Ja. Wegens het feit dat je altijd beter moet nastreven. Als ik aan het scharrelen ben, raak ik daar altijd weer op uitgekeken, je kan immers altijd de lat omhoog leggen. Cynisme is een kuthoer.quote:
Vind je dat nooit vermoeiend?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:43 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ja. Wegens het feit dat je altijd beter moet nastreven. Als ik aan het scharrelen ben, raak ik daar altijd weer op uitgekeken, je kan immers altijd de lat omhoog leggen. Cynisme is een kuthoer.
Probleem is dat die 5,69/10 vaak denken dat ze 8+/10 zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:43 schreef ntm het volgende:
[..]
Als je onzeker overkomt ja, en je moet wel een beetje in je league blijven als je begrijpt wat ik bedoel. Als jij een 3/10 bent moet je geen 8/10 gaan aanspreken.
Komt omdat die het meest worden aangesproken. Gewoon voor de sterren schieten mattie.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Probleem is dat die 5,69/10 vaak denken dat ze 8+/10 zijn.
Ach, gewoon proberen. En dat een blauwtje lopen schandalig is is zo 2001quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Betere kijk zelfs.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben vrij gezellig, maar serieus, wat een kutantwoord.
Alsof je als vrijgezel per definitie geen kijk erop hebt.
Gelukkig wordt dit helemaal geen oppervlakkig topicquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat laatste inderdaad. Mensen die zich laten weerhouden door 'league' en dergelijke.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Komt omdat die het meest worden aangesproken. Gewoon voor sterren schieten mattie.
Een duurzame relatie wel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:08 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Echte liefde heeft geen zak met soort, sociaal milieu of kennis te maken
Dus verschil in niveau link jij meteen tot elkaar de hersens inslaan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Een duurzame relatie wel.
Je kan nog zoveel van elkaar houden, maar als de een dagelijks de hersens van de ander in slaat gaat dat niet werken.
Of ze proberen te werken aan hun relatie door meer begrip voor elkaars verschillen te tonen. Daar schort het meestal gewoon aanquote:Nu chargeer ik, maar liefde is meestal nog gewoon aanwezig als partners uit elkaar gaan. Hun relatie functioneert dan gewoon niet meer.
Sowieso de mooiste meisjes zijn vaak nog de liefste ook.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:48 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dat laatste inderdaad. Mensen die zich laten weerhouden door 'league' en dergelijke.Als je genoeg zelfvertrouwen hebt, kun je iedere vrouw regelen.
En als je dan mensen tegenkomt via facebook? Vrienden van vrienden?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:30 schreef ntm het volgende:
[..]
Dat je niet via internet per se op zoek gaat maar gewoon tijdens het uitgaan, sportschool, werk, supermarkt of festivals bijvoorbeeld iemand tegenkomt.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dus verschil in niveau link jij meteen tot elkaar de hersens inslaan?Apart.
Die lieve, mooie meisjes zijn vaker bezet dan single wel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Sowieso de mooiste meisjes zijn vaak nog de liefste ook.
Juist die matige "maar ik zou het er toch wel op kunnen" groep bevat veel te veel bitches.
quote:
Dat risico heb je altijd ja.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Die lieve, mooie meisjes zijn vaker bezet dan single wel.
Kan ook natuurlijk, maar dat is anders dan echt op zoek gaan via internet dmv inschrijven op een datingsite.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En als je dan mensen tegenkomt via facebook? Vrienden van vrienden?
Ik moet daar ergens altijd wel om grinniken. Dan denk ik 'Zet jezelf toch niet zo voor schut, want ik versier je knappere vriendin met gemak'.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Sowieso de mooiste meisjes zijn vaak nog de liefste ook.
Juist die matige "maar ik zou het er toch wel op kunnen" groep bevat veel te veel bitches.
Net US jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zou het zo'n gedoe vinden. Het lijkt me ook een vervelend soort vleeskeuring met zo'n fotootje en wat steekwoorden.
6.9/10, zou geven.quote:
Niet erg gebruikelijk denk ik?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:36 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja ik leer dan wel jongens kennen, is dat zo raar?
Sletquote:
Dit kan niet kloppen. Er is een strict beleid in de KLB SC dat alleen zevens en hoger daar mogen posten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |