O, dat vind ik iets te prijzig voor mijn doen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ehm, ik ga meestal naar de bijenkorf
Maar ook vero-moda (die heeft nog wel veel bloemetjes meestal) Pieces, Only enzo. Beetje standaard winkelsMaar als ik in een grote stad ga shoppen let ik niet altijd op hoe die winkels heten (dan heb ik het natuurlijk niet over de H&M of V&D)
Ja, niemand ging postenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee 4x omnonnomnom om de LAPO maar te kunnen pakken is pas triest
hee nieuwe ui?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, dat vind ik iets te prijzig voor mijn doen.Maar welke afdeling dan? Of gewoon huismerk?
Ik heb zo'n beetje mijn vaste winkels, dus ik moet even wat meer leuke ontdekken.
reageren jijquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, niemand ging posten![]()
Dus moest maar
Dames afdeling hequote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, dat vind ik iets te prijzig voor mijn doen.Maar welke afdeling dan? Of gewoon huismerk?
Ik heb al jaren zo'n beetje mijn vaste winkels, dus ik moet even wat meer leuke ontdekken.
Ja, maar welke merken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dames afdeling heIk heb echt een gat in mijn hand wat betreft shoppen hoor haha
Mijn moeder zei dat ze laatst een aantal leuke (kleine onbekende) kledingwinkels in Amsterdam getipt heeft gekregen. Daar ben ik wel benieuwd naar. Altijd leuk als anderen iets niet hebben wat jij wel hebt
Mooi blousjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |