smoesjesquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:12 schreef Spatieloos het volgende:
Ja, ik deed het expres, ik wist toch geen TT
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:12 schreef Spatieloos het volgende:
Liegenaarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:12 schreef Spatieloos het volgende:
Ik loop door zonder te reageren.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ik je zie roep ik; Toto! Puppy kopen?
En jij wilde zo graag meeten..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik loop door zonder te reageren.
Tevens ga je me niet zien of herkennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoofdpijnoorzaak
Is volgens mij niet gefotoshopt, hij staat gewoon schuin, en leunt met zijn hand op die boom, maar doet alsof hij gwn staat.Spatieboos
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:18 schreef Spatieloos het volgende:
dafuqSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoofdpijnoorzaak
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:18 schreef Spatieloos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoofdpijnoorzaak![]()
Gaat toch niet door gok ik zoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met dat liften, das toch ook een met?
Nazibloem!quote:
Goedemorgen!quote:
dubbel l..quote:
Ik vind het wel een tof filmpjequote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat stukje waarop hij achter de camera man aan rent_O-
Ben jij een planteneter?quote:
nee dat ook niet, maar ik had net Nederlands literatuur examen en het was echt de hel op aardequote:
Hier heb ik een filmpje vanquote:
Echt niet, ik ben een alleseterquote:
Jij vindt een konijn dus ook vies?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, die beesten douchen like nooit.
Nee stomme beestenquote:
Mensen zijn alleseters!quote:
+1quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mensen zijn alleseters!
Met planteneters wordt vaak bedoeld dat ze alleen planten eten.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mensen zijn alleseters!
+2quote:
Oeiquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:29 schreef msacras het volgende:
[..]
nee dat ook niet, maar ik had net Nederlands literatuur examen en het was echt de hel op aarde
Hoiquote:
me vaak bedoel ik bijna altijd, maar sommige mensen bedoelen dat dus niet, dus niet altijd, ze zijn misschien dom, maar ze bedoelen het anders!quote:
Dat kan, maar als mens ben je óók een planteneter. bovendien is niet elk mens een alleseterquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mensen zijn alleseters!
Maar eet je ook geen M&Ms dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat kan, maar als mens ben je óók een planteneter. bovendien is niet elk mens een alleseter
Anderen kunnen niet ruiken dat jij dat zo bedoelt, dus wees duidelijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
me vaak bedoel ik bijna altijd, maar sommige mensen bedoelen dat dus niet, dus niet altijd, ze zijn misschien dom, maar ze bedoelen het anders!
Maandag dinsdag woensdag nog SE's, en dan 3 juli een herkansing, verder gewoon vrij, 12 juli officieel vakantie maargoed.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:32 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Oei
Hoe lang school moet je dit jaar nog dan?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Anderen kunnen niet ruiken dat jij dat zo bedoelt, dus wees duidelijk.
Er zijn maar weinig mensen die alleen maar planten eten/veganisten. En met alleseter wordt niet alles bedoeld, maar dierlijk en plantaardig voedsel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat kan, maar als mens ben je óók een planteneter. bovendien is niet elk mens een alleseter
ik snap echt de RAMBAM van deze zin. niks dus.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
me vaak bedoel ik bijna altijd, maar sommige mensen bedoelen dat dus niet, dus niet altijd, ze zijn misschien dom, maar ze bedoelen het anders!
potverdriequote:
Ik moet maandag geschiedenis inhalen, had 'tentamen' gemist. Dat mag dus blijkbaar niet, en met hoge uitzondering mag ik het inhalenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:33 schreef msacras het volgende:
[..]
Maandag dinsdag woensdag nog SE's, en dan 3 juli een herkansing, verder gewoon vrij, 12 juli officieel vakantie maargoed.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik snap echt de RAMBAM van deze zin. niks dus.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Anderen kunnen niet ruiken dat jij dat zo bedoelt, dus wees duidelijk.
Sorry, ik ben niet zo goed in dingen versimpelen!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik snap echt de RAMBAM van deze zin. niks dus.
Noem je mij nu dom?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet zo goed in dingen versimpelen!
Dombo's.
Als je geen alleseter bent ben je niet meteen een planteneter. Ik eet niet alles, maar wel meer dan alleen planten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mensen die alleen maar planten eten/veganisten. En met alleseter wordt niet alles bedoeld, maar dierlijk en plantaardig voedsel.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:35 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik moet maandag geschiedenis inhalen, had 'tentamen' gemist. Dat mag dus blijkbaar niet, en met hoge uitzondering mag ik het inhalen![]()
Daarna alleen nog cijfers terug en rapporten, en kan ik me klaarmaken voor nog een jaartje klas 4
Wat dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Als je geen alleseter bent ben je niet meteen een planteneter. Ik eet niet alles, maar wel meer dan alleen planten.
Planten dusquote:
Als jij meer dan alleen plantaardig voedsel eet dan ben je toch gewoon een alleseter?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Als je geen alleseter bent ben je niet meteen een planteneter. Ik eet niet alles, maar wel meer dan alleen planten.
Ja. Zij noemen het tentamens, weet niet waaromquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:36 schreef msacras het volgende:
[..]
maar, tentamens? ik dacht dat jij nog op de middelbare school zat
Ik heb jouw nummer nietquote:
Maar op de middelbare heb je ook tentamensquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:36 schreef msacras het volgende:
[..]
maar, tentamens? ik dacht dat jij nog op de middelbare school zat
Echt waar?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar op de middelbare heb je ook tentamens
En nog veel meerquote:
Nee, want met alleseter wordt bedoelt dat je dieren en planten eten, en ik eet geen dieren.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als jij meer dan alleen plantaardig voedsel eet dan ben je toch gewoon een alleseter?
Je hoeft geen vlees te eten om een alleseter te zijn.
okequote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:37 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja. Zij noemen het tentamens, weet niet waarom
Volgens mij noemen ze het zo als het al mee telt.
Ik heb echt geen flauw idee.
Die van Angel-Joy trouwens ook neit meerquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:38 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Die van Angel-Joy trouwens ook neit meer
Geen ideequote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:38 schreef msacras het volgende:
[..]
En nog veel meerWat dacht je van bijvoorbeeld brood en pasta? Om maar één voorbeeld te noemen.
[..]
Nee, want met alleseter wordt bedoelt dat je dieren en planten eten, en ik eet geen dieren.
[..]
okevolkomen logisch.
mee tellen voor wat dan?
Bestaat uit planten, graan zijn planten, meel komt uit planten etc.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:38 schreef msacras het volgende:
[..]
En nog veel meerWat dacht je van bijvoorbeeld brood en pasta? Om maar één voorbeeld te noemen.
[..]
Nee, want met alleseter wordt bedoelt dat je dieren en planten eten, en ik eet geen dieren.
[..]
okevolkomen logisch.
mee tellen voor wat dan?
geef danquote:
Gewoon toetsen en schoolexamens tochquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar op de middelbare heb je ook tentamens
0624874599quote:
Ja, oké.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:39 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Bestaat uit planten, graan zijn planten, meel komt uit planten etc.
Pasta hetzelfde verhaal
Okee opnieuw:quote:
Dit is haar vader.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb wel een nummer van een andere meid. Toto weet wel wie ik bedoel
Maar niemand is zo goed als jijquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb wel een nummer van een andere meid. Toto weet wel wie ik bedoel
grapje zekerquote:
Vind je dat niet zielig, koeien melken, misschien hebben ze er wel last vanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja, oké.
Kunstmatig voedsel dan.
En zuivelproducten bijvoorbeeld. en water
Oh, ik heb gewoon elke 8 weken een toetsweek waar je overgangstoetsen en schoolexamens maakt, varierend van tussen de 1 en 8 hoofdstukken. En soms tussendoor in de periode een klein toetsje, maar verder niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had toetsen van 1 hoofdstuk en dan een keer van 4 hoofdstukken tegelijk als tentamens.
Ik ben al bezigquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geen random nummers hier posten. Dan gaan ze dat nummer stalken
Goh, ze heeft d'r lesje geleerd.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geen random nummers hier posten. Dan gaan ze dat nummer stalken
hé zullen wij eens een spatiebalk gaan reparerenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:42 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom hosselt niemand mij? is dat door mijn UI?
Ze hebben er meer last van als je die melk er in laat zitten, dan gaan ze namelijk doodquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:41 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Vind je dat niet zielig, koeien melken, misschien hebben ze er wel last vanen dan drink jij die melk
Ja klopt. Maar dat had ik niet meer op het vmboquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh, ik heb gewoon elke 8 weken een toetsweek waar je overgangstoetsen en schoolexamens maakt, varierend van tussen de 1 en 8 hoofdstukken. En soms tussendoor in de periode een klein toetsje, maar verder niet.
Maar zuivel wordt ook niet altijd diervriendelijk verkregen, zelfde verhaal met eieren.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja, oké.
Kunstmatig voedsel dan.
En zuivelproducten bijvoorbeeld. en water
Maar dan heb je toch bijna elke week wel een toets?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar dat had ik niet meer op het vmboGeen toesteken =
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Ze hebben er meer last van als je die melk er in laat zitten, dan gaan ze namelijk dood
Leugenaarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Ze hebben er meer last van als je die melk er in laat zitten, dan gaan ze namelijk dood
Klopt, daarom moet je wel de goede dierlijke producten nuttigen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar zuivel wordt ook niet altijd diervriendelijk verkregen, zelfde verhaal met eieren.
Maar als jij minder melk drinkt, dan zijn er minder koeien nodig. En ze gaan het er echt niet in laten zitten als mensen het minder kopenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt, rustig 4 per week. (so's en repetities dan he)quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Maar dan heb je toch bijna elke week wel een toets?
Maar 'plassen' ze het dan niet uiteindelijk vanzelf uit?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Jaa dat had ik in de onderbouw en 4e klas ook nog wel, maar daarna niet meer hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Klopt, rustig 4 per week. (so's en repetities dan he)
Dat is jouw meningquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt, daarom moet je wel de goede dierlijke producten nuttigen.
aha! Op het vmbo hebben de dat dus altijdquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Jaa dat had ik in de onderbouw en 4e klas ook nog wel, maar daarna niet meer hoor
Koeien lijden niet als ze worden gemolken. Wel als ze worden geslacht, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar als jij minder melk drinkt, dan zijn er minder koeien nodig. En ze gaan het er echt niet in laten zitten als niemand het koopt![]()
En minder koeien betekent minder koeien leed in totaal.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:44 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Maar 'plassen' ze het dan niet uiteindelijk vanzelf uit?
Ik vind dat wel fijn eigenlijk, haal tussendoor altijd redelijke cijfers maar in de toetsweek...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Jaa dat had ik in de onderbouw en 4e klas ook nog wel, maar daarna niet meer hoor
mijn meniing is dat ik vanaf nu alleen nog maar paddestoelen eetquote:
Hoe weet jij dat nou, ben jij wel eens gemolken?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Koeien lijden niet als ze worden gemolken. Wel als ze worden geslacht, maar dat terzijde.
Oh dat heb ik andersom juistquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:45 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik vind dat wel fijn eigenlijk, haal tussendoor altijd redelijke cijfers maar in de toetsweek...
*proest*quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou, ben jij wel eens gemelkt?
gemelkt? gemolken*quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat niet, maar koeien staan er altijd heel rustig bij als ze op de goede manier worden gemolken, als ze er last van zouden hebben zouden ze er echt niet zo rustig heen lopen en blijven staan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Haha sowieso. Ik zag die fout van gemelkt pas later.quote:
Gewoon de dieren wat meer ruimte geven, en dan een lekker biefstukje etenquote:
Ik las er ook overheenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Haha sowieso. Ik zag die fout van gemelkt pas later.
Dan moet je niet gaan zeiken over dieronvriendelijke productenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gewoon de dieren wat meer ruimte geven, en dan een lekker biefstukje eten
om de smiley nog wat meer kracht te geven.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:47 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom gebruiken mensen dit: '____!!!' ?
Ben nog niet zo heel lang wakker.quote:
Je kan er toch ook meer gebruikenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
om de smiley nog wat meer kracht te geven._______
10 minuten?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ben nog niet zo heel lang wakker.
Gaan we nog naar de etos vaseline hosselen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ben nog niet zo heel lang wakker.
Ik wil gewoon vlees verdommequote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:47 schreef msacras het volgende:
[..]
Dan moet je niet gaan zeiken over dieronvriendelijke producten
Uurtje of 2.quote:
Ik durf niet zo goed.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gaan we nog naar de etos vaseline hosselen?
Van mij mag je, maar ga dan niet zeiken over dieronvriendelijke productenquote:
quote:
Lazy day haha.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Uurtje of 2.
[..]
Ik durf niet zo goed.
Ach, YOLO, het ergste wat ons kan overkomen is dat die bolle plofkop ons gaat proberen te verkrachten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Uurtje of 2.
[..]
Ik durf niet zo goed.
je wilt niet op je voorbeeld lijken? dat is raarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ohja, okee zal voortaan ook _____ doen, want ik wil niet op mijn voorbeeld lijken.
jezus bryan, jij ging er net zo hard in mee toendertijdquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ach, YOLO, het ergste wat ons kan overkomen is dat die bolle plofkop ons gaat proberen te verkrachten._____
Ik ben hypocriet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Van mij mag je, maar ga dan niet zeiken over dieronvriendelijke producten![]()
iets met hypocriet zijn
Ja want ik had het met haar over vaseline e.d.?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:49 schreef msacras het volgende:
[..]
jezus bryan, jij ging er net zo hard in mee toendertijd
Dus je heet Bryan? toch niet die spakenburger he?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja want ik had het met haar over vaseline e.d.?
Ik noem LMI mijn 'voorbeeld', maar ik wil natuurlijk niet op hem lijken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:49 schreef msacras het volgende:
[..]
je wilt niet op je voorbeeld lijken? dat is raar
Erryday Lazyday. Heb toch al sinds januari vakantie.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ach, YOLO, het ergste wat ons kan overkomen is dat die bolle plofkop ons gaat proberen te verkrachten._____
Ik woon in Overijssel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:50 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Dus je heet Bryan? toch niet die spakenburger he?
Dan is t goedquote:
Ach het is er ook geen weer voor om naar de stad te gaan héquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Erryday Lazyday. Heb toch al sinds januari vakantie.
[..]! Ik denk dat ik veilig bij mijn battlestation blijf, lekker gamen ofzo.
neuh maar wel over andere dingenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja want ik had het met haar over vaseline e.d.?
want fuck logicquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik noem LMI mijn 'voorbeeld', maar ik wil natuurlijk niet op hem lijken.
Hoop niet dat je sinds januari elke dag een lazy day hebt?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Erryday Lazyday. Heb toch al sinds januari vakantie.
vaseline en condooms, en dan over Osuchi die je zou gaan verkrachten, en dan jullie whatsappgesprekkenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wat heeft dat met de etos grap te maken?
dat verkrachten was een grapquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:53 schreef msacras het volgende:
[..]
vaseline en condooms, en dan over Osuchi die je zou gaan verkrachten, en dan jullie whatsappgesprekken
Monster encoquote:
oh you knowquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dat verkrachten was een grap?
En wat is er met onze 'whatsappgesprekken'?
Skeere mensen daarquote:
Soestquote:
Doe hem als UIquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:54 schreef Xeor het volgende:
[..]
Vond het wel een vet plaatje zo doorzichtig
und du?quote:
XDquote:
Omdat bjanaanquote:
Gestopt met mijn opleiding. Niet iedere dag een lazy day nee, vaak bezig met werk, hond of sport.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoop niet dat je sinds januari elke dag een lazy day hebt?
Maar waarom al zo vroeg vakantie?
Dat begrijp ik, maar je ging er wel in mee en dan vind ik het wel vrij lullig om haar nu zwart te maken daar over.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Juist. Ik had wel andere dingetjes aan mijn hoofd dan serieus zijn over dat.
Nice! Ga je na de zomer wel wat doen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:57 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Gestopt met mijn opleiding. Niet iedere dag een lazy day nee, vaak bezig met werk, hond of sport.
Ik maak haar niet zwart, ik maak een simpele grap tegen Maus.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar je ging er wel in mee en dan vind ik het wel vrij lullig om haar nu zwart te maken daar over.
Ja, ik deed juridisch medewerker op mbo 4 niveau, maar ik had al mijn havo diploma, en ik vond het mbo wel erg simpel. Ik ga na de vakantie hbo rechten doen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nice! Ga je na de zomer wel wat doen?
Dit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik maak haar niet zwart, ik maak een simpele grap tegen Maus.
Gaarnequote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar je hebt havo gedaan en daarna mbo gaan doen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:58 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja, ik deed juridisch medewerker op mbo 4 niveau, maar ik had al mijn havo diploma, en ik vond het mbo wel erg simpel. Ik ga na de vakantie hbo rechten doen.
fuck logicquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar je hebt havo gedaan en daarna mbo gaan doen?Wat is daar de logica achter dan?
Klazienaveenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Klazienaveen
Pownews hebben de slimsten van mijn dorp uitgekozen voor een interview![]()
Deze ook goedquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Toch wel heh, neem anders een toetsenbord ofso.
Pownewsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Klazienaveen
Pownews hebben de slimsten van mijn dorp uitgekozen voor een interview![]()
Ben al 2 en half jaar ziek, en toen ik moest kiezen welke vervolgopleiding ik wou gaan doen was hbo niet echt te doen, omdat het toen erg slecht ging.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar je hebt havo gedaan en daarna mbo gaan doen?Wat is daar de logica achter dan?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:06 schreef TienVingers het volgende:
'Hier is alles', 'Lidl, Blokker, Bristol, Scapino, C1000, Aldi, Wibra'
Als je een beetje normaal bent hadden ze je niet uitgezondenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Als ze mij nou hadden geinterviewd, dan was er nog wat zinnigs op tv gekomen
oo, dat is wel vervelend! ):quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ben al 2 en half jaar ziek, en toen ik moest kiezen welke vervolgopleiding ik wou gaan doen was hbo niet echt te doen, omdat het toen erg slecht ging.
Sja dat zit er dik inquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:09 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Als je een beetje normaal bent hadden ze je niet uitgezonden
Normale mensen zenden ze niet uit neequote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:09 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Als je een beetje normaal bent hadden ze je niet uitgezonden
Ja heb er ook wel zin in eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
oo, dat is wel vervelend! ):
Maar rechten op het hbo lijkt mij een leuke studie
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:10 schreef Toto69 het volgende:
gvdmoeder die gaat zeuren nu dat ik 's avonds - 's nachts als enige beneden blijf zitten
rot op
Dat zegt mij echt helemaal niksquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja heb er ook wel zin in eigenlijk.Ik hoop dat ik in het eerste jaar mijn propedeuse kan halen, want ik zou het liefste Strafrecht en Criminologie gaan studeren aan de universiteit.
Okeequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |