abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128089450
ok heeeeele oude OP
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2008 09:13 schreef Ryan3 het volgende:
In de VS worden per dag 2185 kinderen als vermist aangemeld bij de politie. Ik begrijp dat ten minste 700 van die vermiste kinderen per dag door een bepaalde organisatie wordt ontvoerd om vervolgens ritueel te worden vermoord, seksueel misbruikt, gemarteld en/of gebrainwashed.
In Nederland schijnt er ook een dergelijke ondergrondse organisatie van perverselingen te bestaan.
Evenzo in België, alleen is die opgerold met de arrestatie van Marc Dutroux en companen. Nu kon Marc Dutroux jarenlang ongestoord zijn werk gaan, dit kwam, omdat hij kinderen leverde voor de zogenaamde 'roze balletten'. Dit waren een soort perverse seksfeesten waarbij de door Dutroux geleverde kinderen seksueel werden misbruikt en waaraan hooggeplaatste leden van de Belgische samenleving, tot aan koning Albert II toe, deelnamen.
Kinderen die voor seksfeesten ontvoerd worden waaraan de elite van de samenleving deelneemt is een patroon dat ook in het voorbeeld in de VS opduikt. En ook naar het schijnt gebeurt dit dus in Nederland.
Spil van het pedofielenetwerk van de elite van onze samenleving in ons land is ene secretaris-generaal op het departement van Justitie Joris Demmink... In deze link meer informatie over deze man.
De macht van deze Joris Demmink, die omschreven wordt als pedofiel, is zeer groot, want er zijn officiéle onderzoeken naar zijn handel en wandel gestart maar die hebben tot nu toe niet geleid tot vervolging. Een kinderarts, genaamd Joyce Bruyere, die op het spoor kwam van van deze praktijken, werd gruwelijk vermoord in 1991. Ook in de Deventer moordzaak, waarin de klusjesman van de weduwe door Maurice de Hondt beschuldigd werd van de moord, heeft Demmink de hand. De klusjesman zou meer weten over de roze balletten van Demmink (als leverancier van kinderen???) en zodoende wordt-ie op alle mogelijke manieren door de machtige secretaris-generaal op Justitie geholpen. Zodoende ook moet volgens bepaalde mensen Louwes onschuldig de gevangenis in om te voorkomen dat de klusjesman iets verteld over Demmink. Verder heeft Demmink ook de hand gehad in het auto-ongeluk waarbij Maarten van Traa om het leven kwam. Van Traa was de voorzitter van de parlementaire enquête commissie die onderzoek deed naar de onderzoeksmethoden van de politie en justitie in de tijd van de IRT-affaire. Van Traa wist iets, want ook nadat de commissie haar rapport had geschreven, bleef Maarten van Traa verder rechercheren.
Door te googlen op de naam Joris Demmink kom je iig allerlei verontrustend materiaal tegen. Demmink adviseerde via een tussenpersoon zelfs Desi Bouterse.
Mijn vraag is eigenlijk: denken jullie dat de informatie over Joris Demmink waar is, of is het gewoon een voorbeeld van smaad en laster. En indien zo, hoe komen de mensen hierbij, wanneer is het begonnen en vooral ook waarom?
"grappig"
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
Demmink is vandaag trending topic op Twitter. Zoals iemand op Twitter al zei: Nu nog trending topic in Den Haag.
Demmink in de aanval
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 16:21 schreef schommelstoel het volgende:
Justitietopman Joris Demmink klaagt het Algemeen Dagblad aan wegens het publiceren van onjuiste informatie.

Justitietopman Joris Demmink klaagt het Algemeen Dagblad aan wegens het publiceren van onjuiste informatie. De topman van Justitie zou volgens de krant in de jaren negentig gezien zijn met een pooier van minderjarige jongetjes. De belangrijkste bron die genoemd wordt is Nico van Empel, die herhaaldelijk is veroordeeld voor fraude en oplichting.

Volgens de advocaat van Demmink, Harro Knijff, wil zijn cliënt de aanhoudende beschuldigingen aan zijn adres over pedofiele contacten niet langer over zijn kant laten gaan. Als je niets doet, wordt de berichtgeving voor waar gehouden en dat accepteert Demmink niet, aldus Knijff tegenover het NRC Handelsblad.

"Demmink wil dat de onderste steen in deze zaak boven komt. Laat de getuigen dan maar eens met naam en toenaam voor de rechter hun beschuldigingen uiten, aldus Knijff. Demmink begint een bodemprocedure en geen kort geding. Dan moet het AD zijn bronnen bekendmaken. Koen Voskuil, redacteur van de artikelen over Demmink, laat weten de aangekondigde procedure met vertrouwen tegemoet te zien.

De topman van Justitie wordt er al langer van beschuldigd het met jonge jongetjes te doen. De meeste van die verhalen zijn gebaseerd op verhalen van bronnen, die later onbetrouwbaar en leugenachtig bleken te zijn. Eerdere onderzoeken tegen Demmink hebben nooit enig bewijs opgeleverd.
Doofpot, again
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 07:25 schreef Topgozer1 het volgende:
Sorry voor de hele lap tekst, maar ik wil dat dit wat bekendheid krijgt.

Het is in het verleden in België en Nederland al erg vaak gebleken dat de media wordt gecontroleerd door het openbaar ministerie. Zogenaamde doofpot - operaties om hooggeplaatste ambtenaren, politici, en zelfs leden van het koningshuis te laten wegkomen met pedofilie.

Ik hoop dat ze bij FOK niet zo laag gevallen zijn dat ze dit topic ook in de doofpot willen stoppen.

Ik ben op wereldreis en er is me werk aangeboden in Azië. Ik moet meewerken aan een project om kansarme tieners weg te houden uit de prostitutie. Ik heb me er online in verdiept en ik ben de zaak Dutroux nooit vergeten, al is het nu 15 jaar geleden.

Er zijn heel veel gelijkenissen tussen de zaak Dutroux en de zaak Demmink. Ik neem aan dat iedereen weet wie Joris Demmink is. Jullie voormalige SG van justitie, die zelfs door Vladimir Poetin en door de Turkse ambassade beschuldigd wordt van seks met minderjarige jongetjes in Rusland, Tsjechië, en nog zo veel landen. Er zijn zelfs videos van, zo staat het online. Die beschuldigingen door Poetin zijn zelfs op het nieuws in Rusland uitgesproken en staan op youtube ()

Een kind vertelt hoe Demmink hem anaal misbruikte, en men heeft in zijn tong gesneden omdat hij het niet stil wil houden. Hij is van Marokkaanse afkomst en zijn getuigenis staat op youtube

Het bleef in Nederland altijd een raadsel hoe een pedofiel de SG van justitie kon blijven. Op internet staan verklaringen van een slachtoffer, die stelt dat Joris Demmink samen met voormalige prins Claus kinderen misbruikte in de kelder van Fritz Salomonson. (Bron: http://www.argusoog.org/clausgate/) Opvallend gedetailleerd

Het hele gedoe staat blijkbaar op een film, die Demmink al jaren gebruikt om het koningshuis te chanteren en zijn positie te behouden. Het hele koningshuis valt als het bewezen wordt, dus is het nogal logisch dat alles vanuit de top wordt tegengewerkt

De details over de verklaring van iemand die misbruikt werd (verwijzend naar Claus en zijn verleden) vind je hier http://maudoortwijn.wordp(...)an-frits-salomonson/

Het is opvallend gedetailleerd

Het openbare ministerie in Nederland heeft er alles aan gedaan om het in de doofpot te stoppen.
Het zelfde gebeurde in België toen de zaak Dutroux onthulde dat het koningshuis betrokken was. Koning Albert II en toenmalig premier Van Den Boeynants werden genoemd. Ook daar vind je op internet gedetailleerde bronnen van, maar het zal nooit in de media komen en onderzoeken worden door het openbaar ministerie in Be en NL tegengewerkt.

Als laatste punt nog..

Toen men in België dicht bij de politieke kringen kwam in het onderzoek (Albert II, minister Vd Boeynants, jullie eigen prins Claus etc) moest plots zonder enige reden het onderzoek gestaakt worden. En dit terwijl het gaat over de grootste case in de Belgische geschiedenis. Het leidde bijna tot revolutie. Maar uiteindelijk stopte alle media aandacht tot de mensen bedaarden.

Dutroux en Demmink hebben elkaar in Amsterdam ontmoet. Er is duidelijk een band. Misschien werd het onderzoek wel stop gezet omdat we bij hooggeplaatste Nederlanders terecht kwamen?

Wat bijna niemand weet, is dat er in de zaak Dutroux 27 ooggetuigen zijn vermoord, slechts uren voor ze hun verklaring bij de politie konden afleggen. 27 !! Vergiftigd, verbrand, onder een trein gegooid, in stukken gesneden. Omdat ze wilden verklaren wie er aanwezig was op die seksfeesten. Ze belden naar de politie voor een afspraak en binnen 24 uur waren ze allemaal dood

In Duitsland is er een programma gemaakt dat dit alles aantoont, maar het mocht in België nooit worden uitgezonden om politici te beschermen. Het is op youtube beschikbaar en het is echt schokkend
De media wilt het valse beeld schetsen van Marc Dutroux, een gestoorde man die alleen handelde.

Marc Dutroux was een werkloze pion die alleen maar diende om kinderen door te sluizen naar rijke zakenmensen en politici, gecoördineerd via Michel Nihoul. Nihoul rolde met zijn spierballen, en toen hij de naam Vd Boeynants noemde en politici onder druk zette, werd hij vrijgesproken.
" Als ik moet vallen neem ik jullie allemaal mee "

De media schetst het beeld van een psychopaat, om de mensen af te leiden van politici die net zo geschift zijn als Dutroux zelf

Excuses voor de hele lap tekst, maar ik wil niet dat het verder in de doofpot blijft.
De zaak Demmink wordt gehoord in Washington omdat de Amerikanen terecht het Nederlandse OM voor geen haar vertrouwen. Het is nooit bewezen, maar ik ben er van overtuigd dat het met afpersing te maken heeft door Demmink met zijn videobanden.

In België worden alle organisaties die kindermisbruik bestrijden in alle stilte kapot gemaakt door justitie. Vervolgd, geïntimideerd, bedreigd

De enige manier om er wat aan te doen is door de bevolking op de hoogte te houden van wat er echt speelt.

Van al het bovenstaande zijn er dingen die officieel niet bewezen kunnen worden, door verdwenen bewijsmateriaal en vermoorde getuigen.

Lees het dus kritisch. Maar diep vanbinnen weten we allemaal hoe het zit

[ Bericht 50% gewijzigd door new_moon op 21-06-2013 19:24:31 ]
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
pi_128089527
laatste post vorige topic:

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 17:36 schreef APK het volgende:

[..]

Maar wat is het bewijs dan?
Het eerste beeld van die video laat zien dat het 'volgens bepaalde bronnen' niet in Belgie uitgezonden mocht worden

Het is allemaal wel heel toevallig natuurlijk, maar echt bewijs zie ik ook niet...

[ afbeelding ]

(Ik heb overigens tot nu toe alleen het eerste deel gekeken, moet de andere delen nog kijken dus misschien dat ze daar wel met keihard bewijs komen.)
  vrijdag 21 juni 2013 @ 18:51:44 #3
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_128090191
Zucht, waarom nu weer die oude tekst gekopieerd in de openingspost....
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_128091110
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 18:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zucht, waarom nu weer die oude tekst gekopieerd in de openingspost....
OP aangepast, is het zo iets beter?

[ Bericht 5% gewijzigd door new_moon op 21-06-2013 19:25:01 ]
pi_128109774
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 17:36 schreef APK het volgende:

[..]

Maar wat is het bewijs dan?
Het eerste beeld van die video laat zien dat het 'volgens bepaalde bronnen' niet in Belgie uitgezonden mocht worden

Het is allemaal wel heel toevallig natuurlijk, maar echt bewijs zie ik ook niet...

[ afbeelding ]

(Ik heb overigens tot nu toe alleen het eerste deel gekeken, moet de andere delen nog kijken dus misschien dat ze daar wel met keihard bewijs komen.)

Dit soort reacties kan ik echt niet begrijpen.
27 mensen bellen de politie om een verklaring af te leggen ivm Dutroux. Alle 27 zijn binnen 24 uur dood. Vergiftigd, in brand gestoken met brandversnellers terwijl de aardappelen nog op het fornuis stonden, in stukken gesneden en weer uit het kanaal gevist, onder een trein geduwd, op weg naar de politie toevallig tegen een muur terecht gekomen.

En dan vragen mensen " maar waar is het bewijs dan? "
Ik neem aan dat jij genoeg fatsoen hebt om te beseffen dat je niet hoort te trollen over pedofilie.
Ik zal je zeggen waar het echte bewijs, juridisch bruikbaar bewijs is.
DNA stalen, cruciale documenten etc zijn uit het archief van de politie verdwenen en vernietigd. Dat heeft de politie zelf officieel verklaard en ze hebben er geen reden voor. Meerdere documenten op verschillende tijdstippen. Net die paar cruciale pagina's. Allemaal verdwenen uit het archief

Als Demmink op zijn sterfbed te voorschijn komt met een video waarop Claus een kind van 6 aan het fistfucken is komen ze op FOK waarschijnlijk aandraven met " Ja maar dat is Claus niet, dat is iemand die gehuurd is omdat hij veel op hem lijkt " Geen bewijs.

Dit soort discussies zijn zinloos. Het OM in België en Nederland zijn zo corrupt als het maar zijn kan. Is het omdat ze bang zijn voor het vallen van het koningshuis, of is het omdat ze met de dood bedreigd worden door die criminele organisaties? Ik weet het niet, maar duidelijker dan dit kan het niet zijn. Regina Louf gaf eerder al namen op van getuigen die in de jaren 70 hun mond voorbij praatten in diezelfde kringen waar Michel Nihoul (coordinator van Dutroux) de baas was. Allemaal zijn ze vermoord, toen al.

Blijkbaar is er helemaal niks tegen te doen. Ik vraag me zelfs af of "onafhankelijke rechtbanken" in het buitenland wel vrij spel hebben om hier iets aan te doen. Ze hebben er namelijk belang bij om op politiek vlak bevriend te blijven met België en Nederland.

De enige tijdelijke oplossing waar ik aan kan denken, is dat een inspirerende figuur individueel alle kopstukken gaat opzoeken (Demmink, Warwick Spinks, Michel Nihoul..) en hen allemaal afmaakt. Als ik familie was van een van die kinderen had ik ze al lang allemaal neergeschoten en gefolterd, tot ze de dader kenden en me uiteindelijk in een kanaal dropten.

Zo lang er vraag blijft naar seks met kleine kinderen, en zo lang rijke perverten in de VS $5000 blijven neertellen voor videos waarop babies worden gefolterd, zal dit blijven bestaan. Je kunt de kopstukken uitmoorden maar het zal niet lang duren voor er weer nieuwe zijn.

Ik ben helemaal klaar met deze discussie.
-edit-

[ Bericht 1% gewijzigd door ajacied4lf op 22-06-2013 06:06:45 ]
pi_128111459
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 04:08 schreef Topgozer1 het volgende:

[..]

Dit soort reacties kan ik echt niet begrijpen.
27 mensen bellen de politie om een verklaring af te leggen ivm Dutroux. Alle 27 zijn binnen 24 uur dood. Vergiftigd, in brand gestoken met brandversnellers terwijl de aardappelen nog op het fornuis stonden, in stukken gesneden en weer uit het kanaal gevist, onder een trein geduwd, op weg naar de politie toevallig tegen een muur terecht gekomen.

En dan vragen mensen " maar waar is het bewijs dan? "
Ik neem aan dat jij genoeg fatsoen hebt om te beseffen dat je niet hoort te trollen over pedofilie.
Ik zal je zeggen waar het echte bewijs, juridisch bruikbaar bewijs is.
DNA stalen, cruciale documenten etc zijn uit het archief van de politie verdwenen en vernietigd. Dat heeft de politie zelf officieel verklaard en ze hebben er geen reden voor. Meerdere documenten op verschillende tijdstippen. Net die paar cruciale pagina's. Allemaal verdwenen uit het archief

Als Demmink op zijn sterfbed te voorschijn komt met een video waarop Claus een kind van 6 aan het fistfucken is komen ze op FOK waarschijnlijk aandraven met " Ja maar dat is Claus niet, dat is iemand die gehuurd is omdat hij veel op hem lijkt " Geen bewijs.

Dit soort discussies zijn zinloos. Het OM in België en Nederland zijn zo corrupt als het maar zijn kan. Is het omdat ze bang zijn voor het vallen van het koningshuis, of is het omdat ze met de dood bedreigd worden door die criminele organisaties? Ik weet het niet, maar duidelijker dan dit kan het niet zijn. Regina Louf gaf eerder al namen op van getuigen die in de jaren 70 hun mond voorbij praatten in diezelfde kringen waar Michel Nihoul (coordinator van Dutroux) de baas was. Allemaal zijn ze vermoord, toen al.

Blijkbaar is er helemaal niks tegen te doen. Ik vraag me zelfs af of "onafhankelijke rechtbanken" in het buitenland wel vrij spel hebben om hier iets aan te doen. Ze hebben er namelijk belang bij om op politiek vlak bevriend te blijven met België en Nederland.

De enige tijdelijke oplossing waar ik aan kan denken, is dat een inspirerende figuur individueel alle kopstukken gaat opzoeken (Demmink, Warwick Spinks, Michel Nihoul..) en hen allemaal afmaakt. Als ik familie was van een van die kinderen had ik ze al lang allemaal neergeschoten en gefolterd, tot ze de dader kenden en me uiteindelijk in een kanaal dropten.

Zo lang er vraag blijft naar seks met kleine kinderen, en zo lang rijke perverten in de VS $5000 blijven neertellen voor videos waarop babies worden gefolterd, zal dit blijven bestaan. Je kunt de kopstukken uitmoorden maar het zal niet lang duren voor er weer nieuwe zijn.

Ik ben helemaal klaar met deze discussie.
-edit-
tja inderdaad, wat voor "keihard" bewijs verwacht men hier??
Effe serieus, morgen op het NOS nieuws?
Maandag in de Telegraaf?

dream on..
We leven in een zieke wereld, snappen de mensen dat dan niet?

quote:
it's time to wake up and smell the coffee
  zaterdag 22 juni 2013 @ 15:35:51 #7
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_128118980
http://www.crimesite.nl/dossier/baybasin/26571-demmink-hield

quote:
Dossier 'bij de SG op hoofdkantoor'
Dossier - Turkije
GEPUBLICEERD OP DONDERDAG 20 JUNI 2013 12:50
In 2007 heeft Joris Demmink, de inmiddels gepensioneerde secretaris-generaal van het ministerie van Justitie, zich persoonlijk bemoeid met de detentie van de levenslang gestrafte Turk Hüseyin Baybasin. Demmink liet het gevangenis dossier van Baybasin opvragen en hield dat een half jaar 'voor onderzoek' bij zich. Het is hoogst ongebruikelijk dat een secretaris-generaal een dossier van een individuele gedetineerde onderzoekt. Wat is er gebeurd? En wat heeft Demmink met Baybasin te maken?

Door @Wim van de Pol

In hetzelfde jaar 2007 werd Baybasin, naar later bleek ten onrechte, twee keer in isolatie geplaatst. Judith Serrarens, de advocaat van Baybasin: 'Wij denken dat de directeur dat op instructie van Demmink heeft gedaan.' Van dit 'ambtsmisbruik' is ook aangifte gedaan.

'Vluchtplannen'

In 2005 plaatste een directeur van de penitentiaire inrichting Heerhugowaard, S. Langeraar, Baybasin in de landelijke afzondering in Vught. Langeraar stelde dat het zogeheten GRIP (Gedetineerden Recherche Informatie Punt, een informatiecentrum van Justitie) had geadviseerd Baybasin te isoleren omdat hij vluchtplannen had. Dat bleek een onwaarheid, het GRIP had dat helemaal niet geadviseerd. Baybasin won hierover een klacht bij de Raad voor Strafrechtstoepassing en Jeugdbescherming (RSJ).

Isolatie

In april 2007 was Baybasin (foto) gedetineerd in Alphen aan den Rijn. In april van dat jaar bracht Demmink als secretaris-generaal een werkbezoek aan die inrichting. Tijdens dat bezoek werd Baybasin in isolatie geplaatst om onduidelijke reden. Hij diende daarover een klacht in bij de Raad voor Strafrechtstoepassing en Jeugdbescherming (RSJ) die hij andermaal won.

Hoofdkantoor

In juli van 2007 vroeg Joris Demmink - in alle stilte, zonder medeweten van de betrokkene - het detentie dossier van Baybasin op. In een document dat in bezit is van advocaat Serrarens staat dat het dossier is opgevraagd omdat 'het bij de SG op het hoofdkantoor' moest zijn.

In december 2007 werkte S. Langeraar inmiddels in de gevangenis van Alphen aan den Rijn en plaatste die maand Baybasin voor een tweede maal in afzondering in Vught. Nu was er - volgens hem - een gerucht dat Baybasin vluchtplannen had.

De herkomst van dat gerucht is altijd duister gebleven, maar het GRIP kreeg opdracht dit te onderzoeken. De conclusie van het GRIP was dat er geen grond was voor het gerucht. Dus de afzondering was volkomen onterecht. Serrarens: 'Langeraar had moeten weten dat de afzondering niet gerechtvaardigd was.' Dat vond ook de RSJ, die een klacht hierover gegrond verklaarde.

Aangifte

Baybasin won de drie klachten over zijn isolatie. Hij deed vervolgens in 2008 aangifte tegen Langeraar. Hij wist toen nog steeds niet dat zijn dossier door Demmink was opgevraagd. Het landelijk parket gaf geen enkele reactie op die aangifte.

Woensdag was er een zitting bij het hof in Den Haag in een artikel 12-procedure. Baybasin wil dat Langeraar strafrechtelijk wordt vervolgd.

Serrarens: 'De directeur had geen reden om Baybasin in afzondering te plaatsen. En hij heeft meerdere onwaarheden erover verteld. Wij denken dat Langeraar van Joris Demmink instructie heeft gekregen om Baybasin te isoleren.'

Steenhard bewijs

Serrarens is gespecialiseerd, ze doet voornamelijk zaken die met rechten van gedetineerden te maken hebben: 'Het is hoogste ongebruikelijk dat een detentiedossier van een gedetineerde een half jaar lang niet in de inrichting is. Laat staan dat een dossier een half jaar lang onder de hoede van de secretaris-generaal is.'

Serrarens beschikt over steenhard bewijs dat het detentiedossier van Baybasin door Demmink werd opgevraagd. Zij wil ook dat onderzocht wordt of Demmink zich eind jaren negentig heeft bemoeid met de plaatsing van Baybasin in de Extra Beveiligde Inrichting in Vught.

Driekwart jaar geleden werden plotseling dossierstukken uit de cel van Baybasin gehaald in de gevangenis van Nieuwegein. De directie gaf alle stukken terug, behalve de stukken die op Joris Demmink betrekking hadden. Serrarens wil dat ook deze zaak wordt onderzocht.

Kindermisbruik

Er is tegen Joris Demmink aangifte gedaan wegens seksueel misbruik van kinderen in Turkije. Donderdag publiceerde De Volkskrant over justitieambtenaren die verklaren over aanwijzingen dat Demmink door een ondergeschikte 'jongens' liet bestellen.

Baybasin deed in april 2007 aangifte tegen Demmink. Hij zou onder Turkse druk zijn vervolging in Nederland hebben ingestoken na te zijn gechanteerd met kindermisbruik in Turkije (lees hier meer over die verdenking).

Baybasin is tot levenslang veroordeeld wegens het opdracht geven voor liquidaties. Hij is sinds maart 1997 in Nederland gedetineerd.

Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_128140336
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 10:15 schreef new_moon het volgende:

[..]

tja inderdaad, wat voor "keihard" bewijs verwacht men hier??
Effe serieus, morgen op het NOS nieuws?
Maandag in de Telegraaf?

dream on..
We leven in een zieke wereld, snappen de mensen dat dan niet?

[..]

Nee dat snappen de mensen blijkbaar echt niet.
De populatie op FOK hier is blijkbaar te dom om te begrijpen dat kranten en de televisie worden gedomineerd door de overheid. Berlusconi domineert het in Italië maar wie het bij ons doet weet ik niet.
Het is opvallend hoe er nooit namen worden genoemd in die dooftpotoperaties. Niemand weet wie het is die het verbiedt om het op TV uit te zenden, en niemand weet wie het onderzoek in de zaak Dutroux heeft stopgezet. Zelfs inspecteurs die er jaren mee bezig waren weten dat niet.
Het kwam "van de autoriteiten" zodat mensen niet eens mogen weten wie ze moeten vervloeken.
Het fascinerende aan mensen is dat het iedereen koud laat als het niet op het nieuws komt. En als het morgen op de NOS kwam ontstaan er binnen 24 uur rellen, komt het volk in optstand, wordt Demmink afgemaakt en valt het koningshuis. De kracht van de media

Ik weet dat de wereld ziek is, en dat je met geld alles kunt. Maar dat sommige mensen zo ziek zijn dat ze een kick krijgen van het vernielen van de jeugd van een kind, dat kan ik niet plaatsen.
Voor sommigen gaat het alleen over seksuele opwinding, en voor anderen gaat het over macht.

Zo beschreef Regina Louf hoe kinderen van 6 jaar naakt door een bos liepen en met kruisbogen werden neergeschoten door een paar perverten. Satanistische rituelen waarbij volledige ledematen werden weggebrand. Ze beschreef waar het lijk lag en hoe het was vastgebonden, en alle details klopten. Na jaren speuren werd door Regina Louf een vermiste tiener gevonden, lelijk toegetakeld als slachtoffer van een Satanistisch ritueel, maar ze werd wel gek verklaard.

Getuigenissen over babies die werden gefolterd met elektrostimulatie aan hun clitoris. Kinderen van 6 die in het bijzijn van perverten door een hond werden geneukt. Internet staat vol met die getuigenissen.
Het OM wordt gecontroleerd door een hoop geesteszieke oude venten die er mee weg komen omdat ze heel veel geld hebben. Ziek

[ Bericht 1% gewijzigd door Topgozer1 op 23-06-2013 03:13:51 ]
pi_128143274
quote:
Getuigenissen over babies die werden gefolterd met elektrostimulatie aan hun clitoris. Kinderen van 6 die in het bijzijn van perverten door een hond werden geneukt. Internet staat vol met die getuigenissen.
jij bent net zo ziek als de mensen die je beschuldigd.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  zondag 23 juni 2013 @ 11:30:08 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_128143461
Het internet wordt bevolkt door mensen met zieke geesten die hun vunzigste fantasieën denken te moeten delen onder het mom van 'Echt gebeurd! Want dat zegt een of andere niet te verifiëren bron.'

En dan zeggen ze dat een dirty mind een joy forever is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_128143634
Voormalige topambtenaren leggen verklaringen af over Demmink
Toine Heijmans, Elsbeth Stoker − 20/06/13, 05:56

© ROBERT JOHN HENDERSON. Oktober 2012, voor de woning van Joris Demmink in Den Haag eisen betogers een nieuw onderzoek naar zijn veronderstelde wandaden
Geregeld duiken er misbruikverhalen op over Joris Demmink, tot voor kort een van de machtigste ambtenaren in Den Haag. Hoewel alle opeenvolgende ministers de beschuldigingen als onzin afdoen, probeert een gezelschap van advocaten en activisten de 'Demmink-doofpot' open te wrikken. Nu met nieuwe getuigenissen van twee oud-gevangenisdirecteuren - die meteen worden ontkend.

Twee voormalige topambtenaren van Justitie hebben bij de notaris verklaringen afgelegd tegen Joris Demmink, de gepensioneerde secretaris-generaal die al jaren wordt achtervolgd door verhalen over kindermisbruik. De gewezen gevangenisdirecteuren, Bart Molenkamp en Jacques van Huet, willen met hun getuigenissen nieuw, onafhankelijk onderzoek afdwingen.

Het is voor het eerst dat medewerkers van Justitie zich met naam en toenaam uitlaten over de kwestie. De beschuldigingen van kindermisbruik achtervolgen Demmink al sinds de jaren negentig, maar komen vooral uit anonieme of oncontroleerbare bron. De opeenvolgende ministers van Justitie hebben zich altijd achter de voormalige topman geschaard, en zeggen dat onderzoek van onder meer de veiligheidsdienst AIVD hem vrijpleit. Het Openbaar Ministerie zag geen reden voor vervolging.

Jonge jongens
De verklaringen van Van Huet en Molenkamp gaan over een dienstreis naar Londen in mei 1992, gemaakt door een gezelschap van hoge ambtenaren uit het gevangeniswezen. Demmink was daar niet bij. De reis werd begeleid door een medewerkster van Justitie, die zich volgens de gevangenisdirecteuren 's avonds in de hotelbar 'ten overstaan van meerdere collega's' beklaagde over het gedrag van Demmink, destijds directeur-generaal Vreemdelingenzaken. Zij moest 'via de telefoon jonge jongens' voor hem regelen, aldus de voormalige ambtenaren. 'Meestal tegen het weekend', getuigt een van hen.

'Naar mij bijstaat zou het om jongens gaan van Thaise afkomst', staat in de verklaring van Molenkamp, gewezen directeur van onder meer de gevangenis in Vught. 'Ik had en heb de indruk dat zij tot haar uitlatingen tegenover ons kwam vanuit een zeer grote verontwaardiging.'

De verklaring van Van Huet, voormalig directeur van onder meer de Bijlmerbajes, is uitgebreider. Hij noemt de namen van de elf deelnemers aan de reis, onder wie ex-minister Rita Verdonk. 'Op één der avonden is na het eten aan de bar gesproken over het gedrag van de toenmalige DG Vreemdelingenzaken de heer J. Demmink', getuigt hij. 'Als ambtenaren was het het zoveelste verhaal over de heer Demmink zijn escapades en bijzondere aandacht voor jonge jongens. Veel hogere ambtenaren moeten hiervan hebben geweten. Niemand durfde hierover openlijk naar buiten te treden. Dat stond gelijk aan ambtelijke zelfdoding naar mening van ondergetekende.'

Stomverbaasd
Vier andere deelnemers aan de reis zeggen desgevraagd dat ze niet weten of er in Engeland over Demmink is gesproken. De medewerkster zelf is 'stomverbaasd' over de verklaring van de twee oud-gevangenisdirecteuren. Ze kan zich 'niet herinneren of er tijdens de reis over de heer Demmink gesproken is'. Ze heeft ook nooit werkzaamheden 'voor of met de heer Demmink' verricht, laat ze weten.

De advocaat van Demmink, Harro Knijff, hecht geen waarde aan de verklaringen: 'Het zijn aantijgingen in de categorie 'kwaadaardige borrelpraat'. Iets waarmee mijn cliënt helaas veelvuldig is geconfronteerd en die in verschillende integriteitonderzoeken steeds zonder enige feitelijke grondslag zijn gebleken.'

Tweede Kamerlid Pieter Omtzigt (CDA), die eerder Kamervragen stelde over Demmink, vindt de verklaringen interessant. 'Het is belangrijk dat de waarheid boven water komt. Als deze heren naar eer en geweten een verklaring hebben afgelegd, kan het relevant zijn voor de rechtszaak.'

De getuigenissen zijn op 17 mei opgemaakt bij een Haarlemse notaris. Een dergelijke verklaring bij de notaris betekent onder meer dat de identiteit van degene die verklaart, gecontroleerd is. Maar niet dat hij - zoals in de rechtszaal - onder ede staat. Reden om de herinnering ruim twintig jaar na dato op schrift te stellen en officieel te deponeren, is de ergernis van de ex-directeuren over de manier waarop Demmink volgens hen in bescherming is genomen door het ministerie. Het steekt hen ook dat Demmink onlangs lid is geworden van het Nederlandse Helsinki Comité, dat landen helpt bij de opbouw van een rechtsstaat, en het toepassen van de mensenrechten.

Van Huet en Molenkamp willen geen verdere toelichting geven. Ze waren destijds grote namen in de gevangeniswereld. In 2004 had Van Huet een arbeidsconflict met toenmalig minister Donner, nadat de gevangenisdirecteur onder meer kritiek had geuit op het plan om twee gedetineerden op één cel te plaatsen.

Rechtszaak
Demmink is verwikkeld in een rechtszaak tegen dagblad AD wegens onjuiste berichtgeving. Het publiceerde vorig jaar twee artikelen over het contact dat Demmink zou hebben gehad met een pooier van minderjarige jongens. De nieuw opgerichte stichting De Roestige Spijker probeert zich in deze rechtszaak te voegen, in de hoop een openbaar getuigenverhoor te forceren. De stichting wil de verklaringen van de gevangenisdirecteuren daarbij gebruiken. Tegelijkertijd probeert een andere stichting Demmink alsnog voor de rechter te krijgen via een artikel-12procedure, onder meer op basis van getuigenverklaringen van twee Turkse mannen, die beweren op 11- en 14-jarige leeftijd door hem te zijn verkracht.

Beide stichtingen proberen ook in de Verenigde Staten interesse te wekken voor de zaak, in de hoop dat Amerikaanse politici Europese collega's onder druk gaan zetten. Het Republikeinse Congreslid Chris Smith probeerde via een hoorzitting afgelopen oktober in Washington aan te tonen dat Nederland het gedrag van Demmink in de doofpot stopt. Daar kwam ook een Nederlandse man aan het woord die zegt slachtoffer te zijn. Minister Opstelten van Veiligheid en Justitie liet bij die gelegenheid weten, dat hij achter de voormalige secretaris-generaal staat.

http://www.volkskrant.nl/(...)f-over-Demmink.dhtml
pi_128197005
Ik werkte in 2000 op het hoofdkantoor van de IND en daar hadden (top)ambtenaren het er ook over. Je kunt wel stellen dat vanaf midden jaren negentig deze verhalen over hem in ambtelijk DH bij heel veel mensen bekend waren, in ieder geval bij IND en Justitie. Verhalen zijn natuurlijk niet altijd waar, maar apart is het wel dat ik dit nooit over een andere ambtenaar heb gehoord en ook nooit zo hardnekkig, alleen over hem. Of het is waar, of er zijn mensen die van binnenuit het ambtenarenapparaat vanaf de jaren negentig hem proberen zwart te maken en ten val proberen te brengen. Onder ambtenaren is hij nooit echt geliefd geweest volgens mij. Ik heb overigens nooit persoonlijk met hem te maken gehad, dus geen idee verder.
The real is always way ahead of what we can imagine.
  donderdag 27 juni 2013 @ 00:22:04 #13
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_128306690
quote:
2s.gif Op maandag 24 juni 2013 15:48 schreef mane het volgende:
Ik werkte in 2000 op het hoofdkantoor van de IND en daar hadden (top)ambtenaren het er ook over. Je kunt wel stellen dat vanaf midden jaren negentig deze verhalen over hem in ambtelijk DH bij heel veel mensen bekend waren, in ieder geval bij IND en Justitie. Verhalen zijn natuurlijk niet altijd waar, maar apart is het wel dat ik dit nooit over een andere ambtenaar heb gehoord en ook nooit zo hardnekkig, alleen over hem. Of het is waar, of er zijn mensen die van binnenuit het ambtenarenapparaat vanaf de jaren negentig hem proberen zwart te maken en ten val proberen te brengen. Onder ambtenaren is hij nooit echt geliefd geweest volgens mij. Ik heb overigens nooit persoonlijk met hem te maken gehad, dus geen idee verder.
Interessant allemaal wat je daar vertelt. :)

Wat ik allemaal heb gelezen is dat Joris Demmink best wel een sluw mannetje was en dat de ministers waaronder hij gediend had allemaal met hem wegliepen omdat hij veel belangrijke contacten had en hij makkelijk dingen kon oplossen omdat hij de wegen goed kende. Wat ik ook las is dat hij op een of andere manier neerbuigend deed tegen mensen die lager in hiërarchie stonden dan hem. Ik moet erbij zeggen dat ik niet weet wat er waar van is.

Ik denk ook dat het of waar is wat er gezegd wordt of dat dit een te uit de hand gelopen lastercampagne is. Persoonlijk ben ik meer geïnteresseerd in zijn tijd bij Defensie en zijn functie als Suriname-coördinator waar hij het voor elkaar kreeg om het rapport van majoor Koen Koenders tot staatsgeheim te verklaren. Hij had veel contact (per brief) met kolonel Hans Valk (de man die Bouterse had gerekruteerd voor de Sergeantencoup in 1980). Verder ging/gaat er een pikant gerucht dat hij een verhouding had met een Surinaamse militair uit het Bouterse-Kamp. De geruchten die ik daar over heb gehoord wijzen naar Roy Horb, maar zeker weten doe ik dit niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door IkeDubaku99 op 28-06-2013 20:05:15 ]
  Moderator zondag 7 juli 2013 @ 16:43:37 #14
249559 crew  Lavenderr
pi_128690710
''Het ministerie van Justitie en Veiligheid weigert de stukken te openbaren waarin is besloten de advocaatskosten van haar voormalig secretaris-generaal Joris Demmink te betalen'

Stichting De Roestige Spijker spant een kort geding aan.

http://www.nu.nl/binnenla(...)skosten-demmink.html
pi_128945123
Joris Demmink niet vervolgd 'vanwege landsbelang'
http://www.geenstijl.nl/m(...)suggestieve_kop.html

:D
  woensdag 17 juli 2013 @ 09:44:18 #16
371032 GoedeVraag
Het begint met een vraag.
pi_129035357
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 19:40 schreef Gramulanion het volgende:
Joris Demmink niet vervolgd 'vanwege landsbelang'
http://www.geenstijl.nl/m(...)suggestieve_kop.html

:D
quote:
Het OM wil niet zeggen om wat voor zaken het gaat of wat 'landsbelang' precies inhoudt, qua argument.
In principe wordt geen enkel land beter van het gedogen van misdaad, zoals nu blijkbaar gebeurt.

Dan ben ik toch benieuwd wat al die Demmink-knuffelaars uit vorige topics hiervan vinden.
  Moderator zaterdag 27 juli 2013 @ 20:20:03 #17
249559 crew  Lavenderr
pi_129412836
Ken de bron verder niet dus tja:
http://www.gewoon-nieuws.(...)-verder-in-het-nauw/
  Moderator zaterdag 27 juli 2013 @ 20:25:20 #18
249559 crew  Lavenderr
pi_129414169
Infowars gaat zich er ook mee bemoeien. Volgende week gaat Luke Rudkowski een video uitbrengen over Joris Demmink.

maandag 29 juli 2013 @ 22:50:48 #20
213785 zyx1981
Pepernoten iemand?
pi_129488401
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 21:12 schreef polderturk het volgende:
Infowars gaat zich er ook mee bemoeien. Volgende week gaat Luke Rudkowski een video uitbrengen over Joris Demmink.

Cool! Ik mag die lui wel. :) Nu is het wachten tot de Young Turks het oppikken. :7
pi_129503233
Ik vraag me af waarom er nog niemand geprobeerd heeft om het Openbaar Ministerie te dwingen om Demmink te vervolgen middels een artikel-12 procedure?
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_129508010
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 13:22 schreef Snapcount2 het volgende:
Ik vraag me af waarom er nog niemand geprobeerd heeft om het Openbaar Ministerie te dwingen om Demmink te vervolgen middels een artikel-12 procedure?
Is al geprobeerd.

http://www.crimesite.nl/d(...)echters-demmink-zaak
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_129510832
quote:
oh MIJN God, dit betekent het EINDE van het KONINKRIJK NEDERLAND!
DIE Cees van Bostelen TOCH :N
pi_129511516
quote:
Het zegt mij genoeg. Deze beerput is veel dieper en Demmink is slechts het topje van de ijsberg. Ik kan mij geen andere reden bedenken waarom de regering hem dusdanig in bescherming neemt en de reputatie van Nederland op het spel zet. Kennelijk is het voor onze reputatie nog slechter als uitlekt dat er nog meerdere viespeuken betrokken zijn bij deze zaakjes. Joris Demmink offert zich op als zondebok in ruil voor onvoorwaardelijke steun van de overheid.
pi_129602399
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 17:07 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Het zegt mij genoeg. Deze beerput is veel dieper en Demmink is slechts het topje van de ijsberg. Ik kan mij geen andere reden bedenken waarom de regering hem dusdanig in bescherming neemt en de reputatie van Nederland op het spel zet. Kennelijk is het voor onze reputatie nog slechter als uitlekt dat er nog meerdere viespeuken betrokken zijn bij deze zaakjes. Joris Demmink offert zich op als zondebok in ruil voor onvoorwaardelijke steun van de overheid.
Maar, als ze hem in bescherming hadden willen nemen, was het dan voor de rechters niet veel makkelijker geweest om zich niet te verschonen, de rechtzaak door te laten gaan en hem vrij te spreken?
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')