quote:
En watermeloen dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:22 schreef Spatieloos het volgende:
Ik moet weer eens wentelteefjes maken.
Net als flensjes/poffertjes.
Sorry ik zag het pas laterquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:20 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
Doe deze in de OP
Copy Right by LETMEIN xoxo
Of OP veranderen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Sorry ik zag het pas later
Volgende keer dat ik lapo heb (of jij) moet je m er maar even in gooien![]()
Dat eet ik wel elke dag nu.quote:
Je kan je OP gewoon nog editten hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Sorry ik zag het pas later
Volgende keer dat ik lapo heb (of jij) moet je m er maar even in gooien![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat eet ik wel elke dag nu.
Maar wat een goed idee, poffertjes met watermeloenstukjes er in!
Maar nu past het plaatje mooi bij de TTquote:
Dat weet ik welquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat weet ik wel
Maar goed, ik strijk maar weer even over mn hart
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat weet ik wel
Maar goed, ik strijk maar weer even over mn hart
Ohja, meiden douchen lang hequote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
is msacras nog steeds aan het douchen?
Tof nummmmmerquote:
en waarschijnlijk naar school/leren?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
is msacras nog steeds aan het douchen?
Half uur in de badkamerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoelang douche jij gemiddeld dan? Een uur?
waar kan je beter soppen dan in een douche?quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:27 schreef xcachet het volgende:
Ik zoek een leuken achtergrond voor mijn laptop grgr
in de keuken?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waar kan je beter soppen dan in een douche?
En nu in een goede resolutiequote:
Ja, ik puushte hem even!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En nu in een goede resolutie
http://imgur.com/j8CR4uvquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik faal in het veranderen van de OP....
Ik kopieer het adres van het plaatje, krijg je deze meuk weer
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En nu in een goede resolutie
Vind jij jezelf lelijk zonder make-up?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee gewoon lang douchen daarna make-up haren blablabla. Jullie jongens
?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:32 schreef promisionxexposed het volgende:
Likken jullie katten ook wel eens aan jullie tepels?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:32 schreef promisionxexposed het volgende:
En Tax is jouw kat of?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:32 schreef promisionxexposed het volgende:
Neequote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vind jij jezelf lelijk zonder make-up?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:32 schreef promisionxexposed het volgende:
fixquote:
mijn kat ging opeens Tax zijn tepels likken, maar het ligt dus aan mijn kat?quote:
Dus jullie liggen in bed met een kat erbij?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn kat ging opeens Tax zijn tepels likken, maar het ligt dus aan mijn kat?
Raren kat grgrquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn kat ging opeens Tax zijn tepels likken, maar het ligt dus aan mijn kat?
Is geen moeilijke naamquote:
dafuq?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:36 schreef Spatieloos het volgende:
Maaike van 14 jaar geleden: [ afbeelding ]
Nee ik ging net even op bed liggen en had alleen ondergoed aan en lana ging toen op mijn buik liggen en begon ineens mijn tepels te likkenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dus jullie liggen in bed met een kat erbij?
Liefquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:36 schreef Spatieloos het volgende:
Die katquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee ik ging net even op bed liggen en had alleen ondergoed aan en lana ging toen op mijn buik liggen en begon ineens mijn tepels te likken
Klopt, als je tegen onze kat wat zegt, miauwt ie terugquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja mijn dieren sporen sowieso niet
Nutellaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:36 schreef Spatieloos het volgende:
dat doet Bono ook, hele verhalen heeft hij danquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Klopt, als je tegen onze kat wat zegt, miauwt ie terug
Wat moet ie anders doen? Blaffen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Klopt, als je tegen onze kat wat zegt, miauwt ie terug
Ik wou dat ik wist wat ze zeidenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat doet Bono ook, hele verhalen heeft hij dan
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:36 schreef Spatieloos het volgende:
Veel ste veelquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben blij dat ze niet kunnen praten want ze weten te veel
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben blij dat ze niet kunnen praten want ze weten te veel
Ja hij gaat te verquote:
Hij is jouw beveiliger?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hij is die beveiliger met gekke blikjes
Dat ookquote:
We willen een naam horenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat ook, nee op schiphol voor kisten van een Amerikaanse luchtvaartmaatschappij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:47 schreef Spatieloos het volgende:
Melk melk melk melk melk melk melk melk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:47 schreef Spatieloos het volgende:
Dit gebeurt serieus ja. Ervaring meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Awwquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:50 schreef Spatieloos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:50 schreef Spatieloos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:44 schreef Spatieloos het volgende:
...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Licht eraan wat je er mee doet?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:57 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Als ik dit zo zie wil ik echt graag een kat maar als ze oud worden, worden ze lelijk
Dit heb ik dus ook :/quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:57 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Als ik dit zo zie wil ik echt graag een kat maar als ze oud worden, worden ze lelijk
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:58 schreef Spatieloos het volgende:
En om ze nou op straat te zetten als ze oud worden is ook niet lief!
Als je ze de hele dag binnen laat blijven ze wel schoon ja, maar het is wel nodig voor een kat denk ik om het naar buiten te laten gaan enzo, en daar hoort ook ratten en vogels vangen bij. Mag ik die mooi opruimenquote:
Ga zelf weg.quote:
wut.quote:
lekkerquote:
nein mann.quote:
awwwwwwwquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:09 schreef LETMEIN het volgende:
De zoektocht gaat verder...
[ afbeelding ]
Neee veel niet hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:10 schreef TienVingers het volgende:
Allemaal in scene gezet die katjes, kan niet anders
Zei jij niet 'genoeg plaatjes' ?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:09 schreef LETMEIN het volgende:
De zoektocht gaat verder...
[ afbeelding ]
Kan gewoonquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:11 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Maar ze zijn zo lief hoe kan je nou precies op dat moment aan het filmpen zijn
een paar woorden maarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik dacht dat toto zo goed Hongaars kon
Je leest over mijn post heen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar ik wil niet sterven in een zee van poesjes.
Denk het nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt vast wel een taal die je beter beheerst dan ik
OMNOMNOMNOMquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gadverdamme man, al die haren in je bekBLEGH
Poesjes moet je ook niet opeten toto.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gadverdamme man, al die haren in je bekBLEGH
pussy eating?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Poesjes moet je ook niet opeten toto.
Fantastischquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:14 schreef Toto69 het volgende:
Nieuw, zomerradar! Weet waar de zon schijnt!
http://zomerradar.buienradar.nl/
NOOT: Deze radar is niet van toepassing op Nederland, daar hier de zon nooit schijnt.
Hu? Dus je mag 'm maandag wel maken. Maar alleen als je een 8 haalt telt ie mee of zo?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:14 schreef TienVingers het volgende:
Kut
Bij heel hoge uitzondering mag ik een tentamen inhalen waarvoor ik te laat was.
Kan ik toch weer heel weekend zitten lerenEn dan moét ik wel een hoog cijfer halen.
Gewoon doen man, blijven zitten isquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:14 schreef TienVingers het volgende:
Kut
Bij heel hoge uitzondering mag ik een tentamen inhalen waarvoor ik te laat was.
Kan ik toch weer heel weekend zitten lerenEn dan moét ik wel een hoog cijfer halen.
Nee, dan gaat die man dus speciaal voor mij nieuwe toets nakijken en dat is dan wel kut voor hem als ik dan een 2 haal.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hu? Dus je mag 'm maandag wel maken. Maar alleen als je een 8 haalt telt ie mee of zo?
Ik weet nog niet wat ik ga doen maar ik weet al wel dat het niet die opleiding wordtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:16 schreef xcachet het volgende:
Toto komt volgend jaar bij mij in de klas?
economie op vmbo niveau kan echt IEDEREEN..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik ga doen maar ik weet al wel dat het niet die opleiding wordteconomie nodig en zo, heb ik helemaal niet.
Ja nou en, ik wil toch iets met onderwijs of pedagogiek of whatever.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
economie op vmbo niveau kan echt IEDEREEN..
Wat maakt het nou uit of hij hem deze week kon nakijken of dat hij die van jouw maandag moet doen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:16 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee, dan gaat die man dus speciaal voor mij nieuwe toets nakijken en dat is dan wel kut voor hem als ik dan een 2 haal.
Je zei laatst tegen mij nog wat andersquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja nou en, ik wil toch iets met onderwijs of pedagogiek of whatever.
Omdat het een 'zeer hoge uitzondering is'quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit of hij hem deze week kon nakijken of dat hij die van jouw maandag moet doen?
Nee joh haha. Ik deed havo maar de vraag is nog maar of ik ook met een havo diploma weg komquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:18 schreef TienVingers het volgende:
Toto en cachet gaan jullie zelfde opleiding doen?
Deed jij ook vmbo dan Toto?
Nee, toto heeft havo gedaan maar hoort woensdag of hij is geslaagtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:18 schreef TienVingers het volgende:
Toto en cachet gaan jullie zelfde opleiding doen?
Deed jij ook vmbo dan Toto?
Ik wil sowieso iets met Engels, onderwijs etc.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je zei laatst tegen mij nog wat anders
Ik weet dat je weet dat je het fout hebt maar toch wil ik verbeterenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, toto heeft havo gedaan maar hoort woensdag of hij is geslaagt
Ohja! Dat is waar ookquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wil sowieso iets met Engels, onderwijs etc.
Dus bijv: leraar Engels.
Dat was mijn ambitie.
Was grapje. Aangezien deze laptop zelfs nog autocorrectie heeftquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:20 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik weet dat je weet dat je het fout hebt maar toch wil ik verbeteren
Geslaagd*
Gelukkig weet zelfs IK nu dat ze 't opzettelijk doetquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:20 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik weet dat je weet dat je het fout hebt maar toch wil ik verbeteren
Geslaagd*
vavo en dan hbo?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee joh haha. Ik deed havo maar de vraag is nog maar of ik ook met een havo diploma weg komzo niet dan ga ik óf vavo doen of ik ga mbo (dikke emogif voor mezelf graag
![]()
) doen, maar wel iets met onderwijs/pedagogiek of zo.
iesch geen grapje, iesch koeltoer!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was grapje. Aangezien deze laptop zelfs nog autocorrectie heeft
Ja dat dacht ik ook wel, maar toch wilde ik het verbeteren, perfectionistisch type ikquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was grapje. Aangezien deze laptop zelfs nog autocorrectie heeft
Nee, maar hij is net zo schattigquote:
Dan zal ik bij deze geen spelfouten meer naar jou toesturen xoxoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:21 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook wel, maar toch wilde ik het verbeteren, perfectionistisch type ik
Waarom heb je dan NT/NG?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja kan ook nog ja, omdat het maar om 1 fucking vak gaatkut kut KUT biologie
Zo baasje, zo hondquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, maar hij is net zo schattig
Inderdaadquote:
CM = pretpakketquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb CM met biologie en muziekdomste keuze ooit.
Waarom biologie dan, zit dat in het CM-profiel ook?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb CM met biologie en muziekdomste keuze ooit.
Nope, vrije deel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:24 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Waarom biologie dan, zit dat in het CM-profiel ook?
Hier kan je geen M&O hebben als je aardrijkskunde al hebt, tenzij je het als extra vak kiest.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb E&M met M&O, aardrijkskunde en Wiskunde A
Lekker zwart werken grgrquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:26 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Kun je wel veel mee verdienen als je een paar vaste huishoudens hebt
Flauwquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:27 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Hier kan je geen M&O hebben als je aardrijkskunde al hebt, tenzij je het als extra vak kiest.
Moet meteen denken aan xPressiequote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
swart werke ;S :S hoeso dat ;s :S ga je dan verkleet als zwarte ewerken of so :S :S
Gat-ver-dammequote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:28 schreef TienVingers het volgende:
Of bij de V&D zitten in het toilethok
*Rent naar schooltas* en pakt agenda...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:28 schreef TienVingers het volgende:
Of bij de V&D zitten in het toilethok
Maaike gaat International Business doen hoor!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe maar helemaal geen wc's schoonmaken![]()
Lijkt me wel vet geld verdienen, als je een beetje een drukke plek hebtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe maar helemaal geen wc's schoonmaken![]()
Ik heb precies hetzelfdequote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb E&M met M&O, aardrijkskunde en Wiskunde A
Een internationaal wc-winkelketen beginnen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maaike gaat International Business doen hoor!
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:30 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Een internationaal wc-winkelketen beginnen.
Daarom!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maaike gaat International Business doen hoor!
quote:
Hallo Spatieloosquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Hoi, ik ben Spatieloos, nice to meetcha
Hou op jijquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:30 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Een internationaal wc-winkelketen beginnen.
Als ik en xcachet gaan trouwen gaan we samen een bedrijf beginnen met haar international business en ik met mijn E&M-diplomaquote:
Dat wordt vast een nieuwe tiny en lauquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:32 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Als ik en xcachet gaan trouwen gaan we samen een bedrijf beginnen met haar international business en ik met mijn E&M-diploma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |