Ja!quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:21 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Gister op de eerste plaats terecht gekomen. Nu nog 1 wedstrijd PIC'en en m'n teamgeest staat op max. Dan knallen bij promotie/degradatie. Dat is gewoon 1 wedstrijd toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Succes!quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:09 schreef MrMoon het volgende:
Zo eens zien of ik me veilig kan spelen vanavond..
Ik sta nog op 2-2, met 64% bbz tegen een counteraar. Ik ben stiekem toch wel benieuwd met de promotiestreep mocht ik winnen, al is een p/d voor training/inkomsten welkom.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dank
Alles nog 0-0 hier.. So far so good
inmiddels 1-0 achter.. Maar nog wel net boven de streep..quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:05 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik sta nog op 2-2, met 64% bbz tegen een counteraar. Ik ben stiekem toch wel benieuwd met de promotiestreep mocht ik winnen, al is een p/d voor training/inkomsten welkom.
quote:
WTF.... Dat is echt balen!quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Mede dankzij een rode kaart en een pullback-event een 4-1 voorsprong (en daarmee kampioenschap + promotie naar divisie II) verspeeld...
Hattrick
0. SNELquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:06 schreef Questular het volgende:
Nice!
Ik wil voor volgend seizoen mn middenveld verstreken op de vleugels. Ik speel 3-5-2 en heb vorig seizoen vooral centrum aanval gespeeld maar wil mn vleugels toch meer gaan benutten. Welke stats zijn belangrijk? Budget (7e) klasse is niet erg hoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |