quote:Ik ga graag met vriendinnen op stap, maar heb dan minder/geen oog voor mannen![]()
Tenenkrommende quotes van "leden" die zogenaamd een profiel hebben.quote:Ik stap niet zomaar af op leuke mannen om dan horen dat ze een relatie hebben
Omdat een ieder gewoon op stap kan en dames of heren aan kan spreken. En niet zo zielig doen op die sitesquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Waarom stoor jij je zo aan die leden dan ts?
Ach, dat kunnen ze kennelijk niet en daarom verzamelen ze zich lekker daar. Ik zie er verder geen kwaad in of een andere reden waarom ik me er aan zou storen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:39 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Omdat een ieder gewoon op stap kan en dames of heren aan kan spreken. En niet zo zielig doen op die sites
Waar maak jij je nou zo druk om? Bang dat het meisje in de kroeg een leukere jongen online heeft gevonden en jou daarom afwijst?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:39 schreef Stink-ui het volgende:
Omdat een ieder gewoon op stap kan en dames of heren aan kan spreken. En niet zo zielig doen op die sites
Dit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:39 schreef SEMTEX het volgende:
Beetje opervlakkig om helemaal niet te downdaten. Wie weet zit hun ideale partner wel tussen de bouwvakkers. Zo'n site leert in ieder geval al dat iedereen die zich er aanmeld kieskeurig isNet als die dating website die alleen voor knappe mensen is
![]()
Waarschijnlijk gaan die dan op date en oordelen achteraf: "Nee, niks voor mij, te scherpe kniëen.."
Ben al voorzien!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waar maak jij je nou zo druk om? Bang dat het meisje in de kroeg een leukere jongen online heeft gevonden en jou daarom afwijst?
"ik val niet op mannen die 1cm kleiner zijn dan ik"quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:41 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Dit.
Of;" alles is leuk aan hem, alleen is hij mijn type niet"
Helemaal niks opppervlakkigs aan, je duikt juist de diepte in door te selecteren op intelligentie, sociaal milieu en kennis. Soort zoekt soort, en mensen willen nou eenmaal een gelijkwaardige of iemand tegen wie ze juist op kunnen kijken. Een datingsite voor hoogopgeleiden biedt juist de perfecte filter.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:39 schreef SEMTEX het volgende:
Beetje opervlakkig om helemaal niet te downdaten. Wie weet zit hun ideale partner wel tussen de bouwvakkers. Zo'n site leert in ieder geval al dat iedereen die zich er aanmeld kieskeurig isNet als die dating website die alleen voor knappe mensen is
![]()
Waarschijnlijk gaan die dan op date en oordelen achteraf: "Nee, niks voor mij, te scherpe kniëen.."
Hoezo nou weer soort zoekt soort?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:44 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Helemaal niks opppervlakkigs aan, je duikt juist de diepte in door te selecteren op intelligentie, sociaal milieu en kennis. Soort zoekt soort, en mensen willen nou eenmaal een gelijkwaardige of iemand tegen wie ze juist op kunnen kijken.
Ah jammerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoezo nou weer soort zoekt soort?
Ik val juist alleen op allochtoonse ghetto chicks en ik ben een blanke Nederlander.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
Is vrouwen gewoon eigen.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |