Das best snel nogquote:
is dat snel dan? Volgens mij testte ik het laatst ook en toen zei jij dat het echt bizar sloom wasquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dat zou niet traag moeten gaan dan
Die is vreselijk vet!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:24 schreef Pastapipos het volgende:
Ik wil the imaginarium of doctor parnassus weer zien
Leo Vogelzangquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:26 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
Weten jullie wie copyright heeft op deze foto? Kan het niet zo 123 vinden.
Op de achterkantquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:26 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
mijn geheugen is niet zo best hehequote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
is dat snel dan? Volgens mij testte ik het laatst ook en toen zei jij dat het echt bizar sloom was
3e? wtf?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:26 schreef LETMEIN het volgende:
Monitor
Top 100 van donderdag 20 juni 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 706 LETMEIN
002. 467 msacras
003. 456 Toto69
004. 428 AldoTheApache
005. 395 Spatieloos
Nice........quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:26 schreef LETMEIN het volgende:
Monitor
Top 100 van donderdag 20 juni 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 706 LETMEIN
002. 467 msacras
003. 456 Toto69
004. 428 AldoTheApache
005. 395 Spatieloos
Vogel Leozang ;s ken je oost-indisch blind ofzo? ;squote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:26 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
Shotjes :Squote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
mijn geheugen is niet zo best hehe
maar dit is snel ja
Heb ik ookquote:
Trek me de bek niet openquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar ara, je hebt het gezien neem ik aan?
Wie is Oost-Indisch blind? Ik ken hem niet iig :Squote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vogel Leozang ;s ken je oost-indisch blind ofzo? ;s
Ja daar komt het doorquote:
Dat is hemquote:
quote:
Die film eindigt bizarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:30 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
requiem for a dream ook, alhoewel die wel beetje overrated is.
Was echt mindfucked na die film.
Pan's labyrinth lijkt me ook tof, en die film dat zo'n man dood gaat en die vrouw elke dag wakker wordt en de ene dag is hij er nog en de andere dag niet ook. Kom niet op de naam
Ja die was laatst bij mij `nog'' slomer dan Mozillaquote:
Kan dat?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die was laatst bij mij `nog'' slomer dan Mozilla
Blijkbaar wel jaquote:
Ik krijg mn ma niet van de internet explorer af.quote:
en anders kan je nog Opera proberenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:32 schreef Fok-it het volgende:
Al is hij nu weer sneller ;D
Ook gaar hoor
Ja ik heb geen idee, Chrome werd echt bizar sloom en toen heb ik dat niet meer gebruikt maar Firefox, en nu heb ik Chrome verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, en nu is hij stuk sneller.quote:
/failquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:33 schreef Spatieloos het volgende:
WTF mijn 18 jarige broer is bang en durft niet naar beneden, omdat hij wat hoorde in de tuin en denkt dat er inbrekers zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou als je mijn bereik weet hier dan denk je ook af en toe dat ik in de jungle zitquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
en anders kan je nog Opera proberen
die heeft de 'Opera Turbo' knop, dat alle plaatjes kleiner worden gemaakt en dat alle pagina's dus sneller laden. Eigenlijk is dat voor in de jungle enzo maar misschien werkt dat bij jou ook beter
Omg...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:33 schreef Spatieloos het volgende:
WTF mijn 18 jarige broer is bang en durft niet naar beneden, omdat hij wat hoorde in de tuin en denkt dat er inbrekers zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:33 schreef Spatieloos het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slomer dan hier kan nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou als je mijn bereik weet hier dan denk je ook af en toe dat ik in de jungle zit
Wtfquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dlomer dan hier kan niet
3G snelheden van 80kbs
mensen die geen HSDPAquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dlomer dan hier kan niet
3G snelheden van 80kbs
I prefer no pantsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hard pants, fashion pants, magic pants, fancy pants, international paahaaants
Ach, als zij het fijn vindt werken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik krijg mn ma niet van de internet explorer af.
''Ja maar dat is anders''
/autisme
Nope, schaars gekleed > naakt.quote:
Moet ik ook maar weer eens kijkenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Pastapippo, ben nu weer Inception aan het kijken.
Ligt eraanquote:
Vindt ze dus niet, dus het gezeik blijf ik houden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vindt ze dus niet, dus het gezeik blijf ik houden.
''Hij loopt weer vast''
-''Ja internet explorer doet dat nou eenmaal''
''Maar die andere troep hoef ik niet op mijn laptop'
NOU DAN NIET ZEUREN KUTGelukkig heb ik moderne mamaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
[..]
''Hij loopt weer vast''
NOU DAN NIET ZEUREN KUTOuders (moeders) en technologie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkt het niet, moet je het oplossen, maar wel op hun manier![]()
Shotjes :Squote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar ik ben aangeschoten. Don't judge. De meesten hier
Ga je dit nou elke dag vragen?quote:
Ze heeft ook wel whapp enzo. Maar android is haar eerste smartphone. Andere OS zou ze niet aankunnen. Zit nu op android 2.3. Android 4.x zou ook al verwarrend zijnquote:
Jägerbombquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:39 schreef DrNick het volgende:
Speaking of shotjes, ik wil wel eens aangeschoten zijn weer, zal ik een fles vodka kopen?
Hahaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze heeft ook wel whapp enzo. Maar android is haar eerste smartphone. Andere OS zou ze niet aankunnen. Zit nu op android 2.3. Android 4.x zou ook al verwarrend zijn
Mijn opa doet ook aan whatsapp en facebook, hij is 64quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HahaMijn moeder had eerst Iphone, nu Samsung Galaxy S3, Ipad, en ze whatsappt zit zelfs op tumblr
Hier gaan we de grens overquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HahaMijn moeder had eerst Iphone, nu Samsung Galaxy S3, Ipad, en ze whatsappt zit zelfs op tumblr
En ik wil ze voor je bakkenquote:
[..]
''Hij loopt weer vast''
NOU DAN NIET ZEUREN KUTJij kunt er niks aan doen dat een programma vastloopt. Als zij weigert om iets anders te gebruiken dan is het haar probleem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang je maar duidelijk uitgelegd hebt dat het aan het programma ligt en jij er verder niks aan kunt doen.
Naja ze snapte er niet veel van maar ze houdt van fotograferen dus ik zei maak maar tumblr aanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hier gaan we de grens over
Lievvquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ik wil ze voor je bakken
Ja daar zit ik nu aanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:41 schreef DrNick het volgende:
http://www.drankgigant.nl/smirnoff-red.html
Zal ik die gewoon kopen? #yolo
Gadverdamme die boter en stroopquote:
Ja ik weet niet. Ik ga het gewoon doen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja daar zit ik nu aan
Ik zie je punt niet?
17.quote:
Waar ga je op kamersquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil een longboard en een dslr.
Maar ik moet sparen om nog op kamers te gaan
met aardbeien en slagroomquote:
het is te merken dat je aangeschoten bent jaquote:
Beter propose je dan niet :Squote:
Is al een keer eerder iets moois uit gebloeidquote:
Oehquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is al een keer eerder iets moois uit gebloeid
Welcome backquote:
Ik wil ik wil ik wil!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Steel van die rijke tatas.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Meeste mensen hier wil ik wel meeten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tsss.... jij wilt ook met iedere meid hier meeten he.
Mooiquote:
Fap ze te voorschijnquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:46 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb nu zin in poffertjes/flensjes door jullie! Maar dat heb ik niet in huis
Ara toch ook?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meeste mensen hier wil ik wel meeten.
En LB is speciaal, ken haar al langer
Dan wonen we dicht bij elkaar straks.quote:
Meisjes die blij zijn dat ik ze niet leuk vind. Hm.quote:
Ooh snappquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:46 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wil ook iedereen meeten, zelfs LMI.
Ja maar die heb ik al gemeet. Maar minder gesproken in de jarenquote:
Vraag er dan niet om, teringquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meisjes die blij zijn dat ik ze niet leuk vind. Hm.
Volgende week krijg ik een nieuwe pup.quote:
Je bent best friend tochquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meisjes die blij zijn dat ik ze niet leuk vind. Hm.
Holah holah holah, oatmeal and Grenola. You breakfast.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dan wonen we dicht bij elkaar straks.
Wat voor 1?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Volgende week krijg ik een nieuwe pup.
Luv u morequote:
Kan bevestigenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben heel speciaal, en keilief en super.
En ook heel zelfbewust!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben heel speciaal, en keilief en super.
Dat live in de Kuip horenquote:
We gaan iig naar dezelfde school, alleen zit jouw opleiding in dat aparte gebouw of niet?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Holah holah holah, oatmeal and Grenola. You breakfast.
Maar iddMaar kan nog wel een jaar duren hoor.
Zwarte labrador.quote:
Ik ben Jean Piere de douche, ik ben nummer 1!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Je m'appelle Jean Pierre Le Douche, je suis numbre one!
Kunst & Techniek. Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
We gaan iig naar dezelfde school, alleen zit jouw opleiding in dat aparte gebouw of niet?
[..]
Zwarte labrador.
Heb t gezien ja..quote:
Subtiel uitgedruktquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die zal op dit moment wel iemand aan het pijpen zijn
Ja dit snap ik dan weer niet?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
d'argent, d'argent, d'argent et voitue, voiture
quote:
He VAquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die zal op dit moment wel iemand aan het pijpen zijn
Wie is het?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hou je bek een over Osuchi___________
Jijquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
geld, geld, geld en auto's, auto's.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dit snap ik dan weer niet?
Stomme Frans.
Lekker ananas etenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Le trollquote:
Kan je mij ook beschrijven zondat je mij kent? Zo niet, toch doen!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Absoluut. Ik denk dat ik mezelf heel goed kan beschrijven.
Volgens mij ligt het antwoord dichterbij dan je denkt :pquote:
Nee joh. Je bent veel te negatief.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Absoluut. Ik denk dat ik mezelf heel goed kan beschrijven.
quote:
Dan scheur je haar vagijn aan stukken, maar geen zorgen, wat vaseline en za kan weer doorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als ik dat propje ooit te pakken krijg
Nopequote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan je mij ook beschrijven zondat je mij kent? Zo niet, toch doen!
gmtaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik heb nooit helemaal meegekregen wat er is gebeurd, maar ik moet lachen om Osushi, omdat sushi.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik heb nooit helemaal meegekregen wat er is gebeurd, maar ik moet lachen om Osushi, omdat sushi.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Dan scheur je haar vagijn aan stukken, maar geen zorgen, wat vaseline en za kan weer door![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
En dat is het belangrijkste toch.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Qua innerlijk denk ik dat ik wel een heel eind kom
Dat weet ik uit ervaring, heb het met mijn eigen sperma getest. kusjequote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
Is dat echt echt zo en zo ja weet je dat uit ervaring?
[..]
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat weet ik uit ervaring, heb het met mijn eigen sperma getest. kusje
Ik kom uit een depressie he, dus als me dat daadwerkelijk zou lukken, zou ik trots zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
En dat is het belangrijkste toch.
Lees mijn reactie eens.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Bek houden over osuchi en stop met het verspreiden van dat screenshot.
Iedereen maakt fouten gr
Wat is JNG zonder jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat is JNG zonder jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zal èèn van de handen zijn die zorgen dat je er niet meer in terugzinkt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kom uit een depressie he, dus als me dat daadwerkelijk zou lukken, zou ik trots zijn.
?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het antwoord dichterbij dan je denkt :p
Ik zal maar niet doorvragen, kan me voorstellen dat het vervelend is want heb zelf ook met depressie te maken gehad, maar je komt er alleen maar sterker uit. Komt wel goed.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kom uit een depressie he, dus als me dat daadwerkelijk zou lukken, zou ik trots zijn.
Nou er was eens een compjoeterquote:
You cheeky sonovabietsj,quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
sorry maus ik drukte op verzenden maar het werd steeds emogif
Waarom zou ze het zelf niet gedaan hebben?quote:
dat weet krabs welquote:
Je kent haar niet eens? Het gaat je waarschijnlijk geen ene klote aan dus vraag er niet op door.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kent haar niet eens? Het gaat je waarschijnlijk geen ene klote aan dus vraag er niet op door.
bron?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:58 schreef Toto69 het volgende:
alles wat ik weet: osuchi verkoopt tegenwoordig condooms bij de etos.
einde bericht
Oh, dat mag best hoor, ben er nu toch overheen. Het heeft me ook veel sterker gemaaktquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:57 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik zal maar niet doorvragen, kan me voorstellen dat het vervelend is want heb zelf ook met depressie te maken gehad, maar je komt er alleen maar sterker uit. Komt wel goed.
lolquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:00 schreef Spatieloos het volgende:
nymfomane
de nymfomane zelfst.naamw. (v.) Uitspraak: [nɪmfo'manə] vrouw met een abnormaal sterke behoefte aan seks ...
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Stalactieten, geiligtieten, in de kut, HARD
Dafuq?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Stalactieten, geiligtieten, in de kut, HARD
Zeg, ehm? Wat doe je?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
1 Gief, 2 Gieg, terrabyte HARD
Dat is toch hartstikke netjes, goed gedaanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh, dat mag best hoor, ben er nu toch overheen. Het heeft me ook veel sterker gemaaktAlleen ik ben nog steeds onzeker over mezelf. (Mooi voorbeeld: was bang dat ik zou zakken, en had zelfs geen vrij gevraagd voor mijn diploma uitreiking. Mijn cijfers? NL: 7.5 EN 7.2 FR 7.0 GS 6.2 EC 7.1 WiA 6.5 TE 7.2 AK 7.7)
Depressief zijn ( zeker voor een lange periode) valt ook echt enorm moeilijk uit te leggen aan andere.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:57 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik zal maar niet doorvragen, kan me voorstellen dat het vervelend is want heb zelf ook met depressie te maken gehad, maar je komt er alleen maar sterker uit. Komt wel goed.
Haha VA is dronkenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik luister gewoon superdroge nutteloze muziek terwijl ik aangeschoten ben en het FUCKING heet heb.
Kom kroelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |