abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 juni 2013 @ 16:59:27 #126
206322 Seam
Pillz-E
pi_128286009
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 15:55 schreef Quotidien het volgende:
Als er iets gedaan wordt met je report krijg je er meer. [ afbeelding ]
oh daarom heb ik altijd zoveel reports over, dat wist ik helemaal niet.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_128288444
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 15:55 schreef Quotidien het volgende:
Als er iets gedaan wordt met je report krijg je er meer. [ afbeelding ]
Ah thanks, wist ik niet man! :) Vind het sowieso vreemd een jaar geleden werd er bijna altijd wel als ik reporte iets mee gedaan, laatste tijd zie ik nooit meer dat schermpje dat ze actie hebben ondernomen.. :{

Maar deed nu dus random draft, ik koos als laatste en we hadden nog geen carry. Nu kon ik viper of meepo kiezen. Viper heb ik al vaak gespeeld de laatste tijd en ik had daar gewoon geen zin meer in dus ik koos meepo. Meteen begon kotl te ragen dat ik een fucking idioot ben, dat we een extra range hero nodig hebben en dat hij altijd in een team zit met fucking idioten(grappig, iedereen denkt hetzelfde).

Ik negeer hem en ga samen met hem top lane en wanneer ik vraag of hij mss wards kan kopen begon hij weer: ik ben een fucking idoot, hij kan zijn geld veel beter aan items uitgeven en ik moet mijn bek houden.

Naja ik vond het nog prima tot het moment dat hij dood gaat, als meepo kan je in het begin niet zo bar veel meer dan dat net gooien en hij gaat helemaal tekeer dat ik stond te kijken hoe hij dood ging en niks deed(mafkees staat zowat met zijn neus tegen de toren aan waneer hij q cast, maargoed)

Ik was hem helemaal zat en zei dat het mijn spel was, dus ik bepaal godverdomme wel welke hero ik kies. Epic rage fight was begonnen, all chat werd erbij gehaald, iedereen ook van het andere team bemoeide zich ermee en koos een kant en echt ik meen het, 15 minuten lang zat iedereen alleen maar via chat te spammen en te ragen op elkaar. Echt ongelofelijk heb dit nog nooit meegemaakt :')

tl;dr
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
  woensdag 26 juni 2013 @ 21:57:21 #128
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_128298891
Ik ben onderhand pro genoeg geworden dat ik het niet erg meer vind als ik word uitgescholden. Ik heb ook gehoord dat als je in hogere brackets komt dat het er meer relaxed aan toe is. Maar hoe lang moet je spelen om daar te komen? Ik heb gewoon geen zin om pub games spelen, terwijl ik het wel mis. Interacties tussen echte vijandige spelers is lekker onvoorspelbaar en dus leuk. Het is vooral grappig als ik gekste dingen zie, zoals een tower dive binnen de eerste paar minuten en dan first blood. _O-

Het is ook makkelijker als je kan zien of je gaat winnen of niet in de eerste 20 minuten of zo. Ik bedoel als we achter staan kijk ik goed naar onze line-up of je terug kunnen komen. Zo niet, dan roep ik gg en ga ik lekker in de fountain rondjes draaien of junglen of zo. Ik heb wel vaak genoeg games gehad waarbij het gewoon maar niet ophield en veel te lang duurde voordat de ancient explodeerde. Natuurlijk kan je een come-back hebben maar dan moet de vijandige team heel achterlijk zijn en dat zijn ze vaak ook, maar dan toch. Ik hoef niet te winnen. Ik denk dat de meeste van mijn wins niet echt bijzonder leuk waren. Gisteren drie keer gespeeld, 1 keer verloren en 2 keer gewonnen. Die ene verlies vond ik stiekem toch leuker omdat het niet zo een saaie, makkelijke overwinning was. :{
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:12:04 #129
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_128299828
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 21:57 schreef Wii-Style het volgende:
Zo niet, dan roep ik gg en ga ik lekker in de fountain rondjes draaien of junglen of zo
Verdorie, spelers met zo'n houding zouden we meer moeten hebben.
Zo doorgaan, kom je vanzelf high bracket.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:20:55 #130
150363 Wii-Style
pi_128300425
Natuurlijk, mijn houding is verkeerd. ;) Ik zie wel vaker dat mensen denken dat het 'zo niet hoort' of zo. Gelul. Als ik geen zin meer heb, heb ik geen zin meer. Heel simpel.

Heel vaak is het zo dat iets zie bij een team speler dat ze iets helemaal verkeerd doen. Ik had een Alchemist op mijn team met Midas die hem gewoon niet gebruikte... ik dacht zelfs dat het een bug was. Maar nee hij wachtte gewoon minuten om het te gebruiken... het was gewoon bizar. Als ik zulke dingen zie is het spel voor mij gewoon voorbij en zeg ik gg.
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:50:15 #131
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_128302352
Iemand ziet dat tussen z'n recommended items staan, ziet "30 attack speed" staan en koopt het maar weet verder niet wat de active inhoudt. Dan leg je 'm dat toch even uit? Als het voor jou dan al "gg" is ben je wel erg sneu imo.
  donderdag 27 juni 2013 @ 00:58:19 #132
150363 Wii-Style
pi_128307616
Kerel ik vroeg het ook en we spraken er kort over. Alsof ik gelijk ga uitschelden of zo.

't Zal allemaal wel. Ik speel de laatste tijd toch WoW. :W
pi_128310671
quote:
10s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:20 schreef Wii-Style het volgende:
Natuurlijk, mijn houding is verkeerd. ;) Ik zie wel vaker dat mensen denken dat het 'zo niet hoort' of zo. Gelul. Als ik geen zin meer heb, heb ik geen zin meer. Heel simpel.

Heel vaak is het zo dat iets zie bij een team speler dat ze iets helemaal verkeerd doen. Ik had een Alchemist op mijn team met Midas die hem gewoon niet gebruikte... ik dacht zelfs dat het een bug was. Maar nee hij wachtte gewoon minuten om het te gebruiken... het was gewoon bizar. Als ik zulke dingen zie is het spel voor mij gewoon voorbij en zeg ik gg.
gebruikte die hem helemaal niet ? :D
ik loop zelf wel extra om naar een large creep als ik onder de 11 ben voor de xp boost! maarja als je de telling bij houd dan is de item wel een stuk beter :7
pi_128312860
Mensen die rondjes gaan lopen in de fountain :') die geen moeite meer doen om te winnen als er een slechte speler is :').
pi_128313847
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 10:25 schreef hehehe het volgende:
Mensen die rondjes gaan lopen in de fountain :') die geen moeite meer doen om te winnen als er een slechte speler is :').
Verschrikkelijk. En al helemaal in zo'n bracket. Meestal speel je met en/of tegen drollen, als die met de endgame even niet opletten en jij en jouw team een goede push doen kun je hele spel zo omdraaien. Maar dat gaat nooit werken als er een of andere josti in de fountain vanaf 10 minuten GG gaat roepen. |:(
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 27 juni 2013 @ 12:44:06 #136
150363 Wii-Style
pi_128317855
Pro tip: als iemand zo snel al gg roept is het niet omdat 'ie denkt dat winnen niet meer mogelijk is, maar omdat die persoon het niet meer leuk vindt. Zoals ik al eerder heb gezegd, winnen maakt mij niet uit en ik voorspel dat het voor heel veel mensen ook zo is.
pi_128319825
Na 10-20 minuten al in de fountain gaan zitten is wel erg vroeg vind ik. Het klopt dat je meestal al vrij snel kunt zien of je gaat winnen of verliezen, maar kom op je verpest het spel voor iedereen door zo snel al op te geven. Zelf zou ik het ook niet leuk vinden als je voor staat en na 15 minuten geeft de ander al op. Dan is er gewoon geen spelplezier meer :N

Aan de andere kant, in de fountain blijven zitten als ze je base al aan het rapen zijn is niet erg. Alleen zijn er dan altijd wel een paar die toch in een laatste poging uitstel van executie proberen te krijgen ofzo terwijl ik denk van jongen blijf gewoon lekker in die fountain zitten hoe sneller dit potje voorbij is des te sneller ik weer wat anders(lees:nuttigs) kan doen in mijn leven.

Waarom is er trouwens geen report button voor die teringlijers die 10 minuten lang gaan lopen fountain campen terwijl ze allang de ancient hadden kunnen slopen? Dat is misschien wel het irritantste aan het hele spel. Niks irritanter dan op zich met een redelijke score verliezen en dat er dan een pudge 10 minuten lang gaat lopen vissen uit de fountain waardoor je toch met een kut score eindigt :{
pi_128320160
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juni 2013 13:35 schreef Baalhaar het volgende:
Waarom is er trouwens geen report button voor die teringlijers die 10 minuten lang gaan lopen fountain campen terwijl ze allang de ancient hadden kunnen slopen? Dat is misschien wel het irritantste aan het hele spel. Niks irritanter dan op zich met een redelijke score verliezen en dat er dan een pudge 10 minuten lang gaat lopen vissen uit de fountain waardoor je toch met een kut score eindigt :{
omdat het leuk is? :D

gewoon een minigame, alles verkopen en ghost scepter // force staff // dagon kopen
of uit de base tp-en, quelling blade kopen, en smoke, en lekker in de woods verstoppen
  donderdag 27 juni 2013 @ 13:53:36 #139
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_128320500
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 13:43 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

omdat het leuk is? :D

gewoon een minigame, alles verkopen en ghost scepter // force staff // dagon kopen
of uit de base tp-en, quelling blade kopen, en smoke, en lekker in de woods verstoppen
Dat laatste deed ik gister met Tree, alleen hehehe speelde kotl en tpde me terug. ;(

Maar gastjes die al heel vroeg "gg" gaan roepen of inde eerste minuut "gg no tank" ofzo krijgen een report van mij, dat dat soort spelers maar geweerd worden.
pi_128322792
quote:
15s.gif Op donderdag 27 juni 2013 12:44 schreef Wii-Style het volgende:
Pro tip: als iemand zo snel al gg roept is het niet omdat 'ie denkt dat winnen niet meer mogelijk is, maar omdat die persoon het niet meer leuk vindt. Zoals ik al eerder heb gezegd, winnen maakt mij niet uit en ik voorspel dat het voor heel veel mensen ook zo is.
Pro tip: Als je het na 10 minuten al niet meer leuk vindt en gg ga roepen. Wees dan ook mans genoeg en leave de game, in plaats van iedere andere speler zijn tijd te verdoen.

Ik voorspel trouwens dat het voor veel mensen wel uit maakt om te winnen, of in ieder geval je best er voor te doen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Scheringa op 27-06-2013 15:07:13 ]
pi_128322911
Pro tip: roep geen gg als je rax nog overeind staan, liefst dan alsnog niet. Je verpest de game voor iedereen, verkleint de kans op een comeback en er is sowieso geen reden voor (behalve het afzeiken van je team).
pi_128322971
quote:
15s.gif Op donderdag 27 juni 2013 12:44 schreef Wii-Style het volgende:
Ik kan net zo veel lol uit een game halen die ik verlies, maar dat er wel goede plays zijn geweest; dat het lekker gelijk opging en dat we dan net verliezen. Winnen is ook leuk, mits de tegenstanders geen complete mongolen zijn.

Dat jij het niet meer leuk vindt maakt niet dat 9 andere mensen het meteen ook niet meer leuk vinden. Jij verneukt hun lol omdat je zo egocentrisch bent. Dat vind ik niet erg netjes. Maar goed. Dat is mijn mening.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 27 juni 2013 @ 15:13:25 #143
150363 Wii-Style
pi_128323578
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 14:52 schreef Scheringa het volgende:

[..]

Pro tip: Als je het na 10 minuten al niet meer leuk vindt en gg ga roepen. Wees dan ook mans genoeg en leave de game, in plaats van iedere andere speler zijn tijd te verdoen.

Ik voorspel trouwens dat het voor veel mensen wel uit maakt om te winnen, of in ieder geval je best er voor te doen!
Wat lullen jullie allemaal over 10 minuten en 20 minuten? De ene keer dat ik gg roepte was een na 25 minuten spelen waarbij onze carry vaak doodging en ook spelers op onze team begonnen te schelden. Ik zag dat de 2 carries goed bezig waren aan de andere team en ik vond dat een verlies voor onze team terecht was. Volgens mij was het ook nadat een melee rax in mid was vernietigd.
Als je zo graag kritiek wil leveren spectate je de game maar, ik ben de Centaur Warrunner

http://dotabuff.com/matches/227849345

Dat iedereen nu denkt dat ik elke keer gg roep als ik het niet leuk vind... Probeer eens voor de gein niet je negatieve dota-rage op mij te projecteren. :W
  donderdag 27 juni 2013 @ 15:18:00 #144
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_128323764
quote:
10s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:20 schreef Wii-Style het volgende:

Heel vaak is het zo dat iets zie bij een team speler dat ze iets helemaal verkeerd doen. [...] Als ik zulke dingen zie is het spel voor mij gewoon voorbij en zeg ik gg.
pi_128323861
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:13 schreef Wii-Style het volgende:

[..]

Wat lullen jullie allemaal over 10 minuten en 20 minuten? De ene keer dat ik gg roepte was een na 25 minuten spelen waarbij onze carry vaak doodging en ook spelers op onze team begonnen te schelden. Ik zag dat de 2 carries goed bezig waren aan de andere team en ik vond dat een verlies voor onze team terecht was. Volgens mij was het ook nadat een melee rax in mid was vernietigd.
Als je zo graag kritiek wil leveren spectate je de game maar, ik ben de Centaur Warrunner

http://dotabuff.com/matches/227849345

Dat iedereen nu denkt dat ik elke keer gg roep als ik het niet leuk vind... Probeer eens voor de gein niet je negatieve dota-rage op mij te projecteren. :W
Ik ben niet mijn negatieve Dota rage op jou aan het projecteren, maar jij wekte de indruk dat jij al heel snel opgeeft.

quote:
Het is ook makkelijker als je kan zien of je gaat winnen of niet in de eerste 20 minuten of zo. Ik bedoel als we achter staan kijk ik goed naar onze line-up of je terug kunnen komen. Zo niet, dan roep ik gg en ga ik lekker in de fountain rondjes draaien of junglen of zo. Ik heb wel vaak genoeg games gehad waarbij het gewoon maar niet ophield en veel te lang duurde voordat de ancient explodeerde. Natuurlijk kan je een come-back hebben maar dan moet de vijandige team heel achterlijk zijn en dat zijn ze vaak ook, maar dan toch.
quote:
k ben onderhand pro genoeg geworden dat ik het niet erg meer vind als ik word uitgescholden.
En jezelf pro noemen na 147 matches :')
  donderdag 27 juni 2013 @ 15:24:31 #146
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_128323995
Waarvan 95% tegen bots. :')_!
pi_128324061
Bot matches worden niet meegenomen bij die telling op Dotabuff, dus dat gaat niet op ;)
  donderdag 27 juni 2013 @ 15:27:53 #148
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_128324127
o
  donderdag 27 juni 2013 @ 15:38:19 #149
150363 Wii-Style
pi_128324518
Weet je wat, jullie hebben gelijk. Voortaan ga ik gewoon hoe dan ook door blijven spelen en mensen onmiddellijk uitschelden i.p.v. op een beetje relaxte manier dota te spelen. :Y
pi_128326441
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:20 schreef Scheringa het volgende:
En jezelf pro noemen na 147 matches :')
Hij noemde zichzelf niet letterlijk pro, hij bedoelde gewoon te zeggen dat hij het spel lang genoeg heeft gespeeld om zich niks meer aan te trekken van ragers. Verdraai zijn woorden niet.

quote:
Kijk vriend, je hebt gewoon een kut team. Alchemist is zeker niet een carry die het verschil kan maken(nu komt er een bijdehante autist de wijsneus uithangen met gold advantage en bla bla bla) gewoon nee :{w

En dat andere team is gewoon een bazen team _O_ Echt zo'n potje dat voordat het begonnen is al gg is ^O^

Oplossing: geen ap spelen, wees geen silverdigger! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')