Gewoon vorige topic gaan, quoten, en dan krijg je een balkje met die tekst, kopiëren naar hier.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:34 schreef TienVingers het volgende:
Ik wilde op Toto's post reageren verdomme.
Hey SGTquote:
Mijn dank is groot, een giraffe terug voor jou.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hier een panda voor jou
[ afbeelding ]
Dat heb ik lang niet gezienquote:
Hahaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:35 schreef Xeor het volgende:
[..]
Hey SGT
[..]
Mijn dank is groot, een giraffe terug voor jou.
[ afbeelding ]
Erg hoog niveau zie ik alquote:
Xeor!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:35 schreef Xeor het volgende:
[..]
Hey SGT
[..]
Mijn dank is groot, een giraffe terug voor jou.
[ afbeelding ]
Behoorlijk jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Xeor!
Is het dood in de GRTOJW reeks ofzo
Op de wallen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:37 schreef xcachet het volgende:
Nee TienVingers en ik wonen later in Amsterdam
Als Stuart daar niet is is het er meteen stillerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Xeor!
Is het dood in de GRTOJW reeks ofzo
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:37 schreef xcachet het volgende:
Nee TienVingers en ik wonen later in Amsterdam
De wallen dusquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee in een mooi groot huis aan een gracht grgr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
De wallen dusJij weet wel goed waar de Wallen zijn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:39 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wil ook met iemand in Amsterdam wonen! :/
Jij ook wel tochquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij weet wel goed waar de Wallen zijn..
En nee
Pak m beet, rechtsachter de bijenkorfquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij weet wel goed waar de Wallen zijn..
En nee
Google Mapsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Pak m beet, rechtsachter de bijenkorf
Best knap voor iemand die in Emmen woont he
Sws one republic is leak!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:40 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Is dat een van jouw favoriete nummers?
Ben ik vlakbij geweestquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Pak m beet, rechtsachter de bijenkorf
Best knap voor iemand die in Emmen woont he
In je eentje, ongezelligquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben ik vlakbij geweest
mijn ouders: JE GAAT NIET NAAR REEPERBAHN (ik was in m'n eentje naar Hamburg
al 150 keer geluisterdquote:
Jazeker!quote:
.....quote:
SGT is een Zwitsal.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
.....
Als je er nou een Zwitser van zou maken
In thailandquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
.....
Als je er nou een Zwitser van zou maken
Nee, ik ben een rentenier uit Zwitserlandquote:
Koel, ik woon stiekem in Groenlandquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, ik ben een rentenier uit Zwitserland
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, ik ben een rentenier uit Zwitserland
ik in Noord Koreaquote:
Dan ga ik liever naar het schipperskwartier in Antwerpenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:45 schreef LETMEIN het volgende:
De Reeperbahn is tegenwoordig een drukbezochte plek door het grote aantal muziekclubs en discotheken. De bekendste straat in deze buurt, de Grosse Freiheit (grote vrijheid), is een zijstraat van de Reeperbahn, met eveneens tal van muziekclubs en discotheken.
Wie gaat er mee?
Die zijn niet te kanen... Jumbo frikandelbroodjes zijn de ecktequote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:46 schreef TienVingers het volgende:
[..]
AH volgens mij 2 voor 0,99, niet zeker of dat ook voor frikandel telt
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:46 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dan ga ik liever naar het schipperskwartier in Antwerpen
Kloptquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Die zijn niet te kanen... Jumbo frikandelbroodjes zijn de eckte
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee bedanktdrink die chemische stierenpis troep niet.
Welkequote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:47 schreef xcachet het volgende:
TV, schatje. Heb je dat nummer geluisterd dat ik net poste?
Stierenpisquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nee bedanktdrink die chemische stierenpis troep niet.
editquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
+ eastpak nep GUCCI schoudertasje met peuken
haha, die ken ik uiteraardquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:50 schreef TienVingers het volgende:
Ja ik snap wel dat je het leuk vindt cachet, maar dan beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is Rio toch mooi. Jammer van die riots.Spatieboos
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:51 schreef Spatieloos het volgende:
braziliëSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is Rio toch mooi. Jammer van die riots.![]()
Ik ben grappig, ik luister #justinbieber, ik ben witter dan wit, met een dikke laag make-up, en eet elke dag 5 kilo chocolade. Had je nog wat?quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben grappig, ik luister #justinbieber, ik ben witter dan wit, met een dikke laag make-up, en eet elke dag 5 kilo chocolade. Had je nog wat?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:54 schreef xcachet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
_________quote:
SWSquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:56 schreef LETMEIN het volgende:
Maaike houdt van haar paardje
[ afbeelding ]
GTA Vice Cityquote:
Ik ging stukquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:57 schreef Toto69 het volgende:
gvd, ik ben geblokkeerd op FBkan niet meer op openbare posts reageren nadat ik xcachet 20x getagged heb
![]()
waarom taggen dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:57 schreef Toto69 het volgende:
gvd, ik ben geblokkeerd op FBkan niet meer op openbare posts reageren nadat ik xcachet 20x getagged heb
![]()
Waarom tag je haarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:57 schreef Toto69 het volgende:
![]()
sowieso kansloos wat je deedquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:57 schreef Toto69 het volgende:
![]()
Mn alleerste game op de PS2!quote:
Noem maar wat dingen, zeer brede muziekkennis/smaakquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:58 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wat luister je nog meer allemaal eigenlijk?
GTA V wordt wel mooi denk ikquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mn alleerste game op de PS2!
Kan niet wachten tot ik GTA V kan spelen
Bløf?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Noem maar wat dingen, zeer brede muziekkennis/smaak
Ik ookquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Luister ik niet echt vaak. Ik luister wel meer Engelstalig dan Nederlandstalig
Mwah, vind Nederlandstalige muziek niet zo boeiendquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:00 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ook
Maar ik hou wel van sommige Nederlandstalige muziek, Bløf is daarmee nummer 1.
quote:
Ja, de textures en animations enzo waren wel mooi, alleen was er geen verschil in landschap enzo, alleen stad...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
GTA V wordt wel mooi denk ikGTA IV vond ik redelijk maar niet extreem goed
Ik moest lachen omdat jij dat helemaal niet kan wetenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mwah, vind Nederlandstalige muziek niet zo boeiend
[..]take the hint
Inderdaadquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja, de textures en animations enzo waren wel mooi, alleen was er geen verschil in landschap enzo, alleen stad...
Maar in GTA V, allemaal verschillende stuff! en we kunnen weer in vliegtuigen en heli's![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moest lachen omdat jij dat helemaal niet kan weten
Ik weet alles, alwetend.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moest lachen omdat jij dat helemaal niet kan weten
Uh, ja. Beliebers, Directioners.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:02 schreef Spatieloos het volgende:
Zijn er tegenwoordig nog mensen die echt maar 1 of 2 genres van muziek luisteren?
Ik zit er ook aan te denken om een gaming PC te kopen maar voordat GTA V op de PC nog niet is aangekondigd, komt er nog geen PC hierquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
InderdaadKijk echt wel uit naar GTA V, maar voordat die op PC uitkomt...
Ik luister best veel, want soms ben ik het ene heel erg zat en dat wil ik iets anders.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:02 schreef Spatieloos het volgende:
Zijn er tegenwoordig nog mensen die echt maar 1 of 2 genres van muziek luisteren?
quote:
Luister eens Dio - holy Diverquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:03 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik luister best veel, want soms ben ik het ene heel erg zat en dat wil ik iets anders.
Pooooes poes poes poes!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:02 schreef LETMEIN het volgende:
En de zoektocht naar Maaike gaat voort
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken om een gaming PC te kopen maar voordat GTA V op de PC nog niet is aangekondigd, komt er nog geen PC hier
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:06 schreef LETMEIN het volgende:
En Maaike moet schoongemaakt worden maar dat vindt ze volgens mij niet zo leuk
[ afbeelding ]
Schattigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Redelijk ookquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Schattig
Heb ik wel ff mooi gevonden toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:08 schreef Xeor het volgende:
Jullie houden van poesjes hier![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:09 schreef LETMEIN het volgende:
Net terug van Maaike en het was fijn
[ afbeelding ]
Ik mag jou welquote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:10 schreef xcachet het volgende:
[..]Omdat je twee bergen aan de voorzijde van je pectus hebt en een vagijn, gok ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gastquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Omdat je twee bergen aan de voorzijde van je pectus hebt en een vagijn, gok ik.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:10 schreef xcachet het volgende:
[..]Omdat je me bekend voorkomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
Ja die is goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi oog!Spatieboos
Alsof jij niet zulke dingen post ;pquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, maar dat weten we allemaal?
Post dat gewoon niet.
seop seop seopquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Roep maar: Pooooes poes poes poes
Dan komt ze wel
het is dag vrienden ik ben een poesquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:14 schreef TienVingers het volgende:
xcachet is dat Lauren Conrad van The Hills?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:14 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
het is dag vrienden ik ben een poes
Jij komt altijd bekend voorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja want nu kom ik vast niet meer bekend voor
kutquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik moet nog douchen maar ik ben te lui
Al gedaanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wanneer ga je weer en pilsje vattenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
FC Emmenquote:
groenteboerquote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:17 schreef xcachet het volgende:
[..]Predictable.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond ga ik er weer een paar burgemeester makenquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:17 schreef xcachet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Vanavond ga ik er weer een paar burgemeester maken
Ik wil die jongen als mijn ui. Hij is lekkerquote:
Wil je z'n naam/quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik wil die jongen als mijn ui. Hij is lekker
Ik douche me elke dagquote:
Zekerquote:
2x per week is voldoendequote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik douche me elke dag
Ik zat 2 jaar geleden bij iemand in de klas die zich om de dag douchste
meuren
They fly so high, they reach the sky!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:18 schreef chapel24 het volgende:
[..]
I'm forever blowing bubbles!!! Pretty bubbles in the air!
Gatverquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik douche me elke dag
meuren
GVD wat ranzigquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik douche me elke dag
meuren
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:19 schreef Toto69 het volgende:
Soms douche ik mij 450 keer per dag, echt fantastisch!
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:19 schreef Toto69 het volgende:
Lekker soppen onder de douche.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:19 schreef Toto69 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |