Geen Benneton badjas hebbenquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Je lijkt wel een brugger
Het is toch fantastisch om in een panterprint badjas op school te mogen rondlopen
Meeste top40 zit ook aardig wat aan lage tonen inquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Rock, pop, top40, punk, uhhh, klassiek af en toe
ik denk dat ik in de war was met broekloze metrodag :Squote:
whatever manquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Tof. Ik kom 10 keer een blikje energy afrekenen.
whutquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik denk dat ik in de war was met broekloze metrodag :S
https://www.facebook.com/events/155480607890509/
Dan komt mijn pener eronderuitquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:47 schreef msacras het volgende:
Je hebt ook Towel Day, zie het gelijknamige topic in US
Ik zie mijn bureau voor mij stuiteren hahaquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:46 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Meeste top40 zit ook aardig wat aan lage tonen inMaar volgensmij overschat je het omdat hij zo groot is, hij geeft ook op laag volume alles top weer. Geen vervorming etc
Weet ikquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan komt mijn pener eronderuit
Ooh boy...quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:48 schreef Spatieloos het volgende:
Kom we doen een Fok! Pyjama party meet!
pics?quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:48 schreef msacras het volgende:
Ik draag nu een roze geruit pyjama broek
Watquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan komt mijn pener eronderuit
Ik bedoelde OP van openingspost!quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Gister was ie ook al op
[..]
Of eet je een meloen per dag
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben zondag eindelijk een dag vrij
nee je gaat hoor, en wel betalen met een briefje van 200quote:
ooohhh ik dacht dat je hem op hadquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik bedoelde OP van openingspost!
En ja ik eet deze week elke dag stuk meloen
Ik begin net aan mijn 2e helft.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik zie mijn bureau voor mij stuiteren haha
wat nu weer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat nu weer.ze zegt dat ik naar bed moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat nu weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
hiquote:
Jaja, en dat terwijl ik 4 jaar ouder ben.quote:
je `moet'' naar bed?quote:
zoals een echte sithquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaja, en dat terwijl ik 4 jaar ouder ben.
Ik maak wel een inhaalslag komende jaren
moet jaquote:
Nu regen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:53 schreef Spatieloos het volgende:
Aah het regent hard, straks kan ik niet slapen door regengeluid!
Ja wel snel zijn anders kan ze je niet lekker warm instoppenquote:
@ DrNickquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:53 schreef Spatieloos het volgende:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
drink die chai op en chop chop
Mango lassiquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
drink die chai op en chop chop
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wel snel zijn anders kan ze je niet lekker warm instoppen
je kan juist goed slapen als het regentquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:53 schreef Spatieloos het volgende:
wordt ze boos en gaat ze schreeuwen etcquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als je niet luistert?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:50 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee je gaat hoor, en wel betalen met een briefje van 200
en als LB dan vraagt 'heb je ook kleiner' geef je een kleiner (geprint) briefje van 200
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:53 schreef Spatieloos het volgende:
HOE KAN DAT WEET JE HOE TOF DAT ISquote:
Sowieso Indiaas etenquote:
iddquote:
hoax!!quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
wordt ze boos en gaat ze schreeuwen etc
INdiaas etenquote:
Ik vind pyjama`s bij meisjes best wel een afknapperquote:
Heb je zeker in Goa op?quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
INdiaas eten
special lassi is lassi met drugs erinZo tering ziek van geworden
hele middag licht in mijn hoofd en lopen kotsen
Neem Sennheiser CX-300 IIquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:56 schreef Spatieloos het volgende:
Wow ik heb nieuwe oortjes gekocht, en volgens mij zijn deze heel slecht
koop gewoon es800mquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:56 schreef Spatieloos het volgende:
Welke dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:56 schreef Spatieloos het volgende:
Uiteraardquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
idd
butter chicken met naan op?
die kan je overal wel krijgen tijdens holiquote:
Quoted for truth. Indiaas, chinees, krijg er maar geen genoeg van.quote:
Ik slaap toch alleen vannacht, boeit me precies niksquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind pyjama`s bij meisjes best wel een afknapper![]()
: @
omg jij weetquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Uiteraard
lekkerste is nog wel die paneer 9
holi?quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
die kan je overal wel krijgen tijdens holi
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
die kan je overal wel krijgen tijdens holi
Dat denk je jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik slaap toch alleen vannacht, boeit me precies niks
Oh je hoeft je er ook niks van aan te trekkenquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik slaap toch alleen vannacht, boeit me precies niks
awh jammerquote:
is leuk man, heb je wat om aan te froemelenquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh je hoeft je er ook niks van aan te trekkenMaar als je vriendin bij je komt slapen met een pyjama aan, ja weet niet, vind ik wel beetje jammer
Is toch spannend.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh je hoeft je er ook niks van aan te trekkenMaar als je vriendin bij je komt slapen met een pyjama aan, ja weet niet, vind ik wel beetje jammer
heel veelquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
awh jammer
wel andere sweets?
ik draag altijd pyjamasquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lingerie is spannend, hello kitty-pyjama niet,quote:
Als ik bij m'n vriend slaap draag ik dit ook meestal niet neequote:Op donderdag 20 juni 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
"Ho, wat is dat. Ja, dat, hup trek maar uit, anders mag je niet in bedquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
CHURROSSSSquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heel veel![]()
Al die dingen in Delhivooral die soort churros
quote:
Ja dat verandert mijn mening niet hoorquote:
ik zie je inderdaad niet vaak in die pyjamaquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Als ik bij m'n vriend slaap draag ik dit ook meestal niet neemaar als ik alleen slaap boeit het me echt 0
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heel veel![]()
Al die dingen in Delhivooral die soort churros
Dan moet je het spannend maken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lingerie is spannend, hello kitty-pyjama niet,
i dont give a shitquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat verandert mijn mening niet hoor
Pics van je vriendquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Als ik bij m'n vriend slaap draag ik dit ook meestal niet neemaar als ik alleen slaap boeit het me echt 0
Je word wel opstandig he als je naar bed moet?quote:
wordt*quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je word wel opstandig he als je naar bed moet?
Ik vind een pyjama wel spannend hoor!quote:
quote:
* LittleBrownie geeft boksquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik vind een pyjama wel spannend hoor!
wat voor pyjama heb jij danquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik vind een pyjama wel spannend hoor!
Leg uit.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:59 schreef msacras het volgende:
Maar het verschilt natuurlijk ook wel hoe lang je al een relatie hebt, etc.
Een spongebob pyjama met kwallevisjes er op.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Een spongebob pyjama met kwallevisjes er op.
Nee daar heb je ook wel gelijk in inderdaadquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:01 schreef msacras het volgende:
Als je al een x aantal jaar een relatie hebt hoef je echt niet elke nacht moeite te doen om er mooi uit te zienmaar is de eerste paar maanden, als je niet elke nacht samen slaapt wel leuk natuurlijk
hoelang hebben we al een relatie? dan weet ik wanneer ik het uit moet makenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:01 schreef msacras het volgende:
Als je al een x aantal jaar een relatie hebt hoef je echt niet elke nacht moeite te doen om er mooi uit te zienmaar is de eerste paar maanden, als je niet elke nacht samen slaapt wel leuk natuurlijk
Zie 1 post bovenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Leg uit.En ik heb zelf ook altijd een joggingbroek aan, dus eigenlijk ook een pyjama.
maussssssssquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:01 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Een spongebob pyjama met kwallevisjes er op.
Ja ik zag het, rustig, ik word ook een dagje ouder he.quote:
Er mooi uit te zien op welke manier? Make up?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:01 schreef msacras het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:02 schreef Pastapipos het volgende:
Waarom draagt iedereen pyjama
onderbroek
en gewoon shirt/joggingsbroek ofzo als er iemand blijft slapen
Jij voelt je raar onder de douche?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
maar dat is ehh, het voelt gwn raar!!
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er mooi uit te zien op welke manier? Make up?
Ik zou werkelijk geen kut er om geven.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee ik bedoel meer dat je niet je oudste joggingbroek en oversized maat XXL tshirt aan doet
Doe de groeten aan Sam.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat vind je leuk aan regen, een vriend, Sam is er ook gek op!
Hoe kan dat?
Gewoon naakt slapen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:02 schreef Pastapipos het volgende:
Waarom draagt iedereen pyjama
onderbroek
en gewoon shirt/joggingsbroek ofzo als er iemand blijft slapen
Limonadequote:
Helemaal naakt vind ik zelf ook niet heel bijzonder neequote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, naakt zijn zelf niet, naakt slapen wel.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:05 schreef AldoTheApache het volgende:
Mijn ex haar pyjama's waren altijd zoen
ik moet haar weer eens bellen
Een vrouw met een te groot overhemd/t-shirt en verder niks aan is wel sexy hoor, of ben ik de enige die er zo over denkt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee ik bedoel meer dat je niet je oudste joggingbroek en oversized maat XXL tshirt aan doet
Frisse lucht kan nooit kwaad!quote:
heeeeuuuuuuuuuquote:
Draai gewoon de 7 om!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
3\/93|\|3 |<r465
zoiets?![]()
alleen de r kan ik niet
Neh, later misschien, maar in het begin zie je je vriendin wellicht liever in iets anders?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou werkelijk geen kut er om geven.
Tevens heeft dat ook wel zijn charme
Ja ik lag laatst in bed, en toen dacht ik aan jouw pyjama.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:05 schreef AldoTheApache het volgende:
Mijn ex haar pyjama's waren altijd zoen
ik moet haar weer eens bellen
Hoe is het met je thuisbioscoopje?quote:
JA JIJ MOET LEREN NIET TE COMMANDEREN GR JE DOCHTERquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
JA WAT IS DIT JE MOET SLAPEN GR JE MAM
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
JA JIJ MOET LEREN NIET TE COMMANDEREN GR JE DOCHTER
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goede openingszin he?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik lag laatst in bed, en toen dacht ik aan jouw pyjama.
1 2 3 4 5 6 | ______ _ _ _____ ______ _ _ ______ (______)(_) (_) (_____) (______)(_) (_)(______) (_)__ (_) (_)(_) ___ (_)__ (__)_ (_)(_)__ (____) (_) (_)(_) (___)(____) (_)(_)(_)(____) (_)____ (_)___(_)(_)___(_)(_)____ (_) (__)(_)____ (______) (_____) (_____) (______)(_) (_)(______) |
Ik wil een foute grap maken, maar dat zou wel heel puberaal van mij zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:06 schreef Spatieloos het volgende:
Nadeel van meloen, het spetters als je er een lepel in steekt, waardoor kleverig op scherm en tafel
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
goede openingszin he?
of bellen en dan een keer langskomen (hihi komen) en dan vragen: heb je eigenlijk nog die leuke pyjama's?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee maar wel een nieuw lingeriesetje
en dan rukt ze zo al haar kleren uit![]()
In helemaal niksquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Neh, later misschien, maar in het begin zie je je vriendin wellicht liever in iets anders?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]JA DIE KRABS MOET OOK MAAR WAT LERENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Eh denk het wel, hoezo?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Had je 2 dagen geleden ook pyjama aan?
Fixedquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
goede openingszin he?
of bellen en dan een keer langskomen (hihi komen) en dan vragen: heb je eigenlijk nog die leuke pyjama's?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dan zegt ze:Wat een grote fantasie heb jij
Nog geen voortgangquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hoe is het met je thuisbioscoopje?
Jonge, jij WEET! Tik 'em aan dan!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Wat zal ik aan doen?''
-''Maakt me echt niet uit schat, ik kom er voor jou, niet om wat je aan hebt''
''JE GEEFT NIKS OM MIJ''
Zucht
Doe maar gwn, nu wil ik het weten ook.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik wil een foute grap maken, maar dat zou wel heel puberaal van mij zijn.
Even in mijn pyjamalogboek kijken brb.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Had je 2 dagen geleden ook pyjama aan?
"JE VINDT ME LELIJK HE VIESE VA WOLLAH IK DJOEK JOU"quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In helemaal niks
Maar echt. Wat een meisje aanheeft als ze thuis is kan me echt nul komma nul boeien.
En op straat is het dat het niet belachelijk lelijk of niet passend moet zijn, maarja, dat bedenkt iedereen voor zichzelf wel
''Wat zal ik aan doen?''
-''Maakt me echt niet uit schat, ik kom er voor jou, niet om wat je aan hebt''
''JE GEEFT NIKS OM MIJ''
Zucht
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
"JE VINDT ME LELIJK HE VIESE VA WOLLAH IK DJOEK JOU"
Ah oke. Nog films gezien dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:08 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Nog geen voortgang
Gisteren hogedrukspuit gekocht en bezig geweest met t pad enzo. Voortuin.
We hebben echt teveel stenen overalPad van voor tot achteraan de tuin enzo
Iewl seks bahquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En tevens heb ik nooit bij mijn ex geslapen omdat haar vader paranoia was.
We hebben het toch wel gedaan, gaat ie echt niet voorkomen
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
"JE VINDT ME LELIJK HE VIESE VA WOLLAH IK DJOEK JOU"
kwam hij voor?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En tevens heb ik nooit bij mijn ex geslapen omdat haar vader paranoia was.
We hebben het toch wel gedaan, gaat ie echt niet voorkomen
Nop. Jij wel?quote:
Still a better love story than twilightquote:
Ga je thuisbioscoop maken?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:10 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Nop. Jij wel?
Moet sowieso nog oorlogswinter kijken voor nederlands mondeling.
Ja mondeling
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Still a better love story than twilight
Ja, een animatie film.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:10 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Nop. Jij wel?
Moet sowieso nog oorlogswinter kijken voor nederlands mondeling.
Ja mondeling
Slaap zacht schoonheidquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:11 schreef supersof het volgende:
het regent heel zachtjes en het raam staat open en dan lekker slapen
doei gr gr kusje slaap lekker
Pas op straks regent het binnen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:11 schreef supersof het volgende:
het gaat vannacht hozen alles nat doeiquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:11 schreef supersof het volgende:
Yupquote:
Tofquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:12 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
YupHeb 3 bij 6 ruimte in de schuur
Met een joggingbroek er onder is t dan wel weer lelijkquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Een vrouw met een te groot overhemd/t-shirt en verder niks aan is wel sexy hoor, of ben ik de enige die er zo over denkt.
[..]
Frisse lucht kan nooit kwaad!
wanneer film kijken bij jou?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:12 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
YupHeb 3 bij 6 ruimte in de schuur
En goede speakers en sub, dus geluid komt sowieso goed
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:13 schreef msacras het volgende:
[..]
Met een joggingbroek er onder is t dan wel weer lelijk![]()
Ik slaap in de zomer overigens altijd in een veul te groot tshirt (jat ze van m'n pa hehe) en dan een shortje ofzo van van die joggingbroek-stof zegmaar
Heb 2 cremekleurige banken gekregen van buren.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
TofMoet je ook van die classic bioscoopstoelen kopen
Je hebt ook loveseatsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:13 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heb 2 cremekleurige banken gekregen van buren.
Die bioscoopstoelen heb ik wel gezien op marktplaats enzo maar vind ik niks. Wel voor in je eentje maar niet als je met een meisje kijkt ofzo
Bij Pathé hebben ze zalen met tweezits bioscoopstoelen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:13 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heb 2 cremekleurige banken gekregen van buren.
Die bioscoopstoelen heb ik wel gezien op marktplaats enzo maar vind ik niks. Wel voor in je eentje maar niet als je met een meisje kijkt ofzo
Ik kan niet slapen zonder joggingbroek. In de winter heb ik zelfs een trui aan in bed.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:13 schreef msacras het volgende:
[..]
Met een joggingbroek er onder is t dan wel weer lelijk![]()
Ik slaap in de zomer overigens altijd in een veul te groot tshirt (jat ze van m'n pa hehe) en dan een shortje ofzo van van die joggingbroek-stof zegmaar
Dat is wel vet ja ;pquote:
Ik slaap in de winter gewoon in joggingbroek.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen zonder joggingbroek. In de winter heb ik zelfs een trui aan in bed.
Trusten Aldoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:15 schreef AldoTheApache het volgende:
trusten mensjes
Bis morgen, ohne sorgen![]()
Dat heb ik dus ook, maar ik wil ook altijd onder een deken liggen, zelfs met 30 gradenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen zonder joggingbroek. In de winter heb ik zelfs een trui aan in bed.
Terustenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:15 schreef AldoTheApache het volgende:
trusten mensjes
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:15 schreef AldoTheApache het volgende:
trusten mensjes
Dit. Als het echt heet is haal het dekbedovertrek er wel eens uit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, maar ik wil ook altijd onder een deken liggen, zelfs met 30 graden
Auf wiedersehenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:15 schreef AldoTheApache het volgende:
trusten mensjes
Die is er al 3 weken uit ofzoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:16 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dit. Als het echt heet is haal het dekbedovertrek er wel eens uit.
Dat dacht ik ook. Maar dan ging ik expirimenteren. Alleen onderlichaam. Was ok.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, maar ik wil ook altijd onder een deken liggen, zelfs met 30 graden
quote:
Ik dacht altijd dat ik de enige was.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ik de enige was.Ik weet ook niet waarom ik per se onder een een deken wil liggen, autistische trekjes denk ik.
Doe je dingquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben blij. En ik heb zin in een knuffel geven aan iemand die tof is.
In wie/wat?quote:
Wie?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Straks komen je ouders binnenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Maar dan ging ik expirimenteren. Alleen onderlichaam. Was ok.
1 been er uit voor koelte, 2 benen er uit voor koelte. Alle maal ok.
Komt er op neer dat mijn kruis bedekt moet zijn
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sup?quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Maar dan ging ik expirimenteren. Alleen onderlichaam. Was ok.
1 been er uit voor koelte, 2 benen er uit voor koelte. Alle maal ok.
Komt er op neer dat mijn kruis bedekt moet zijn
welke provider, snelheid en draad/draadloos?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:19 schreef Fok-it het volgende:
Oprecht teleurgesteld in mijn internet hier trouwens
Ziggo, de snelheid van een aidspatient, wel draadloosquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
welke provider, snelheid en draad/draadloos?
een aidspatient...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ziggo, de snelheid van een aidspatient, wel draadloos
Ja kans dat er hier in Nederland een aidspatient op fok zit is wel zo miniem, dat kan welquote:
oh ik heb ook ziggo en dat modem heeft niet zo'n goed bereik draadloosquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met aids kan je nog best functioneren hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja, ik heb wel altijd verbinding, maar fok is zooo sloomquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oh ik heb ook ziggo en dat modem heeft niet zo'n goed bereik draadloos
op m'n kamer heb ik steeds geen verbinding en dan weer even wel...
??quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:21 schreef arachide. het volgende:
Gedrag van sommige mensen, jezus, de schaamte voorbij
Ja, en ik heb er veel aan.quote:
Wie/waar?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:21 schreef arachide. het volgende:
Hier op FOK! bedoel je?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:21 schreef arachide. het volgende:
zit er iemand te downloaden?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja, ik heb wel altijd verbinding, maar fok is zooo sloomIk moet gewoon echt met moeite naar beneden scrollen hier in de sc
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:21 schreef arachide. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |