bronquote:Nederlanders die in het buitenland wonen en een nieuw paspoort nodig hebben of een DigiD, kunnen daarvoor vanaf donderdag op Schiphol terecht bij een nieuwe balie van de gemeente Haarlemmermeer.
Minister Ronald Plasterk van Binnnenlandse Zaken komt de gemeentebalie in vertrekhal 1 openen. Samen met burgemeester Theo Weterings reikt hij donderdagmiddag een nieuw paspoort uit aan een Nederlander die in de Verenigde Staten woont.
Plasterk zet daarna in het gemeentehuis in Hoofddorp zijn handtekening onder de afspraken over het thuisbezorgen van paspoorten en identiteitskaarten. Haarlemmermeer is een van de zes gemeenten die meedoen aan een proef. De andere gemeenten zijn Molenwaard, Dordrecht, Arnhem, Den Bosch en Amersfoort.
Dat is toch het oude sofinummer? Die krijg je toch al als je de NL nationaliteit krijgt?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:55 schreef Gaoxing het volgende:
Ik had trouwens ook een burgerservicenummer nodig voor de kinderen, die graag een kinderbankrekening wilden openen. Dat ging dus niet.....
Ik heb net 100 euro betaald voor een nieuwe id kaart. Vond het verrekte duur...En DigiD is verrekte irritant. Ik heb het nodig voor duo/ib-groep, en zonder gaat niet. Je hebt ook nog een Nederlands telefoonnummer nodig om in te loggen....quote:
Nee, dan moet je ook resident zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:58 schreef Individual het volgende:
Dat is toch het oude sofinummer? Die krijg je toch al als je de NL nationaliteit krijgt?
100 euro? What?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik heb net 100 euro betaald voor een nieuwe id kaart. Vond het verrekte duur...En DigiD is verrekte irritant. Ik heb het nodig voor duo/ib-groep, en zonder gaat niet. Je hebt ook nog een Nederlands telefoonnummer nodig om in te loggen....
Ja, de id kaart is 80 euro. Dan nog een keer 13 euro erbovenop voor het naar huissturen per aangetekende post. Dan rekening ik nog niet de 20 euro mee voor pasfoto's laten maken, en de 18 euro voor een retourtje naar de ambassade....quote:
Holy Guacamoletmquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, de id kaart is 80 euro. Dan nog een keer 13 euro erbovenop voor het naar huissturen per aangetekende post. Dan rekening ik nog niet de 20 euro mee voor pasfoto's laten maken, en de 18 euro voor een retourtje naar de ambassade....
volgens mij zijn de tarieven nu overal hetzelfde. iig op de ambassades....ik heb even rondgeklikt. overal 78.50 euro...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Holy GuacamoletmHier was het dacht ik 35 euro voor een paspoort....
Dan heb ik dus net op tijd een nieuw paspoort aangevraagdquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:31 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
volgens mij zijn de tarieven nu overal hetzelfde. iig op de ambassades....ik heb even rondgeklikt. overal 78.50 euro...
Had de aflevering al eens gezien, ken haar verder niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De buurvrouw van Flip?
http://tvblik.nl/onverwacht-bezoek/argentinie
Sws een leuk programma en volgens mij is er ook een in Tucuman
En hebben je kinderen nu wel een burgerservicenummer? Of is dat teveel gedoe?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:15 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Nee, dan moet je ook resident zijn.
Nee, volgens mij kan dat gewoon niet als je er niet woont. Naja, misschien heeft HSBC ook wel een kinderrekeningquote:Op donderdag 15 augustus 2013 02:43 schreef breaky het volgende:
En hebben je kinderen nu wel een burgerservicenummer? Of is dat teveel gedoe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |