Vietnam schijnt ook een ramp te zijn...vooral in Hanoi.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:04 schreef Individual het volgende:
Als je in India kan rijden..
Als je in Argentinie/Buenos Aires kan rijden..
Als je in Johannesburg kan rijden..
Tja...er zijn nou eenmaal verschillende definities van veilig rijden...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:48 schreef Lyrebird het volgende:
Ik ben in Nederland pas op m'n 25e gaan lessen, in een keer geslaagd, maar ik kon niet echt goed autorijden.
In de VS is dat allemaal een stuk gemakkelijker. Daar ook een rijbewijs gehaald, en toen flink geoefend.
Hier in Japan waag ik me niet in het autoverkeer. Dat links rijden is op de fiets al erg link, en ik vind de Japanners wel hoffelijk in het verkeer, maar ze rijden met de auto niet veilig.
Verkeer in west europa houd niet zoveel rekening met motors lijkt me. Waarschijnlijk dat het daarom gevaarlijk is?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:09 schreef motorbloempje het volgende:
Heb laatst London met de motor overleefd, dat vond ik ook al heel wat.
Kan me iets bij voorstellen. Nooit geweest, maar wil er nog wel eens heen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:21 schreef breaky het volgende:
[..]
Vietnam schijnt ook een ramp te zijn...vooral in Hanoi.
Brommertjes!!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:21 schreef breaky het volgende:
[..]
Vietnam schijnt ook een ramp te zijn...vooral in Hanoi.
Tijd voor een Hummer. M'n tante heeft er ook een en reed per ongeluk zachtjes achteruit tegen de geparkeerde auto van een vriend van me aan. Het resultaat was een nieuwe gril en motorkap. Die Hummers zijn verschrikkelijk groot en lomp.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:49 schreef Gaoxing het volgende:
Ik zou hier ook voorlopig op m'n Thaise rijbewijs rond kunnen rijden en dan de verwarde expat uithangen bij aanhouding, maar de kans op een ongeluk is hier best groot. 82% van Dubai is expat, en iedereen neemt z'n eigen rijstijl mee. Bovendien worden wegen afschuwelijk slecht aangegeven, heb je zomaar opeens splitsingen en afritten, en ziet niemand er een probleem in om die op het laatste moment dan toch nog maar even te halen. Echt, defensief rijden ten top.
ik heb een nederlands creditcard rijbewijs!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:44 schreef Fogel het volgende:
Ik heb mijn Nederlandse rijbewijs meteen toen de Noorse op credit card formaat uitkwamen omgewisseld (meer dan 10 jaar geleden). Stuk handiger dan zo'n compleet vouwboekwerk.
Ik heb al twee keer een stretched Hummer zien rijden. Over bakbeesten gesproken....quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:57 schreef Individual het volgende:
[..]
Tijd voor een Hummer. M'n tante heeft er ook een en reed per ongeluk zachtjes achteruit tegen de geparkeerde auto van een vriend van me aan. Het resultaat was een nieuwe gril en motorkap. Die Hummers zijn verschrikkelijk groot en lomp.
Die rijden in London ook wel voor sweet 16 en andere puberende en jonge 20er feestjes. Lijkt wel of het luxe exclusieve kwijt is aan limos..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:39 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ik heb al twee keer een stretched Hummer zien rijden. Over bakbeesten gesproken....
Die zie je hier ook rijden. Nou ja....rijden, het past nauwelijks in de smalle straatjes hierquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:54 schreef Individual het volgende:
[..]
Die rijden in London ook wel voor sweet 16 en andere puberende en jonge 20er feestjes. Lijkt wel of het luxe exclusieve kwijt is aan limos..
Ja, maar in 2001/2002 bestond dat nog niet in Nederland.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb een nederlands creditcard rijbewijs!
Heb m'n rijbewijs in NL een week gehaald voordat ik naar Zweden vertrok, nu iets meer dan vijf jaar geleden...
60? Serieus?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:12 schreef Gaoxing het volgende:
Hier vallen ze nauwelijks op. Past prima op de 8-baans wegen waar je maar liefst 60 mag rijden![]()
Maar even voor het perspectief: ik ben hier nu 5 dagen, en ik ben nog niet eens in de 'luxe' districten geweest; we hebben alleen nog maar boodschapjes gedaan enzo
*zucht* Waarom reageer ik nog...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik denk inderdaad dat het aantal verkeersdoden in Argentinie veel lager moet zijn dan in Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |