abonnement Unibet Coolblue
pi_128357220
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 11:05 schreef NoBoNo het volgende:
Zijn er wel bootlegs van andere shows dan?
Het is tegenwoordig eerder een uitzondering wanneer er geen bootleg van een show is dan andersom. De kwaliteit varieert uiteraard, maar voor een show die ik zelf heb bijgewoond maakt me dit niet zoveel uit - die wil ik sowieso graag hebben. Sinds enkele jaren verschijnen er overigens ook regelmatig door fans gemixte dvd's/blu-ray's van shows.

Wellicht dat de regen roet in het eten heeft gegooid in Nijmegen. Zou jammer zijn. Maar goed, we houden hoop (faith will be rewarded!). :)
pi_128357290
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 11:11 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik heb er zelfs een traantje bij gelaten.
Ik ook.. :@
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_128357433
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:09 schreef Hitchslap het volgende:

[..]

Het is tegenwoordig eerder een uitzondering wanneer er geen bootleg van een show is dan andersom. De kwaliteit varieert uiteraard, maar voor een show die ik zelf heb bijgewoond maakt me dit niet zoveel uit - die wil ik sowieso graag hebben. Sinds enkele jaren verschijnen er overigens ook regelmatig door fans gemixte dvd's/blu-ray's van shows.

Wellicht dat de regen roet in het eten heeft gegooid in Nijmegen. Zou jammer zijn. Maar goed, we houden hoop (faith will be rewarded!). :)
En anders is er vast nog de compilatie van Flynn aan het eind van de tour. Sowieso verzamel ik niet alle bootlegs meer, sinds dat allemaal via internet gaat, ben ik er eigenlijk mee gestopt. Dat haalt toch wat de romantiek er uit, en ik kan al die CD's ook niet echt meer kwijt. :P
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 14:06:08 #254
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_128358932
Was deze hier al voorbij gekomen? Springsteen and I the movie.
http://www.hollywoodrepor(...)een-i-trailer-556067
pi_128359307
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 14:06 schreef NoBoNo het volgende:
Was deze hier al voorbij gekomen? Springsteen and I the movie.
http://www.hollywoodrepor(...)een-i-trailer-556067
3x raden waar ik kaarten voor heb.. ;)
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_128360141
Ik vraag me af of het wat gaat worden. Die trailer ziet er leuk uit maar een hele docu ervan is misschien wat te veel..
  vrijdag 28 juni 2013 @ 15:37:07 #257
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_128361758
Ik ga hem ook die dag in de bioscoop zien (Pathé Amsterdam), maar ben er ook wel een beetje sceptisch over. Want wordt het wel echt interessant om mensen te zien vertellen over de rol van de muziek van The Boss in hun leven? Aan de andere kant mag ik niet natuurlijk iets niet gelijk veroordelen wat ik nog niet heb gezien. We wachten dus rustig af ;).
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
pi_128388555
Ik zie het eerste artwork voor een bootleg van Nijmegen voorbij komen, dus dan zal die ook binnenkort wel op de bekende plekken te vinden zijn. *O*
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 13:33:10 #259
191019 Benigoi
--FR1908--
pi_128390491
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 12:12 schreef fruityloop het volgende:
Ik zie het eerste artwork voor een bootleg van Nijmegen voorbij komen, dus dan zal die ook binnenkort wel op de bekende plekken te vinden zijn. *O*
Cool!!
Ben benieuwd,nog nergens een bootleg gezien tot nu toe.
Maar concert is in ieder geval opgenomen door iemand.
Stond iemand 10 meter voor me in de pit die z´n recorder bij de rustige nummers boven z´n hoofd hield.
pi_128398805
Grmbl :( , doet die rotzak uit New Jersey in Parijs niet een pre-show met This Hard Land, Burnin' Love en Growin' Up.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_128401317
En nu "Lucille" als sign request? 8)7 *O*
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_128415131
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_128450879
Hallo,

ik heb even een vraagje hoop dat dit het juiste topic daarvoor is. Ik heb kaartjes voor Bruce Sprinsteen in M.gladbach 5 juli. Nu staat er op het kaartje 1900u als tijd. Ik ga zelf nooit naar concerten toe dus ik zou even willen weten over hoe laat heen te gaan. Wat raden jullie me aan? Is er nog een voorprogramma? En hoe laat is het ongeveer af? Ik had zelf in mijn hoofd om even wat te gaan eten in een dorpje in de buurt op 15 min rij afstand. Heb een hotelletje in Venlo geboekt. Maar ik vraag me af: is het echt de bedoeling dat ik ruim voor 18.00u al in de buurt van het stadion ben of is het gewoon even file de laatste 10 min en kan ik rond 19.00u arriveren? Hoop dat jullie een inschatting kunnen geven... Alvast bedankt!
pi_128451503
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:26 schreef linnie84 het volgende:
Hallo,

ik heb even een vraagje hoop dat dit het juiste topic daarvoor is. Ik heb kaartjes voor Bruce Sprinsteen in M.gladbach 5 juli. Nu staat er op het kaartje 1900u als tijd. Ik ga zelf nooit naar concerten toe dus ik zou even willen weten over hoe laat heen te gaan. Wat raden jullie me aan? Is er nog een voorprogramma? En hoe laat is het ongeveer af? Ik had zelf in mijn hoofd om even wat te gaan eten in een dorpje in de buurt op 15 min rij afstand. Heb een hotelletje in Venlo geboekt. Maar ik vraag me af: is het echt de bedoeling dat ik ruim voor 18.00u al in de buurt van het stadion ben of is het gewoon even file de laatste 10 min en kan ik rond 19.00u arriveren? Hoop dat jullie een inschatting kunnen geven... Alvast bedankt!
Dat zijn een hoop vragen. :+. Heb je zitplaatsen of sta je? Ik ben zelf een keer door falend OV om 5 voor half 8 bij het stadion (in Frankfurt, dan) aangekomen, en zat om half 8 op m'n plaats. Tien minuten later begon 'ie. Ik verwacht zelf dat het niet zeven uur zal zijn, maar eerder dus zo rond half 8. Het concert zal zo tegen elf uur dan weer afgelopen zijn. Een voorprogramma is er in ieder geval niet.

Ik ben zelf wel al een aantal keer naar concerten in Duitsland geweest van Bruce, alleen nog niet in Mönchengladbach. Maar m'n algemene indruk is dat het eigenlijk altijd wel heel goed geregeld is voor wat betreft aankomen en naderhand weer vertrekken.

Zelf vertrek ik rond twaalf uur uit Groningen. Heb een overnachting in Düsseldorf.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_128451522
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:26 schreef linnie84 het volgende:
Hallo,

ik heb even een vraagje hoop dat dit het juiste topic daarvoor is. Ik heb kaartjes voor Bruce Sprinsteen in M.gladbach 5 juli. Nu staat er op het kaartje 1900u als tijd. Ik ga zelf nooit naar concerten toe dus ik zou even willen weten over hoe laat heen te gaan. Wat raden jullie me aan? Is er nog een voorprogramma? En hoe laat is het ongeveer af? Ik had zelf in mijn hoofd om even wat te gaan eten in een dorpje in de buurt op 15 min rij afstand. Heb een hotelletje in Venlo geboekt. Maar ik vraag me af: is het echt de bedoeling dat ik ruim voor 18.00u al in de buurt van het stadion ben of is het gewoon even file de laatste 10 min en kan ik rond 19.00u arriveren? Hoop dat jullie een inschatting kunnen geven... Alvast bedankt!
Een voorprogramma is er niet, dus die 19.00 is de geplande starttijd van Bruce, maar dat zal in de praktijk ergens tussen 19.15 en 19.30 worden. Als je een zitplek hebt, kan je zo ~18.30 wel aankomen bij het stadion, dan heb je rustig de tijd om je plek op te zoeken enzo. Als je een veldkaart hebt, geldt hoe eerder je er bent, hoe verder vooraan je staat. ;)

Wat betreft verkeer en parkeren, dat verschilt per stadion/locatie, en of er net in de buurt wegwerkzaamheden zijn etc. Wat dat betreft schat ik de Duitsers hoger in als de Nederlanders, waar bezoekers in Nijmegen 2+ uur bezig zijn geweest om de stad uit te komen, maar 18.00 aan komen rijden en verwachten dat je dichtbij kan parkeren en in 10 minuten op je stoel zit, zal zelfs in Duitsland niet lukken.

Voor wat het waard is, ik zorg altijd dat ik er op tijd ben, dus voor de meute met auto's etc, en eet op loopafstand rond het stadion wat.

Qua eindtijd kan je rekening houden met de starttijd + 3½ uur, wat ongeveer de duur van een Springsteen concert is op dit moment.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  maandag 1 juli 2013 @ 10:57:26 #266
37295 Luigi
mario pls
pi_128451559
Duitsers zijn echt koning mbt organiseren van evenementen (itt Nederland waar we dat gewoon echt niet lijken te kunnen...). Ging vroeger vaak naar beurzen e.d. in Duitsland, worden gewoon hele snelwegen afgesloten om iedereen maar op de plek van bestemming te krijgen (en op de terugweg vice versa). Dat soort dingen zijn in Duitsland een genot...

Dat gezegd hebbende zou ik ruim op tijd proberen te zijn ;).
pi_128451664
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:57 schreef Luigi het volgende:
Duitsers zijn echt koning mbt organiseren van evenementen (itt Nederland waar we dat gewoon echt niet lijken te kunnen...). Ging vroeger vaak naar beurzen e.d. in Duitsland, worden gewoon hele snelwegen afgesloten om iedereen maar op de plek van bestemming te krijgen (en op de terugweg vice versa). Dat soort dingen zijn in Duitsland een genot...

Dat gezegd hebbende zou ik ruim op tijd proberen te zijn ;).
Al was het alleen maar om de sfeer te proeven... :Y
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_128452157
En weeronline geeft voor Mönchengladbach droog en 24 graden voor aanstaande vrijdag. *O* Wel met wat bewolking, maar in ieder geval droog.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_128455130
O wat super, bedankt voor alle antwoorden!

Ja ik bedacht me na het schrijven, oelewapper. Natuurlijk ga ik veel eerder heen dan 18.00u. Straks staan we helemaal achteraan. Het is een half uurtje rijden dus dan eten we daar dus wel wat.Heb even op google maps gekeken maar het stadion ligt op zich makkelijk wat betreft aanrijd route vanuit Venlo. Dus ik denk dat dat niet al te veel problemen gaat opleveren, inderdaad Duitsland kennende!

Dan nog even nog wat vervolgvraagjes.. ;)

Wij hebben veldkaarten en willen natuurlijk niet helemaal achteraan staan. Hoe laat zouden jullie aanraden om bij het stadion te zijn? Kun je bijv. gewoon om 17.00u al naar binnen? ( Dan sta je natuurlijk wel 2 uur te wachten daar in het stadion...)
pi_128459099
quote:
12s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:47 schreef linnie84 het volgende:
O wat super, bedankt voor alle antwoorden!

Ja ik bedacht me na het schrijven, oelewapper. Natuurlijk ga ik veel eerder heen dan 18.00u. Straks staan we helemaal achteraan. Het is een half uurtje rijden dus dan eten we daar dus wel wat.Heb even op google maps gekeken maar het stadion ligt op zich makkelijk wat betreft aanrijd route vanuit Venlo. Dus ik denk dat dat niet al te veel problemen gaat opleveren, inderdaad Duitsland kennende!

Dan nog even nog wat vervolgvraagjes.. ;)

Wij hebben veldkaarten en willen natuurlijk niet helemaal achteraan staan. Hoe laat zouden jullie aanraden om bij het stadion te zijn? Kun je bijv. gewoon om 17.00u al naar binnen? ( Dan sta je natuurlijk wel 2 uur te wachten daar in het stadion...)
Er zijn diverse veldkaarten, 1 Front Of Stage, en 2 Front Of Stage, welke tesamen de "pit" vormen, en dan nog de rest van het veld. Op Betrue staat een plaatje.

Met de FOS kaarten heb je een gegarandeerde plek vooraan, waarbij 1 nog weer iets beter is als 2, want dat is écht voor het podium, maar voor "Stehplatz Innenraum" kaarten is het wie het eerst komt die het eerst maalt.

Dat staat duidelijk op je kaartje, en kan je eventueel ook aan de prijs zien, die van 103 euro zijn FOS 1, die van 92 euro FOS 2, die van ~80 euro zijn gewone veldkaarten.

[ Bericht 2% gewijzigd door fruityloop op 01-07-2013 14:24:39 ]
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_128461759
Ja dat had ik al gezien. Ik heb kaartjes achter de FOS. Dus stehplatz Innenraum.
pi_128462258
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:24 schreef linnie84 het volgende:
Ja dat had ik al gezien. Ik heb kaartjes achter de FOS. Dus stehplatz Innenraum.
Vorig jaar in Keulen, kwamen de eerste mensen voor het veld zo'n 1½ uur van te voren al binnen druppelen, dus iets na de eerste groep mensen met FOS kaarten die voor de deur hadden geslapen.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_128462290
oke. Nou dan weet ik meer. Ga ik ervoor zorgen dat ik rond de klok van half 6 er zeker ben!

Dank je wel.
  maandag 1 juli 2013 @ 15:57:31 #274
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_128463142
Nog altijd geen bootleg van Nijmegen opgedoken?
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
pi_128464108
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:57 schreef Peter88Online het volgende:
Nog altijd geen bootleg van Nijmegen opgedoken?
Nope
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')