Er is misschien 1 omgeving waarin ACU echt effectief is, en dat is:quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
echt? Ik ben niet zo thuis in de effectiviteit van camo's
Multicam ziet er wel netjes uitquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
ACU, jezus. Als je het over een voor de meeste omgevingen ineffectieve, klotecamo hebt.
Een zeer veel voorkomend terrein inderdaadquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Er is misschien 1 omgeving waarin ACU echt effectief is, en dat is:
[ afbeelding ]
Weet ik niet eigenlijk, dan zou je eerst wat wetenschappelijke literatuur door moeten lezen betreffende camouflage, hoe het oog werkt, pixelpatronen, etc.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een zeer veel voorkomend terrein inderdaadWat zou jij dan in gedachten hebben?
gebergte en misschien urban gebieden?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Er is misschien 1 omgeving waarin ACU echt effectief is, en dat is:
[ afbeelding ]
Whehe, dat is waar. Het is niet zomaar een lullig patroontje getekend door een kleuter.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijk, dan zou je eerst wat wetenschappelijke literatuur door moeten lezen betreffende camouflage, hoe het oog werkt, pixelpatronen, etc.
Valt in principe ook in mijn werkveld, dus zou ook een leuke baan zijnquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Whehe, dat is waar. Het is niet zomaar een lullig patroontje getekend door een kleuter.
solliciteer bij het KPUquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Valt in principe ook in mijn werkveld, dus zou ook een leuke baan zijn
Carnaval-camo!quote:
Hebben we daar niet TNO voor?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:19 schreef Harde_Mepper het volgende:
In Amersfoort zit z'n clubje dat z'n dingen allemaal onderzoekt... ben de naam even kwijt. Waren in ieder geval veel vacatures voor.
Je bedoelt hoe de hersenen lichtinval in de ogen verwerken enzo? Of dat je zo goed kan tekenen omdat je heel veel moet natekenen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Valt in principe ook in mijn werkveld, dus zou ook een leuke baan zijn
Hehe, maar in principe om op je vraag antwoord te geven:quote:
Het eerste inderdaad.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je bedoelt hoe de hersenen lichtinval in de ogen verwerken enzo? Of dat je zo goed kan tekenen omdat je heel veel moet natekenen?
Gelul allemaal, kom naar huis, dan kennen we vertrekkenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je bedoelt hoe de hersenen lichtinval in de ogen verwerken enzo? Of dat je zo goed kan tekenen omdat je heel veel moet natekenen?
Als je het hebt over ceremonieel, niks aan doen. Mag misschien zelf wel wat meer teruggevoerd naar de traditie. Boordtenue kan wmb wel wat soberder of gelijkgetrokken worden met het kl pakje. Moet immers primair functioneel zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:13 schreef jitzzzze het volgende:
Waarom niet allemaal in een bloemetjespak lopen?
Kewl.quote:
Inderdaad!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:22 schreef Nibb-it het volgende:
Maar iedereen is het natuurlijk wel met me eens dat de scheepssabel gewoon terug moet komen.
Wat een bizarre werking van het menselijk lichaam weerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe, maar in principe om op je vraag antwoord te geven:
Het is een feit dat pixelated camouflage beter werkt dan gewoon woodland vlekken.
Dat komt omdat omdat door het digitale patroon harde randen in de camo die het oog (waarmee ik eigenlijk bedoel de integratie van informatie in de betreffende hersendelen) makkelijk onderscheidt van de rest van de omgeving weg worden gewerkt.
Flecktarn maakt gebruik van hetzelfde principe. En laat NL nou net het Duitse Flecktarn gewoon hebben gekopieerd met hun eigen kleurtoevoeginkjes (meer grijs).
Ik denk dat we aan die nieuwe camo (als die ooit nog gaat komen) een goede hebben
.
Ben nu bij Avelingen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gelul allemaal, kom naar huis, dan kennen we vertrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |