![2ifbeKR.png]()
-----------------------------------
STONERMEET -----------------------------------
----------------------------------
zondag 30 juni -----------------------------------
---------------------------- 13:00 - Utrecht Centraal -----------------------------
----------------------- 14:00 - Wilhelminapark Utrecht ------------------------
SPOILER: STONERMEET INFO
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.
quote:
DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De vorige delen van deze reeks staan hier.De OP vind je hier.Stoners: SPOILER: vaste users, en een paar onvaste users
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn

En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent

quote:
Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Poll: hoe lang voor ama weer ligt te kroelen met pissebedje•
1 tot 3 dagen•
3 tot 5 dagen•
5 tot 7 dagen•
1 tot 2 weken•
2 tot 3 weken
Ook een poll maken? Klik hier
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
quote:
Op vrijdag 21 juni 2013 13:21 schreef Amarantha het volgende:Hij is me net een goeie dekbed komen brengen

(had hem via FB gestuurd dat ik mijn dekbed dikke kut vind, kan namelijk niet lopen omdat mijn maag kut doet)
Dat is niet

dat is terecht.
Imo.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:
Precies.. Tis niet meer dan waar ze recht op had/heeft
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Ama
Hypa Hypa
quote:
Die

was ik ook meer naar mezelf toe gericht haha
Your beauty never ever scared me.
quote:
Okay

en je matras?
Studeur
Toen kregen wij ook patat
vriend van me gepakt met 10 pillen gister

werd tijd
lullig voor hem enzo maar t werd tijd dat die gast gepakt werd en zn ouders ook geinformeerd worden over zn xtc-gebruik. hij doet t veel te vaak. hopelijk zal het hierdoor minder worden.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Ama
Hypa Hypa
quote:
Die had die al vervangen
quote:
Op vrijdag 21 juni 2013 13:24 schreef Studeur het volgende:vriend van me gepakt met 10 pillen gister

werd tijd
lullig voor hem enzo maar t werd tijd dat die gast gepakt werd en zn ouders ook geinformeerd worden over zn xtc-gebruik. hij doet t veel te vaak. hopelijk zal het hierdoor minder worden.
10 ook echt
Ook te boeken voor feestjes en partijen
quote:
Op vrijdag 21 juni 2013 13:24 schreef Studeur het volgende:vriend van me gepakt met 10 pillen gister

werd tijd
Soms moeten mensen idd hard tegen de lamp lopen om wakker te worden.
quote:
Moet je nog weg of kan je nu bijslapen?
quote:
Wel een gemene in ieder geval
Ama
Hypa Hypa
quote:
Geen gemeende excuus nee..
quote:
een gemene ex
Fuck excuses, iets met woorden maar daden
Ook te boeken voor feestjes en partijen
quote:
Op vrijdag 21 juni 2013 13:27 schreef Studeur het volgende:HAHAHAH mn ma komt naar mn kamer "kijk eens wat ik op t bankje voor de deur vindt" *laat zakje hash zien en geeft aan mij
BEDANKT MAM

"En die wiet die ik kwijt was dan"?