oh daarom heb ik altijd zoveel reports over, dat wist ik helemaal niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:55 schreef Quotidien het volgende:
Als er iets gedaan wordt met je report krijg je er meer. [ afbeelding ]
Ah thanks, wist ik niet man!quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:55 schreef Quotidien het volgende:
Als er iets gedaan wordt met je report krijg je er meer. [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
Verdorie, spelers met zo'n houding zouden we meer moeten hebben.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:57 schreef Wii-Style het volgende:
Zo niet, dan roep ik gg en ga ik lekker in de fountain rondjes draaien of junglen of zo
gebruikte die hem helemaal niet ?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:20 schreef Wii-Style het volgende:
Natuurlijk, mijn houding is verkeerd.Ik zie wel vaker dat mensen denken dat het 'zo niet hoort' of zo. Gelul. Als ik geen zin meer heb, heb ik geen zin meer. Heel simpel.
Heel vaak is het zo dat iets zie bij een team speler dat ze iets helemaal verkeerd doen. Ik had een Alchemist op mijn team met Midas die hem gewoon niet gebruikte... ik dacht zelfs dat het een bug was. Maar nee hij wachtte gewoon minuten om het te gebruiken... het was gewoon bizar. Als ik zulke dingen zie is het spel voor mij gewoon voorbij en zeg ik gg.
Verschrikkelijk. En al helemaal in zo'n bracket. Meestal speel je met en/of tegen drollen, als die met de endgame even niet opletten en jij en jouw team een goede push doen kun je hele spel zo omdraaien. Maar dat gaat nooit werken als er een of andere josti in de fountain vanaf 10 minuten GG gaat roepen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:25 schreef hehehe het volgende:
Mensen die rondjes gaan lopen in de fountaindie geen moeite meer doen om te winnen als er een slechte speler is
.
omdat het leuk is?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:35 schreef Baalhaar het volgende:
Waarom is er trouwens geen report button voor die teringlijers die 10 minuten lang gaan lopen fountain campen terwijl ze allang de ancient hadden kunnen slopen? Dat is misschien wel het irritantste aan het hele spel. Niks irritanter dan op zich met een redelijke score verliezen en dat er dan een pudge 10 minuten lang gaat lopen vissen uit de fountain waardoor je toch met een kut score eindigt
Dat laatste deed ik gister met Tree, alleen hehehe speelde kotl en tpde me terug.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:43 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
omdat het leuk is?
gewoon een minigame, alles verkopen en ghost scepter // force staff // dagon kopen
of uit de base tp-en, quelling blade kopen, en smoke, en lekker in de woods verstoppen
Pro tip: Als je het na 10 minuten al niet meer leuk vindt en gg ga roepen. Wees dan ook mans genoeg en leave de game, in plaats van iedere andere speler zijn tijd te verdoen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:44 schreef Wii-Style het volgende:
Pro tip: als iemand zo snel al gg roept is het niet omdat 'ie denkt dat winnen niet meer mogelijk is, maar omdat die persoon het niet meer leuk vindt. Zoals ik al eerder heb gezegd, winnen maakt mij niet uit en ik voorspel dat het voor heel veel mensen ook zo is.
Ik kan net zo veel lol uit een game halen die ik verlies, maar dat er wel goede plays zijn geweest; dat het lekker gelijk opging en dat we dan net verliezen. Winnen is ook leuk, mits de tegenstanders geen complete mongolen zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:44 schreef Wii-Style het volgende:
Pro tip: als iemand zo snel al gg roept is het niet omdat 'ie denkt dat winnen niet meer mogelijk is, maar omdat die persoon het niet meer leuk vindt. Zoals ik al eerder heb gezegd, winnen maakt mij niet uit en ik voorspel dat het voor heel veel mensen ook zo is.
Wat lullen jullie allemaal over 10 minuten en 20 minuten? De ene keer dat ik gg roepte was een na 25 minuten spelen waarbij onze carry vaak doodging en ook spelers op onze team begonnen te schelden. Ik zag dat de 2 carries goed bezig waren aan de andere team en ik vond dat een verlies voor onze team terecht was. Volgens mij was het ook nadat een melee rax in mid was vernietigd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:52 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Pro tip: Als je het na 10 minuten al niet meer leuk vindt en gg ga roepen. Wees dan ook mans genoeg en leave de game, in plaats van iedere andere speler zijn tijd te verdoen.
Ik voorspel trouwens dat het voor veel mensen wel uit maakt om te winnen, of in ieder geval je best er voor te doen!
quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:20 schreef Wii-Style het volgende:
Heel vaak is het zo dat iets zie bij een team speler dat ze iets helemaal verkeerd doen. [...] Als ik zulke dingen zie is het spel voor mij gewoon voorbij en zeg ik gg.
Ik ben niet mijn negatieve Dota rage op jou aan het projecteren, maar jij wekte de indruk dat jij al heel snel opgeeft.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:13 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Wat lullen jullie allemaal over 10 minuten en 20 minuten? De ene keer dat ik gg roepte was een na 25 minuten spelen waarbij onze carry vaak doodging en ook spelers op onze team begonnen te schelden. Ik zag dat de 2 carries goed bezig waren aan de andere team en ik vond dat een verlies voor onze team terecht was. Volgens mij was het ook nadat een melee rax in mid was vernietigd.
Als je zo graag kritiek wil leveren spectate je de game maar, ik ben de Centaur Warrunner
http://dotabuff.com/matches/227849345
Dat iedereen nu denkt dat ik elke keer gg roep als ik het niet leuk vind... Probeer eens voor de gein niet je negatieve dota-rage op mij te projecteren.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:57 schreef Wii-Style het volgende:
Het is ook makkelijker als je kan zien of je gaat winnen of niet in de eerste 20 minuten of zo. Ik bedoel als we achter staan kijk ik goed naar onze line-up of je terug kunnen komen. Zo niet, dan roep ik gg en ga ik lekker in de fountain rondjes draaien of junglen of zo. Ik heb wel vaak genoeg games gehad waarbij het gewoon maar niet ophield en veel te lang duurde voordat de ancient explodeerde. Natuurlijk kan je een come-back hebben maar dan moet de vijandige team heel achterlijk zijn en dat zijn ze vaak ook, maar dan toch.
En jezelf pro noemen na 147 matchesquote:Op woensdag 26 juni 2013 21:57 schreef Wii-Style het volgende:
k ben onderhand pro genoeg geworden dat ik het niet erg meer vind als ik word uitgescholden.
Hij noemde zichzelf niet letterlijk pro, hij bedoelde gewoon te zeggen dat hij het spel lang genoeg heeft gespeeld om zich niks meer aan te trekken van ragers. Verdraai zijn woorden niet.quote:
Kijk vriend, je hebt gewoon een kut team. Alchemist is zeker niet een carry die het verschil kan maken(nu komt er een bijdehante autist de wijsneus uithangen met gold advantage en bla bla bla) gewoon neequote:Op donderdag 27 juni 2013 15:13 schreef Wii-Style het volgende:
http://dotabuff.com/matches/227849345
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |