abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 12:28:30 #76
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131966310
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_131967231
quote:
Ach.. we gaan het wel zien.

Al zou het Turkse OM hierover liegen... dan vraag ik me af waarom, in vredesnaam.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 13:50:48 #80
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131968443
Mwoah. Dat gaat natuurlijk over een heel andere case dan die Turkse aantijgingen. Dat Demmink op jongemannen valt, lijkt mij inmiddels geen geheim meer. Maar dat is nog geen pedofilie of brute verkrachting.
pi_131968491
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 13:50 schreef Copycat het volgende:
Mwoah. Dat gaat natuurlijk over een heel andere case dan die Turkse aantijgingen. Dat Demmink op jongemannen valt, lijkt mij inmiddels geen geheim meer. Maar dat is nog geen pedofilie of brute verkrachting.
Dat gaat niet over een heel andere case zoals ik het lees, het hangt ermee samen.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 13:53:47 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131968518
Dat ging toch over het Anne Frank Plantsoenverhaal?
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 13:55:50 #83
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_131968566
quote:
5s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 13:53 schreef Copycat het volgende:
Dat ging toch over het Anne Frank Plantsoenverhaal?
Jazeker. Dit is het verhaal waarin Frank L opduikt en dan wel of niet een valse aangifte zou hebben gedaan.
pi_131976482
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 13:50 schreef Copycat het volgende:
Ben jij het eens met de uitspraken van Donner? "Er is geen sprake van rook, laat staan vuur".
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 18:34:30 #85
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131976726
Nee, ik denk wel dat er onhandige rook is. In de zin van seksueel contact met minderjarige jongens, waardoor Demmink discutabel en chantabel is geworden. Zeker voor een man in zijn eerdere functie. Dat heeft hij zelf ook toegegeven. Dat hij niet altijd naar de leeftijd vroeg bij de jonge manhoerttjes, bijvoorbeeld.

Ik denk echter niet dat er sprake is van vuur, in de zin van pedofilie, verkrachting en weet ik veel wat voor een (satanische) praktijken deze man in de schoenen wordt geschoven.
Dat is imo eerder een kwestie van easy target.
pi_131977357
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 18:34 schreef Copycat het volgende:
Nee, ik denk wel dat er onhandige rook is. In de zin van seksueel contact met minderjarige jongens, waardoor Demmink discutabel en chantabel is geworden. Zeker voor een man in zijn eerdere functie. Dat heeft hij zelf ook toegegeven. Dat hij niet altijd naar de leeftijd vroeg bij de jonge manhoerttjes, bijvoorbeeld.

Ik denk echter niet dat er sprake is van vuur, in de zin van pedofilie, verkrachting en weet ik veel wat voor een (satanische) praktijken deze man in de schoenen wordt geschoven.
Dat is imo eerder een kwestie van easy target.
Frank Leenders herkende Demmink ook van de Pinochio bar in Praag, waar hij als kind verkracht werd. De Gay krant is daar naartoe gegaan en heeft onderzoek gedaan. Ze lieten de foto van Demmink zien en hij werd daar door meerdere personen herkend als vaste klant. Dat is toch behoorlijk verdacht vind je niet? Betaalde seks hebben met jongens onder de 18 is trouwens strafbaar. Een vermoeden hebben dat iemand onder de 18 is en toch betaalde seks hebben is ook strafbaar. Frank Leenders heeft aangifte gedaan, de twee jongens uit Turkije hebben aangifte gedaan, de man die bij Helsinky commitee had getuigd heeft aangifte gedaan.
De secretaresse van Demmink had in een vliegtuig geklaagd dat ze jonge jongens voor Demmink moest regelen.
Een agent in Turkije heeft getuigd dat hij jonge jongens voor Demmink had geregeld en dat Demmink seks met hen heeft gehad
Een officier van justitie in Turkije heeft aangegeven dat Demmink in Turkije is geweest.

Al deze mensen liegen volgens jou? Niemand heeft Demmink in de Pinocchio bar gezien?
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 19:16:27 #87
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131977904
Ik zet daar inderdaad grote vraagtekens bij. Bij de aantijgingen en bij de beweegredenen. Omdat nog helemaal niks met feiten, foto's en /of documenten wordt gestaafd, blijf ik het vooralsnog hearsay vinden. Rook, geen vuur.
pi_131978096
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 19:16 schreef Copycat het volgende:
Ik zet daar inderdaad grote vraagtekens bij. Bij de aantijgingen en bij de beweegredenen. Omdat nog helemaal niks met feiten, foto's en /of documenten wordt gestaafd, blijf ik het vooralsnog hearsay vinden. Rook, geen vuur.
Ja ja. iedereen liegt, behalve Demmink en de Nederlandse justitie. Zelfs Turks openbaar ministerie liegt.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 19:23:44 #89
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131978177
Het Turks OM heeft op verdere vragen vanuit Justitie Nederland geen antwoord gegeven. Dat geeft mij weer te denken. Als ze echt bewijs hadden, was dat te overleggen geweest. Komt op mij eerder over als de zoveelste losse flodder.
pi_131978411
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 19:23 schreef Copycat het volgende:
Het Turks OM heeft op verdere vragen vanuit Justitie Nederland geen antwoord gegeven. Dat geeft mij weer te denken. Als ze echt bewijs hadden, was dat te overleggen geweest. Komt op mij eerder over als de zoveelste losse flodder.
Beetje zoals Barracuda al schreef...
http://barracudanls.blogspot.nl/2013/09/dooie-mussen.html
Maar dat had je wrs al gelezen.
I´m back.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 19:31:22 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131978493
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 19:29 schreef Ryan3 het volgende:

Beetje zoals Barracuda al schreef...
http://barracudanls.blogspot.nl/2013/09/dooie-mussen.html
Maar dat had je wrs al gelezen.
Die had ik zelfs al gepost :+ .
pi_131978574
quote:
12s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 19:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die had ik zelfs al gepost :+ .
O, sorry, dat had ik niet gezien. ;).
I´m back.
pi_131978683
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 19:23 schreef Copycat het volgende:
Zo gaat dat nu eenmaal. Wat de reden is om geen antwoord te geven weet ik niet. Mogelijk om de diplomatieke relaties niet te schaden. Feit blijft dat de Turkse officier het document inclusief de inreisdata heeft gepubliceerd.

De Gay krant gaat naar Pinocho bar en omgeving en meerdere mensen hebben aangegeven Demmink te herkennen als vaste klant. De bewering van Frank Leenders wordt hiermee dus sterk ondersteund. Ook heeft zijn secretaresse geklaagd jonge jongens te moeten regelen voor Demmink.

Nu komt ook nog eens het nieuws dat één of andere bitch die voor een ministerie werkt gelogen heeft over een akkoord tussen Harro Knijf en Henk Krol en dat dat akkoord toch echt wel bestaat.

WTF is wrong with you?
pi_131978748
Feit is dat Demmink toegegeven heeft seks te hebben gehad met jonge jongens zonder gevraagd te hebben naar de leeftijd. Dit is een strafbaar feit. Toch heeft hij nog jaren bij justitie gewerkt.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 19:39:13 #95
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131978840
Nee hoor, dat is geen feit. Lees het stuk dat Ryan net heeft gepost.
En wat zou de logica zijn van eerst A zeggen en dan niet met het overtuigende B-bewijs komen. Komt op mij eerder over dat het bewijs er helemaal niet is?

Dat hij niet helemaal zuiver op de graat is, geloof ik ook wel. Dat ontken ik ook niet. Maar de aantijgingen die op elkaar worden gestapeld geloof ik zonder bewijs niet.

Er is niets anders mis met mij dan dat ik niet in rook vuur-verhalen geloof, zonder bewijs. Dus je WTF's kun je elders deponeren.
pi_131978909
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 19:39 schreef Copycat het volgende:
Nee hoor, dat is geen feit. Lees het stuk dat Ryan net heeft gepost.
En wat zou de logica zijn van eerst A zeggen en dan niet met het overtuigende B-bewijs komen. Komt op mij eerder over dat het bewijs er helemaal niet is?

Dat hij niet helemaal zuiver op de graat is, geloof ik ook wel. Dat ontken ik ook niet. Maar de aantijgingen die op elkaar worden gestapeld geloof ik zonder bewijs niet.

Er is niets anders mis met mij dan dat ik niet in rook vuur-verhalen geloof, zonder bewijs. Dus je WTF's kun je elders deponeren.
Dus het is geen feit dat Demmink toegegeven heeft seks met jonge jongens te hebben gehad?
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 19:42:29 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131978978
Misschien moet je ook mijn posts wat aandachtiger lezen.
pi_131978998
Ik zal het nogmaals opsommen

Frank Leenders herkende Demmink ook van de Pinochio bar in Praag, waar hij als kind verkracht werd. De Gay krant is daar naartoe gegaan en heeft onderzoek gedaan. Ze lieten de foto van Demmink zien en hij werd daar door meerdere personen herkend als vaste klant.

Demmink heeft toegegeven seks te hebben gehad met jonge jongens zonder gevraagd te hebben naar de leeftijd. Betaalde seks hebben met jongens onder de 18 is strafbaar. Een vermoeden hebben dat iemand onder de 18 is en toch betaalde seks hebben is ook strafbaar.

Frank Leenders heeft aangifte gedaan, de twee jongens uit Turkije hebben aangifte gedaan, de man die bij Helsinky commitee had getuigd heeft aangifte gedaan.

De secretaresse van Demmink had in een vliegtuig geklaagd dat ze jonge jongens voor Demmink moest regelen.

Een agent in Turkije heeft getuigd dat hij jonge jongens voor Demmink had geregeld en dat Demmink seks met hen heeft gehad

Een officier van justitie in Turkije heeft in een officieel document aangegeven dat Demmink in Turkije is geweest.

Dit is volgens Copycat allemaal hearsay.
pi_131979035
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 19:42 schreef Copycat het volgende:
Geef antwoord op mijn vraag aub

Dus het is geen feit dat Demmink toegegeven heeft seks met jonge jongens te hebben gehad?
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 19:44:50 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131979096
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 19:42 schreef Copycat het volgende:
Een beetje terugscrollen en je leest het ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')