwoners ;)
De enige vervuiling die ik tegen kom is als ik 's avonds een rondje aan het hardlopen ben in het dorp en er hangt een deken van kolendamp bij windstil weer over het dorp
  maandag 1 juli 2013 @ 18:39:44 #35
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_128469320
https://www.facebook.com/(...)04059&type=1&theater

Zelfs The Economist weet het verschil tussen Colombia en Columbia niet en wordt door facebook afgebrand. :D

Het staat niet op facebook zover ik kan zien, maar:

http://www.economist.com/(...)wl/dc/frenchtourists

[ Bericht 29% gewijzigd door Individual op 01-07-2013 19:09:41 ]
reset
pi_128476503
Wel fijn om te weten dat zelfs als het hier winter is het de meeste dagen mooier is dan in Nederland :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 3 juli 2013 @ 06:08:31 #37
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_128525874
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:39 schreef Individual het volgende:
https://www.facebook.com/(...)04059&type=1&theater

Zelfs The Economist weet het verschil tussen Colombia en Columbia niet en wordt door facebook afgebrand. :D

Het staat niet op facebook zover ik kan zien, maar:

[ afbeelding ]
http://www.economist.com/(...)wl/dc/frenchtourists
Leuk om te weten dat ik niet de enigste ben die Colombia als Columbia schrijft :P
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
  woensdag 3 juli 2013 @ 06:38:38 #38
19840 Libris
Live from Singapore
pi_128525933
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 06:08 schreef breaky het volgende:

[..]

Leuk om te weten dat ik niet de enigste ben die Colombia als Columbia schrijft :P
Enige ;)

En ik had er eigenlijk nooit echt bij stilgestaan.. Het is dan ook een flink eindje weg.

Groeten uit een helder Singapore, smog is weg (voor nu)
  woensdag 3 juli 2013 @ 07:59:46 #39
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_128526340
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 06:38 schreef Libris het volgende:

[..]

Enige ;)

En ik had er eigenlijk nooit echt bij stilgestaan.. Het is dan ook een flink eindje weg.

Groeten uit een helder Singapore, smog is weg (voor nu)
Damn my spelling. :P

Op mijn mobiel word ik keihard gecorrigeerd! Helaas op mijn laptop word mijn slechte Nederlandse spelling gewoon geaccepteerd ;( :P

Hier groetjes uit een bewolkt Vientiane. (Ben voor een weekje uit Luang Prabang)
Modus Vivendi!
  woensdag 3 juli 2013 @ 08:22:00 #40
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_128526589
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 06:08 schreef breaky het volgende:

[..]

Zelf een gerenommeerd blad als The Economist. :P

The Economist is niet meer wat het is geweest trouwens ongeacht deze booboo..
reset
  woensdag 3 juli 2013 @ 08:24:55 #41
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_128526629
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 08:22 schreef Individual het volgende:

[..]

Zelf een gerenommeerd blad als The Economist. :P

The Economist is niet meer wat het is geweest trouwens ongeacht deze booboo..
Tja maar het blijft leuk leesvoer.

Ga straks voor de eerste keer naar een tandarts in Laos. Wish me luck! :') :X
Modus Vivendi!
  woensdag 3 juli 2013 @ 08:30:55 #42
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_128526707
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 08:24 schreef breaky het volgende:

[..]

Tja maar het blijft leuk leesvoer.

Ga straks voor de eerste keer naar een tandarts in Laos. Wish me luck! :') :X
Good luck!

Wel eens Foreign Affairs geprobeerd? Het is dan wel 2maandelijks, minder plaatjes en meer achtergrond, maar interessante insight.
reset
pi_128551255
Ya volví de la Rosada. Olivos, 21:46 hs. Me avisan, Presidente Correa al teléfono "Rafael?. Pasámelo".
"Hola Rafa, como estás?". Me contesta entre enojado y angustiado. "No sabés que está pasando?".
"No, que pasa?". Yo en babia. Raro, por que siempre estoy atenta… y vigilante. Pero recién había finalizado una reunión.
"Cristina. Lo han detenido a Evo con su avión, y no lo dejan salir de Europa".

"Qué? Evo? Evo Morales detenido?" Inmediatamente me viene a la mente su última fotografía, en Rusia, junto a Putín, Nicolás Maduro y otros Jefes de Estado.
"Pero que pasó Rafael?". "Varios países le revocaron el permiso de vuelo y está en Viena", me contesta.
Definitivamente están todos locos. Jefe de Estado y su avión tiene inmunidad total. No puede ser este grado de impunidad.
Rafael me dice que va a llamar urgente a Ollanta Humala para reunión urgente UNASUR.
Lo llamo a Evo. Del otro lado de la línea, su voz me responde tranquila: "Hola compañera, como está?". Te dás cuenta? El me pregunta a mí como estoy.

Me lleva miles de años de civilización de ventaja. Me cuenta la situación. "Estoy aquí, en un saloncito en el aeropuerto, y no voy a permitir que revisen mi avión. No soy un ladrón". Simplemente perfecto. Fuerza Evo.

CFK: "Dejáme que llame a Cancillería. Quiero ver jurisdicción, Tratado y Tribunal al que se puede recurrir. Te vuelvo a llamar". "Gracias compañera".

"Hola, Susana". No querido, Susana Ruiz Cerruti. Nuestra experta en legales internacionales de Cancillería.

Me confirma inmunidad absoluta por derecho consuetudinario, receptado por Convención de 2004 y Tribunal de La Haya.

Si Austria no lo deja salir o quiere revisar su avión, puede presentarse ante la Corte Internacional de La Haya y pedir…
Siiii!, UNA MEDIDA CAUTELAR. No se si ponerme a reír o llorar. Te dás cuenta para que son las medidas cautelares.
Bueno, sino le podemos mandar algún juez de acá. Madre de Dios! Que mundo!

Lo llamo a Evo nuevamente. Su Ministro de Defensa toma nota. En Austria son las 3AM. Van a intentar comunicarse con las autoridades.

Hablo con Pepe (Mujica). Está indignado. Tiene razón. Es todo muy humillante. Me vuelve a hablar Rafa.

Me avisa que Ollanta va a convocar a reunión de UNASUR. Son las 00:25 AM. Mañana va a ser un día largo y difícil. Calma. No van a poder.

Cristina Fernandez de Kichner, met 54% herkozen *O*
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 3 juli 2013 @ 23:10:43 #44
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128561967
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 19:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ya volví de la Rosada. Olivos, 21:46 hs. Me avisan, Presidente Correa al teléfono "Rafael?. Pasámelo".
"Hola Rafa, como estás?". Me contesta entre enojado y angustiado. "No sabés que está pasando?".
"No, que pasa?". Yo en babia. Raro, por que siempre estoy atenta… y vigilante. Pero recién había finalizado una reunión.
"Cristina. Lo han detenido a Evo con su avión, y no lo dejan salir de Europa".

"Qué? Evo? Evo Morales detenido?" Inmediatamente me viene a la mente su última fotografía, en Rusia, junto a Putín, Nicolás Maduro y otros Jefes de Estado.
"Pero que pasó Rafael?". "Varios países le revocaron el permiso de vuelo y está en Viena", me contesta.
Definitivamente están todos locos. Jefe de Estado y su avión tiene inmunidad total. No puede ser este grado de impunidad.
Rafael me dice que va a llamar urgente a Ollanta Humala para reunión urgente UNASUR.
Lo llamo a Evo. Del otro lado de la línea, su voz me responde tranquila: "Hola compañera, como está?". Te dás cuenta? El me pregunta a mí como estoy.

Me lleva miles de años de civilización de ventaja. Me cuenta la situación. "Estoy aquí, en un saloncito en el aeropuerto, y no voy a permitir que revisen mi avión. No soy un ladrón". Simplemente perfecto. Fuerza Evo.

CFK: "Dejáme que llame a Cancillería. Quiero ver jurisdicción, Tratado y Tribunal al que se puede recurrir. Te vuelvo a llamar". "Gracias compañera".

"Hola, Susana". No querido, Susana Ruiz Cerruti. Nuestra experta en legales internacionales de Cancillería.

Me confirma inmunidad absoluta por derecho consuetudinario, receptado por Convención de 2004 y Tribunal de La Haya.

Si Austria no lo deja salir o quiere revisar su avión, puede presentarse ante la Corte Internacional de La Haya y pedir…
Siiii!, UNA MEDIDA CAUTELAR. No se si ponerme a reír o llorar. Te dás cuenta para que son las medidas cautelares.
Bueno, sino le podemos mandar algún juez de acá. Madre de Dios! Que mundo!

Lo llamo a Evo nuevamente. Su Ministro de Defensa toma nota. En Austria son las 3AM. Van a intentar comunicarse con las autoridades.

Hablo con Pepe (Mujica). Está indignado. Tiene razón. Es todo muy humillante. Me vuelve a hablar Rafa.

Me avisa que Ollanta va a convocar a reunión de UNASUR. Son las 00:25 AM. Mañana va a ser un día largo y difícil. Calma. No van a poder.

Cristina Fernandez de Kichner, met 54% herkozen *O*
niet iedereen is de Spaanse taal machtig... een vertaling had misschien op zijn plaats geweest ipv een ordinaire copy/paste dump...
pi_128563177
/care :')
Ja doei.
  woensdag 3 juli 2013 @ 23:57:51 #46
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128564149
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 23:34 schreef motorbloempje het volgende:
/care :')
inderdaad... helemaal uit je bol gaan als zo'n links gedrocht met 54% van de stemmen wint ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 04-07-2013 01:52:24 ]
  donderdag 4 juli 2013 @ 03:55:50 #47
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_128568677
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 08:30 schreef Individual het volgende:

[..]

Good luck!

Wel eens Foreign Affairs geprobeerd? Het is dan wel 2maandelijks, minder plaatjes en meer achtergrond, maar interessante insight.
Alles goed afgelopen. De tandarts was een Canadees met Laotiaans achtergrond en heeft in Canada als tandarts gewerkt. :)

Foreign Affairs? Ik zal eens kijken of ze dat hier hebben. Er zijn niet al teveel goede bookshops hier.
Modus Vivendi!
  donderdag 4 juli 2013 @ 03:57:20 #48
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_128568684
Christina...dat is toch degene die het leuk vind om de economie van Argentinie om zeep te helpen? :')
Modus Vivendi!
  donderdag 4 juli 2013 @ 07:32:50 #49
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_128569341
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 03:55 schreef breaky het volgende:

[..]

Alles goed afgelopen. De tandarts was een Canadees met Laotiaans achtergrond en heeft in Canada als tandarts gewerkt. :)

Foreign Affairs? Ik zal eens kijken of ze dat hier hebben. Er zijn niet al teveel goede bookshops hier.
En zelfs bij Laotianen zal je goede en slechte tandartsen hebben.

Het ziet er best saai uit, zwart-wit (zoals The Economist ook was tot de late jaren 90), maar food for thought:
reset
  donderdag 4 juli 2013 @ 15:29:22 #50
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_128582499
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 07:32 schreef Individual het volgende:

[..]

En zelfs bij Laotianen zal je goede en slechte tandartsen hebben.

Het ziet er best saai uit, zwart-wit (zoals The Economist ook was tot de late jaren 90), maar food for thought:
[ afbeelding ]
Dat ziet er goed uit. Ik blijf nog een paar daagjes hier dus zal eens bij de lokale bookshop kijken.

Gelukkig zijn er in korte tijd veel goede klinieken gekomen in Laos. Hoef ik niet altijd naar Bangkok of Chiang Mai. Het wordt steeds beter met de faciliteiten hier.
Modus Vivendi!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')