als je daarmee die f@%#ing Aussie versla dan heiligt het doel de middelenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zouden de All Blacks die bedorven melk gedronken hebben?

Wat denk je zelf licht?quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:29 schreef motorbloempje het volgende:
Wat heb jij überhaupt met KAA te maken?

quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
Quote mij eens niet. Je posts worden hier niet weergegeven.

Waarschijnlijk krijg je er bij HSBC toch niet zo'n gaaf mini-pinautomaatding bij
 Waarschijnlijk krijg je er bij HSBC toch niet zo'n gaaf mini-pinautomaatding bij 
 Een simkaart moet ik nog kopen.
 Een simkaart moet ik nog kopen. Ik kook graag, en met deze keuken en bovendien de onvoorstelbare hoeveelheid ingredienten in de supermarkt, wordt dat een plezier.
 Ik kook graag, en met deze keuken en bovendien de onvoorstelbare hoeveelheid ingredienten in de supermarkt, wordt dat een plezier.  Waar ik in BKK m'n best moest doen om sommige specerijen te vinden, waren hier de zakken komijn en koriander zo groot, dat m'n potten (pakweg 5 keer groter dan een silvopotje) te klein zijn.
 Waar ik in BKK m'n best moest doen om sommige specerijen te vinden, waren hier de zakken komijn en koriander zo groot, dat m'n potten (pakweg 5 keer groter dan een silvopotje) te klein zijn.  ) rol, maar de boel moet even op z'n pootjes. Daarna kom ik wel weer...
 ) rol, maar de boel moet even op z'n pootjes. Daarna kom ik wel weer...

Ik heb nooit een Nederlands rijbewijs gehaald. Ik ben één keer afgereden en gezakt, en vertrok de volgende dag voor een halfjaar naar Frankrijk. Toen ik daarvan terugkwam, had ik een maand om m'n bruiloft en m'n verhuizing te regelen, trouwde, stopte 10 dagen later alles in een container, waar het nu nog staat, vierde kerst, vertrok naar China, en dat was dat. Ik heb toen niet geweten dat je geen Nls rijbewijs kunt halen als je er niet (185 dagen) ingeschreven staat. Ik heb wel een Guamees/US rijbewijs gehaald, maar dat is nu verlopen. En ik heb een Thai rijbewijs, waarmee ik de afgelopen maanden in NL heb rondgecrosst. Dat was voor het eerst, want voorheen ging ik als hub er niet was altijd over op het ov, maat met twee kinderen ging dat echt niet meer lukken in de binnenlanden van Friesland en Drenthe.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 04:46 schreef breaky het volgende:
Je Nederlandse rijbewijs is niet geldig in daar?
Ik me eigenlijk niet zoveel voorstellen bij Dubai. Er komen alleen beelden van hoogbouw, moskeeen en grote shopping malls bij me op...

Tja ik heb alleen een Laotiaans motor rijbewijs. Was voordat ik migreerde wel begonnen met proeflessen maar het was al te laat. We hebben nu sinds kort een auto en daar rij ik in al heb ik daarvoor geen rijbewijsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 07:07 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ik heb nooit een Nederlands rijbewijs gehaald. Ik ben één keer afgereden en gezakt, en vertrok de volgende dag voor een halfjaar naar Frankrijk. Toen ik daarvan terugkwam, had ik een maand om m'n bruiloft en m'n verhuizing te regelen, trouwde, stopte 10 dagen later alles in een container, waar het nu nog staat, vierde kerst, vertrok naar China, en dat was dat. Ik heb toen niet geweten dat je geen Nls rijbewijs kunt halen als je er niet (185 dagen) ingeschreven staat. Ik heb wel een Guamees/US rijbewijs gehaald, maar dat is nu verlopen. En ik heb een Thai rijbewijs, waarmee ik de afgelopen maanden in NL heb rondgecrosst. Dat was voor het eerst, want voorheen ging ik als hub er niet was altijd over op het ov, maat met twee kinderen ging dat echt niet meer lukken in de binnenlanden van Friesland en Drenthe.
En je idee van Dubai klopt wel zo ongeveer. Plus strand. Heel veel strand
 Maarja met mij ik denk meer dan de helft van de Lao die zonder rijbewijs rond rijdt...
  Maarja met mij ik denk meer dan de helft van de Lao die zonder rijbewijs rond rijdt...   

heb de eerste tijd ook zonder NZ rijbewijs rond gereden totdat ik werd aangehouden en toen de onschuldige tourist uitgehangen....daarna toch maar even een rijbewijs gregeldquote:Op woensdag 21 augustus 2013 07:54 schreef breaky het volgende:
[..]
Tja ik heb alleen een Laotiaans motor rijbewijs. Was voordat ik migreerde wel begonnen met proeflessen maar het was al te laat. We hebben nu sinds kort een auto en daar rij ik in al heb ik daarvoor geen rijbewijsMaarja met mij ik denk meer dan de helft van de Lao die zonder rijbewijs rond rijdt...

Dat heb ik ook wel eens gedaan toen ik aangehouden ben wegens zonder helm rijdenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 07:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heb de eerste tijd ook zonder NZ rijbewijs rond gereden totdat ik werd aangehouden en toen de onschuldige tourist uitgehangen....daarna toch maar even een rijbewijs gregeld

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |